Dat is nogal een aanname, dat de voorzitter een man wordt of zou moeten zijn!quote:Op woensdag 7 april 2021 19:16 schreef Hamlapjes het volgende:
Meneer de voorzitter,
Graag wil ik via u de SC erop attent maken dat momenteel De Vooravond bezig is en daar zo meteen een item te zien is met Gert Verhulst, enkele acteurs van Studio 100 en de burgemeester van Affligem!
Je was me net voorquote:
Meneer de @Fred_B, ik denk @Strani geen geschikte kandidaat is? Evenmin @Aoibhin . En meneer de @Fred_B, ik geef Steun aan @Em31 en dan haar motie post #293 uit het vorige debat.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:10 schreef Fred_B het volgende:
Ik zou het wel op prijs stellen als alle posts hier voortaan indirect via mij gaan.
AchterkamertjesDM's!quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je was me net voor![]()
Voorzitter ESF-SC verkiezing: Politiek of Complot zou mijn TT zijn geweest.
Ja, @Fred_B wil dat er via hem gepraat wordt, dat maakt hem op dit moment dan toch de (waarnemend?) voorzitter?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is nogal een aanname, dat de voorzitter een man wordt of zou moeten zijn!
Een goede voorzitter denkt eerst lang na voor er gehandeld wordtquote:
Zelfverklaard voorzitter! Da's heel wat anders!quote:Op woensdag 7 april 2021 19:19 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, @:Fred_B wil dat er via hem gepraat wordt, dat maakt hem op dit moment dan toch de (waarnemend?) voorzitter?
Je kunt wel echt een aardige meme serie maken over al die hoofden daarquote:
Het woord is aan de Minister van ESF-zaken.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Meneer de @:Fred_B, ik denk @:strani geen geschikte kandidaat is? Evenmin @:aoibhin . En meneer de @:Fred_B, ik geef Steun aan @:Em31 en dan haar motie post #293 uit het vorige debat.
Niet direct reageren aub, het is hier geen kippenhok.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Zelfverklaard voorzitter! Da's heel wat anders!
Mijn kandidaat stond nog op 0 maar inmiddels komt ze flink opzetten.quote:
Moeten we niet beginnen met de Regeling van werkzaamhedenquote:Op woensdag 7 april 2021 19:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het woord is aan de Minister van ESF-zaken.
Koop je dan ook zo’n leuk jasje als Carolaain?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:21 schreef Strani het volgende:
Als ik geen voorzitter word, dan ga ik me volledig concentreren op een positie als zéér kritisch SC-lid
Welke? Dat Murder gedoe?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:22 schreef Meke het volgende:
Ohhh er komt deze maand een nieuw seizoen van één van m'n lievelingsserie. Het is de laatste en ik heb geen idee hoe het af gaat lopen
Zie je nou wel, direct chaosquote:Op woensdag 7 april 2021 19:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Moeten we niet beginnen met de Regeling van werkzaamheden
Ah daar ben je eindelijk!quote:Op woensdag 7 april 2021 19:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Een goede voorzitter denkt eerst lang na voor er gehandeld wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |