quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
UUh nee. Jill fans zijn hier al.
Michelfans gaan het hele internet af. Die hebben een opdracht. Stop de framing.
Ik ben grote fan van Jill maar zoals Michel momenteel is of de laatste paar weken, ben ik net zogoed wel beetje fan van hem geworden.quote:
Ja, maar de meeste Jill fans willen dat niet zien....Ik ben een Michel fan maar vindt het ok als Jill wint....wat ook gebeurt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het wel veel beter. Mies en Jill zijn nu ook vriendjes![]()
Stel dat Jill er vandaag uit zou gaan dan ga ik voor Liese of Mies. Terwijl ik daar in het begin helemaal niets mee had. Kijk er nu toch anders naar.
die onzin dat er gehaat wordt.. daar geloof ik niet in.. ik ken ze niet..quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:06 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik ben grote fan van Jill maar zoals Michel momenteel is of de laatste paar weken, ben ik net zogoed wel beetje fan van hem geworden.
Mijn lijstje van leukste mensen in volgorde is dan ook momenteel:
1. Jill
2. Michel en Liese
4 Nicks (sorry voor zijn fans maar buiten het zogenaamde koken wat hij eigenlijk helemaal niet zo kent als hij denkt en elke keer dat liggen overal als hij ook maar paar stappen gedaan heeft, verdient hij het echt niet om te winnen, in mijn ogen dan)
Nee ik roep niks hatelijks over hem, zo laag ben ik zeker niet.
dan was die van Nick niet ver gekomenquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:09 schreef suzi1 het volgende:
ze hadden eigenlijk allemaal een stappenteller moeten dragen
Ik heb dit precies zo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:04 schreef cheanny het volgende:
[..]
Laatste tijd gaat het wel veel beter. Mies en Jill zijn nu ook vriendjes![]()
Stel dat Jill er vandaag uit zou gaan dan ga ik voor Liese of Mies. Terwijl ik daar in het begin helemaal niets mee had. Kijk er nu toch anders naar.
Ik gun Jill absoluut de overwinning!quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste Jill fans willen dat niet zien....Ik ben een Michel fan maar vindt het ok als Jill wint....wat ook gebeurt.
Denk dat er bij elke fanbase wel een aantal iets te fanatiek zijn. Sommige doen echt alles om een andere bewoner de grond in te boren om hun eigen favoriet te steunen. Gelukkig is het hier nog redelijk respectvol. En anders scroll ik er doorheen dus erger me nooit. Gun het Mies en Liese ook maar Nicks is voor mij nicks dus hoop dat hij ook met nicks naar huis gaat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:07 schreef zodeju het volgende:
Ja, maar de meeste Jill fans willen dat niet zien....Ik ben een Michel fan maar vindt het ok als Jill wint....wat ook gebeurt.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik gun Jill absoluut de overwinning!
Maar ik gun dat wéér niet aan die overdreven hyperactieve hysterische fans van haar
Wij zijn op de cos alleen maar leuk hysterischquote:
Doen ze wel meer, kleding van elkaar lenen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:14 schreef Tamiro het volgende:
Liese heeft Jill haar legging/training aan? Denk ze daarmee wat extra stemmen te ronselen?
Klopt!quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:16 schreef cheanny het volgende:
[..]
Wij zijn op de cos alleen maar leuk hysterisch![]()
![]()
Jill
![]()
Die meiden willen niet weer iets aan wat ze al meerdere keren aan hebben gehad. Daarom ruilen ze soms.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:14 schreef Tamiro het volgende:
Liese heeft Jill haar legging/training aan? Denk ze daarmee wat extra stemmen te ronselen?
Snap ik, maar ze heeft toch zelden zo strakke dingen aan? Precies of ze wilt pronken met haar achterwerk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doen ze wel meer, kleding van elkaar lenen.
ja is van deze tijdquote:Op dinsdag 6 april 2021 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die meiden willen niet weer iets aan wat ze al meerdere keren aan hebben gehad. Daarom ruilen ze soms.
Zullen ze dat thuis ook hebben. Iedere 3 maanden kleren wegdoen en nieuwe kopen?
Ik ben van de spijkerbroek en T-shirt en spijkerjas generatie. Mij boeit het niet of ik iets al 5 jaar draag.
Zal de nieuwe tijd zijn.
Ze loopt regelmatig in een korte strakke rok, met zo'n dameshockeybroek eronder.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:19 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Snap ik, maar ze heeft toch zelden zo strakke dingen aan? Precies of ze wilt pronken met haar achterwerk.
Ik heb de indruk dat Liese de aandacht naar haar benen en heupen legt in de keuze van haar kleren.quote:Op dinsdag 6 april 2021 10:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze loopt regelmatig in een korte strakke rok, met zo'n dameshockeybroek eronder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |