Hij kan ook alles in z'n armen mee naar buiten sjouwen inderdaad. Koffer is makkelijker.quote:
Niet nodig.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:02 schreef engine het volgende:
[..]
Hij kan ook alles in z'n armen mee naar buiten sjouwen inderdaad. Koffer is makkelijker.
Raar ook dat er niks in de preview zat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond tijdens de TV uitzending wordt het bekend gemaakt.
Die promo laat zien dinsdagavond 21.30 uur. Dus er zal wel een live schakeling zijn naar het huis vanavond.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Raar ook dat er niks in de preview zat.
Het beste voorbeeld waarin je kan zien hoe hard Nick kan liegen;quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:49 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ik ben wrsch dom, maar waarover heeft Nick gelogen dan precies?
Dan pasquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:00 schreef freaky40 het volgende:
Vanavond tijdens de TV uitzending wordt het bekend gemaakt.
Als het binnen nu en vanmiddag gebeurd kan het nooit in de uitzending vanavond. Loopt altijd een dag achter.quote:
Niets glazen bol, gewoon logisch nadenken. Ook eens proberen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Bedenk wel dat freaky heel overtuigend z'n glazen bol voorspellingen kan vertellen... dus echt alles is nog mogelijk.
- Jill komt niet meer terug uit het ziekenhuisquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets glazen bol, gewoon logisch nadenken. Ook eens proberen?
Jammer dat je niet al zijn beweringen hebt opgeschreven!!quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
- Jill komt niet meer terug uit het ziekenhuis
- Er is een geheime kamer waarin iemand gaat zitten die eruit gestemd is
- Er gaat een oud-bewoner terugkomen en weer meedoen aan het spel
aaah vandaar dat je er zo vaak naast zitquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niets glazen bol, gewoon logisch nadenken. Ook eens proberen?
Freak weet geen ruk, net zoals wij geen ruk weten. Op basis van populariteit kun je er vanuit gaan, dat Michel eruit gestemd gaat worden. De winnaar zal komen uit Jill of Nick. Hoef je geen glazen bol voor te hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
- Jill komt niet meer terug uit het ziekenhuis
- Er is een geheime kamer waarin iemand gaat zitten die eruit gestemd is
- Er gaat een oud-bewoner terugkomen en weer meedoen aan het spel
Gmquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Freak weet geen ruk, net zoals wij geen ruk weten. Op basis van populariteit kun je er vanuit gaan, dat Michel eruit gestemd gaat worden. De winnaar zal komen uit Jill of Nick. Hoef je geen glazen bol voor te hebben.
Hahaha jezus... ZE kunnen echt overal iets achter zoeken he?quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
Weet niet of deze al geplaatst is
https://nieuws365.be/news(...)rother-vals-met-jill
Oké. Heb geen promo gezien nog.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die promo laat zien dinsdagavond 21.30 uur. Dus er zal wel een live schakeling zijn naar het huis vanavond.
Ik heb via-via gehoord dat dit een gekleurd stuk is.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
dan moeten ze nick alle meubelen meegevenquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:18 schreef Jockari het volgende:
Zou Nick dat lighoekje niet mee naar huis mogen nemen van BB ?
[ afbeelding ]
Er is maar één droeftoeter in dit verhaal. Kijk eens goed in de spiegel. Je maakt je keer op keer belachelijk en nu zeg je dat Lion een droeftoeter is. Het kan verkeren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wil je nou eens opdonderen met je getrol. We gaan het hier niet persoonlijk maken, droeftoeter!
of keer echt werken en snel monterenquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Als het binnen nu en vanmiddag gebeurd kan het nooit in de uitzending vanavond. Loopt altijd een dag achter.
Maar... die harde werker kookt elke dag! En weet je wel hoeveel energie het kost om plannetjes over het stemmen te maken. Hij is al die tijd zo druk geweest, Nick is gewoon heel erg moe.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet helemaal niets. Ik geef hem gewoon van repliek. That's all.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er is maar één droeftoeter in dit verhaal. Kijk eens goed in de spiegel. Je maakt je keer op keer belachelijk en nu zeg je dat Lion een droeftoeter is. Het kan verkeren.
je gooit elke keer al jouw onzin als voldongen feit in de Cosquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niets. Ik geef hem gewoon van repliek. That's all.
Ja, is nonsens van een rioolsite.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
ja lijst is wel ietsiepietsie langerquote:Op dinsdag 6 april 2021 11:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jammer dat je niet al zijn beweringen hebt opgeschreven!!
Klopt ja. Erg he.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
je gooit elke keer al jouw onzin als voldongen feit in de Cos
en als men je daar dan op aanspreekt ga je over de pis
Zou Mies zijn puzzel afkrijgen voor hij naar huis gaat?quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou mij ook stierlijk vervelen. BB laat de bewoners langzaam weg sudderen. Saaiste BB(productie) ooit.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:18 schreef Jockari het volgende:
[ afbeelding ]
Voor donderdag moet dat nog wel lukken ja.quote:Op dinsdag 6 april 2021 11:21 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Zou Mies zijn puzzel afkrijgen voor hij naar huis gaat?
ik vind het een leuk pak zie nu ook dat er shirt ook bij zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |