Maar uiteindelijk beginnen ze wel gewoon 5 minuten later, zoals altijdquote:
VVD gaat voor Bergkamp.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
Arib: PvdA, SP, GL, BIJ1
Bergkamp: D66, Volt
Bosma: PVV, FVD, JA21, BBB
VVD?quote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
De voorspelling klopt al niet. Want je stemt niet als partijquote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
Links brullen rechts verhullenquote:Op woensdag 7 april 2021 12:48 schreef -XOR- het volgende:
BBB wil graag een inclusieve samenleving maar stemt op Bosma.
Dat vinden ze op het platteland ook belangrijk.quote:
Dit leken we al zekerheden qua stemmen van deze leden.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De voorspelling klopt al niet. Want je stemt niet als partijAfgezien van Bij1 en BBB dan
Vast een van de dames.quote:
Bergkamp denk ik. Ze hebben teveel ruzie gehad met Arib en stemmen op extreemrechts zie ik ze ook niet doen. Ze is de minst slechte van de 3quote:
Arib.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:03 schreef Aurelius het volgende:
Wat zou Denk eigenlijk gaan doen? Die pruimen geen van alle 3 denk ik zo.
In de eerste ronde een ander noemen (dat mag gewoon) en in de tweede ronde niet mee stemmen of blanco stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:03 schreef Aurelius het volgende:
Wat zou Denk eigenlijk gaan doen? Die pruimen geen van alle 3 denk ik zo.
Dat zou jammer zijn. Arib kan niet eens volzinnen uitspreken.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:06 schreef Aurelius het volgende:
Maar goed, mijn voorspelling:
Bosma valt (helaas) af in de eerste ronde. Zijn stemmen gaan naar Arib vanwege de ongunfactor voor D66. Arib wint het.
quote:Op woensdag 7 april 2021 13:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat zou jammer zijn. Arib kan niet eens volzinnen uitspreken.
Waarom is het jammer als Bosma afvalt en niet jammer dat zijn 'fans' vervolgens vanwege hun afkeer van D66 (wat een kinderachtige kleuters zijn het ook) op Arib stemmen?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:06 schreef Aurelius het volgende:
Maar goed, mijn voorspelling:
Bosma valt (helaas) af in de eerste ronde. Zijn stemmen gaan naar Arib vanwege de ongunfactor voor D66. Arib wint het.
Er wordt niet per partij gestemd, maar per persoon.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
Ik vind hem als persoon erg geschikt voor het voorzitterschap. Hij doet het nu ook prima als ondervoorzitter.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:12 schreef VoMy het volgende:
Waarom is het jammer als Bosma afvalt en niet jammer dat zijn 'fans' vervolgens vanwege hun afkeer van D66 (wat een kinderachtige kleuters zijn het ook) op Arib stemmen?
Maar hij is een racist. Ik vind dat nou niet een pre, persoonlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:15 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik vind hem als persoon erg geschikt voor het voorzitterschap. Hij doet het nu ook prima als ondervoorzitter.Beetje frisse wind kan geen kwaad, ook al doet Arib het nu erg goed.
Dont care wie zich waarom als geobsedeerde kleuters willen gedragen, maar aan de ene kant worden tranen gejankt want onze knuffelbare apartheidsaanhanger Bosma moet niet worden afgekeurd vanwege zijn PVV-fractie, maar verder staan diezelfde mensen hier af te geven op Vera Bergkamp omdat ze van D66 is. Zo doorzichtig hypocriet.quote:Het is niet alleen PVV-stemmers die een afkeer van D66 hebben hoor.![]()
![]()
Waarbij de partij-standpunten wel degelijk een rol zullen spelen.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:13 schreef Sodemieters het volgende:
Er wordt niet per partij gestemd, maar per persoon.
Joh, echt? Noem eens wat voorbeelden!quote:Op woensdag 7 april 2021 13:18 schreef VoMy het volgende:
Maar hij is een racist. Ik vind dat nou niet een pre, persoonlijk.
Bosma is sympathiek en lijkt me geschikt ondanks dat hij PVV-er is. Volgens mij heeft hij de afgelopen jaren prima laten zien dat hij die rollen gescheiden kan houden.quote:Dont care wie zich waarom als geobsedeerde kleuters willen gedragen, maar aan de ene kant worden tranen gejankt want onze knuffelbare apartheidsaanhanger Bosma moet niet worden afgekeurd vanwege zijn PVV-fractie, maar verder staan diezelfde mensen hier af te geven op Vera Bergkamp omdat ze van D66 is. Zo doorzichtig hypocriet.
DENK zal wel voor Bergkamp gaan als ik het verhaaltje zo hoordequote:Op woensdag 7 april 2021 12:58 schreef AgnesGru het volgende:
Voorspelling:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |