Het FokSlot! Alleen het slot!quote:Op donderdag 15 april 2021 21:26 schreef DW457 het volgende:
De vraag is nu wel: hoe gaan we dit nu voorkomen? Stalen stok?
Iemand die echt niks beters te doen heeft met zijn/haar tijd.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:31 schreef DW457 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dit steeds doet.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 15 april 2021 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Iemand die echt niks beters te doen heeft met zijn/haar tijd.
Klinkt alsof je ervaringen er mee hebtquote:Op donderdag 15 april 2021 21:24 schreef iamredleader het volgende:
't is toch te triest voor woorden
Als de saboteur dit leest: ik hoop dat je om half drie 's nachts uit bed moet om te plassen, en dan op een blokje lego stapt. Om daarna hinkelend en vloekend de woonkamer door te hossen, waarbij je met je andere voet de salontafel raakt met je kleine teen.
Breng jij hem naar Zoetermeer?quote:
dat moet voor mij gedaan worden mexquote:Op donderdag 15 april 2021 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Breng jij hem naar Zoetermeer?
Ik heb een levendige fantasiequote:Op donderdag 15 april 2021 21:36 schreef Goitske het volgende:
Klinkt alsof je ervaringen er mee hebt
Lego diamanten zijn nog fijner om op te staan 😁quote:Op donderdag 15 april 2021 22:10 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik heb een levendige fantasie
Het is al eens gebeurd, dus we kunnen het gewoon weer doenquote:Op donderdag 15 april 2021 21:26 schreef DW457 het volgende:
De vraag is nu wel: hoe gaan we dit nu voorkomen? Stalen stok?
Smoel houdenquote:Op donderdag 15 april 2021 22:12 schreef Goitske het volgende:
[..]
Lego diamanten zijn nog fijner om op te staan 😁
quote:Op donderdag 15 april 2021 20:31 schreef Puala het volgende:
En het bewijs, links boven nog een stukje stok.
[ afbeelding ]
En het zaagsel, wat lastig op de foto maar het lag er echt![]()
[ afbeelding ]Dit is echt te zielig voor woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan iemand zoveel wrok koesteren tegen een spelletje?
Dan moet je @Atmoz vragen of hij er een wil maken.quote:
Wie het ook is, het is ontzettend sneu.quote:Op vrijdag 16 april 2021 07:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin toch steeds meer en meer te begrijpen waarom de 7 kinderen vooral uitelkaar weggeplaatst zijn.
Maar lijkt mij toch vrij duidelijk welke koekenbakker dit is.
Drama queen...quote:Op vrijdag 16 april 2021 07:57 schreef DJMO het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ben er voorlopig wel even klaar mee. Ik doe de komende tijd voorlopig niet meer mee. (Al heeft dat ook andere redenen)
Ik stuur je even een DM .quote:
lol whutquote:Op vrijdag 16 april 2021 07:57 schreef DJMO het volgende:
Dat gezegd hebbende, ik ben er voorlopig wel even klaar mee. Ik doe de komende tijd voorlopig niet meer mee. (Al heeft dat ook andere redenen)
Ik heb geen idee, wie dan?quote:Op vrijdag 16 april 2021 07:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik begin toch steeds meer en meer te begrijpen waarom de 7 kinderen vooral uitelkaar weggeplaatst zijn.
Zie DM.quote:
quote:Op donderdag 15 april 2021 21:31 schreef DW457 het volgende:
Ik ben wel benieuwd wie dit steeds doet.
quote:Op vrijdag 16 april 2021 07:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
tegen wie heb je het?quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2021 09:34 schreef Nattekat het volgende:
Lekker zonder enig bewijs met vingertjes wijzen
Doe lekker normaal. Je bent zelf amper hier te vinden.
ZAGEN AAN EEN SLOT IN VERWEGISTANquote:Op vrijdag 16 april 2021 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar was jij tussen woensdag en gistermiddag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
Zoiets?quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:25 schreef Puala het volgende:
Ik heb wel een ideetje voor de nieuwe stok, maar die heb ik niet vandaag klaar.
Ga mn best doen voor morgen maken en wegleggen
Dat is mooi, want ik vrees dat de saboteur zich niet laat tegenhouden door een andere stok gezien het lijmincident. Voor iemand die het spel per se wil dwarsbomen is er altijd wel iets te verzinnen.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:33 schreef DW457 het volgende:
Eerlijk is eerlijk: dat verdwijnen van die stok maakt dit topic wel steeds leuk. Lijkt haast verbroederend te werken
Ik zie het alleen maar kansloze figuren aantrekken die anders nooit hadden deelgenomen aan dit spel.quote:Op vrijdag 16 april 2021 11:33 schreef DW457 het volgende:
Eerlijk is eerlijk: dat verdwijnen van die stok maakt dit topic wel steeds leuk. Lijkt haast verbroederend te werken
quote:Op vrijdag 16 april 2021 12:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
was wat moeite maar ben blij het met resultaat. SorryMooi, we rekenen op je nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |