Darkraverquote:
Presentator Ardeoquote:Op donderdag 8 april 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/live/
ja dat gezicht van Naomie stond niet vrolijk.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:05 schreef jotosmurf het volgende:
Ik stel voor om shots uit de slotshow te posten. De reactie van Naomi op Jill's overwinning bv. Of de familie van de drie laatsten.
Ziko zit er met irritante Berbersnep tussen.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
Wat een blaaskaak die ziko zeg. "Volg me op insta, volg me op insta" kneusquote:Op donderdag 8 april 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
Zure mensenquote:Op donderdag 8 april 2021 23:06 schreef NickTheBomb het volgende:
Ok, Jill heeft gewonnen een Nederlandse. Niet zo verdiend. Maar uiteindelijk zal het wel een Belg zijn die straks sex met haar zal hebben. Dus Thomas, jij bent de grote winnaar!
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:07 schreef NBWtje het volgende:
Ik wil even zeggen,.. Ik heb hier veel gelurkt, zo heel af en toe mee getypt, ik heb om jullie gelachen, ik heb me soms geïrriteerd, ik vond het leuk om discussies mee te lezen dus een dikke shoutout naar de mensen die de COS echt hebben gemaakt
Utopia2.0, Soury, Wuzz, MissZ, Benny, Dutchgirl, Puzzlepie, Greysbones, capuchon_jongen, Rhosy, Engine, mario390, Zodeju, StruisvogelT, joyce-43, Gayguy, Suzi1, Li0nhart (bedankt voor de verslagen, DGK (bedankt voor de filmpje)
Ik ben er vast nog een paar vergeten maar jullie zijn de cossers die het voor mij leuk hebben gemaakt.
❤
Bedankt daarvoor!quote:Op donderdag 8 april 2021 23:05 schreef Magean het volgende:
Dames en heren het was me een waar genoegen. Volgende BB zal ik weer aanwezig zijn en de streamverslagen proberen te doen. Bedankt voor jullie vertrouwen en input en hoop jullie weer te zien bij een volgende BB waar deze dan ook is.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 22:53 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Bah bah bah... Maar te voorspellen! Al maanden was ze te populair.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 22:54 schreef Lpracing het volgende:
Doorgestoken kaart! RTL plat en toch winnen. Dan weet ge gewoon dat er iets niet klopt. Steek er de volgende keer allemaal 5 jarige in als ze da niveau als winnaar willen.
quote:
Genietonquote:Op donderdag 8 april 2021 22:59 schreef Oranos het volgende:
Meest gefaalde BB ooit, zo'n kind wint gewoon
's nachts stream kijken was leukquote:Op donderdag 8 april 2021 23:07 schreef NBWtje het volgende:
Ik wil even zeggen,.. Ik heb hier veel gelurkt, zo heel af en toe mee getypt, ik heb om jullie gelachen, ik heb me soms geïrriteerd, ik vond het leuk om discussies mee te lezen dus een dikke shoutout naar de mensen die de COS echt hebben gemaakt
Utopia2.0, Soury, Wuzz, MissZ, Benny, Dutchgirl, Puzzlepie, Greysbones, capuchon_jongen, Rhosy, Engine, mario390, Zodeju, StruisvogelT, joyce-43, Gayguy, Suzi1, Li0nhart (bedankt voor de verslagen), DGK (bedankt voor de filmpjes)
Ik ben er vast nog een paar vergeten maar jullie zijn de cossers die het voor mij leuk hebben gemaakt.
❤
lekker zuuurrrrquote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Genieton
Heb er ook niet veel van gezien, constant de website refreshen, op de valreep 1 stem kunnen uitbrengen op Jillquote:Op donderdag 8 april 2021 23:04 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heeft ze gewonnen.
Maar ik heb niets er van gezien.![]()
Alleen het einde op het podium.
Ik was aan het stemmen wat niet lukte en mijn laptop ging rare geluiden maken.
Ik ga het even aankijken. Ook livestreams via Videoland?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:06 schreef Blackprinces het volgende:
Lieve mensjes... thnx voor de gezelligheid hier!
Ik ga BB Aus volgen iig
De camera personen verraden het een beetjequote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
Zit stream 2 nog terug te kijken, reacties vanuit het huis op de filmpjes enzo zijn ook leuk (wel voornamelijk Jill in beeld).
wil marga even zich meldenquote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef rinardo het volgende:
zie ik daar nou Fok Forum staan hahaha
[ link | afbeelding ]
Ja vond ik ook, filmpjes volgen ....quote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
Zit stream 2 nog terug te kijken, reacties vanuit het huis op de filmpjes enzo zijn ook leuk (wel voornamelijk Jill in beeld).
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef Blueheeler het volgende:
Heeft BB Australië ook een livestream?
Ja ik heb dat tussendoor best een beetje geluisterd. Was inderdaad leuk!quote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef Tourniquet het volgende:
Wie is Marga?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef rinardo het volgende:
zie ik daar nou Fok Forum staan hahaha
[ link | afbeelding ]
Jammer dat je mij niet noemt.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:07 schreef NBWtje het volgende:
Utopia2.0, Soury, Wuzz, MissZ, Benny, Dutchgirl, Puzzlepie, Greysbones, capuchon_jongen, Rhosy, Engine, mario390, Zodeju, StruisvogelT, joyce-43, Gayguy, Suzi1, Li0nhart (bedankt voor de verslagen), DGK (bedankt voor de filmpjes)
❤
Als Nick fan heb ik altijd gezgd dat Jill ging winnen, ze was veel te populairquote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Lol, al die mensen die hier al weken liepen te roepen dat Jill nooit ging winnen. Toch even een geniet momentje.
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:07 schreef NBWtje het volgende:
❤
Is dat ook op videoland?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef suzi1 het volgende:
ik ga iig morgen mee bb aussie kijken. en dan als t me bevalt ben ik er iedere avond bij indien moglich <3
Je hoeft je dan ook op geen enkele manier aangesproken te voelenquote:Op donderdag 8 april 2021 23:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als Nick fan heb ik altijd gezgd dat Jill ging winnen, ze was veel te populair
Top, even terugkijken danquote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja vond ik ook, filmpjes volgen ....
Cp was ook altijd pro Jil dus toppertjequote:Op donderdag 8 april 2021 23:14 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hoeft je dan ook op geen enkele manier aangesproken te voelen
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef greysbones het volgende:
Kunnen we even een Cos Polonaise doen op
met zn allen![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee. Ik hoop het.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga het even aankijken. Ook livestreams via Videoland?
Misschien heeft @DGK_Tegengas het opgenomen?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb dat tussendoor best een beetje geluisterd. Was inderdaad leuk!
Jij ook bedankt kerel. Tot een volgende BBquote:Op donderdag 8 april 2021 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens bedankt voor de leuke tijd. Ik vrees dat ik weer een inactieve FOK!ker ga worden![]()
Groetjes en tot S2 mss?
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:15 schreef rinardo het volgende:
ok ik geef toe, ben niet langer anoniem
[ link | afbeelding ]
quote:
OMGquote:Op donderdag 8 april 2021 23:15 schreef rinardo het volgende:
ok ik geef toe, ben niet langer anoniem
[ link | afbeelding ]
Rtl 5 zit op videoland..maar geen live streams, gewoon de afleveringen..quote:Op donderdag 8 april 2021 23:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
volgens mij niet. en alleen 2u per aaf op tv?
Het lijkt me beter dat jij gezellig blijft mee postenquote:Op donderdag 8 april 2021 23:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jongens bedankt voor de leuke tijd. Ik vrees dat ik weer een inactieve FOK!ker ga worden![]()
Groetjes en tot S2 mss?
Ik proef hier een zure bomquote:Op donderdag 8 april 2021 23:16 schreef TheVulture het volgende:
Het was voor mij al wel klaar toen Liese eruit ging. Nederlands publiek en stemmen voor een talentenjacht/reallifesoap heeft altijd maar weinig succes opgeleverd. Jill heeft haar Britt Dekker-act goed weten te verkopen.
Haha echt he. Het was mij om het even. Al had ik het Liese ook wel gegund. Die vond ik eerst helemaal niks, maar de laatste weken is die mij positief opgevallen... nou ja, van wat ik gezien heb. Ben beetje afgehaakt na vertrek Thomas.quote:
een hele groet zure.. zo een die je bij de viswinkel haaltquote:
volgens mij is ireth onderwegquote:Op donderdag 8 april 2021 23:17 schreef Lonneke1983 het volgende:
Is Joyce de loungeset al aan het ophalen?
Het zou toch allemaal naar een goed doel gaan? Prinses Maxima ziekenhuis?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:18 schreef jameshond7 het volgende:
Eerste waar Jill aan denkt is dat ze haar oma terug kan betalen die haar studie heeft bekostigd
Jill![]()
Leenstelsel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar het werd toch Jillquote:Op donderdag 8 april 2021 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ik gun het haar wel hoor. Meer dan Nick. Had het eigenlijk nog meer aan Liese gegund.
Het was mij ook om het even, maar ik vind het voor bepaalde vrienden hier echt oprecht leuk, dat Jill heeft gewonnen. De mensen waar ik het over heb, weten wel dat ik hun bedoelquote:Op donderdag 8 april 2021 23:17 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Haha echt he. Het was mij om het even. Al had ik het Liese ook wel gegund. Die vond ik eerst helemaal niks, maar de laatste weken is die mij positief opgevallen... nou ja, van wat ik gezien heb. Ben beetje afgehaakt na vertrek Thomas.
hele scholen systeem in Nl is zwaaaaar kutquote:Op donderdag 8 april 2021 23:18 schreef jameshond7 het volgende:
Eerste waar Jill aan denkt is dat ze haar oma terug kan betalen die haar studie heeft bekostigd
Jill![]()
Leenstelsel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij heeft ze het meer dan verdiend. Heb de streams goed gevolgdquote:Op donderdag 8 april 2021 23:06 schreef NickTheBomb het volgende:
Ok, Jill heeft gewonnen een Nederlandse. Niet zo verdiend. Maar uiteindelijk zal het wel een Belg zijn die straks sex met haar zal hebben. Dus Thomas, jij bent de grote winnaar!
ohhh hoe liefffff , ik vond jou ook leukquote:Op donderdag 8 april 2021 23:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het was mij ook om het even, maar ik vind het voor bepaalde vrienden hier echt oprecht leuk, dat Jill heeft gewonnen. De mensen waar ik het over heb, weten wel dat ik hun bedoel
de helftquote:Op donderdag 8 april 2021 23:18 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Het zou toch allemaal naar een goed doel gaan? Prinses Maxima ziekenhuis?
Een deel daarnaartoe en een deel om haar grootouders terug te betalenquote:Op donderdag 8 april 2021 23:18 schreef Hitchslap het volgende:
[..]
Het zou toch allemaal naar een goed doel gaan? Prinses Maxima ziekenhuis?
Klopt, die gunfactor vanaf mijn kant lag niet bij Nick. Nick heeft vanaf dag 1 het spel smerig gespeeld. Gegokt en verloren.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:18 schreef Lavenderr het volgende:
Ik gun het haar wel hoor. Meer dan Nick. Had het eigenlijk nog meer aan Liese gegund.
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
ohhh hoe liefffff , ik vond jou ook leuk
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze deze week begonnen zijn, maar of het het huidige seizoen is, of het vorige, weet ik niet. Er werd wel gezegd dat het ook op videoland komtquote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga het even aankijken. Ook livestreams via Videoland?
vorige dus dikke faalquote:Op donderdag 8 april 2021 23:21 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze deze week begonnen zijn, maar of het het huidige seizoen is, of het vorige, weet ik niet. Er werd wel gezegd dat het ook op videoland komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
😘quote:Op donderdag 8 april 2021 23:07 schreef NBWtje het volgende:
❤
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:18 schreef tiki het volgende:
Nou mijn felicitaties voor de winnares, maar vooral alle smaakmakers en moderators hier in de COS heel erg bedankt.!
Ooit mijzelf hier op Fok! geregistreerd voor BB1 dat was toen al leuk.
Maar de jaren daarna vooral gelurkt.
Alleen nu. dankzij de leuke, veel grappige en soms kribbige commentaren in de COS af en toe ook wat mee gepost en ik heb hier genoten en mij vaak kapot gelachen.
Dus voor jullie![]()
![]()
Lieve Veridaquote:Op donderdag 8 april 2021 23:21 schreef Verida het volgende:
Dag lieve Cossies.
Het was een heerlijke afleiding de afgelopen maanden. Ik heb weer ouderwets genoten van het Cossen. Jammer dat het afgelopen is.
Tot een volgende RLS
stay safe and healthy
Thnx voor al je filmpjes!!quote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry maar vind je nog steeds lief hoor en alles wat ik je gezegd heb heb ik gemeendquote:Op donderdag 8 april 2021 23:21 schreef suzi1 het volgende:
rinardo, je hebt me goed voor de gek gehouden
Vooral dat ie het ook ontkende het spel vanaf begin gespeeld te hebben.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, die gunfactor vanaf mijn kant lag niet bij Nick. Nick heeft vanaf dag 1 het spel smerig gespeeld. Gegokt en verloren.
dikkequote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Volgens wiki seizoen 12 (2020)quote:Op donderdag 8 april 2021 23:21 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze deze week begonnen zijn, maar of het het huidige seizoen is, of het vorige, weet ik niet. Er werd wel gezegd dat het ook op videoland komt
weet ikquote:Op donderdag 8 april 2021 23:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
Sorry sorry sorry maar vind je nog steeds lief hoor en alles wat ik je gezegd heb heb ik gemeend
Wat een armoe hè! En wegwezen moesten ze.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:13 schreef Was-beer het volgende:
BB heeft alle troep op de grond gedumpt en de bewoners mogen het uitzoeken(live op insta)
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:21 schreef Verida het volgende:
Dag lieve Cossies.
Het was een heerlijke afleiding de afgelopen maanden. Ik heb weer ouderwets genoten van het Cossen. Jammer dat het afgelopen is.
Tot een volgende RLS
stay safe and healthy
dan beter de day after BBquote:Op donderdag 8 april 2021 23:23 schreef SabineeB het volgende:
Heb ook vooral meegelezen en af en toe wat gepost, bedankt voor alle filmpjes en streamverslagen!
Wel jammer dat BB Australië morgen begint en we morgen geen uitzending krijgen van vandaag de laatste dag in het huis.
onze poll had het goedquote:Op donderdag 8 april 2021 23:24 schreef odie22 het volgende:
en hoeveel voorspellers hadden het goed ?
is er al een poll
wat nee de scheckübergabe kijk ikquote:Op donderdag 8 april 2021 23:24 schreef odie22 het volgende:
[..]
hoe lang moet jij nog tot de finale ?
Puzzieeequote:
jij ook lavenderrquote:Op donderdag 8 april 2021 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal een dikke knuffel en bedankt om BB hier leuker te maken dan in dat huis.
Jullie zijn toppers
Ik ook echt niet. Maar zo blij nuquote:Op donderdag 8 april 2021 23:26 schreef engine het volgende:
Puzzieee
Toch Jill ik had het eigenlijk niet verwacht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dank voor al je filmpjes heldquote:Op donderdag 8 april 2021 23:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Allemaal een dikke knuffel en bedankt om BB hier leuker te maken dan in dat huis.
Jullie zijn toppers
En jij ook bedanktquote:Op donderdag 8 april 2021 23:26 schreef Lavenderr het volgende:
Jullie zijn toppers
Nu moeten we de feestjes missen op zaterdag avondquote:Op donderdag 8 april 2021 23:27 schreef suzi1 het volgende:
bedankt voor deze leuke 3 volle maanden![]()
![]()
![]()
en speciaal...... en was leuk met de muziekavonden
en ook leuk leuk met andere dj's, de echt op andere sites
kan altijd ergens in een topic toch!quote:Op donderdag 8 april 2021 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu moeten we de feestjes missen op zaterdag avond
daaag lonnnequote:Op donderdag 8 april 2021 23:28 schreef lonneberga het volgende:
Hier eindigt voor mij het verhaal,was leuk weer even op fok te zijn.
En mocht er ooit weer een rls komen dan hoop ik er weer bij te kunnen zijn,het ga jullie goed
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik ook echt niet. Maar zo blij nu![]()
Niet Jill Fans
doen wequote:Op donderdag 8 april 2021 23:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan altijd ergens in een topic toch!
pakken we een livestream van weet ik veel wie. die is goed!
jij was wel die hard Jillquote:Op donderdag 8 april 2021 23:29 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Het maakt het voor mij wel een mooier einde. Zeker na die frustratie van het niet kunnen stemmen.
Jij ook bedankt. Je bent een bijzondere vrouw. Ben bij dat ik je heb mogen leren kennen.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:27 schreef suzi1 het volgende:
![]()
![]()
en ook leuk leuk met andere dj's, de echte op andere sites
Of...quote:Op donderdag 8 april 2021 23:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
kan altijd ergens in een topic toch!
pakken we een livestream van weet ik veel wie. die is goed!
Als de kroegen weer open gaan, dan spreken we gewoon een keer afquote:Op donderdag 8 april 2021 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nu moeten we de feestjes missen op zaterdag avond
Nick zijn reactie viel mij uiteindelijk nog best wel mee.quote:
Vader van Jill is toch een kale man?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Was toen Jill naar haar moeder rende. Vader van Nick kijk behoorlijk nors, in tegenstelling tot Nick.
[ afbeelding ]
Nick nam zijn verlies netjes.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:30 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Was toen Jill naar haar moeder rende. Vader van Nick kijk behoorlijk nors, in tegenstelling tot Nick.
[ afbeelding ]
Het gaat goed los, ook op Insta.quote:
lijkt me echt een top ideequote:Op donderdag 8 april 2021 23:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als de kroegen weer open gaan, dan spreken we gewoon een keer af
Ik heb 2 x kunnen stemmen op beide sites dus allang blij dat het lukte.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:29 schreef engine het volgende:
Het maakt het voor mij wel een mooier einde. Zeker na die frustratie van het niet kunnen stemmen.
Suziquote:Op donderdag 8 april 2021 23:27 schreef suzi1 het volgende:
![]()
![]()
en ook leuk leuk met andere dj's, de echte op andere sites
Bedankt dat ik je mooie lippen weer heb mogen zoenen Lonne. Jij ook bedankt en tot het volgende avontuurquote:Op donderdag 8 april 2021 23:28 schreef lonneberga het volgende:
Hier eindigt voor mij het verhaal,was leuk weer even op fok te zijn.
En mocht er ooit weer een rls komen dan hoop ik er weer bij te kunnen zijn,het ga jullie goed
die staat achter het nichtje/zusje van jillquote:Op donderdag 8 april 2021 23:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vader van Jill is toch een kale man?
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:32 schreef Hznootje het volgende:
Thanks allemaal! Was gezellig en wie weet tot...??
Ik eigenlijk welquote:Op donderdag 8 april 2021 23:26 schreef engine het volgende:
[..]
Puzzieee![]()
Toch Jillik had het eigenlijk niet verwacht.
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:32 schreef GayGuy het volgende:
De afelopen tijd ben ik hier in dit forum vaak actief geweest. Veel terug gelezen, soms een relletje getrapt, en vaak een bijdehante opmerking gemaakt. We hebben hier veel lol gemaakt, met een leuke grorp mensen. De ene leuker dan de ander. Ik wil iedereen bedanken voor deze leuke tijd. Tot de volgende Big Brother.. ik ben er dan ZEKER bij, en verheug me er nu al op..
Tot snel![]()
![]()
![]()
Graag gedaan kerel, het was ook leuk met jou in de cosquote:Op donderdag 8 april 2021 23:32 schreef GayGuy het volgende:
De afelopen tijd ben ik hier in dit forum vaak actief geweest. Veel terug gelezen, soms een relletje getrapt, en vaak een bijdehante opmerking gemaakt. We hebben hier veel lol gemaakt, met een leuke grorp mensen. De ene leuker dan de ander. Ik wil iedereen bedanken voor deze leuke tijd. Tot de volgende Big Brother.. ik ben er dan ZEKER bij, en verheug me er nu al op..
Tot snel![]()
![]()
![]()
Ja, ik vond het een sportieve reactie van Nick, hij gunde het Jill ook echt wel dacht ik ....quote:Op donderdag 8 april 2021 23:31 schreef tiki het volgende:
Nick zijn reactie viel mij uiteindelijk nog best wel mee.
Hij pakte het redelijk goed op en keek niet erg zuur.
Net of hij het al een beetje voorvoelt had dat Jill er met de pot vandoor zou gaan.
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jill en Jeroen .......![]()
Aanwijzingen voor Jill van de regie - 8 april 2021.Jij bent onbetaalbaar. Echt. Heel erg bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jillybeanquote:Op donderdag 8 april 2021 23:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij was wel die hard Jill
en terecht gewonnen![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:31 schreef jameshond7 het volgende:
Heeft iemand nog dat overzicht met wie er het meeste in de COS hebben gepost?
SPOILER: 31 t/m 100Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van nieuwssite's of niet?quote:
Laten we eerlijk zijn, als Nick onder deze omstandigheden had gewonnen dan was het er hier niet heel anders aan toe gegaan. Tuurlijk is het kinderachtig, maar snap de frustratie ook wel.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:32 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Every vote counts!![]()
Alsof het de stemresultaten van Pennsylvania betreft.
Tot snel Nootjequote:Op donderdag 8 april 2021 23:32 schreef Hznootje het volgende:
Thanks allemaal! Was gezellig en wie weet tot...??
Aanwijzingen voor Jill van de regie - 8 april 2021.Dank je voor al je filmpjes, al het werk dat je erin gestopt hebt, ik heb het heel erg gewaardeerd als ik weer een dagje niet kon meekijken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer dat je het je even moeilijk is gemaakt, heb je niet verdiend.'Please don't sit on my imaginaire friend'
Zie je morgen op het nieuws dat alle Nickfans het gebouw van Endemol gaan bestormen.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:32 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Every vote counts!![]()
Aanwijzingen voor Jill van de regie - 8 april 2021.Dit is schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Hallo deze stemming is natuurlijk veel belangrijker dan de stemming van Pennsylvania.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:32 schreef Yolk het volgende:
[ afbeelding ]
Every vote counts!![]()
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Big Brother 2021: Commentaar op Streams" van 01-01-2021 t/m 08-04-2021
nr / aantal posts / gebruiker
001 12974 greysbones
002 12226 puzziepie
003 11605 engine
004 08767 utopia2.0
005 08430 Benny
006 08064 zodeju
007 07663 suzi1
008 07595 mario390
009 07421 capuchon_jongen
010 07321 Li0nHeart
011 06519 Joyce-43
012 05801 Whuzz
013 05396 D.
014 05277 Tourniquet
015 05014 Dutchgirl23
016 04932 StruisZVeugelT
017 04815 Ebinas
018 04785 odie22
019 04399 Jockari
020 04010 Soury
021 03998 freaky40
022 03731 Sangha
023 03438 FreshFruit
024 03385 Pearlbitch
025 03213 danilel
026 03116 JACM
027 03107 Gast_op_Afstand_GOA
028 02975 5thencounter
029 02952 Koos1958
030 02905 Fikkert2net niet in de top 10SPOILER: 31 t/m 100Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Jij ook bedankt Odie.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:33 schreef odie22 het volgende:
, ik zal ook weinig meer op fok te zien zijn , geen cos , geen reden om hier te komen,
bedankt iedereen voor de berichten, gifjes, streamverslagen en noem maar op![]()
als er nog een BB, dan zal ik me hier wel melden, al hoop ik dan dat de corona onder controle is en we weer ons normale leven kunnen oppakken, dit was een leuk tijdverdrijf voor 3 maanden , maar nu nog eerst [ afbeelding ]
zuurtjequote:Op donderdag 8 april 2021 23:35 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Naomi, nadat Jill het podium op kwam.
[ afbeelding ]
Dat jaquote:Op donderdag 8 april 2021 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
en zo lief dat ze iedereen nog bedankt
Odie wat moet ik nu zonder jouquote:Op donderdag 8 april 2021 23:33 schreef odie22 het volgende:
, ik zal ook weinig meer op fok te zien zijn , geen cos , geen reden om hier te komen,
bedankt iedereen voor de berichten, gifjes, streamverslagen en noem maar op![]()
als er nog een BB, dan zal ik me hier wel melden, al hoop ik dan dat de corona onder controle is en we weer ons normale leven kunnen oppakken, dit was een leuk tijdverdrijf voor 3 maanden , maar nu nog eerst [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Big Brother 2021: Commentaar op Streams" van 01-01-2021 t/m 08-04-2021
nr / aantal posts / gebruiker
001 12974 greysbones
002 12226 puzziepie
003 11605 engine
004 08767 utopia2.0
005 08430 Benny
006 08064 zodeju
007 07663 suzi1
008 07595 mario390
009 07421 capuchon_jongen
010 07321 Li0nHeart
011 06519 Joyce-43
012 05801 Whuzz
013 05396 D.
014 05277 Tourniquet
015 05014 Dutchgirl23
016 04932 StruisZVeugelT
017 04815 Ebinas
018 04785 odie22
019 04399 Jockari
020 04010 Soury
021 03998 freaky40
022 03731 Sangha
023 03438 FreshFruit
024 03385 Pearlbitch
025 03213 danilel
026 03116 JACM
027 03107 Gast_op_Afstand_GOA
028 02975 5thencounter
029 02952 Koos1958
030 02905 Fikkert2SPOILER: 31 t/m 100Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd Grey
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Juliequote:Op donderdag 8 april 2021 23:35 schreef mario390 het volgende:
helemal laatste beeld van de show
...springt op jill
[ afbeelding ]
ja dat weet ik ook niet, hoe ging dat voor 1 januari ?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Odie wat moet ik nu zonder jou
ik ga je missen![]()
![]()
![]()
nichtje of halfzusje?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Blije moeder Jill en Jill 2.0. nichtje?
[ afbeelding ]
hoe zoll dat kunnen nichtje? is de zusquote:Op donderdag 8 april 2021 23:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
daar heb ik geen actieve herinnering aanquote:Op donderdag 8 april 2021 23:38 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja dat weet ik ook niet, hoe ging dat voor 1 januari ?
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe zoll dat kunnen nichtje? is de zus
Juliequote:Op donderdag 8 april 2021 23:35 schreef mario390 het volgende:
helemal laatste beeld van de show
...springt op jill
[ afbeelding ]
Is haar nicht toch, Nikita heeft het examen voor haar gedaan.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:37 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb ik geen actieve herinnering aan
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 8 april 2021 23:39 schreef mario390 het volgende:
ik heb de exit van liese nog niet gezien
die is 36quote:Op donderdag 8 april 2021 23:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe kann nichtje? zij is misschien 4 jaar jonger
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jill en Nick zien momenten terug in het huis .......![]()
Topper, heb je ook de laatste 10 minuten, bekendmaking winnaar enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
jij hebt ook heeeeeeel goed je best gedaan en ik ben heel blij dat 1 iemand je heeft weten over te halen om te blijven tot het eindquote:
Ik moet lopend heen en weer met elk los onderdeel dus tot over 2 wekenquote:
je kwam zeker niet over als een newbie, misschien tot cossquote:Op donderdag 8 april 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ik had al een tekstje geplaatst maar voor een nieuw lid {aangemeld voor BB} heb ik het hier erg gezellig gevonden en had zeker niet het idee een newbie te wezen, werd leuk ontvangen.
dus bedankt allemaalhoop bij een volgende BB zeker weer hier mee te doen
jaa dat is zo fijn hier. iedereen is gelijk goed met je. je hoeft je niet in te liken etcquote:Op donderdag 8 april 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ik had al een tekstje geplaatst maar voor een nieuw lid {aangemeld voor BB} heb ik het hier erg gezellig gevonden en had zeker niet het idee een newbie te wezen, werd leuk ontvangen.
Ja klopt!quote:Op donderdag 8 april 2021 23:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Is haar nicht toch, Nikita heeft het examen voor haar gedaan.
8 is mijn lievelingsgetalquote:Op donderdag 8 april 2021 23:40 schreef suzi1 het volgende:
ik was niet tevree met 8, want 7 vind ik mooier getal. nu ben ik weer blei
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik moet lopend heen en weer met elk los onderdeel dus tot over 2 weken
Daar waren jij en Suzi en nog een persoon en die weet wel wie verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij hebt ook heeeeeeel goed je best gedaan en ik ben heel blij dat 1 iemand je heeft weten over te halen om te blijven tot het eind![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:41 schreef suzi1 het volgende:
[..]
jaa dat is zo fijn hier. iedereen is gelijk goed met je. je hoeft je niet in te liken etc
denk niet dat mario Karin bedoeld maar die kleine ernaast of nietquote:
Het was ook leuk met jou Joycequote:Op donderdag 8 april 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
ok ok 3quote:Op donderdag 8 april 2021 23:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar waren jij en Suzi en nog een persoon en die weet wel wie verantwoordelijk voor.![]()
Stream 2 had ik al geplaatst, stream 1 live show bedoel je?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
Topper, heb je ook de laatste 10 minuten, bekendmaking winnaar enzo
Lief Yolk maar je mag je eigen bijdrage ook niet vergetenquote:Op donderdag 8 april 2021 23:43 schreef Yolk het volgende:
Iedereen hier bedankt, toch wel een flinke verrijking, zo'n COS.
Heb hier flink gelachen en genoten om/met jullie posts. Dan komen onder meer @:greysbones, @:StruisZVeugelT en @:Jockari als eerste in me op. Maar hier geldt: en vele anderen.
Bij het volgende seizoen ben ik ongetwijfeld weer terug. Kende deze site alleen van de Top 2000, ga toch maar eens kijken bij andere pagina's hier.
Nogmaals dank, ook aan de mensen die niet zozeer voor Jill waren. Anders was het ook zo'n echotunnel.
me hond, waar is die!quote:Op donderdag 8 april 2021 23:42 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
ik heb daar nog een vraagje over
Uhhquote:Op donderdag 8 april 2021 23:40 schreef Joyce-43 het volgende:
Toppertjequote:Op donderdag 8 april 2021 23:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok ok 3
maar dat maakt me niet minder blij
neuhhh niet mijn typequote:
weggelopen?quote:
Ja die en dan de laatste 10 minuten. Bekendmaking enzoquote:Op donderdag 8 april 2021 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Stream 2 had ik al geplaatst, stream 1 live show bedoel je?
Jij ook bedankt Lonnekequote:Op donderdag 8 april 2021 23:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Alleen al voor de COS, hoop ik op een nieuwe BB. Hoop van de ene kant wel dat ik wat minder kan gaan posten en ik gewoon weer aan het werk ben. Maar vond het wel altijd gezellig hier. Hopelijk tot de volgend RLS. En misschien een BB met een COSer als deelnemer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |