Darkraverquote:
Presentator Ardeoquote:Op donderdag 8 april 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
https://www.instagram.com/bigbrothernlbe/live/
ja dat gezicht van Naomie stond niet vrolijk.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:05 schreef jotosmurf het volgende:
Ik stel voor om shots uit de slotshow te posten. De reactie van Naomi op Jill's overwinning bv. Of de familie van de drie laatsten.
Ziko zit er met irritante Berbersnep tussen.quote:Op donderdag 8 april 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
Wat een blaaskaak die ziko zeg. "Volg me op insta, volg me op insta" kneusquote:Op donderdag 8 april 2021 23:04 schreef Benny het volgende:
Zure mensenquote:Op donderdag 8 april 2021 23:06 schreef NickTheBomb het volgende:
Ok, Jill heeft gewonnen een Nederlandse. Niet zo verdiend. Maar uiteindelijk zal het wel een Belg zijn die straks sex met haar zal hebben. Dus Thomas, jij bent de grote winnaar!
quote:Op donderdag 8 april 2021 23:07 schreef NBWtje het volgende:
Ik wil even zeggen,.. Ik heb hier veel gelurkt, zo heel af en toe mee getypt, ik heb om jullie gelachen, ik heb me soms geīrriteerd, ik vond het leuk om discussies mee te lezen dus een dikke shoutout naar de mensen die de COS echt hebben gemaakt
Utopia2.0, Soury, Wuzz, MissZ, Benny, Dutchgirl, Puzzlepie, Greysbones, capuchon_jongen, Rhosy, Engine, mario390, Zodeju, StruisvogelT, joyce-43, Gayguy, Suzi1, Li0nhart (bedankt voor de verslagen, DGK (bedankt voor de filmpje)
Ik ben er vast nog een paar vergeten maar jullie zijn de cossers die het voor mij leuk hebben gemaakt.
❤
Bedankt daarvoor!quote:Op donderdag 8 april 2021 23:05 schreef Magean het volgende:
Dames en heren het was me een waar genoegen. Volgende BB zal ik weer aanwezig zijn en de streamverslagen proberen te doen. Bedankt voor jullie vertrouwen en input en hoop jullie weer te zien bij een volgende BB waar deze dan ook is.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 22:53 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Bah bah bah... Maar te voorspellen! Al maanden was ze te populair.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 22:54 schreef Lpracing het volgende:
Doorgestoken kaart! RTL plat en toch winnen. Dan weet ge gewoon dat er iets niet klopt. Steek er de volgende keer allemaal 5 jarige in als ze da niveau als winnaar willen.
quote:
Genietonquote:Op donderdag 8 april 2021 22:59 schreef Oranos het volgende:
Meest gefaalde BB ooit, zo'n kind wint gewoon
's nachts stream kijken was leukquote:Op donderdag 8 april 2021 23:07 schreef NBWtje het volgende:
Ik wil even zeggen,.. Ik heb hier veel gelurkt, zo heel af en toe mee getypt, ik heb om jullie gelachen, ik heb me soms geīrriteerd, ik vond het leuk om discussies mee te lezen dus een dikke shoutout naar de mensen die de COS echt hebben gemaakt
Utopia2.0, Soury, Wuzz, MissZ, Benny, Dutchgirl, Puzzlepie, Greysbones, capuchon_jongen, Rhosy, Engine, mario390, Zodeju, StruisvogelT, joyce-43, Gayguy, Suzi1, Li0nhart (bedankt voor de verslagen), DGK (bedankt voor de filmpjes)
Ik ben er vast nog een paar vergeten maar jullie zijn de cossers die het voor mij leuk hebben gemaakt.
❤
lekker zuuurrrrquote:Op donderdag 8 april 2021 23:10 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Genieton
Heb er ook niet veel van gezien, constant de website refreshen, op de valreep 1 stem kunnen uitbrengen op Jillquote:Op donderdag 8 april 2021 23:04 schreef Rhosyn het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig heeft ze gewonnen.
Maar ik heb niets er van gezien.![]()
Alleen het einde op het podium.
Ik was aan het stemmen wat niet lukte en mijn laptop ging rare geluiden maken.
Ik ga het even aankijken. Ook livestreams via Videoland?quote:Op donderdag 8 april 2021 23:06 schreef Blackprinces het volgende:
Lieve mensjes... thnx voor de gezelligheid hier!
Ik ga BB Aus volgen iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |