quote:Op donderdag 15 april 2021 20:31 schreef Puala het volgende:
En het bewijs, links boven nog een stukje stok.
[ afbeelding ]
En het zaagsel, wat lastig op de foto maar het lag er echt![]()
[ afbeelding ]Heb je het slot nu meegenomen of laten zitten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je het slot nu meegenomen of laten zitten?
quote:Op donderdag 15 april 2021 19:56 schreef Puala het volgende:
Dr is gezaagd, neem t slot mee. Straks foto’s
Het FokSlot! Alleen het slot!quote:Op donderdag 15 april 2021 21:26 schreef DW457 het volgende:
De vraag is nu wel: hoe gaan we dit nu voorkomen? Stalen stok?
Iemand die echt niks beters te doen heeft met zijn/haar tijd.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:31 schreef DW457 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dit steeds doet.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iemand die echt niks beters te doen heeft met zijn/haar tijd.
Klinkt alsof je ervaringen er mee hebtquote:Op donderdag 15 april 2021 21:24 schreef iamredleader het volgende:
't is toch te triest voor woorden
Als de saboteur dit leest: ik hoop dat je om half drie 's nachts uit bed moet om te plassen, en dan op een blokje lego stapt. Om daarna hinkelend en vloekend de woonkamer door te hossen, waarbij je met je andere voet de salontafel raakt met je kleine teen.
Breng jij hem naar Zoetermeer?quote:
dat moet voor mij gedaan worden mexquote:Op donderdag 15 april 2021 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Breng jij hem naar Zoetermeer?
Ik heb een levendige fantasiequote:Op donderdag 15 april 2021 21:36 schreef Goitske het volgende:
Klinkt alsof je ervaringen er mee hebt
Lego diamanten zijn nog fijner om op te staan 😁quote:Op donderdag 15 april 2021 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een levendige fantasie
Het is al eens gebeurd, dus we kunnen het gewoon weer doenquote:Op donderdag 15 april 2021 21:26 schreef DW457 het volgende:
De vraag is nu wel: hoe gaan we dit nu voorkomen? Stalen stok?
Smoel houdenquote:Op donderdag 15 april 2021 22:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Lego diamanten zijn nog fijner om op te staan 😁
quote:Op donderdag 15 april 2021 20:31 schreef Puala het volgende:
En het bewijs, links boven nog een stukje stok.
[ afbeelding ]
En het zaagsel, wat lastig op de foto maar het lag er echt![]()
[ afbeelding ]Dit is echt te zielig voor woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan iemand zoveel wrok koesteren tegen een spelletje?
Dan moet je @Atmoz vragen of hij er een wil maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |