Daar draait het hele spel omquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:27 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
hopen dat iemand er uitgaat, geen haat hoor..
Wat is dan volgens jou de bedoeling van BB?quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:27 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
hopen dat iemand er uitgaat, geen haat hoor..
het spel gaat over dat je iemand er uit wenst? in mijn ogen gaat het om wie je graag ziet winnen. het verschil tussen positiviteit en andersomquote:
De beheerder is zeker vergeten om zichzelf te volgen.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:29 schreef suzi1 het volgende:
staat nick niet in de gefollowde van bb op ig??
Whahaha en hoe zie jij dan het spel van Nick.. rete positief???quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:30 schreef Zeverlepke het volgende:
[..]
het spel gaat over dat je iemand er uit wenst? in mijn ogen gaat het om wie je graag ziet winnen. het verschil tussen positiviteit en andersom
Met een heel goed en positief gevoel hoop ik van harte dat Nick er vandaag uitgeflikkerd wordt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahaha en hoe zie jij dan het spel van Nick.. rete positief???![]()
![]()
![]()
Hoe? het gaat toch om wie je er uit wenst? Dan maakt het toch niet uit wie wat speelt?quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahaha en hoe zie jij dan het spel van Nick.. rete positief???![]()
![]()
![]()
half tien.. tis toch godsgeklaagdquote:
hij heeft de onderkant schoongemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:41 schreef Benny het volgende:
He. De tandenborstel van Michel doet het weer
Zou ik ook het liefst hebben. Vermoed toch echt dat Michel gaatquote:Op dinsdag 6 april 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
vind het toch jammer als Mies gaat.. zie liever Nick gaan
Mooie finale Liese Jill Mies
Zou wel bijzonder zijn, want de nl'ers zijn niet meer in bovental geweest sinds .... vertrek Els?quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:42 schreef greysbones het volgende:
vind het toch jammer als Mies gaat.. zie liever Nick gaan
Mooie finale Liese Jill Mies
Ja van mij mag Nick ook weg maar ik ben ook bang dat Michel gaat.quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou ik ook het liefst hebben. Vermoed toch echt dat Michel gaat
ja heel jammer.. want volgens de Nick folosofie zouden degene die het meest bijdragen in het spel en huishouden moeten winnen..quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:42 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou ik ook het liefst hebben. Vermoed toch echt dat Michel gaat
we weten niks...quote:Op dinsdag 6 april 2021 09:43 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja van mij mag Nick ook weg maar ik ben ook bang dat Michel gaat.
Is er al bekend wanneer en hoe enzo? Ergens vandaag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |