Wat is Bosma op dit moment, volgens jou?quote:Op maandag 5 april 2021 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een nonargument opeens. Eerst hoef je alleen PVVer te zijn en nu opeens haal je er kamerlid bij.
Zijn alle moslims imam dan?
Dat kan, ja. Alleen is dat voor een politicus wat anders.quote:Op maandag 5 april 2021 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin. je kan het prima met een deel van het programma oneens zijn en toch PVV stemmen.
Wie zijn "alle PVVers" dan volgens jou?quote:Op maandag 5 april 2021 17:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wat is Bosma op dit moment, volgens jou?
Een goede voorzitter.quote:Op maandag 5 april 2021 17:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
Wat is Bosma op dit moment, volgens jou?
We hebben het over Bosma, slimmerd. Hij is kamerlid voor de PVV en daardoor per definitie ongeschikt als voorzitter. Dat is mijn standpunt.quote:Op maandag 5 april 2021 17:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wie zijn "alle PVVers" dan volgens jou?
Op voorhand een hekel hebben op iemand omdat hij of zij 'bij een partij zit'.quote:Op maandag 5 april 2021 17:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hij is slechts kamerlid, geen voorzitter en hopelijk gaat ie dat ook nooit worden ook.
Hij is al behoorlijk lang ondervoorzitter en de kamerleden zijn tevreden over de debatten die hij leidt. Maar Kamervoorzitter zijn behelst meer dan dat.quote:Op maandag 5 april 2021 17:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hij is slechts kamerlid, geen voorzitter en hopelijk gaat ie dat ook nooit worden ook.
Ik heb geen hekel aan hem, ik vind hem vanwege het gedachtegoed van zijn partij ongeschikt.quote:Op maandag 5 april 2021 17:34 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Op voorhand een hekel hebben op iemand omdat hij of zij 'bij een partij zit'.
Als ie voorzitter wordt maakt dat allemaal niet meer uit. Onpartijdigheid is key als voorzitter.
En kom nu niet aan met 'haha ja dat is ie niet als hij voorzitter is, omdat PVV' want dat is wel zo'n flut argument.
Dat mag je niet zeggen want de voorzitter zit daar onpartijdig.quote:Op maandag 5 april 2021 17:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan hem, ik vind hem vanwege het gedachtegoed van zijn partij ongeschikt.
Dat mag ik prima zeggen, want t is mijn mening. Ik zie geen enkele reden waarom ik dat niet zou mogen zeggen. Het feit dat hij lid is van een radicaal rechtse partij die openlijk discrimineert, maakt hem in mijn ogen ongeschikt. De voorzitter van die partij noemde de dag dat Arib werd gekozen een "zwarte dag voor de democratie" puur vanwege haar afkomst en religie. Bosma steunt Wilders en zijn gedachtegoed en dat is te extreem voor deze functie.quote:Op maandag 5 april 2021 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want de voorzitter zit daar onpartijdig.
Uiteindelijk is elke voorzitter ook wel lid van EEN politieke partij en nooit 100% neutraal in persoon.
Sja, waarom wel een moslima dan? Nogmaals, ik had niets tegen Arib, maar als we zo gaan beginnen......quote:Op maandag 5 april 2021 17:36 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan hem, ik vind hem vanwege het gedachtegoed van zijn partij ongeschikt.
Je kan niet onpartijdig zijn als je moslims wil criminaliseren.quote:Op maandag 5 april 2021 17:42 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat mag je niet zeggen want de voorzitter zit daar onpartijdig.
Uiteindelijk is elke voorzitter ook wel lid van EEN politieke partij en nooit 100% neutraal in persoon.
Radicaal rechts en discrimineren mag je ook niet zomaar zeggen.quote:Op maandag 5 april 2021 17:46 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat mag ik prima zeggen, want t is mijn mening. Ik zie geen enkele reden waarom ik dat niet zou mogen zeggen. Het feit dat hij lid is van een radicaal rechtse partij die openlijk discrimineert, maakt hem in mijn ogen ongeschikt. De voorzitter van die partij noemde de dag dat Arib werd gekozen een "zwarte dag voor de democratie" puur vanwege haar afkomst en religie. Bosma steunt Wilders en zijn gedachtegoed en dat is te extreem voor deze functie.
Als er 1 bevolkingsgroep in NL is die niet onpartijdig mag zijn op straffe van uitsluiting is het de moslimquote:Op maandag 5 april 2021 17:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je kan niet onpartijdig zijn als je moslims wil criminaliseren.
Hij is ondervoorzitter van de tweede kamer...quote:Op maandag 5 april 2021 17:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Waarom niet? Discrimineert ze openlijk? De stroming van de Islam die zij volgt/praktiseerd, kan jij aantonen dat die stroming extremistisch is en openlijk complete bevolkingsgroepen uitsluit?quote:Op maandag 5 april 2021 17:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, waarom wel een moslima dan? Nogmaals, ik had niets tegen Arib, maar als we zo gaan beginnen......
Maar geen voorzitter. Hugo de Jonge is vice premier, maar dat is wel even iets anders als MP. Groot verschil.quote:Op maandag 5 april 2021 17:48 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Hij is ondervoorzitter in de tweede kamer...
We hebben het over een functie in de politiek, jouw whataboutisms hebben daar weinig mee van doen.quote:Op maandag 5 april 2021 17:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als er 1 bevolkingsgroep in NL is die niet onpartijdig mag zijn op straffe van uitsluiting is het de moslim.
Hoe zou jij het noemen dan, wanneer ze stemrecht willen afpakken op basis van religie?quote:Op maandag 5 april 2021 17:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Radicaal rechts en discrimineren mag je ook niet zomaar zeggen.
Maar hij treedt in debatten wel op als voorzitter, want niet alles vindt plaats onder leiding van Arib.quote:Op maandag 5 april 2021 17:50 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar geen voorzitter. Hugo de Jonge is vice premier, maar dat is wel even iets anders als MP. Groot verschil.
Wat was er mis met het Nederlands van Weisglas, Verbeet en Van Miltenburg dan?quote:Op maandag 5 april 2021 17:51 schreef harrievankempen het volgende:
Zou wel fijn zijn als er een keer een voorzitter komt die wél fatsoenlijk Nederlands spreekt. Go Bosma.
Bestelt ie zo vaak pizza’s dan hahahaquote:Op maandag 5 april 2021 14:08 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt begrepen wat er zo leuk aan hem is. Die man roept altijd "order order" en op verzoek herhaalt ie z'n afgekloven grapje dat ie zijn kat ook Order heeft genoemd. Hihaho. Meer interessants heeft die man niet te bieden maar blijkbaar was dat genoeg voor een veel te lang durende mediahype waar elke keer exact hetzelfde werd herkauwd. Wist je trouwens dat ie zijn kat ook Order heeft genoemd, hilarisch toch? En hij zegt altijd "order order", het is zo'n opvallende man. Met zijn kat. Weet je hoe die heet? Je raadt het nooit. En in het volgende filmpje zegt ie nogmaals "order order", hahahahahahaha.
Logica.quote:Op maandag 5 april 2021 17:50 schreef DW457 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het noemen dan, wanneer ze stemrecht willen afpakken op basis van religie?
Pizzagatequote:Op maandag 5 april 2021 17:52 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Bestelt ie zo vaak pizza’s dan hahaha
Snap je, order order haha.
Die hebben we al.quote:Op maandag 5 april 2021 17:51 schreef harrievankempen het volgende:
Zou wel fijn zijn als er een keer een voorzitter komt die wél fatsoenlijk Nederlands spreekt. Go Bosma.
De rol soms oppakken is wel even iets anders dan het daadwerkelijk zijn.quote:Op maandag 5 april 2021 17:51 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Maar hij treedt in debatten wel op als voorzitter, want niet alles vindt plaats onder leiding van Arib.
Ok, maar het is feitelijk gewoon discriminatie en uitsluiting van bevolkingsgroepen. Iets met art. 1 van de grondwet.quote:Op maandag 5 april 2021 17:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Logica.
Nee, ik ben het er op basis van onze grondrecht niet mee eens, want het mag gewoon niet. Maar sec gezien zou het nogal een goeie zet zijn, geen religie in de politiek. En ja, dat gaat ook op voor christenen.
Ja, dat zeg ik toch, het mag niet in NL, en omdat het in de grondwet staat is dat terecht.quote:Op maandag 5 april 2021 17:54 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ok, maar het is feitelijk gewoon discriminatie en uitsluiting van bevolkingsgroepen. Iets met art. 1 van de grondwet.
De rol van het leiden van debatten gaat hem goed af, dus waarom zou dat als Kamervoorzitter anders zijn? Kamervoorzitter zijn behelst echter meer dan dat en of hij een goede vertegenwoordiger van de kamer zou zijn weten we nog niet en dat kan een punt van twijfel zijn voor andere partijen.quote:Op maandag 5 april 2021 17:52 schreef DW457 het volgende:
[..]
De rol soms oppakken is wel even iets anders dan het daadwerkelijk zijn.
Lekker relevant voor deze discussiequote:Op maandag 5 april 2021 17:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch, het mag niet in NL, en omdat het in de grondwet staat is dat terecht.
Maar ik persoonlijk zou het anders willen zien.
Je probeert je eronderuit te wurmen maar Bosma is vaak genoeg voorzitter geweest in tweede kamer debatten.quote:Op maandag 5 april 2021 17:50 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar geen voorzitter. Hugo de Jonge is vice premier, maar dat is wel even iets anders als MP. Groot verschil.
Ja, zeker relevant. Want ondanks dat ik (lees een kamerlid) het ergens niet mee eens ben op persoonlijke titel wil niet zeggen dat ik ongeschikt zou zijn om de grondwet na te leven.quote:
Dat laatste is ook niet zo heel moeilijk. Arib is daarentegen een heel sterke en scherpe voorzitter.quote:Op maandag 5 april 2021 17:55 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
De rol van het leiden van debatten gaat hem goed af, dus waarom zou dat als Kamervoorzitter anders zijn? Kamervoorzitter zijn behelst echter meer dan dat en of hij een goede vertegenwoordiger van de kamer zou zijn weten we nog niet en dat kan een punt van twijfel zijn voor andere partijen.
Zie alleen geen reden om te twijfelen aan zijn voorzitterschap van vergaderingen. Hij doet dat sowieso beter dan Van Miltenburg.
Dit is wel een heel rare vergelijking en drogredenatie.quote:Op maandag 5 april 2021 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, zeker relevant. Want ondanks dat ik (lees een kamerlid) het ergens niet mee eens ben op persoonlijke titel wil niet zeggen dat ik ongeschikt zou zijn om de grondwet na te leven.
Dus wat je ook van Bosma vindt politiek gezien, dat zou los moeten staan van de vraag of hij voorzitter kan zijn. Maar PVV he, dus ranten en schuimbekken.
En dat mag jij vinden. Net als ik mag vinden dat een moslima niet echt geschikt is. En ik vind verder dat ze het prima gedaan heeft verder.quote:Op maandag 5 april 2021 18:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook niet zo heel moeilijk. Arib is daarentegen een heel sterke en scherpe voorzitter.
Het zou goed kunnen dat hij het leiden van debatten goed heeft gedaan, dat ontken ik ook niet. Ik vind echter dat een voorzitter niet openlijk een radicaal rechtse en discriminerende partij mag steunen. Daarmee laat hij zien dat hij niet onpartijdig kan zijn en daarmee is hij ongeschikt.
En moslims in mijn ogen dus.quote:Op maandag 5 april 2021 18:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel rare vergelijking en drogredenatie.
Maar inderdaad, kamerleden van de PVV en FvD zijn, in mijn ogen, ongeschikt als voorzitter vanwege hun gedachtegoed.
Dat ben ik niet geheel met je oneens, maar ik zie vooral een conflict in de vertegenwoordiging van de kamer.quote:Op maandag 5 april 2021 18:00 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dat laatste is ook niet zo heel moeilijk. Arib is daarentegen een heel sterke en scherpe voorzitter.
Het zou goed kunnen dat hij het leiden van debatten goed heeft gedaan, dat ontken ik ook niet. Ik vind echter dat een voorzitter niet openlijk een radicaal rechtse en discriminerende partij mag steunen. Daarmee laat hij zien dat hij niet onpartijdig kan zijn en daarmee is hij ongeschikt.
Volgens de koran zijn moslims vergevingsgezind. Haat of wrok heeft geen plaats in het hart van de gevoelige moslim, die zijn religie werkelijk begrijpt. Hij kent de waarde van vergiffenis en puurheid van het hart. Hij begrijpt het belang van deze eigenschappenquote:Op maandag 5 april 2021 17:47 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Je kan niet onpartijdig zijn als je moslims wil criminaliseren.
jA MaAr eR iS nIeT 1 iSlAmquote:Op maandag 5 april 2021 18:20 schreef torentje het volgende:
[..]
Volgens de koran zijn moslims vergevingsgezind. Haat of wrok heeft geen plaats in het hart van de gevoelige moslim, die zijn religie werkelijk begrijpt. Hij kent de waarde van vergiffenis en puurheid van het hart. Hij begrijpt het belang van deze eigenschappen
In jouw ogen wel, zoals hieruit blijkt:quote:
Dus je kan wel zo sneu reageren, maar niet alle 2,2 miljard moslims zijn haatdragend (zoals moslims dat waarschijnlijk wél in jouw ogen zijn). Dit zegt meer over jouw bekrompen manier van denken dan over de islam.quote:
Dus alle mensen die PVV stemmen zijn wel haatdragend?quote:Op maandag 5 april 2021 18:28 schreef DW457 het volgende:
[..]
In jouw ogen wel, zoals hieruit blijkt:
[..]
Dus je kan wel zo sneu reageren, maar niet alle 2,2 miljard moslims zijn haatdragend (zoals moslims dat waarschijnlijk wél in jouw ogen zijn). Dit zegt meer over jouw bekrompen manier van denken dan over de islam.
Waar heb je me dat zien schrijven?quote:Op maandag 5 april 2021 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus alle mensen die PVV stemmen zijn wel haatdragend?
ok dan
En in mijn ogen zijn kamerleden van D66,PVDA,GL en SP ongeschikt.quote:Op maandag 5 april 2021 18:02 schreef DW457 het volgende:
[..]
Dit is wel een heel rare vergelijking en drogredenatie.
Maar inderdaad, kamerleden van de PVV en FvD zijn, in mijn ogen, ongeschikt als voorzitter vanwege hun gedachtegoed.
Ok, bedankt voor je nutteloze toevoeging. Top.quote:Op maandag 5 april 2021 18:33 schreef kibo het volgende:
[..]
En in mijn ogen zijn kamerleden van D66,PVDA,GL en SP ongeschikt.
met je drogredenatie
Gertie Verbeet was goed . Van Miltenburg was een aanfluiting. Arib mag weg. Ik zeg welkom Martin Bosma.quote:Op maandag 5 april 2021 17:51 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Wat was er mis met het Nederlands van Weisglas, Verbeet en Van Miltenburg dan?
Geen dank !quote:Op maandag 5 april 2021 18:34 schreef DW457 het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor je nutteloze toevoeging. Top.
quote:Op maandag 5 april 2021 18:36 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Gertie Verbeet was goed . Van Miltenburg was een aanfluiting. Arib mag weg. Ik zeg welkom Martin Bosma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |