Dank je welquote:Op maandag 5 april 2021 18:38 schreef kibo het volgende:
[..]
Geen dank !
En succes met je verdere drogredeneringen
Volgens Wikipedia wel, maar dat is een onbetrouwbare bron. Het maakt verder volgens mij niet uit of ze moslim is of niet.quote:
Waarom maakt het dan wel uit dat Bosma PVVer is?quote:Op maandag 5 april 2021 18:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia wel, maar dat is een onbetrouwbare bron. Het maakt verder volgens mij niet uit of ze moslim is of niet.
Daar staat islamitische achtergrond. Dat lees ik meer als ouders/grootouders hebben die praktiserend zijn. Vind mezelf ook een katholieke achtergrond hebben bijvoorbeeld, want heb ooit wel communie gedaan. Maar vormsel ging me al een stap te ver en ben dus zelf niet gelovig of iets.quote:Op maandag 5 april 2021 18:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia wel, maar dat is een onbetrouwbare bron. Het maakt verder volgens mij niet uit of ze moslim is of niet.
Omdat je een partij bewust kiest vanwege hun standpunten en je niets kan veranderen aan je achtergrond misschien?quote:Op maandag 5 april 2021 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom maakt het dan wel uit dat Bosma PVVer is?
Hypocriet much?.
Je achtergrond niet, je geloof wel.quote:Op maandag 5 april 2021 18:58 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Daar staat islamitische achtergrond. Dat lees ik meer als ouders/grootouders hebben die praktiserend zijn. Vind mezelf ook een katholieke achtergrond hebben bijvoorbeeld, want heb ooit wel communie gedaan. Maar vormsel ging me al een stap te ver en ben dus zelf niet gelovig of iets.
[..]
Omdat je een partij bewust kiest vanwege hun standpunten en je niets kan veranderen aan je achtergrond misschien?
Dement?quote:Op maandag 5 april 2021 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom maakt het dan wel uit dat Bosma PVVer is?
Hypocriet much?.
quote:Op maandag 5 april 2021 17:24 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, dat is compleet anders. Alle PVV'ers steunen namelijk wel het partijprogramma en het gedachtegoed van die partij. Het is niet zo dat er verschillende stromingen zijn binnen die partij, zoals dat bij de Islam wel het geval is.
Nee, je argument is nog steeds rotquote:
Maar kom op, heb je hier nog een antwoord op, @HeatWave? Of blijf je maar dingen roepen om je ongelijk te verhullen omdat je er niet uit komt. Ja? Dat dacht ik al...quote:
De PVV is rotquote:Op maandag 5 april 2021 19:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je argument is nog steeds rot.
Want? Ben je in staat een goed tegenargument te formuleren?quote:Op maandag 5 april 2021 19:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, je argument is nog steeds rot.
Nog steeds dezelfde, jouw argument dat niet alle moslims hetzelfde zijn, al hangen ze 100% zonder uitzondering de koran aan, is bullshit. Zeker als je zelf aankomt met, een PVVer hangt het partijprogramma aan. Want waar het nergens bij de PVV verplicht is om het overal mee eens te zijn kan je als moslim op geen enkel punt het oneens zijn met de koran.quote:Op maandag 5 april 2021 19:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Want? Ben je in staat een goed tegenargument te formuleren?
Nee, rechts laat links het gevaar van rechts als links verpakken.quote:Op maandag 5 april 2021 15:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs het gevaar van rechts kwam van links.![]()
Dat lag in het verlengde van hoe ze altijd doet. Als ministers geen antwoord geven houdt ze kamerleden strak aan het aantal interrupties, dus het enige wat die hoeven doen is dat aantal keer een non-antwoord geven. Bij vragen van het FvD begint ze meteen al te zuchten, en de SP wordt ook veel korter gehouden dan nodig.quote:Op maandag 5 april 2021 15:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Keb juist de indruk dat ze het over het algemeen erg goed doet.
Maar dat stukje waar de basisschool minister uit zijn plaat ging deed wel pijn.
Ik denk dat jij je eerst even wat meer moet gaan verdiepen in de Islam en de Koran. Dan zal je zien dat er grote verschillen zijn tussen de stromingen. Het partijprogramma en gedachtegoed van de PVV is ietwat beknopter en verschil van mening wordt door Wilders niet bepaald op prijs gesteld. Een kamerlid van de PVV staat volledig achter het partijprogramma, alle punten daarvan. Dat wordt ook van hem verwacht als kamerlid.quote:Op maandag 5 april 2021 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nog steeds dezelfde, jouw argument dat niet alle moslims hetzelfde zijn, al hangen ze 100% zonder uitzondering de koran aan, is bullshit. Zeker als je zelf aankomt met, een PVVer hangt het partijprogramma aan. Want waar het nergens bij de PVV verplicht is om het overal mee eens te zijn kan je als moslim op geen enkel punt het oneens zijn met de koran.
Dus als jij iemand van de PVV uitsluit vanwege hun programma dan is het uitsluiten van een moslim op basis van hun "programma" net zo legitiem als niet meer.
Ah ja, ik moet me er weer eens in verdiepenquote:Op maandag 5 april 2021 19:14 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je eerst even wat meer moet gaan verdiepen in de Islam en de Koran. Dan zal je zien dat er grote verschillen zijn tussen de stromingen. Het partijprogramma en gedachtegoed van de PVV is ietwat beknopter en verschil van mening wordt door Wilders niet bepaald op prijs gesteld. Een kamerlid van de PVV staat volledig achter het partijprogramma, alle punten daarvan. Dat wordt ook van hem verwacht als kamerlid.
Dat mag bij andere partijen ook. Kijk maar naar Van Haga en Van Kooten-Arissen.quote:Op maandag 5 april 2021 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, ik moet me er weer eens in verdiepen.
Als PVVer mag je iig uit de partij stappen als je het oneens bent.
En bij de islam, waar de discussie over gaat?quote:Op maandag 5 april 2021 19:19 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat mag bij andere partijen ook. Kijk maar naar Van Haga en Van Kooten-Arissen.
Bij de Islam kan dat ook.quote:Op maandag 5 april 2021 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En bij de islam, waar de discussie over gaat?.
Zeker, maar volgens mij heeft Bosma dat tot op heden niet gedaan, of heb ik iets gemist?quote:Op maandag 5 april 2021 19:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ah ja, ik moet me er weer eens in verdiepen.
Als PVVer mag je iig uit de partij stappen als je het oneens bent.
Ook, maar zoals ik al zei...je wordt niet gehinderd door enige inhoudelijke kennis.quote:Op maandag 5 april 2021 19:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En bij de islam, waar de discussie over gaat?.
Taqiyya, dat ken ik maar al te goedquote:Op maandag 5 april 2021 19:20 schreef DW457 het volgende:
[..]
Zeker, maar volgens mij heeft Bosma dat tot op heden niet gedaan, of heb ik iets gemist?
En ja, je ergens in verdiepen zou je goed doen. Maar zoals veel mensen zal je die moeite waarschijnlijk niet nemen. Iets zomaar roepen zonder enige onderbouwing is immers veel makkelijker en leuker.
[..]
Ook, maar zoals ik al zei...je wordt niet gehinderd door enige inhoudelijke kennis.
Maar jij haalt hier telkens het geloof aan en wil vervolgens niet onthullen welke kandidaat dan gelovig is. Als geen van de kandidaten gelovig is, is het nogal irrelevant hè.quote:
Hier ben ik ook benieuwd naarquote:
NWS / Satirische site verwijdert artikel over Urk na bedreigingenquote:Op maandag 5 april 2021 19:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Taqiyya, dat ken ik maar al te goed.
Zelfs in Nederland is kritisch schrijven over de islam al genoeg voor doodsbedreigingen. Maar kom maar aan met je slechts theoretische mogelijkheid om uit de islam te stappen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |