Die is supernerveus.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
JIll is helemaal enthousiast, 2 seconde, vanwege de muziek.
EN daarnadoet ze weer sipjes
Sorry hoor... Wist niet dat je boos zou wordenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:44 schreef Mickytjuh het volgende:
@:Benny doe eens nieuwe titel.. Dit is oud nieuws!!
Helaas ook sauna Muziek
Toptitel wel! thanksquote:Op woensdag 7 april 2021 16:45 schreef Benny het volgende:
[..]
Sorry hoor... Wist niet dat je boos zou worden
ja wisten ze wel maar er waren er niet zoveel en ja denk dat het die tijd nog niet zo bij stil gestaan werdquote:Op woensdag 7 april 2021 16:38 schreef Fasil het volgende:
[..]
Bij ons de eerste versie, wisten ze zelfs niet in het begin, dat ze constant gefilmd werden (als ik mij goed herinner).
Ook nederlandse interviewers gehoord. O.a. AD en dergelijke.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
Heb net nog een stukje kunnen kijken van de laatste 3 interviewers maar waren alleen Belgen, was er niemand van Nederland of kwamen die als eerste aan bod ?
Streamverslag is gemaaktquote:Op woensdag 7 april 2021 16:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
Heb net nog een stukje kunnen kijken van de laatste 3 interviewers maar waren alleen Belgen, was er niemand van Nederland of kwamen die als eerste aan bod ?
Telegraaf, AD en ANP uit Nederland.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:48 schreef DarkRaven70 het volgende:
ja die verwacht echt van alles, die staat morgenavond te huilen van teleurstellingquote:Op woensdag 7 april 2021 16:41 schreef freaky40 het volgende:
Jill is er zo mee bezig en denkt zich heel wat in, valt het alleen maar tegen...in alle opzichten...
Dat valt vast wel meequote:Op woensdag 7 april 2021 16:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die verwacht echt van alles, die staat morgenavond te huilen van teleurstelling
Nou die is niet veel verder dan 5 uur geledenquote:
Er is iemand bij de regie in slaap gevallen op de play knop van Spotifyquote:
Ohhh,quote:Op woensdag 7 april 2021 16:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nou die is niet veel verder dan 5 uur geleden
Geen structuur maar hoopjesquote:Op woensdag 7 april 2021 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet wel opEn ze heeft alle rijtjes van Michel door elkaar gegooid
Het verhullen van lawaai ofzo qua verbouwingenquote:Op woensdag 7 april 2021 16:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
waarom is er muziek??
tis dit voor idiooots
Ik ben er uit. Ik stem Nickquote:Op woensdag 7 april 2021 17:01 schreef Benny het volgende:
Wow. Nick vraagt You & Me aan... Big Brother draait
As usual, maar Jill is het lieverdje van de regie hoor!!quote:Op woensdag 7 april 2021 17:01 schreef Benny het volgende:
Wow. Nick vraagt You & Me van Disclosure aan... Big Brother draait
Welnee die gooide er kutnummers in voor haar om te onthoudenquote:Op woensdag 7 april 2021 17:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
As usual, maar Jill is het lieverdje van de regie hoor!!
Ik weet hetquote:Op woensdag 7 april 2021 17:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoeft niet Soury, heeft BB al in uw plaats gedaan.
Terecht ookquote:Op woensdag 7 april 2021 17:02 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
As usual, maar Jill is het lieverdje van de regie hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |