Ze heeft al in zn rug gezeten en alles. Niets aan de handquote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind jill vrij afgesloten doen tegen over thomas lichamelijk afgelezen ze kijkt hem haast niet aan enzo
En BB schrok zich een ongeluk, die dacht dat ze allemaal terug zouden deinzen. Sindsdien is er met alles ingestemd waar bewoners over liepen te klagen.quote:Op zondag 4 april 2021 17:44 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er werd eerder dan verwacht de koffer van jowi klaargezet. en alle andere koffers. wil jij weg dan pak je NU je koffer
daan wilde maar half en gaf er aan toe omdat ze te vaak had gezegd ook op te stappen. die pakte de kans nadat naat dr koffer ging pakken.
plan mislukt of niet, er werd druk opgezet.
Ik had dat ergens al een klein beetje verwacht. Ben ook benieuwd hoe hun contact zal zijn na het BB-avontuur.quote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vind jill vrij afgesloten doen tegen over thomas lichamelijk afgelezen ze kijkt hem haast niet aan enzo
Ik vind dat helemaal niet eigenlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
tis voor nu ff Jill dr speeltjequote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 17:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die weet iets wat ze graag zou vertellen, maar niet mag.
Dat er dinsdag iemand weg moet.
Is ook sneu.
Ze hebben het allemaal over donderdag.
ze weten dat er nog 1 weg moet voor donderdag is ze verteld.quote:Op zondag 4 april 2021 17:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die weet iets wat ze graag zou vertellen, maar niet mag.
Dat er dinsdag iemand weg moet.
Is ook sneu.
Ze hebben het allemaal over donderdag.
Dat laatste sowieso!quote:Op zondag 4 april 2021 17:47 schreef marsan het volgende:
Hoeveel geld krijgen ze om hier weer in te stappen of hebben ze gewoon echt geen leven?
Inderdaad... gaan er gewoon allemaal vanuit dat het iemand anders is.quote:Op zondag 4 april 2021 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
ze weten dat er nog 1 weg moet voor donderdag is ze verteld.
Vind ze juist lief naar elkaar. Dit is leuker dan dat strelen enzo.quote:Op zondag 4 april 2021 17:47 schreef suzi1 het volgende:
en ze heeft al om zn nek gehangen en dat hij dan haar armen vasthield. is niet genoeg?
Ze weten niet wanneer en hoe.quote:Op zondag 4 april 2021 17:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
[..]
ze weten dat er nog 1 weg moet voor donderdag is ze verteld.
Als je alleen op Twitter kijkt, heeft ze wel gelijk.quote:Op zondag 4 april 2021 17:49 schreef Jockari het volgende:
Balans van social media is naar het positieve zegt Noom. Dus zij lezen KOS niet...
Nee, want dat is nog niet eens broer/zus gedrag! Heb je toch gezien bij Michel en Julie? Dat is wat iedere broer met zijn zus doet. Dus als je dan verliefd bent op iemand verwacht je op z’n minst een soixanteneuf in de hoek van de bank. Als Nick er niet ligt uiteraard.quote:Op zondag 4 april 2021 17:47 schreef suzi1 het volgende:
en ze heeft al om zn nek gehangen en dat hij dan haar armen vasthield. is niet genoeg?
zoals ze waren zijn ze nog steedsquote:Op zondag 4 april 2021 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ze juist lief naar elkaar. Dit is leuker dan dat strelen enzo.
Oh, misschien dat ik dan net andere stukjes had gezien, maar daar kreeg ik een ander gevoel bij. Maar ik zit ook meerdere dingen tegelijk te doen op de pc.quote:Op zondag 4 april 2021 17:49 schreef engine het volgende:
[..]
Vind ze juist lief naar elkaar. Dit is leuker dan dat strelen enzo.
Jaquote:
bedoelde zoals ze net op het bankje zaten thomas zag je wel open zitten en toenadering zoeken en Jill zat er geheel anders ze draaien om een gesprek heen nu lijd ze hem weer af met een kussengevechtquote:Op zondag 4 april 2021 17:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze heeft al in zn rug gezeten en alles. Niets aan de hand
ik vind dat juist niet.quote:Op zondag 4 april 2021 17:45 schreef Joyce-43 het volgende:
Denk dat ze dat gesprek pas na donderdag gaan hebbenquote:Op zondag 4 april 2021 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bedoelde zoals ze net op het bankje zaten thomas zag je wel open zitten en toenadering zoeken en Jill zat er geheel anders ze draaien om een gesprek heen nu lijd ze hem weer af met een kussengevecht
mss stond de zon recht in haar gezicht?quote:Op zondag 4 april 2021 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
bedoelde zoals ze net op het bankje zaten thomas zag je wel open zitten en toenadering zoeken en Jill zat er geheel anders ze draaien om een gesprek heen nu lijd ze hem weer af met een kussengevecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |