Het zou leuk zijn als er zo vanuit het niets wordt omgeroepen:quote:
jammergenoeg ziet nick dit anders. die heeft de hele tijd gekooktquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja heel jammer.. want volgens de Nick folosofie zouden degene die het meest bijdragen in het spel en huishouden moeten winnen..
aangezien nick vooral ligt.. valt hij af
Dat denk ik niet, Nick is erg populair in Belgie. Geen idee waarom maar ze vinden hem daar geweldig. Is dus gevaarlijker als tegenstander dan Michel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:44 schreef Charlotte-007 het volgende:
Het is wel gunstiger voor Jill als Michel vertrekt i.p.v. Nick.
maizena papjes gemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:45 schreef Verida het volgende:
[..]
jammergenoeg ziet nick dit anders. die heeft de hele tijd gekookt
True, Maar de fans van Michel zullen dan eerder overstappen om te gaan stemmen op Jill voor de winst en de fans van Nick zullen nooit overstappen om te gaan stemmen op Jill.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:45 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Nick is erg populair in Belgie. Geen idee waarom maar ze vinden hem daar geweldig. Is dus gevaarlijker als tegenstander dan Michel.
Ja eigenlijk heb je wel gelijk.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
True, Maar de fans van Michel zullen dan eerder overstappen om te gaan stemmen op Jill voor de winst en de fans van Nick zullen nooit overstappen om te gaan stemmen op Jill.
waarom? om zieltjes te winnen?quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:46 schreef Oranos het volgende:
Sta je dan 3 dagen voor de finale, weet dat het publiek bepaald en het publiek de polonaise regel leuk vind.
Dan doe je toch ff vrolijk mee ipv met een chagrijnige rotkop
Het kan toch niet dat ik de enige belg ben die absoluut niet voor Nick is ?quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:45 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, Nick is erg populair in Belgie. Geen idee waarom maar ze vinden hem daar geweldig. Is dus gevaarlijker als tegenstander dan Michel.
Waarom zou je perse mee willen doen aan BB als je lak hebt aan de regels?quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:48 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom? om zieltjes te winnen?
misschien dat ze juist wel zieltjes winnen door te laten zien dat ze min of meer lak hebben aan het stomme gedoe van BB
Uuh volgens mij hebben de Michelfans een bloedhekel aan Jill hoor. Die komen hier vaak Jill afmaken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
True, Maar de fans van Michel zullen dan eerder overstappen om te gaan stemmen op Jill voor de winst en de fans van Nick zullen nooit overstappen om te gaan stemmen op Jill.
precies datquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Uuh volgens mij hebben de Michelfans een bloedhekel aan Jill hoor. Die komen hier vaak Jill afmaken.
Nick gaat er toch nooit uit, die krijgt 60% van de Belgische stemmen ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:47 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen op facebook over dat Thomas terug gekomen was. Wat een haat naar Jill!!! Dat zij wordt geholpen omdat haar maatje terug is gekomen enzo... Er wordt volledig aan voorbij gegaan dat ook Patje en Naomi er waren. Daar schrijft niemand iets over. Die zijn echt verblind door hun liefde voor Nick. Vreselijk. Die zien hem waarschijnlijk nooit liggen en alles is de schuld van Jillquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:48 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het kan toch niet dat ik de enige belg ben die absoluut niet voor Nick is ?
Ow sorry schat had nog niet terug gelezen maar zal er wel een lekkere koek bij doen, suggestie ?quote:
die regels zijn pas ingesteld nadat ze al in het huis zaten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:49 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Waarom zou je perse mee willen doen aan BB als je lak hebt aan de regels?
Welkom in het land van haters en SMquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:50 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik las vanmorgen op facebook over dat Thomas terug gekomen was. Wat een haat naar Jill!!! Dat zij wordt geholpen omdat haar maatje terug is gekomen enzo... Er wordt volledig aan voorbij gegaan dat ook Patje en Naomi er waren. Daar schrijft niemand iets over. Die zijn echt verblind door hun liefde voor Nick. Vreselijk. Die zien hem waarschijnlijk nooit liggen en alles is de schuld van Jill
Valt altijd op dat ze haar borsten niet wil laten wiebelen....quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:38 schreef 5thencounter het volgende:
Lieske vind het allemaal te min voor haar als BB-Ster
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |