grapje toch.....quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:14 schreef Tamiro het volgende:
Liese heeft Jill haar legging/training aan? Denk ze daarmee wat extra stemmen te ronselen?
Ik heb haar eens horen zeggen op stream toen ze met de andere meiden in bad zat (dames en heren waren toen apart in groepjes) dat ze zichzelf hele mooie benen vond hebben. Dus daar zal ze wel de nadruk op leggen ja.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Liese de aandacht naar haar benen en heupen legt in de keuze van haar kleren.
Vaak blote benen. En als zij een broek aan heeft dan shirt in broek en strakke riem.
Die wil een modellen carrière hierna. Daarom is ze zo obsessief bezig haar uiterlijk elke dag.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:35 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik heb haar eens horen zeggen op stream toen ze met de andere meiden in bad zat (dames en heren waren toen apart in groepjes) dat ze zichzelf hele mooie benen vond hebben. Dus daar zal ze wel de nadruk op leggen ja.
Maar het is geen lelijke dame, ze kan het hebben hoor.
Tuurlijk. Liese is een mooie meid. En ze weet het .quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:35 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik heb haar eens horen zeggen op stream toen ze met de andere meiden in bad zat (dames en heren waren toen apart in groepjes) dat ze zichzelf hele mooie benen vond hebben. Dus daar zal ze wel de nadruk op leggen ja.
Maar het is geen lelijke dame, ze kan het hebben hoor.
En gestooktquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
jammergenoeg ziet nick dit anders. die heeft de hele tijd gekookt
Plus size dan toch?quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die wil een modellen carrière hierna. Daarom is ze zo obsessief bezig haar uiterlijk elke dag.
die heeft ze alquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die wil een modellen carrière hierna. Daarom is ze zo obsessief bezig haar uiterlijk elke dag.
Niet bij iedereen in Belgiëquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:45 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Nick is erg populair in Belgie. Geen idee waarom maar ze vinden hem daar geweldig. Is dus gevaarlijker als tegenstander dan Michel.
Nou, dat kan ze vergeten. Is ze in ieder geval te oud voor. Dan houdt dat al op.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese en modelquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Liese en modeldan moet ze hard werken hoor.
Niet te oud voor instababe. En met een paar leuke sponsordeals als influencer zal het vast goedkomen met Liese. Heeft er al flink wat volgers bij.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:42 schreef Harry het volgende:
Nou, dat kan ze vergeten. Is ze in ieder geval te oud voor. Dan houdt dat al op.
Die doen dan hetzelfde zoals Nick het spel gespeeld heeftquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen op facebook over dat Thomas terug gekomen was. Wat een haat naar Jill!!! Dat zij wordt geholpen omdat haar maatje terug is gekomen enzo... Er wordt volledig aan voorbij gegaan dat ook Patje en Naomi er waren. Daar schrijft niemand iets over. Die zijn echt verblind door hun liefde voor Nick. Vreselijk. Die zien hem waarschijnlijk nooit liggen en alles is de schuld van Jill
Geen mannequin .......daar is ze te oud voor. Maar voor photoshoots kan voor elke leeftijd. Net waar naar gevraagd wordt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:42 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou, dat kan ze vergeten. Is ze in ieder geval te oud voor. Dan houdt dat al op.
Je bedoeld Jill?quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Klopt.
Mooie verschijning, ook/juist als ze strontchagrijnig is.
Zeg maar voor pickwick thee of voor volkoren koekjesquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen mannequin .......daar is ze te oud voor. Maar voor photoshoots kan voor elke leeftijd. Net waar naar gevraagd wordt.
Mademoiselle, Liese doet een beetje modellenwerk. Haar hoofdjob is thuisverpleegsterquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:44 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Liese en modeldan moet ze hard werken hoor.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zeg maar voor pickwick thee of voor volkoren koekjes
Dus de oudere of grote maten hoeven niks meer.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:48 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zeg maar voor pickwick thee of voor volkoren koekjes
Ik ben wrsch dom, maar waarover heeft Nick gelogen dan precies?quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:47 schreef Fasil het volgende:
[..]
Die doen dan hetzelfde zoals Nick het spel gespeeld heeft
Durf er op te wedden, dat velen niet weten hoe hard Nick gelogen heeft in het spel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |