quote:Op zondag 4 april 2021 17:37 schreef suzi1 het volgende:
koffer kiezen of 15ooo komt op hetzelfde neer. alleen de ene is gevuld met kleding de ander met geld
Jij houd van piemels he?quote:
Vanavond nog even dj'en maar wegblijven bij jill en thomas pleasequote:
dan w8 hij maar in dat hok..tot ie kan draaienquote:Op zondag 4 april 2021 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond nog even dj'en maar wegblijven bij jill en thomas please
Matt had er zelfs niet ingezeten als Jowi, Daan en Nathalie niet vrijwillig opgestapt waren.quote:Op zondag 4 april 2021 17:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo kan ik ook van alles 2 maken en alles rechtpraten. gaat niet op dus.
Naarling is een understatement, maar mooi gezegd, rekel!quote:Op zondag 4 april 2021 17:40 schreef freaky40 het volgende:
Matt vind dat hij helemaal het mannetje is nu omdat hij die 15.000 heeft gepakt. Naarling.
Zeer zeker niet.quote:Op zondag 4 april 2021 17:28 schreef Jockari het volgende:
Ben ik echt degene die de klootste BB van de eeuw vind.
De laatste weken👇, het spel is gespeeld en er mochten er nu wat meer spannende opdrachten in.quote:Op zondag 4 april 2021 17:28 schreef Jockari het volgende:
Ben ik echt degene die de klootste BB van de eeuw vind.
Dat is zo zeker als de zonsopgang, dus je zal niet echt in spanning zitten.quote:Op zondag 4 april 2021 17:32 schreef Sangha het volgende:
[..]
Ja ik hoop zo dat Jill het gaat winnen!
er werd eerder dan verwacht de koffer van jowi klaargezet. en alle andere koffers. wil jij weg dan pak je NU je kofferquote:
Ergens is dat wel zo, maar toch hou ik altijd rekening met verrassingen. Ik zit toch met spanning, hoe dan ook!quote:Op zondag 4 april 2021 17:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is zo zeker als de zonsopgang, dus je zal niet echt in spanning zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |