en matt, ook vrijwillig met een gouden handdrukkquote:Op zondag 4 april 2021 17:25 schreef Stargazing het volgende:
Nathalie is vrijwillig opgestapt. Sorry maar verdiend het in mijn ogen niet om terug binnen te mogen.
Zelfde geld voor theo, Jowi en Daan
ookal had ik geen probleem met Jowi en Theo. Zij zijn losers en opgevers.
Jaquote:Op zondag 4 april 2021 17:28 schreef Jockari het volgende:
Ben ik echt degene die de klootste BB van de eeuw vind.
Hey!quote:
Die weet iets wat ze graag zou vertellen, maar niet mag.quote:Op zondag 4 april 2021 17:27 schreef Hunter het volgende:
Noompje zit er maar stilletjes bij. Wordt overschreeuwd door Matt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overige delen van de aankomst van Matt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Matt was anders. Matt kreeg de keuze van BB zelf. Hoe vervelend Matt ook is, als je met 15.000 euro kan vertrekken of lege handen is de keuze snel gemaakt.quote:Op zondag 4 april 2021 17:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en matt, ook vrijwillig met een gouden handdrukk
Laatste weken is het toch wel weer leuk eigenlijkquote:Op zondag 4 april 2021 17:29 schreef Sangha het volgende:
[..]
Hey!Ja het middendeel van dit seizoen duurde wat lang en ietwat saaiig en nu gaat het ineens hard! Gaat spannend worden!
Ja ik hoop zo dat Jill het gaat winnen!quote:Op zondag 4 april 2021 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Laatste weken is het toch wel weer leuk eigenlijk
Nog altijd goede hoop voor Jill
Jill gaat winnen, ben ik vrij zeker van.quote:Op zondag 4 april 2021 17:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik hoop zo dat Jill het gaat winnen!
Ze hebben toch al gehoord dat er nog iemand uit moet voor de finale, alleen nog niet wanneerquote:Op zondag 4 april 2021 17:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die weet iets wat ze graag zou vertellen, maar niet mag.
Dat er dinsdag iemand weg moet.
Is ook sneu.
Ze hebben het allemaal over donderdag.
dinsdagquote:Op zondag 4 april 2021 17:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben toch al gehoord dat er nog iemand uit moet voor de finale, alleen nog niet wanneer
Kapot saaiquote:Op zondag 4 april 2021 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Laatste weken is het toch wel weer leuk eigenlijk
Nog altijd goede hoop voor Jill
Michelquote:
Owquote:
ja dat idee heb ik ook wel en verder? Wie denk je op nummer 2?quote:Op zondag 4 april 2021 17:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill gaat winnen, ben ik vrij zeker van.
Laat ons zeggen zo'n 90% kans
ow echtquote:Op zondag 4 april 2021 17:28 schreef Jockari het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo kan ik ook van alles 2 maken en alles rechtpraten. gaat niet op dus.quote:Op zondag 4 april 2021 17:31 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Matt was anders. Matt kreeg de keuze van BB zelf. Hoe vervelend Matt ook is, als je met 15.000 euro kan vertrekken of lege handen is de keuze snel gemaakt.
Nathalie, Jowi, Daan en Theo zijn volledig zelfstandig opgestapt.
Matt is er zelfs alleen maar gekomen door het opgeven van Nathalie, Jowi en Daan
Jillquote:Op zondag 4 april 2021 17:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook wel en verder? Wie denk je op nummer 2?
Liese, 3 zal wss Nick zijn en 4 Michelquote:Op zondag 4 april 2021 17:35 schreef Sangha het volgende:
[..]
ja dat idee heb ik ook wel en verder? Wie denk je op nummer 2?
quote:Op zondag 4 april 2021 17:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow echt
Hemsters zelf klagen niet, die roepen steeds
hoe fijn ut is ... Febo zorgt zo goed voor
en dr is opvang en zuks ..Echt boring as fockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 april 2021 17:34 schreef mario390 het volgende:
haha dat lied hebben de nederlandse ook van de duitsen
gestohlen![]()
![]()
gottlieb wendeswanz
Nick staat op 2, heeft meer fans dan Liesequote:Op zondag 4 april 2021 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Liese, 3 zal wss Nick zijn en 4 Michel
we hebben het gelezen Marioquote:
??quote:Op zondag 4 april 2021 17:37 schreef suzi1 het volgende:
koffer kiezen of 15ooo komt op hetzelfde neer. alleen de ene is gevuld met kleding de ander met geld
quote:Op zondag 4 april 2021 17:37 schreef suzi1 het volgende:
koffer kiezen of 15ooo komt op hetzelfde neer. alleen de ene is gevuld met kleding de ander met geld
Jij houd van piemels he?quote:
Vanavond nog even dj'en maar wegblijven bij jill en thomas pleasequote:
dan w8 hij maar in dat hok..tot ie kan draaienquote:Op zondag 4 april 2021 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond nog even dj'en maar wegblijven bij jill en thomas please
Matt had er zelfs niet ingezeten als Jowi, Daan en Nathalie niet vrijwillig opgestapt waren.quote:Op zondag 4 april 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo kan ik ook van alles 2 maken en alles rechtpraten. gaat niet op dus.
Naarling is een understatement, maar mooi gezegd, rekel!quote:Op zondag 4 april 2021 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Matt vind dat hij helemaal het mannetje is nu omdat hij die 15.000 heeft gepakt. Naarling.
Zeer zeker niet.quote:Op zondag 4 april 2021 17:28 schreef Jockari het volgende:
De laatste weken👇, het spel is gespeeld en er mochten er nu wat meer spannende opdrachten in.quote:Op zondag 4 april 2021 17:28 schreef Jockari het volgende:
Dat is zo zeker als de zonsopgang, dus je zal niet echt in spanning zitten.quote:Op zondag 4 april 2021 17:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik hoop zo dat Jill het gaat winnen!
er werd eerder dan verwacht de koffer van jowi klaargezet. en alle andere koffers. wil jij weg dan pak je NU je kofferquote:
Ergens is dat wel zo, maar toch hou ik altijd rekening met verrassingen. Ik zit toch met spanning, hoe dan ook!quote:Op zondag 4 april 2021 17:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is zo zeker als de zonsopgang, dus je zal niet echt in spanning zitten.
Ze heeft al in zn rug gezeten en alles. Niets aan de handquote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind jill vrij afgesloten doen tegen over thomas lichamelijk afgelezen ze kijkt hem haast niet aan enzo
En BB schrok zich een ongeluk, die dacht dat ze allemaal terug zouden deinzen. Sindsdien is er met alles ingestemd waar bewoners over liepen te klagen.quote:Op zondag 4 april 2021 17:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er werd eerder dan verwacht de koffer van jowi klaargezet. en alle andere koffers. wil jij weg dan pak je NU je koffer
daan wilde maar half en gaf er aan toe omdat ze te vaak had gezegd ook op te stappen. die pakte de kans nadat naat dr koffer ging pakken.
plan mislukt of niet, er werd druk opgezet.
Ik had dat ergens al een klein beetje verwacht. Ben ook benieuwd hoe hun contact zal zijn na het BB-avontuur.quote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind jill vrij afgesloten doen tegen over thomas lichamelijk afgelezen ze kijkt hem haast niet aan enzo
Ik vind dat helemaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
tis voor nu ff Jill dr speeltjequote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 17:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is ook sneu.
ze weten dat er nog 1 weg moet voor donderdag is ze verteld.quote:Op zondag 4 april 2021 17:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is ook sneu.
Dat laatste sowieso!quote:Op zondag 4 april 2021 17:47 schreef marsan het volgende:
Hoeveel geld krijgen ze om hier weer in te stappen of hebben ze gewoon echt geen leven?
Inderdaad... gaan er gewoon allemaal vanuit dat het iemand anders is.quote:Op zondag 4 april 2021 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
ze weten dat er nog 1 weg moet voor donderdag is ze verteld.
Vind ze juist lief naar elkaar. Dit is leuker dan dat strelen enzo.quote:Op zondag 4 april 2021 17:47 schreef suzi1 het volgende:
en ze heeft al om zn nek gehangen en dat hij dan haar armen vasthield. is niet genoeg?
Ze weten niet wanneer en hoe.quote:Op zondag 4 april 2021 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
ze weten dat er nog 1 weg moet voor donderdag is ze verteld.
Als je alleen op Twitter kijkt, heeft ze wel gelijk.quote:Op zondag 4 april 2021 17:49 schreef Jockari het volgende:
Balans van social media is naar het positieve zegt Noom. Dus zij lezen KOS niet...
Nee, want dat is nog niet eens broer/zus gedrag! Heb je toch gezien bij Michel en Julie? Dat is wat iedere broer met zijn zus doet. Dus als je dan verliefd bent op iemand verwacht je op z’n minst een soixanteneuf in de hoek van de bank. Als Nick er niet ligt uiteraard.quote:Op zondag 4 april 2021 17:47 schreef suzi1 het volgende:
en ze heeft al om zn nek gehangen en dat hij dan haar armen vasthield. is niet genoeg?
zoals ze waren zijn ze nog steedsquote:Op zondag 4 april 2021 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ze juist lief naar elkaar. Dit is leuker dan dat strelen enzo.
Oh, misschien dat ik dan net andere stukjes had gezien, maar daar kreeg ik een ander gevoel bij. Maar ik zit ook meerdere dingen tegelijk te doen op de pc.quote:Op zondag 4 april 2021 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ze juist lief naar elkaar. Dit is leuker dan dat strelen enzo.
Jaquote:
bedoelde zoals ze net op het bankje zaten thomas zag je wel open zitten en toenadering zoeken en Jill zat er geheel anders ze draaien om een gesprek heen nu lijd ze hem weer af met een kussengevechtquote:Op zondag 4 april 2021 17:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze heeft al in zn rug gezeten en alles. Niets aan de hand
ik vind dat juist niet.quote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Denk dat ze dat gesprek pas na donderdag gaan hebbenquote:Op zondag 4 april 2021 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bedoelde zoals ze net op het bankje zaten thomas zag je wel open zitten en toenadering zoeken en Jill zat er geheel anders ze draaien om een gesprek heen nu lijd ze hem weer af met een kussengevecht
mss stond de zon recht in haar gezicht?quote:Op zondag 4 april 2021 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bedoelde zoals ze net op het bankje zaten thomas zag je wel open zitten en toenadering zoeken en Jill zat er geheel anders ze draaien om een gesprek heen nu lijd ze hem weer af met een kussengevecht
Matt zit erbijquote:
Als de bezoekende bewonersquote:
quote:
Is ook nog veel te vroeg om te zoenen.quote:Op zondag 4 april 2021 18:08 schreef Rhosyn het volgende:
Jill is inderdaad wat afwerend.
En Thomas draait er om heen.
Komt ook omdat Thomas niet veel kan zeggen en op moet letten et wat ie zegt....quote:Op zondag 4 april 2021 18:08 schreef Rhosyn het volgende:
Jill is inderdaad wat afwerend.
En Thomas draait er om heen.
Dat moeten ze ook helemaal niet doen in BB, met al die camera's erop. Gewoon een weekje wachten en dan goed elkaar leren kennen, ook hoe ze zijn buiten het huis. En dan gewoon zien hoe het verder gaatquote:
Niet. Jill heeft het nu constant over lachebekje.quote:Op zondag 4 april 2021 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook helemaal niet doen in BB, met al die camera's erop. Gewoon een weekje wachten en dan goed elkaar leren kennen, ook hoe ze zijn buiten het huis. En dan gewoon zien hoe het verder gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ff potje stiftenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook al een vooruitziende glazen bol?quote:Op zondag 4 april 2021 18:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Niet. Jill heeft het nu constant over lachebekje.
Als die merkt dat ze populair is, is ze Thomas zo vergeten.
Dan heb je niet goed geluisterd vandaag.quote:Op zondag 4 april 2021 18:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
laten we t er maar niet over hebben wat de duitsers hier allemaal gestolen hebben hahaquote:Op zondag 4 april 2021 17:34 schreef mario390 het volgende:
haha dat lied hebben de nederlandse ook van de duitsen
gestohlen![]()
![]()
gottlieb wendeswanz
Jill had het tegen Julie wel telkens over een 'jongen met glimlach'.quote:Op zondag 4 april 2021 18:16 schreef engine het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed geluisterd vandaag.
quote:Op zondag 4 april 2021 18:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... het moge duidelijk zijn van wie Jill het heeftWowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat denk ik ook niet. Maar ze zijn wel leuk samen, ook als vrienden.quote:Op zondag 4 april 2021 18:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill had het tegen Julie wel telkens over een 'jongen met glimlach'.
Maar zo kijkend naar de streams vind ik de gesprekjes tussen Thomas en Jill wel ouderwets leuk. Een relatie gaat hier niet uitkomen, een vriendschap zeker wel
quote:Op zondag 4 april 2021 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop erg dat bij Matt het ei nog van z'n hoofd tettert in dit laatste half uur
Nou ... het moge duidelijk zijn van wie Jill het heefthahaha geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ... het moge duidelijk zijn van wie Jill het heeftHahahahaha fantastisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
He matt je veters zitten los.quote:Op zondag 4 april 2021 18:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop erg dat bij Matt het ei nog van z'n hoofd tettert in dit laatste half uur
Jill wil echt niet verdergaan. Ja als vrienden die een bb-deelname delen.quote:Op zondag 4 april 2021 18:11 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat moeten ze ook helemaal niet doen in BB, met al die camera's erop. Gewoon een weekje wachten en dan goed elkaar leren kennen, ook hoe ze zijn buiten het huis. En dan gewoon zien hoe het verder gaat
Dat is ook haar goed recht, en ik denk ook beter voor Thomas.quote:Op zondag 4 april 2021 18:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Jill wil echt niet verdergaan. Ja als vrienden die een bb-deelname delen.
Populair in spel. Daar buiten zal het wel loslopen.quote:Op zondag 4 april 2021 18:13 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat dat haar recht niet is. Ik zie hier in t topic alleen mensen die denken dat er straks meer is.quote:Op zondag 4 april 2021 18:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is ook haar goed recht, en ik denk ook beter voor Thomas.
Nooit genoegquote:Op zondag 4 april 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
waarom krijgt maxima geld, die heeft toch genoeg
Zou leuk zijn. Vind ze echt leuk samen. En het is nu niet het moment om er over te praten. Komt na donderdag wel en ze zien wel hebben ze samen besloten. Dus vriendschap of meer. Allebei prima toch.quote:Op zondag 4 april 2021 18:29 schreef marsan het volgende:
Ik zeg ook nergens dat dat haar recht niet is. Ik zie hier in t topic alleen mensen die denken dat er straks meer is.
Ze heeft der haar gedoneerd....quote:Op zondag 4 april 2021 18:30 schreef suzi1 het volgende:
o hij wil zn zusje extensions geven omdat een matthater haar haar heeft afgeknipt
Is voor een ziekenhuisquote:Op zondag 4 april 2021 18:27 schreef suzi1 het volgende:
waarom krijgt maxima geld, die heeft toch genoeg
quote:Op zondag 4 april 2021 18:26 schreef marsan het volgende:
[..]
Jill wil echt niet verdergaan. Ja als vrienden die een bb-deelname delen.
het is toch al een geluk voor je dat Jill wint.....Liese en Nick moeten delen.quote:Op zondag 4 april 2021 18:44 schreef Fasil het volgende:
Ik hoop zo dat Nick eruit gaat en
Dat er 2 uitgaan; Nick en Michel
De eerlijkste finale is met 2, niet met 3
Dacht ik ookquote:Op zondag 4 april 2021 17:49 schreef Jockari het volgende:
Balans van social media is naar het positieve zegt Noom. Dus zij lezen KOS niet...
quote:Op zondag 4 april 2021 18:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eén van de leukere gesprekken vandaag, even apart gemonteerd .....![]()
Leuk gesprek Jill en Thomas - 4 april 2021.top je hebt er echt plezier in he wel leuk om alles zo terug te kunnen kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Dat bedoel ik, is eerlijkste met 2quote:Op zondag 4 april 2021 18:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
het is toch al een geluk voor je dat Jill wint.....Liese en Nick moeten delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ja, vind het wel een leuke streamdag en verder niets om handen vandaag ....quote:Op zondag 4 april 2021 18:49 schreef Joyce-43 het volgende:
top je hebt er echt plezier in he wel leuk om alles zo terug te kunnen kijken
quote:Op zondag 4 april 2021 18:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas, al roepend: "Ik hoop dat er Magnum Pint is!"
![]()
![]()
doet ie weer om een streepje voor te hebben bij de regie, ookal ligt ie eruit
ja luxe verpakkingenquote:Op zondag 4 april 2021 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
Patje met pizza's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het mooiste van al, Michel had dit als eerste tegen Matt gezegd (bij valentijns ontbijt)quote:Op zondag 4 april 2021 17:50 schreef Chanel5 het volgende:
Vooral die Nick, als ik Matt zie, zie ik mezelf toen ik zo oud was, nou druif daar kun je trots op zijn
Ik heb het geluid uit staan, ben er een beetje klaar mee.
Wat een onzinquote:Op zondag 4 april 2021 18:53 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Thomas, al roepend: "Ik hoop dat er Magnum Pint is!"
![]()
![]()
doet ie weer om een streepje voor te hebben bij de regie, ookal ligt ie eruit
Nou niet te volgen die manquote:Op zondag 4 april 2021 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
is er een tolk hier die het even neer typt allemaal
23 dagenquote:Op zondag 4 april 2021 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
hoelang heeft pat erin gezeten eigenlijk niet heel erg lang toch
Ach, anders hadden we vandaag een hele dag naar kaarten moeten kijken.quote:Op zondag 4 april 2021 19:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de ene kant vind ik dat het de aandacht van de finalisten een beetje verminderd.
Dacht dat het aan mij lag Patje komt binnen, gelijk de spraakverwarring van Babbelonië!quote:
Das dan ook weer een grote voordeel.quote:Op zondag 4 april 2021 19:05 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ach, anders hadden we vandaag een hele dag naar kaarten moeten kijken.
Ook jaquote:Op zondag 4 april 2021 18:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ok. dacht dat het belangrijk was dat de mannen weg waren.....
idiot ditquote:Op zondag 4 april 2021 19:01 schreef Joyce-43 het volgende:
is er een tolk hier die het even neer typt allemaal
Zou me verbazen . De pizza's zouden koud hebben danquote:Op zondag 4 april 2021 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
komt die pizza uit Belgie? ik google net op kingslize maar geen in Nederland zie ik staan
Dat weten we nog niet ...quote:Op zondag 4 april 2021 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Blijven ze allemaal tot Donderdag? Of is dat juist vandaag?
niet echt nee thnxquote:
Zien er wel goed uit.quote:Op zondag 4 april 2021 19:06 schreef Joyce-43 het volgende:
komt die pizza uit Belgie? ik google net op kingslize maar geen in Nederland zie ik staan
Dat zou ik een afgang voor diegene die dinsdag weg moet.....als de oud bewoners mogen blijven. Stop ze dan lekker in een hotel ofzo.quote:Op zondag 4 april 2021 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
hoor je goedquote:Op zondag 4 april 2021 19:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoor ik nu, dat ze vijf dagen in het hotel hebben gezeten ?
Nou ... https://www.kingslizepizza.be/filialenquote:Op zondag 4 april 2021 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou me verbazen . De pizza's zouden koud hebben dan
Uit BelgiË gehaald en in Nederland opgewarmd?quote:Op zondag 4 april 2021 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... https://www.kingslizepizza.be/filialen
Ik snap het ook nietquote:Op zondag 4 april 2021 19:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Uit BelgiË gehaald en in Nederland opgewarmd?
Wtf?
als je dat al onbeschoft vind dan kan je weinig hebben.quote:Op zondag 4 april 2021 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
idiot dit
onbeschoft gewoon
BB next year in Belgie doen
zonder Nederlanders
lkk samen 1 land
doet Noem de Catering voor de redactie vanuit Mechelen
hopla opgelost
hij had om 2 over 19 hier mijn kloktijd, afgesproken dat hij hem tot 19 op zou houden.quote:Op zondag 4 april 2021 19:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Is er seintje gegeven dat Matt die helm afmocht
ja idd maar ga maar eens googelen eropquote:Op zondag 4 april 2021 19:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zou me verbazen . De pizza's zouden koud hebben dan
Of het BB huiis is in alle stilte verhuisd naar Belgiëquote:
ja netjes luxe dozen ook daarom denk zoek het eens op ( en ik lust het niet eens haha)quote:
dat zal het zijnquote:Op zondag 4 april 2021 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je dat al onbeschoft vind dan kan je weinig hebben.
en doe mijn ook maar idd BB zonder belgen volgend jaar weer gewoon een Nederlandse versie
matt vertelde dat hij vanmorgen gebeld wasquote:Op zondag 4 april 2021 19:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoor ik nu, dat ze vijf dagen in het hotel hebben gezeten ?
Matt lult wel vaker uit z'n nekquote:Op zondag 4 april 2021 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
matt vertelde dat hij vanmorgen gebeld was
En van de 16 bewoners, 12 opgavesquote:Op zondag 4 april 2021 19:10 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als je dat al onbeschoft vind dan kan je weinig hebben.
en doe mijn ook maar idd BB zonder belgen volgend jaar weer gewoon een Nederlandse versie
Maar meestal geeft BB toch seintje.quote:Op zondag 4 april 2021 19:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij had om 2 over 19 hier mijn kloktijd, afgesproken dat hij hem tot 19 op zou houden.
michel zei dacht ik, toen hij vroeg hem af te mogen zetten, tot 19
dus wel uit belgie he hahaquote:Op zondag 4 april 2021 19:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ... https://www.kingslizepizza.be/filialen
Ze hebben ze al op,trage slak.quote:
Hij kan het wel,maar het is gewoon een eigenwijze vent.quote:Op zondag 4 april 2021 19:16 schreef Rhosyn het volgende:
Lieve man hoor. Patrick. Maar ik versta hem niet.
dat had ik dus ook toen ik het opzocht hahaquote:
Reclamedealtje. Ze hebben wellicht een keuken ergens gebruikt om ze in de buurt te maken.quote:Op zondag 4 april 2021 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Lijkt er toch op dat KingSlize aan de weg aan het timmeren is in Belgie
Verveel mij daar niet mee.quote:
Ik snap er niets van.quote:Op zondag 4 april 2021 19:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
doe vlgde keer maar Vlamingen en Walen BB\
ben dr een soort van helemaal klaar mee
onder politie-escorte gebrachtquote:Op zondag 4 april 2021 19:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Of het BB huiis is in alle stilte verhuisd naar België
Of het is een sponsordeal en werd het in een speciale voertuig gebakken ofzo
Jill rook een half uur geleden pizzaquote:Op zondag 4 april 2021 19:19 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Reclamedealtje. Ze hebben wellicht een keuken ergens gebruikt om ze in de buurt te maken.
Maar begrijp nog steeds niet dat je wil reclame maken voor Belgische kijkers, terwijl er ook Nederlandse kijkers, dan verlies je toch 50% van je doel ofzo
Of met een heli.quote:
Els schijnt ziek te zijn. Nathalie en Daan zijn persona non-grata denk ikquote:Op zondag 4 april 2021 19:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.
Komen er 4 oud-bewoners, en zijn het wéér 3 belgen, en Matt.
Wat is er mis met Nathalie, Els, René, Daan
ja helaas, was namelijk een gewone vraag dus ja dan raad ik je aan om te stoppenquote:Op zondag 4 april 2021 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zal het zijn
na 96 dagen is de koek op
Nathalie en Daan zijn zelf op gestapt maar René , Els en Mike hadden kunnen komen als ze willen inderdaad.quote:Op zondag 4 april 2021 19:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.
Wat is er mis met bv Nathalie, Els, René, Daan
Tot donderdag ja.quote:Op zondag 4 april 2021 19:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Godmiljaar.quote:Op zondag 4 april 2021 19:21 schreef Rhosyn het volgende:
Zit ik gotverdomme weer naar BB Belgie te kijken.
thnxs voor de tipquote:Op zondag 4 april 2021 19:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja helaas, was namelijk een gewone vraag dus ja dan raad ik je aan om te stoppen
nattemutz word als zij binnenkomt weerquote:Op zondag 4 april 2021 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Els schijnt ziek te ziek. Nathalie en Daan zijn persona non-grata denk ik
En @:OCDRene... geen idee of hij gevraagd is.
MEt Nathalie, Jowi en Daan is er iets mis = zelf vrijwillig huis verlaten, zonder voorstel van BB of zonderquote:Op zondag 4 april 2021 19:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik snap er niets van.
Wat is er mis met bv Nathalie, Els, René, Daan, Jowie, ...
Dat kan gewoon tussendoor toch.quote:Op zondag 4 april 2021 19:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is dat echt zo?
Lijkt mij lang, zeker als er dinsdag iemand uit moet.
wat heb je teg naomi? man manquote:Op zondag 4 april 2021 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
MEt Nathalie, Jowi en Daan is er iets mis = zelf vrijwillig huis verlaten, zonder voorstel van BB of zonder
nominatie
Ze hadden wel idd een Naomi kunnen vervangen door een Els of een Rene
nietsquote:
nog beter hahhaquote:
Volgens mij vertelde hij 2 dingen door elkaar. Dat hij eerst vanmorgen op stream had gezien dat hij Thomas en Naomi binnen had zien komen en in 1 adem dat hij gebeld was door BB of hij terug wou. Maar dat speelde zich niet op dezelfde dag. Hij vertelde het gewoon wat raar...quote:Op zondag 4 april 2021 19:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
matt vertelde dat hij vanmorgen gebeld was
Maakt toch niet uit. Die andere zijn 'te gast'...of...quote:Op zondag 4 april 2021 19:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Leuk voor diegene die er dinsdag uit moet als finalist.....dat kan toch niet.....
Vind het zoiezo raar. Had gewoon 4 gedaan.quote:Op zondag 4 april 2021 19:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Die andere zijn 'te gast'...of...
Niet als je dan gelijk als oud bewoners bestempeld wordt en kan blijven tot de finale maar wel als je op kan stappen. Je wilt dan toch ook afscheid kunnen nemen en de winnaar feliciteren.??quote:Op zondag 4 april 2021 19:28 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit. Die andere zijn 'te gast'...of...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |