Precies datquote:Op dinsdag
[quote][b]Op [url=https://forum.fok.nl/topic/2601948/9/25#p198876381]dinsdag 6 april 2021 09:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen op facebook over dat Thomas terug gekomen was. Wat een haat naar Jill!!! Dat zij wordt geholpen omdat haar maatje terug is gekomen enzo... Er wordt volledig aan voorbij gegaan dat ook Patje en Naomi er waren. Daar schrijft niemand iets over. Die zijn echt verblind door hun liefde voor Nick. Vreselijk. Die zien hem waarschijnlijk nooit liggen en alles is de schuld van Jill
Nou. Dan hebben wij 5 minuten vermaak.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:44 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als er zo vanuit het niets wordt omgeroepen:
NICK, JE HEBT VIJF MINUTEN OM JE SPULLEN TE PAKKEN EN MIJN HUIS TE VERLATEN!
Maar je kan nooit weten wat voor regels of dingen er gaan komen. Alle opties open... Dus als je je opgeeft dan weet je dat er ook gekke dingen langs kunnen komen. Zo erg is het toch niet om even die twee minuten polonaise mee te lopen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
die regels zijn pas ingesteld nadat ze al in het huis zaten.
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze zich gaan afzetten tegen die domme regels door BB bepaalt. Meedoen aan proeven is heel wat anders, daar kun je dingen verwachten als : hou een ei op je kop, of wie blijft het langste hangen aan een paal ofzo
maar die huisregels zijn later ingebracht, helemaal gekneed volgens de ideeen van BB
ze lopen toch ook meequote:Op dinsdag 6 april 2021 09:53 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Maar je kan nooit weten wat voor regels of dingen er gaan komen. Alle opties open... Dus als je je opgeeft dan weet je dat er ook gekke dingen langs kunnen komen. Zo erg is het toch niet om even die twee minuten polonaise mee te lopen.
Huismeesterregels zijn er al vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:51 schreef Verida het volgende:
[..]
die regels zijn pas ingesteld nadat ze al in het huis zaten.
Ik kan me heel goed voorstellen dat ze zich gaan afzetten tegen die domme regels door BB bepaalt. Meedoen aan proeven is heel wat anders, daar kun je dingen verwachten als : hou een ei op je kop, of wie blijft het langste hangen aan een paal ofzo
maar die huisregels zijn later ingebracht, helemaal gekneed volgens de ideeen van BB
beschuitje met aardbeiquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:50 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ow sorry schat had nog niet terug gelezen maar zal er wel een lekkere koek bij doen, suggestie ?
voorruit voor deze keerquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:51 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja sorry moest nog wat prive dingetjes regelen, vergeef je me ?
flinke dosis slagroom eropquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
beschuitje met aardbei
lekker gezond![]()
weg met het gezondequote:
Speciaal voor jou dan * DarkRaven70 geeft greysbones en iedereen die ook wil een beschuitje met verse aardbeienquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
beschuitje met aardbei
lekker gezond![]()
hebben ze sowieso moeite mee om de streams goed te gebruikenquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Rare streams ook weer. Lukt ze niet eens op met 2 streams 4 mensen in beeld te brengen.
quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:57 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan * DarkRaven70 geeft greysbones en iedereen die ook wil een beschuitje met verse aardbeien
Denkt dat Frans Bauer misschien wel al 60 isquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
Jill gezellig en opgewekt. babbelen onder de douche.
lekkerquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:57 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan * DarkRaven70 geeft greysbones en iedereen die ook wil een beschuitje met verse aardbeien
Ik heb ff gegoogeld >>> hij is 47quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:58 schreef cheanny het volgende:
[..]
Denkt dat Frans Bauer misschien wel al 60 is
En visa versa....quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuh volgens mij hebben de Michelfans een bloedhekel aan Jill hoor. Die komen hier vaak Jill afmaken.
ik dacht ook dat hij al ouder wasquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:59 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ff gegoogeld >>> hij is 47
Maar ik weet nog: als je twintiger bent is iedereen boven de 40 oud en bejaard
UUh nee. Jill fans zijn hier al.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |