Maar uiteindelijk beginnen ze wel gewoon 5 minuten later, zoals altijdquote:
VVD gaat voor Bergkamp.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
Arib: PvdA, SP, GL, BIJ1
Bergkamp: D66, Volt
Bosma: PVV, FVD, JA21, BBB
VVD?quote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
De voorspelling klopt al niet. Want je stemt niet als partijquote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
Links brullen rechts verhullenquote:Op woensdag 7 april 2021 12:48 schreef -XOR- het volgende:
BBB wil graag een inclusieve samenleving maar stemt op Bosma.
Dat vinden ze op het platteland ook belangrijk.quote:
Dit leken we al zekerheden qua stemmen van deze leden.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De voorspelling klopt al niet. Want je stemt niet als partijAfgezien van Bij1 en BBB dan
Vast een van de dames.quote:
Bergkamp denk ik. Ze hebben teveel ruzie gehad met Arib en stemmen op extreemrechts zie ik ze ook niet doen. Ze is de minst slechte van de 3quote:
Arib.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:03 schreef Aurelius het volgende:
Wat zou Denk eigenlijk gaan doen? Die pruimen geen van alle 3 denk ik zo.
In de eerste ronde een ander noemen (dat mag gewoon) en in de tweede ronde niet mee stemmen of blanco stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:03 schreef Aurelius het volgende:
Wat zou Denk eigenlijk gaan doen? Die pruimen geen van alle 3 denk ik zo.
Dat zou jammer zijn. Arib kan niet eens volzinnen uitspreken.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:06 schreef Aurelius het volgende:
Maar goed, mijn voorspelling:
Bosma valt (helaas) af in de eerste ronde. Zijn stemmen gaan naar Arib vanwege de ongunfactor voor D66. Arib wint het.
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Arib kan niet eens volzinnen uitspreken.
Waarom is het jammer als Bosma afvalt en niet jammer dat zijn 'fans' vervolgens vanwege hun afkeer van D66 (wat een kinderachtige kleuters zijn het ook) op Arib stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:06 schreef Aurelius het volgende:
Bosma valt (helaas) af in de eerste ronde. Zijn stemmen gaan naar Arib vanwege de ongunfactor voor D66. Arib wint het.
Er wordt niet per partij gestemd, maar per persoon.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
Ik vind hem als persoon erg geschikt voor het voorzitterschap. Hij doet het nu ook prima als ondervoorzitter.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:12 schreef VoMy het volgende:
Waarom is het jammer als Bosma afvalt en niet jammer dat zijn 'fans' vervolgens vanwege hun afkeer van D66 (wat een kinderachtige kleuters zijn het ook) op Arib stemmen?
Maar hij is een racist. Ik vind dat nou niet een pre, persoonlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:15 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik vind hem als persoon erg geschikt voor het voorzitterschap. Hij doet het nu ook prima als ondervoorzitter.Beetje frisse wind kan geen kwaad, ook al doet Arib het nu erg goed.
Dont care wie zich waarom als geobsedeerde kleuters willen gedragen, maar aan de ene kant worden tranen gejankt want onze knuffelbare apartheidsaanhanger Bosma moet niet worden afgekeurd vanwege zijn PVV-fractie, maar verder staan diezelfde mensen hier af te geven op Vera Bergkamp omdat ze van D66 is. Zo doorzichtig hypocriet.quote:Het is niet alleen PVV-stemmers die een afkeer van D66 hebben hoor.![]()
![]()
Waarbij de partij-standpunten wel degelijk een rol zullen spelen.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:13 schreef Sodemieters het volgende:
Er wordt niet per partij gestemd, maar per persoon.
Joh, echt? Noem eens wat voorbeelden!quote:Op woensdag 7 april 2021 13:18 schreef VoMy het volgende:
Maar hij is een racist. Ik vind dat nou niet een pre, persoonlijk.
Bosma is sympathiek en lijkt me geschikt ondanks dat hij PVV-er is. Volgens mij heeft hij de afgelopen jaren prima laten zien dat hij die rollen gescheiden kan houden.quote:Dont care wie zich waarom als geobsedeerde kleuters willen gedragen, maar aan de ene kant worden tranen gejankt want onze knuffelbare apartheidsaanhanger Bosma moet niet worden afgekeurd vanwege zijn PVV-fractie, maar verder staan diezelfde mensen hier af te geven op Vera Bergkamp omdat ze van D66 is. Zo doorzichtig hypocriet.
DENK zal wel voor Bergkamp gaan als ik het verhaaltje zo hoordequote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
Lees zijn boeken eens, of bekijk zijn twitteraccount.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:22 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Joh, echt? Noem eens wat voorbeelden!
[..]
Hij bestaat voor 85kg uit racisme. Van alle PVV'ers springt het bij hem misschien nog wel het meest in het oog. Wat ontzettend sympathiek.quote:Bosma is sympathiek
Je draagt ook naar buiten toe iets uit. In dit geval zou dat zijn: als je de verkeerde huidskleur, vader, moeder, achtergrond of geloofsovertuiging hebt, tel je niet mee. Daar is geen rol gescheiden in te houden.quote:en lijkt me geschikt ondanks dat hij PVV-er is. Volgens mij heeft hij de afgelopen jaren prima laten zien dat hij die rollen gescheiden kan houden.
Nee, totaal niet. Dat zeg je er nu gewoon bij om goed te praten dat je iemand afkeurt op basis van de partij waar ze bij zit in plaats van haar kwaliteiten. Omdat het allemaal zo doorzichtig hypocriet is.quote:Aan Bergkamp hangt toch weer die zwam van smoezelige achterkamertjes machtspolitiek van D66
Hahahahahahahahahaha. Welke dan? Wat heeft Vera Bergkamp dan de afgelopen weken gedaan waardoor ze niet kamervoorzitter zou kunnen zijn? We leven niet allemaal in jouw fantasiewereld waarin achter elke boom een D66-complot zit.quote:, zeker door de gebeurtenissen en onthullingen van afgelopen weken.
Dat doe je dan helemaal zelf, want dat slaat echt totaal, en ik herhaal, totaal nergens op.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:29 schreef BasEnAad het volgende:
Als het Bergkamp wordt zou ik mij eerlijk gezegd andermaal in het gezicht gespuugd voelen door de politiek.
Dat vind jij ervan he, ik herhaal, dat is dan jouw mening, waar ik het dan weer niet mee eens ben. Nieuw leiderschap, mijn reet. Er verandert he-le-maal niets, en ik herhaal, helemaal niets!quote:Op woensdag 7 april 2021 13:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat doe je dan helemaal zelf, want dat slaat echt totaal, en ik herhaal, totaal nergens op.
En jouw bescheiden mening is natuurlijk het enige dat telt binnen een discussie.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:32 schreef VoMy het volgende:
[..]
Dat doe je dan helemaal zelf, want dat slaat echt totaal, en ik herhaal, totaal nergens op.
Probeer even op coherente wijze duidelijk te maken waarom een kamerlid afkomstig uit het presidium, niet de nieuwe kamervoorzitter zou mogen wordenquote:Op woensdag 7 april 2021 13:33 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat vind jij ervan he, ik herhaal, dat is dan jouw mening, waar ik het dan weer niet mee eens ben. Nieuw leiderschap, mijn reet. Er verandert he-le-maal niets, en ik herhaal, helemaal niets!
Het niet uitkramen van debiliteiten over nieuw leiderschap en in je bek gespuugd worden is binnen elke discussie wenselijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:34 schreef Knoopcel het volgende:
[..]
En jouw bescheiden mening is natuurlijk het enige dat telt binnen een discussie.
Het is nu alvast een groot complot en we moeten woedend zijn!quote:Op woensdag 7 april 2021 13:36 schreef Hanca het volgende:
Het hangt van de verhoudingen af. Als Arib massaal wordt weggestemd is er wat meer aan de hand, dan is het zeker geen achterkamertjes politiek.
Het hele probleem is dat het vertrouwen weg is. Je merkt ook alweer dat D66 en de VVD met één mond praten.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:36 schreef VoMy het volgende:
[..]
Probeer even op coherente wijze duidelijk te maken waarom een kamerlid afkomstig uit het presidium, niet de nieuwe kamervoorzitter zou mogen wordenen dan niet met van die van twitter gekopieerde zinnetjes over nieuw leiderschap, maar gewoon dat je je eigen gedachten in je eigen woorden neerpent.
Waarom word jij in je bek gespuugd als Vera Bergkamp kamervoorzitster wordt?
Ga je gezicht dan alvast maar wassen. Het is geen toeval dat ze zich pas gistermorgen kandidaat stelde.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:29 schreef BasEnAad het volgende:
Als het Bergkamp wordt zou ik mij eerlijk gezegd andermaal in het gezicht gespuugd voelen door de politiek.
Dat merk je helemaal niet?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het hele probleem is dat het vertrouwen weg is. Je merkt ook alweer dat D66 en de VVD met één mond praten.
Maar waarom mag ze dan geen voorzitster worden als D66-politica?quote:Het gaat niet om Bergkamp of waar ze lid van is an sich.
En daarom mag Vera Bergkamp geen voorzitster worden?quote:Het gaat er om dat D66 nu juist alles zou moeten doen om dat nieuwe leiderschap te tonen.
Hoe dan? Hoe? Dat Vera Bergkamp zich ging nomineren was een publiek geheim wat je maanden geleden al in de kranten kon lezen.quote:Daarin maken ze niet de goede keuzes, ze laten de schijn van achterkamertjespolitiek in leven.
Hoezo? Op welke manier?quote:Als Bergkamp het wordt, dan zal dat voor velen een bevestiging daarvan zijn.
Wat moet je niet willen? Je verwisselt de hele tijd D66 met Vera Bergkamp en je herhaalt gewoon alleen maar dat het niet goed is als zij het wordt, zonder daar argumenten voor te hebben, om dan te concluderen dat als zij het wordt, dat het dan niet goed is.quote:Dat moet je als D66 helemaal niet willen.
Maar waarom niet? Waarom mag Vera Bergkamp zich niet kandideren?quote:Dus ja, ik vind dat Bergkamp zich niet kandidaat had moeten stellen, het helpt gewoon niet.
Lol wutquote:Op woensdag 7 april 2021 13:42 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ga je gezicht dan alvast maar wassen. Het is geen toeval dat ze zich pas gistermorgen kandidaat stelde.
Wat een bs is dit. Als er iemand is die zich tegen racisme verzet is het wel Bosma.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:31 schreef VoMy het volgende:
Hij bestaat voor 85kg uit racisme. Van alle PVV'ers springt het bij hem misschien nog wel het meest in het oog. Wat ontzettend sympathiek.
Je denkt dat ze dat ineens zelf spontaan bedacht en gedaan heeft?quote:
Verschil tussen D66 en andere partijen is dat mensen die op D66 stemmen de partij he-le-maal geweldig vinden, maar de rest van de mensen erop kotst. In tegenstelling tot andere partijen waar, ook als je niet op ze hebt gestemd, je nog wel respect voor kunt opbrengen.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso bijzonder altijd dat mensen die er nooit op stemmen ineens teleurgesteld zijn in D66
Tja, dat verbaast mij ook altijd.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef Hexagon het volgende:
Sowieso bijzonder altijd dat mensen die er nooit op stemmen ineens teleurgesteld zijn in D66
Waarom iedereen altijd vanuit een positie van totale ongeïnformeerdheid denkt te moeten oordelen.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Je denkt dat ze dat ineens zelf spontaan bedacht en gedaan heeft?
Ik ben nog nooit een racist tegengekomen die toegeeft een racist te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:45 schreef the-eye het volgende:
[..]
Wat een bs is dit. Als er iemand is die zich tegen racisme verzet is het wel Bosma.
Dit gaat hem denk ik ook worden......quote:Op woensdag 7 april 2021 13:06 schreef Aurelius het volgende:
Dat is wel een hele vreemde reactie. De 2e Kamer kiest een voorzitter en daar ben jij zo persoonlijk bij betrokken dat je dit zo uitspreekt?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:29 schreef BasEnAad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |