Mag ik je lippen weer zoenenquote:Op donderdag 8 april 2021 20:55 schreef lonneberga het volgende:
Outfit van Liesel oogt goedkoop,het is net voering,haar schoenen zijn wel top
Benny Had post 301. dus rechtmatige eigenaar nieuwe topicquote:
Heb je geluk dan ik dus bijna gekaaptquote:
totoquote:Op donderdag 8 april 2021 20:58 schreef thomas19844 het volgende:
Ik zou er overigens totaal geen problemen mee hebben als Liese wint (zolang Nick maar niet wint). Maar alsnog is ze ook voor de finale, net als het gehele seizoen aangename opvulling.
Ik op Renequote:
zucht, zijn smoel gaat niet anders zijn dan die van Liese.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:58 schreef dorkie94 het volgende:
Ook op Jill gestemd, alleen al om Nick zijn smoel te zien als die niet wint vnvd. Hoe die met een eigendunk zat in die zetel toen er 1 vd 4 moest vertrekken...
verwacht wel een uitloopjequote:Op donderdag 8 april 2021 20:58 schreef GayGuy het volgende:
Over 2 uur is het huis leeg, gaan de streams op zwart, en moeten we ons zelf maar vermaken![]()
Ik vermoed ook via de zijkant ja. Als ze wel via de tuin gaan moeten ze stukje lopen.quote:Op donderdag 8 april 2021 20:58 schreef Tourniquet het volgende:
Verlaten ze het huis via de voorraadkamer of gameroom? Het podium sluit daar min of meer op aan, niet op de tuindeur.
had een prachtig lichtgrijs jasje aan vanmorgen.. maar het moest suet wordenquote:
We kunnen nog een dag of wat napraten, evalueren, mooie herinneringen ophalen....quote:Op donderdag 8 april 2021 20:58 schreef GayGuy het volgende:
Over 2 uur is het huis leeg, gaan de streams op zwart, en moeten we ons zelf maar vermaken![]()
Dit was met de verhalen van exbewoners ja. De 5 talen die ze zou spreken.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:00 schreef Benny het volgende:
Unieke beelden gevonden van Jill die stemmen op haar aan het tellen is
[ afbeelding ]
Er is toch een golfkarretje?quote:Op donderdag 8 april 2021 21:00 schreef MissyZ het volgende:
Ik vermoed ook via de zijkant ja. Als ze wel via de tuin gaan moeten ze stukje lopen.
ja vroeg me af waar hahaquote:
UI suggestie voor Dutchgirlquote:
Ja klopt, is beetje te donker.quote:
omg , moet datquote:Op donderdag 8 april 2021 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
We kunnen nog een dag of wat napraten, evalueren, mooie herinneringen ophalen....
Het podium staat er letterlijk tegenaan. Vraag me alleen af waar de exbewoners staan? Ervoor of ernaast. Je zag ze in een hal zitten.quote:
3:38 is DT.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:01 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik HOOP het eigenlijk. Ergens tot 04:00 uur, ofzo
op het podium geloof ik. Nick vond het niet speciaal. Is toch altijd.. als ie Deejay speelt op podium..quote:
Ik vond het maar tegenvallenquote:Op donderdag 8 april 2021 21:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
We kunnen nog een dag of wat napraten, evalueren, mooie herinneringen ophalen....
gespuis in de kelder vd Arenaquote:Op donderdag 8 april 2021 21:02 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Het podium staat er letterlijk tegenaan. Vraag me alleen af waar de exbewoners staan? Ervoor of ernaast. Je zag ze in een hal zitten.
Ja klopt maar was voor de test geloof ik.. Misschien mogen ze gewoon dichtbij staan na de test voor een groepsknuffel.. Zuuuuut..quote:Op donderdag 8 april 2021 21:02 schreef MissyZ het volgende:
Het podium staat er letterlijk tegenaan. Vraag me alleen af waar de exbewoners staan? Ervoor of ernaast. Je zag ze in een hal zitten.
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:04 schreef Yolk het volgende:
Het laatste woord.
"Nee" - Liese Luwel, Duivendrecht, 8 april 2021.
blijf je niet gezelliequote:
ajax kijken kan ook nogquote:Op donderdag 8 april 2021 21:05 schreef GayGuy het volgende:
Nog maar ffe iets nuttigs dien met mijn tijd.. ffe Assassins creed spelen tot de liveshow begint🤣🤣
Ben je weerquote:
Die andere riem zat niet lekker....voor he mooie is hij een beetje te klein....dezelfde jurk in zwart stond haar veel mooier.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:02 schreef Joyce-43 het volgende:
die riem kleurt niet bij het pakje van Jill
Darkraver is live.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
kentauros haar hoefijzer verloren
Klinkt goedquote:
laten we het hopenquote:Op donderdag 8 april 2021 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff nog alles doornemen voor de live show
Stream 1 zal toch wel de finale uitzending hebben...hoop ik...quote:
haleluyaaquote:Op donderdag 8 april 2021 21:04 schreef Yolk het volgende:
Het laatste woord.
"Nee" - Liese Luwel, Duivendrecht, 8 april 2021.
tuurlijk wel dat moet gewoonquote:Op donderdag 8 april 2021 21:10 schreef engine het volgende:
[..]
Stream 1 zal toch wel de finale uitzending hebben...hoop ik...
ja want dit is ook geen porum vind ik, ik had dat wel gezegd tegen haar danquote:Op donderdag 8 april 2021 21:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die andere riem zat niet lekker....voor he mooie is hij een beetje te klein....dezelfde jurk in zwart stond haar veel mooier.
Is toch altijd? Gelukkig geen proef, ook al is Jill daar ook vaak sterk in.quote:Op donderdag 8 april 2021 21:08 schreef HoutduifHerman het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Jill gaat winnen. De laatste strijd had geen populariteitswedstrijd moeten zijn vind ik...
heftige beeldenquote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:11 schreef Benny het volgende:
Mooist zou zijn als we deze reactie vanavond kunnen herhalen
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Met 150 fans in de plaatselijke kroeg
Ik denk dat het andersom zal zijnquote:Op donderdag 8 april 2021 21:11 schreef Benny het volgende:
Mooist zou zijn als we deze reactie vanavond kunnen herhalen
[ afbeelding ]
Ga je mij ook missenquote:Op donderdag 8 april 2021 21:11 schreef mario390 het volgende:
![]()
tranjes betje bij me,liese ik gaa je missen
![]()
[ afbeelding ]
Cos Uitjequote:Op donderdag 8 april 2021 21:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
tuurlijk
en morgen ook
al we de hut ff leegtrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |