Maak je maar geen zorgen. Arib is vrouw, allochtoon en links dus alle vakjes kun je afvinken als deugmens. Martin is blank, man en niet van de linkse kerk dus die gaat nooit winnen.quote:Op maandag 5 april 2021 13:34 schreef Starhopper het volgende:
Ik zie liever geen extreemrechts als voorzitter. Arib is onpartijdig en doet het heel goed! Laat haar maar blijven.
Als je een complete religie wil criminaliseren ben je extreemrechts.quote:Op maandag 5 april 2021 16:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met je, je blijft toch nazi/extreem rechts uitbraken.
Vertel jij eerst maar eens waarom het WEL is wat jij beweert.
Als je een complete bevolkingsgroep wil wegzetten als nazi ben je extreem fout.quote:Op maandag 5 april 2021 17:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je een complete religie wil criminaliseren ben je extreemrechts.
Ik heb het over Martin Bosma. Die is extreemrechts. En zou dus ook geen voorzitter moeten worden.quote:Op maandag 5 april 2021 17:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als je een complete bevolkingsgroep wil wegzetten als nazi ben je extreem fout.
Gaan we weer, nee dat is hij niet.quote:Op maandag 5 april 2021 17:10 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Ik heb het over Martin Bosma. Die is extreemrechts. En zou dus ook geen voorzitter moeten worden.
Als je een religie wil verbieden en al die gelovigen wil criminaliseren dan ben je extreemrechts.quote:
Diezelfde religie "wil" nog veel ergere dingen EN brengt dat dagelijks in praktijk. Dus wat wil je nou precies?quote:Op maandag 5 april 2021 17:12 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Als je een religie wil verbieden en al die gelovigen wil criminaliseren dan ben je extreemrechts.
Een voorzitter die de grondwet wél respecteert.quote:Op maandag 5 april 2021 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Diezelfde religie "wil" nog veel ergere dingen EN brengt dat dagelijks in praktijk. Dus wat wil je nou precies?
Omdat hij iets wil wil niet zeggen dat hij dat ook in de praktijk zou brengen. Ik zou persoonlijk een politiek zien totaal gevrijwaard van religie.quote:Op maandag 5 april 2021 17:16 schreef DW457 het volgende:
[..]
Een voorzitter die de grondwet wél respecteert.
Dat politieke partijen de grondwet respecteren. Dat is voor een partij als de PVV te lastig. Dus zou die ook geen voorzitter moeten leveren.quote:Op maandag 5 april 2021 17:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Diezelfde religie "wil" nog veel ergere dingen EN brengt dat dagelijks in praktijk. Dus wat wil je nou precies?
Maar door dit gedachtegoed openlijk te steunen ben je per definitie ongeschikt als voorzitter.quote:Op maandag 5 april 2021 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Omdat hij iets wil wil niet zeggen dat hij dat ook in de praktijk zou brengen. Ik zou persoonlijk een politiek zien totaal gevrijwaard van religie.
Dat doen ze dan ook.quote:Op maandag 5 april 2021 17:18 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat politieke partijen de grondwet respecteren. Dat is voor een partij als de PVV te lastig. Dus zou die ook geen voorzitter moeten leveren.
Zelfde, meer zelfs, geldt voor de islam.quote:Op maandag 5 april 2021 17:18 schreef DW457 het volgende:
[..]
Maar door dit gedachtegoed openlijk te steunen ben je per definitie ongeschikt als voorzitter.
De Islam heeft 2,2 miljard aanhangers. Slechts een heel klein deel is extremistische (salafisme). Een groot deel is niet heel veel anders dan de huis tuin en keuken christen. Ik vind het te kort door de bocht om álle moslims als ongrondwettelijk weg te zetten, terwijl het maar om een heel klein deel gaat.quote:Op maandag 5 april 2021 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze dan ook.
Iedereen die de islam als leidraad ziet staat sowieso lijnrecht tegen de grondwet, dus dat is niet echt een argument.
Net als het achterlijk is om iemand van de PVV weg te zetten als extreem rechts of nazi.quote:Op maandag 5 april 2021 17:21 schreef DW457 het volgende:
[..]
De Islam heeft 2,2 miljard aanhangers. Slechts een heel klein deel is extremistische (salafisme). Een groot deel is niet heel veel anders dan de huis tuin en keuken christen. Ik vind het te kort door de bocht om álle moslims als ongrondwettelijk weg te zetten, terwijl het maar om een heel klein deel gaat.
Nee, dat is compleet anders. Alle PVV'ers steunen namelijk wel het partijprogramma en het gedachtegoed van die partij. Het is niet zo dat er verschillende stromingen zijn binnen die partij, zoals dat bij de Islam wel het geval is.quote:Op maandag 5 april 2021 17:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Net als het achterlijk is om iemand van de PVV weg te zetten als extreem rechts of nazi.
Onzin. je kan het prima met een deel van het programma oneens zijn en toch PVV stemmen.quote:Op maandag 5 april 2021 17:24 schreef DW457 het volgende:
[..]
Nee, dat is compleet anders. Alle PVV'ers steunen namelijk wel het partijprogramma en het gedachtegoed van die partij. Het is niet zo dat er verschillende stromingen zijn binnen die partij, zoals dat bij de Islam wel het geval is.
quote:Op maandag 5 april 2021 17:25 schreef Harvest89 het volgende:
Arib met haar spraakgebrek.![]()
Opflikkeren.
PVV stemmen is wat anders dan kamerlid zijn voor die partij. Als je dat verschil niet eens snapt, dan zijn we klaar.quote:Op maandag 5 april 2021 17:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onzin. je kan het prima met een deel van het programma oneens zijn en toch PVV stemmen.
Wat een nonargument opeens. Eerst hoef je alleen PVVer te zijn en nu opeens haal je er kamerlid bij.quote:Op maandag 5 april 2021 17:26 schreef DW457 het volgende:
[..]
PVV stemmen is wat anders dan kamerlid zijn voor die partij. Als je dat verschil niet eens snapt, dan zijn we klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |