quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Dat zeiden we wel van meer spelers in het verleden. Ik gok voorlopig dat hij over 2 jaar bij Ado Den Haag speeltquote:Op zondag 4 april 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
Leuk spelertje die Baldé. Benieuwd of dat wat gaat worden.
We zien het wel. Deed het vandaag iig prima.quote:Op zondag 4 april 2021 14:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat zeiden we wel van meer spelers in het verleden. Ik gok voorlopig dat hij over 2 jaar bij Ado Den Haag speelt
Maar Vitesse verspeelt de meeste punten tegen de kleintjes. Als we ze zelf pakken maken we nog een kansje.quote:Op zondag 4 april 2021 14:01 schreef hhh38 het volgende:
Dat programma van Vitesse is wel vervelend makkelijk. Die zullen niet veel punten meer verspelen.
Ja natuurlijk, het was niet helemaal serieus. Maar Bilal was ook heel gevaarlijk tot hij z'n kansen moest afmaken.quote:
Wat een goatquote:
Is het niet zo dat als meerdere clubs heb willen na bijvoorbeeld een goed EK, ze lekker tegen elkaar gaan opbieden?quote:Op zondag 4 april 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Deze zomer voor 4 miljoen pleite @:sjaak
Kankersjaak.
Dat opbieden doen ze in salaris. Feyenoord moet elk bod van 4 miljoen accepteren, dus opbieden in transfersom heeft geen zin.quote:Op zondag 4 april 2021 14:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als meerdere clubs heb willen na bijvoorbeeld een goed EK, ze lekker tegen elkaar gaan opbieden?
Die vent is toch wel opgekkt of zit hij nog in de raad?quote:Op zondag 4 april 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Kankersjaak.
Ja, zit nog in de RvC.quote:Op zondag 4 april 2021 14:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die vent is toch wel opgekkt of zit hij nog in de raad?
toch treurig dat zulke mensen nog altijd hoog in de organisatie zittenquote:Op zondag 4 april 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Kankersjaak.
toch heb je met de geert, bijlow, malacia, kokcu en sini wel een paar geinige talentjes lopenquote:
Potjes golf spelen en drinken.quote:Op zondag 4 april 2021 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch treurig dat zulke mensen nog altijd hoog in de organisatie zitten
wat kan die gozer?
Ja met een dubbele tong stoere praat verkondigen om vervolgens keihard teruggepakt te worden. Wat een flapdrol. Typisch Feyenoord ook.quote:Op zondag 4 april 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Potjes golf spelen en drinken.
Daarmee kom je al een heel eind
Tot zover een leuke exotische verrassing. Met Sinisterra en hem op rechts heb je wel een voorhoede met diepgang volgend jaar. Zou mooi zijn als zo'n gokje een keer succesvol uitpakt.quote:Op zondag 4 april 2021 17:51 schreef Caland het volgende:
VBL / Het grote Aliou Baldé fantopic #1: de Rotterdamse Mané
Dat zou wel lekker zijn. En wie op 9 dan?quote:Op zondag 4 april 2021 20:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tot zover een leuke exotische verrassing. Met Sinisterra en hem op rechts heb je wel een voorhoede met diepgang volgend jaar. Zou mooi zijn als zo'n gokje een keer succesvol uitpakt.
Nog te weinig van gezien om er echt een oordeel over te kunnen hebben, maar wel potentieel een nieuwe (cult)held jaquote:Op zondag 4 april 2021 20:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tot zover een leuke exotische verrassing. Met Sinisterra en hem op rechts heb je wel een voorhoede met diepgang volgend jaar. Zou mooi zijn als zo'n gokje een keer succesvol uitpakt.
Bozenik natuurlijk! Schijnt volgens Twitter aan de lopende band te scoren met een twee goede vleugelspelers en een gevaarlijke 10.quote:Op zondag 4 april 2021 20:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn. En wie op 9 dan?
Dan moeten die vleugelspelers de bal heel hard tegen hem aanschieten. Want zelf scoren doet deze plank met voetjes niet.quote:Op zondag 4 april 2021 22:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bozenik natuurlijk! Schijnt volgens Twitter aan de lopende band te scoren met een twee goede vleugelspelers en een gevaarlijke 10.
We gaan weer verder met spelers direct afschrijven. Wat is dat toch bij deze clubquote:Op zondag 4 april 2021 22:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan moeten die vleugelspelers de bal heel hard tegen hem aanschieten. Want zelf scoren doet deze plank met voetjes niet.
Jij denkt dat Bozenik het gaat maken? Hij heeft geen snelheid, kan geen bal vasthouden, kan niet passen of kaatsen. Koppen kan die ondanks 1,88 ook niet. En afwerken heb ik ook niet gezien los van wat lucky goals een jaar terug.quote:Op zondag 4 april 2021 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan weer verder met spelers direct afschrijven. Wat is dat toch bij deze club
Bannis is op weinig vlakken verder eerlijk gezegd, maar ik vind Bozenik niet zo slecht als jij nu al de hele dag doet voorkomen al heb ik ook echt wel mijn twijfels of hij het gaat halen.quote:Op zondag 4 april 2021 22:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bozenik het gaat maken? Hij heeft geen snelheid, kan geen bal vasthouden, kan niet passen of kaatsen. Koppen kan die ondanks 1,88 ook niet. En afwerken heb ik ook niet gezien los van wat lucky goals een jaar terug.
Bannis is serieus verder op elk vlak.
Op welk vlak is Bannis niet verder?quote:Op zondag 4 april 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Bannis is op weinig vlakken verder eerlijk gezegd, maar ik vind Bozenik niet zo slecht als jij nu al de hele dag doet voorkomen al heb ik ook echt wel mijn twijfels of hij het gaat halen.
Dat vraag ik mij af. Bannis heeft namelijk wel slimme loopacties, techniek, goede passing en iets van snelheid.quote:Op zondag 4 april 2021 22:48 schreef Haringkop het volgende:
Overigens die goals die Bannis vrijdag maakte had Bozenik er ook wel in geschoten.
Op welk vlak wel? Ik denk dat ze niet bijster veel schelen, maar ik vind Bozenik wel wat volwassener spelen. Bannis is misschien wat meer een voetballende spits (al heeft hij dat nog niet laten zien) en Bozenik moet echt het eindstation zijn. Laatstgenoemde past niet in onze speeltstijl icm beschikbare spelers.quote:Op zondag 4 april 2021 22:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Op welk vlak is Bannis niet verder?
Ja, het middenveld van vandaag was echt bedroevend.quote:Op zondag 4 april 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Bozenik sowieso meer ongelukkig dan slecht vandaag. Misschien dat het onder Slot nog iets wordt.
Diemers en Fer waren echt bedroevend. Als we ergens moeten versterken is het wel het middenveld.
Precies, is gewoon een vreselijke speler voor dickieball en zeker als er geen buitenspelers naast hem staan die diep gaan. Dan moet hij de combinatie aangaan om nuttig te zijn en het kaatsen is bij Robo echt beroerd. Ik vraag mij wel af of hij snel en scherp genoeg is om überhaupt bij ons te slagen.quote:Op zondag 4 april 2021 22:55 schreef fetX het volgende:
Positionering van Bozenik vind ik in ieder geval vrij goed en hij voelt goed aan wanneer hij druk moet zetten (maar ja, Dickball). Qua afwerken vind ik het lastig in te schatten waar hij staat.
Al heel het seizoen. En dat terwijl Toorn uit het niets zijn beste seizoen sinds het kampioensjaar heeftquote:Op zondag 4 april 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, het middenveld van vandaag was echt bedroevend.
Je hebt Kökcü en Wehrmann ook nog natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Bozenik sowieso meer ongelukkig dan slecht vandaag. Misschien dat het onder Slot nog iets wordt.
Diemers en Fer waren echt bedroevend. Als we ergens moeten versterken is het wel het middenveld.
Ik las op twitter dat ie een soort "omgekeerde Iniesta" is, dat vond ik wel een mooie. Snel draaien of kappen maar dan een ongevaarlijke bal terug of breed.quote:Op zondag 4 april 2021 23:24 schreef Haringkop het volgende:
Ik word vooral heel verdrietig van Diemers. Die doet zo weinig met een bal. Nooit een versnelling, of een verrassende opening. 9 van de 10 acties eindigen bij hem op de grond om een vrije trap te versieren. Echt een verschrikkelijke speler.
Het gaat voor hem gewoon veel te snel allemaal. Wat best triest is want bij Feyenoord gaat het allemaal niet bijster snel.quote:Op zondag 4 april 2021 23:24 schreef Haringkop het volgende:
Ik word vooral heel verdrietig van Diemers. Die doet zo weinig met een bal. Nooit een versnelling, of een verrassende opening. 9 van de 10 acties eindigen bij hem op de grond om een vrije trap te versieren. Echt een verschrikkelijke speler.
Klopt, zonder Diemers en met Kokcu zit er meteen meer voetbal in. Echt een wereld van verschil. De vlag gaat ook uit als Botteghin inderdaad niet verlengd gaat worden. Het is toch ongelooflijk dat we geen druk mogen zetten van Dickie omdat anders Botteghin het niet kan belopen. Dan echt tien keer liever Hendriks volgend seizoen, die zal ook z’n fouten gaan maken maar dan kan je nog hopen op een positieve leercurve.quote:Op zondag 4 april 2021 23:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat voor hem gewoon veel te snel allemaal. Wat best triest is want bij Feyenoord gaat het allemaal niet bijster snel.
Het viel mij wel op in de uitpotjes tegen AZ en PSV dat er enig tempo in zat overigens, toen Diemers er niet in stond. Alleen tegen AZ konden Fer en Botteghin het weer niet belopen.
Wat een nonsens, die jongen heeft totaal geen wedstrijdritme, wel constant gevaarlijk, de goals gaan vanzelf wel vallen als hij op de goede plek blijft komen.quote:Op zondag 4 april 2021 22:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan moeten die vleugelspelers de bal heel hard tegen hem aanschieten. Want zelf scoren doet deze plank met voetjes niet.
Heeft een paar dagen niet kunnen trainen. Ik gok + 5 kilo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
de Beer is uit zijn zelfisolatie en klaar om mondjes te snoeren
https://www.ad.nl/nederla(...)ven-liggen~a91e5b40/quote:Het besluit om de bijna vijfduizend spandoeken te verwijderen uit de Kuip voor de bekerfinale tussen Ajax en Vitesse kwam de KNVB op veel kritiek te staan. Volgens de bond hadden de doeken kunnen blijven liggen, maar nam de stadiondirectie een ander besluit.
Lekker bezig wel.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)ven-liggen~a91e5b40/
Oké allen.
Ik hoop nog altijd dat hij zich een keer verslikt in zijn valiumtabletten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Leuke gast, speciaal voor @:Caland
Opgetyft met die smerige junk uit West die ook weer een mening heeft.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Die heeft ook gewoon de hele week thuis op de bank zitten blowen met zijn Playstation aan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
de Beer is uit zijn zelfisolatie en klaar om mondjes te snoeren
Welkom terug makkerquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Die heeft ook gewoon de hele week thuis op de bank zitten blowen met zijn Playstation aan.
Ik kan hem geen ongelijk geven.
Ze hadden sowieso gedeeltelijk weggemoeten want naar Feyenoord - Vitesse mogen 6500 man.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)ven-liggen~a91e5b40/
Oké allen.
Prima aflevering.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Ik maakte wel een sprongetje van geluk in gedachten toen ik dat las, ondanks dat ik nooit (meer) naar een stadion ga.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hadden sowieso gedeeltelijk weggemoeten want naar Feyenoord - Vitesse mogen 6500 man.
‘Met de kennis van nu..’quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze hadden sowieso gedeeltelijk weggemoeten want naar Feyenoord - Vitesse mogen 6500 man.
Echt zulke onzin hè. Je kunt prima zeggen dat je voor plek 3 gaat, maar lager is gewoon onwaardig. Het zou echt heel vreemd zijn om van te voren te zeggen dat je tevreden bent als je onder Vitesse en Groningen eindigt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 15:42 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Top 3 moet altijd de ambitie zijn, maar je kan best een jaar accepteren dat je 4e, 5e of 6e wordt omdat je in een opbouwproces zit. Dit seizoen is de kans ook groot dat we 5e worden, maar met een compleet andere verwachting aan het begin.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Echt zulke onzin hè. Je kunt prima zeggen dat je voor plek 3 gaat, maar lager is gewoon onwaardig. Het zou echt heel vreemd zijn om van te voren te zeggen dat je tevreden bent als je onder Vitesse en Groningen eindigt.
Leuk, maar alles is afhankelijk van je spelersmateriaal. Ambities is niet gelijk aan doelstelling he. Ambitie moet altijd zijn kampioen te worden (in mijn ogen), hoe onrealistisch ook maar ik kan me voorstellen dat je doelstelling wat lager ligt.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Echt zulke onzin hè. Je kunt prima zeggen dat je voor plek 3 gaat, maar lager is gewoon onwaardig. Het zou echt heel vreemd zijn om van te voren te zeggen dat je tevreden bent als je onder Vitesse en Groningen eindigt.
Dat is geheel wederzijds goeie gozertquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Welkom terug makker
Je aanwezigheid werd gemist
Ik moet eerlijk bekennen dat, kijkende naar het materiaal waar wij volgend seizoen mee moeten gaan werken (als zelfs kkdivisiespeler als Beukema AZ boven ons verkiest), dat realisme op zich wel op zijn plaats is.quote:Op woensdag 7 april 2021 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
We kunnen er nog niet zoveel over zeggen aangezien er nog veel gaat gebeuren. Eens dat een jaar 4e moet kunnen, maar ik vind eindigen achter een Groningen of Vitesse (zoals dit jaar) wel écht Feyenoord onwaardig. En normaliter gebeurt dat ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat, kijkende naar het materiaal waar wij volgend seizoen mee moeten gaan werken (als zelfs kkdivisiespeler als Beukema AZ boven ons verkiest), dat realisme op zich wel op zijn plaats is.
Daarnaast valt of staat dat ook geheel met hoe AZ en Vitesse volgend seizoen zijn. Ik had geen idee dat Vitesse dit seizoen echt wel het maximale uit hun ploeg zou halen, zijn we normaliter niet van ze gewend. Als die twee clubs leeg worden gekocht nivelleren ze een beetje en gaat het er wat beter uit zien.
Hoe dan ook: time will tell.
Natuurlijk gozer, lijkt mij meer dan vanzelfsprekend. Maar we bevinden ons ook niet in normale omstandigheden voetballend gezien, en dat kerona bevordert onze situatie ook niet echt.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
We kunnen er nog niet zoveel over zeggen aangezien er nog veel gaat gebeuren. Eens dat een jaar 4e moet kunnen, maar ik vind eindigen achter een Groningen of Vitesse (zoals dit jaar) wel écht Feyenoord onwaardig. En normaliter gebeurt dat ook niet.
Dat soort types nemen het nou juist voor hem op omdat het zo'n EcHtE FeYeNoOrDeR is!1!quote:Op woensdag 7 april 2021 12:39 schreef Erasmus het volgende:
Oh en Sjaak zou ik de tanden uit zijn bek willen slaan maar ik ga er gerust van uit dat ik niet de enige ben en dat een of ander labieltje uit vak S dat wel voor ons regelt.
Tot zo ver mijn frustraties
Ik kijk nu al uit naar de reacties op FR12 zodra Mountainhouse voor een gouden handdruk en een sigaar van Sjaak richting Roma oid vertrekt.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort types nemen het nou juist voor hem op omdat het zo'n EcHtE FeYeNoOrDeR is!1!
Ik ben het daar niet eens mee oneens ofzo, maar wat dan? Het is onwaardig. Oke, en nu?quote:Op woensdag 7 april 2021 12:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens dat een jaar 4e moet kunnen, maar ik vind eindigen achter een Groningen of Vitesse (zoals dit jaar) wel écht Feyenoord onwaardig.
Niks. Shit happens. Alle clubs hebben hun slechte periodes.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet eens mee oneens ofzo, maar wat dan? Het is onwaardig. Oke, en nu?
Ik vind dat hele Beukemaverhaal een aardig populistisch ondertoontje krijgen. De beste man is 22 en kiest voor AZ omdat daar de spoeling achterin pas écht dun is. Maar opeens is AZ Feyenoord voorbij op alle fronten ofzo.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat, kijkende naar het materiaal waar wij volgend seizoen mee moeten gaan werken (als zelfs kkdivisiespeler als Beukema AZ boven ons verkiest), dat realisme op zich wel op zijn plaats is.
Daarnaast valt of staat dat ook geheel met hoe AZ en Vitesse volgend seizoen zijn. Ik had geen idee dat Vitesse dit seizoen echt wel het maximale uit hun ploeg zou halen, zijn we normaliter niet van ze gewend. Als die twee clubs leeg worden gekocht nivelleren ze een beetje en gaat het er wat beter uit zien.
Hoe dan ook: time will tell.
Dat laatste zal je mij nooit horen zeggen.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat hele Beukemaverhaal een aardig populistisch ondertoontje krijgen. De beste man is 22 en kiest voor AZ omdat daar de spoeling achterin pas écht dun is. Maar opeens is AZ Feyenoord voorbij op alle fronten ofzo.
Dan is het prima natuurlijk, constateren dat iets kut is. Ik heb alleen altijd het idee dat er dan van allerlei consequenties aan verbonden moeten zijn, trainer eruit, TD eruit, hele directie eruit, alles eruit terwijl we, in mijn ogen, voor het eerst in tijden juist bezig zijn met beleid voor de toekomst te maken. Dan helpt zo'n 'oh wanprestatie, iedereen eruit!' insteek niet echt.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niks. Shit happens. Alle clubs hebben hun slechte periodes.
Nu lijkt het dat we van 06/07 tot 11/12 (+ 13/14 onder Fvfret) en van 17/18 tot dit seizoen in een lopende band aan kutperiodes zitten, maar zo is het leven.
Ja eens.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan is het prima natuurlijk, constateren dat iets kut is. Ik heb alleen altijd het idee dat er dan van allerlei consequenties aan verbonden moeten zijn, trainer eruit, TD eruit, hele directie eruit, alles eruit terwijl we, in mijn ogen, voor het eerst in tijden juist bezig zijn met beleid voor de toekomst te maken. Dan helpt zo'n 'oh wanprestatie, iedereen eruit!' insteek niet echt.
Maar goed, dat is de insteek ook niet dus waar gaat het over
Die kutperiode van 2017/18 tot nu is wel ff wat anders dan 2006-2011 hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niks. Shit happens. Alle clubs hebben hun slechte periodes.
Nu lijkt het dat we van 06/07 tot 11/12 (+ 13/14 onder Fvfret) en van 17/18 tot dit seizoen in een lopende band aan kutperiodes zitten, maar zo is het leven.
Vind je het heel erg als ik claim dat we dat eigenlijk aan onze stand (in algemene zin op basis van clubhistorie/-reputatie, niet op basis van nu) verplicht zijn?quote:Op woensdag 7 april 2021 13:13 schreef hhh38 het volgende:
We hebben gewoon 2x groepsfase EL gehaald en 2x top 3.
Dan zijn we het toch met elkaar eens? Yellow is inmiddels opgedonderd, Sjaak deed net alsof hij God te rijk was en leek alles beter te weten (ik laat mij niet met mij sollenquote:Op woensdag 7 april 2021 13:13 schreef hhh38 het volgende:
Onze uitgangspositie was heel goed in 2017, maar door steeds bewust te kiezen voor een transferbeleid waar nauwelijks geld aan wordt verdiend zijn we steeds verder teruggezakt. En ondertussen werd op alle andere vlakken ook niet gemoderniseerd en hadden we een tijdje geen TD en geen AD waardoor we een speelbal waren van Sjakie en spelersmakelaars. Het is goed dat er nu wordt ingegrepen, want anders waren we nog veel verder weggezakt.
Qua aankopen moet het wel veel beter. Er is een hoop geld verloren gegaan aan bijvoorbeeld een Teixeira, Diemers, Linssen, Conteh en Bozenik terwijl deze weinig tot niets toevoegen.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:08 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ja eens.
Arnesen doet zijn werk echt goed en ik hoop dat zijn werk dat nu voor velen als ontraditioneel wordt gezien (fuck tradities als het ten koste gaat van progressie) zich later zal uitbetalen in een professionele BVO die Feyenoord hoort te zijn.
Als Kuyt trainer was geworden (vanwege een belofte van Sjaak![]()
) ipv Slot had je mij wel hier zien kankeren op van alles en nog wat, maar ik heb de huidige situatie geaccepteerd + het feit dat we een TD hebben met een visie die vele malen duurzamer lijkt te zijn dan zijn voorgangers. Het gebeurt alleen niet snel genoeg, maar als we daar stabiliteit voor terugkrijgen op een hoger niveau, so be it.
Niks. Dat is gewoon mijn mening. Vind dat je wel te allen tijde moet voorkomen dat je onder die clubs eindigtquote:Op woensdag 7 april 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ben het daar niet eens mee oneens ofzo, maar wat dan? Het is onwaardig. Oke, en nu?
Qua Teixeira en Diemers ben ik het met je eens. Linssen was gratis (alleen salaris) dus van alle beschikbare transfervrije spelers in de Eredivisie was hij een volstrekt logische keuze. Ik had inderdaad ook liever wat beters gezien, maar het is zoals het is.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Qua aankopen moet het wel veel beter. Er is een hoop geld verloren gegaan aan bijvoorbeeld een Teixeira, Diemers, Linssen, Conteh en Bozenik terwijl deze weinig tot niets toevoegen.
Eens. De kans op speeltijd is bij AZ gewoon veel groter. Verstandige en begrijpelijke keuze dus van Beukema.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat hele Beukemaverhaal een aardig populistisch ondertoontje krijgen. De beste man is 22 en kiest voor AZ omdat daar de spoeling achterin pas écht dun is. Maar opeens is AZ Feyenoord voorbij op alle fronten ofzo.
Linssen doet het inmiddels toch best wel redelijk voor een speler zonder transfersom. Eens over Diemers, daar wist je wel van dat daar niet veel van verwacht kon worden. Teixeira is zo’n speler die het heel goed gaat doen als het loopt (maar het draait vaak niet).quote:Op woensdag 7 april 2021 13:26 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Qua aankopen moet het wel veel beter. Er is een hoop geld verloren gegaan aan bijvoorbeeld een Teixeira, Diemers, Linssen, Conteh en Bozenik terwijl deze weinig tot niets toevoegen.
Ligt er aan of hij naast Senesi zou gaan spelen (of niet). Botje gaat toch weg dit seizoen? En hopelijk blijft Senesi maar dat wordt nog lastigquote:Op woensdag 7 april 2021 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. De kans op speeltijd is bij AZ gewoon veel groter. Verstandige en begrijpelijke keuze dus van Beukema.
Dit klinkt als die voorzitter van de KNVBquote:Op woensdag 7 april 2021 13:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Niks. Dat is gewoon mijn mening. Vind dat je wel te allen tijde moet voorkomen dat je onder die clubs eindigt
In de spoiler vindt u mijn stem:quote:Op woensdag 7 april 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit klinkt als die voorzitter van de KNVB
Het gaat erom wanneer je consequenties verbindt aan het slechte presteren. Moet Slot weg als we volgend seizoen 5e worden? Als we 8e worden? Als we tussendoor in het rechterrijtje staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ presteert nu leuk, maar zullen we even de lange termijn afwachten? Enorme hypetrain dat AZ. Beukema is qua eigen ontwikkeling beter af bij AZ, omdat hij hoogstwaarschijnlijk (veel) meer minuten gaat maken. Als Geertruida het in de voorbereiding goed doet is Beukema gezien natuurlijk. Zo’n spelertje moet je alleen kopen als hij gaat spelen of het oké vindt om tijdelijk tweede viool te spelen (en dat laatste had hij geen zin in).quote:Op woensdag 7 april 2021 13:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ligt er aan of hij naast Senesi zou gaan spelen (of niet). Botje gaat toch weg dit seizoen?
Ik ga er nog niet van uit dat de Geert van de rechtsbackpositie af gaat (afhankelijk van wat Slot wil) dus hij had mijn inziens ook wel een kans bij ons gehad. Maar op basis van prestaties is AZ inderdaad een veel betere keuze, kan hem niets verwijten.
Allemaal afhankelijk van de context. Als hij 8e wordt en er zit geen enkele ontwikkeling in het spel of spelers? Tja..quote:Op woensdag 7 april 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit klinkt als die voorzitter van de KNVB
Het gaat erom wanneer je consequenties verbindt aan het slechte presteren. Moet Slot weg als we volgend seizoen 5e worden? Als we 8e worden? Als we tussendoor in het rechterrijtje staan?
Grote vriend, als je mijn vorige posts leest, lees je dat ik niets anders beaamquote:Op woensdag 7 april 2021 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
AZ presteert nu leuk, maar zullen we even de lange termijn afwachten? Enorme hypetrain dat AZ. Beukema is qua eigen ontwikkeling beter af bij AZ, omdat hij hoogstwaarschijnlijk (veel) meer minuten gaat maken. Als Geertruida het in de voorbereiding goed doet is Beukema gezien natuurlijk. Zo’n spelertje moet je alleen kopen als hij gaat spelen of het oké vindt om tijdelijk tweede viool te spelen (en dat laatste had hij geen zin in).
Van de NAC-site.quote:De planning is dat er vanaf 1 mei aanstaande een speciale wet wordt aangenomen door de tweede kamer, waardoor ook na speelronde 36 supporters in het stadion mogen. Deze wet geeft toestemming voor het toelaten van supporters met negatieve coronatest middels een sneltest bij het stadion. Acceptatie van deze wet betekent een gedeeltelijk gevuld Rat Verlegh Stadion tijdens NAC – MVV en eventuele PlayOff-wedstrijden. Zodra we meer informatie hebben over de wet, de testen, en welke supporters we kunnen toelaten berichten we jullie hier onmiddellijk over.
Gaat over Amrabat.quote:AC Milan zou zo'n twintig miljoen euro op tafel willen leggen voor de middenvelder, het bedrag waarvoor La Viola hem vorig jaar ophaalde bij Hellas Verona
is dat uit en thuis of 1 wedstrijd per ronde?quote:Op woensdag 7 april 2021 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
De plee offs zijn straks het hoogtepunt van het seizoen (lol).
Om vervolgens enkele weken later na het EK in de 2de voorronde Conference League er uit te vliegen tegen FC Dinamo Perestrojka uit Oost-Turkestan.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:50 schreef De_Kraam het volgende:
De plee offs zijn straks het hoogtepunt van het seizoen (lol).
1 wedstrijd per ronde, hoogst geklasseerde team speelt thuis.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
is dat uit en thuis of 1 wedstrijd per ronde?
thuisvoordeel is dan weer thuisvoordeel, niks mis meequote:Op woensdag 7 april 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
1 wedstrijd per ronde, hoogst geklasseerde team speelt thuis.
Eerlijk gezegd zou ik dit behoorlijk (na)competitievervalsing vinden, zeker in de playoffs voor nacompetitie/degradatie.
(maar wel genot)
super feyenoordquote:Op woensdag 7 april 2021 16:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gaat over Amrabat.
Tapia en Amrabat zijn bij elkaar zo'n 40 miljoen (volgens transfermarkt). Onze opbrengst:
Amrabat: -1,5 miljoen (4 miljoen gekost, 2,5 verkocht)
Tapia: -1,5 miljoen (1,5 miljoen gekost, gratis vertrokken)
Tja.
Vanaf nu is iedere wedstrijd een finale genotquote:Op woensdag 7 april 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik dit behoorlijk (na)competitievervalsing vinden, zeker in de playoffs voor nacompetitie/degradatie.
(maar wel genot)
Ja.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:39 schreef Caland het volgende:
Maar dus stel Feyenoord wordt vierde of vijfde, speel je dus altijd twee thuiswedstrijden?
hoe dan? als de #4 van #7 wint en #5 van #6 dan wordt het toch #4 tegen #5 en speelt #5 uit, of mis ik iets?quote:Op woensdag 7 april 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
In de nacompetitie promotie/degradatie speelt de eredivisieclub ook alleen thuis.
Oké, voor de nacompetitie wel echt jammer imo. Voor ons wel gunstig.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja.
In de nacompetitie promotie/degradatie speelt de eredivisieclub ook alleen thuis.
Ik denk dat ik abuis was inderdaad. Dacht dat het betreffende de bekerfinale iets anders was dan het daadwerkelijk is.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
hoe dan? als de #4 van #7 wint en #5 van #6 dan wordt het toch #4 tegen #5 en speelt #5 uit, of mis ik iets?
Ook om te janken dat ze jou eraf hebben geflikkerd en Herman zijn drolletjes mag blijven doen hier, maar goedquote:Op woensdag 7 april 2021 12:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dat is geheel wederzijds goeie gozert
Had het de afgelopen weken wel gemist om met mijn FOK!-Kameraden te kankeren op onze prachtige Stadionclub in verval.
Is toch wel terecht? Maak je de kans groter dat het hoogst geklasseerde team door gaat die dat voordeel hebben verdiend door meer punten te behalen. Niks mis mee. In de playoffs nacompetitie degradatie ben ik het wel met je eensquote:Op woensdag 7 april 2021 17:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
(maar wel genot)
Als dat de reden is, waarom dan nog play offs?quote:Op woensdag 7 april 2021 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Maak je de kans groter dat het hoogst geklasseerde team door gaat die dat voordeel hebben verdiend door meer punten te behalen. Niks mis mee.
Ja, erg matig. Maar ik neem aan dat het ligt aan corona en de late seizoensstart + het EK. Volgend jaar weer gewoon normaal doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het in elk geval walgelijk, geen uit en thuis in de play offs. Vooral voor de promotie/degradatie.
Eens, dit slaat nergens op.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Ik vind het in elk geval walgelijk, geen uit en thuis in de play offs. Vooral voor de promotie/degradatie.
Ja, ligt het ook aan natuurlijk. Maar dan was ik (vooral in het geval van geen publiek, nu twijfel ik) voor een neutrale locatie gegaan denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja, erg matig. Maar ik neem aan dat het ligt aan corona en de late seizoensstart + het EK. Volgend jaar weer gewoon normaal doen.
En dat ben ik dan weer met jou eens.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, dit slaat nergens op.
Vooral voor promotie/degradatie, die andere play-offs vind ik eigenlijk sowieso gewoon totale onzin.
1. Geldquote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als dat de reden is, waarom dan nog play offs?
Ja, ik vind dat ook. En ik denk ook niet dat Almere FC en Roda JC bijvoorbeeld internationals eerder vrij moeten geven.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:18 schreef Scrummie het volgende:
Als dat het argument is kun je net zo goed geen playoffs spelen. En thuis en met publiek over één wedstrijd vind ik persoonlijk een te groot voordeel. Maar goed, het is een raar jaar natuurlijk. Wat mij betreft maken ze er gewoon 2 potten kort op elkaar van, die ruimte is er nog wel.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch wel terecht? Maak je de kans groter dat het hoogst geklasseerde team door gaat die dat voordeel hebben verdiend door meer punten te behalen. Niks mis mee. In de playoffs nacompetitie degradatie ben ik het wel met je eens
In Spanje gaan de promotie play-offs voor La Liga vaak tot eind juni doorquote:Op woensdag 7 april 2021 20:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat ook. En ik denk ook niet dat Almere FC en Roda JC bijvoorbeeld internationals eerder vrij moeten geven.
En mocht bijvoorbeeld NEC misschien wel een verdwaalde international hebben die je in de voorbereiding zou moeten afstaan , dan weegt het hebben van een thuis- en uitwedstrijd toch sterker dan het afraffelen van de play-offs..
Mwah ik vind het wel prima zo, op die manier behoud je de voordelen van de play-offs (geld en meer een doel voor middenmootclubs) maar verminder je het nadeel aangezien de kans groter is dat de hoger geklasseerde van de clubs nu Europees gaat spelen. Over de streep dus een verbetering.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als dat het argument is kun je net zo goed geen playoffs spelen. En thuis en met publiek over één wedstrijd vind ik persoonlijk een te groot voordeel. Maar goed, het is een raar jaar natuurlijk. Wat mij betreft maken ze er gewoon 2 potten kort op elkaar van, die ruimte is er nog wel.
Denk niet dat de supporters van de nummer 6/7/8 het een verbetering vinden tbh, je redeneert iets teveel vanuit je eigen oogpunt. En geld zal er voor die clubs sowieso ook niet aan vast zitten nu hé. Dit is gewoon niet eerlijk maar goed dat zei ik net ook al dus hier komen we niet uit.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah ik vind het wel prima zo, op die manier behoud je de voordelen van de play-offs (geld en meer een doel voor middenmootclubs) maar verminder je het nadeel aangezien de kans groter is dat de hoger geklasseerde van de clubs nu Europees gaat spelen. Over de streep dus een verbetering.
Liever zie ik helemaal geen play-offs maar aan de andere kant is Feyenoord daar ook helemaal niet de doelgroep voor
6/7/8 heeft al voordeel aan de 1 wedstrijd. Grotere kans als kleinere club dat je door gaat over 90 minuten.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat de supporters van de nummer 6/7/8 het een verbetering vinden tbh, je redeneert iets teveel vanuit je eigen oogpunt. En geld zal er voor die clubs sowieso ook niet aan vast zitten nu hé. Dit is gewoon niet eerlijk maar goed dat zei ik net ook al dus hier komen we niet uit.
Denk dat ze meer kans hebben in een thuis én uitwedstrijd dan in één thuiswedstrijd met publiek tegen de favoriet.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
6/7/8 heeft al voordeel aan de 1 wedstrijd. Grotere kans als kleinere club dat je door gaat over 90 minuten.
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef Adames het volgende:
[..]
6/7/8 heeft al voordeel aan de 1 wedstrijd. Grotere kans als kleinere club dat je door gaat over 90 minuten.
Maar de kans op een stunt over 1 wedstrijd is altijd groter.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat ze meer kans hebben in een thuis én uitwedstrijd dan in één thuiswedstrijd met publiek tegen de favoriet.
(kijk de uitslagen er maar even op na) Sterker nog, zo'n Heracles is dan gewoon kansloos.
Denk dat de kans dat Heracles over twee wedstrijden wint groter is dan alleen een thuiswedstrijd in een gevulde kuip. Maar wellicht zit ik mis.quote:Op woensdag 7 april 2021 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar de kans op een stunt over 1 wedstrijd is altijd groter.
Oké, ik nietquote:Op woensdag 7 april 2021 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk dat de kans dat Heracles over twee wedstrijden wint groter is dan alleen thuiswedstrijd in een gevulde kuip.
de 6/7/8 mogen uberhaupt blij zijn dat er play-offs zijn anders hadden ze geen enkele kans gehad om Europees voetbal te mogen spelen. Nu krijgen ze nog een kans maar vanuit een nadelige positie tegenover de club die over de gehele competitie beter heeft gepresteerd, das prima zo lijkt mij. Heb het liefste helemaal geen play-offs ook hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk niet dat de supporters van de nummer 6/7/8 het een verbetering vinden tbh, je redeneert iets teveel vanuit je eigen oogpunt. En geld zal er voor die clubs sowieso ook niet aan vast zitten nu hé. Dit is gewoon niet eerlijk maar goed dat zei ik net ook al dus hier komen we niet uit.
Ja dat slaat dus nergens op, dan snap je het hele principe van playoffs niet.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
de 6/7/8 mogen uberhaupt blij zijn dat er play-offs zijn anders hadden ze geen enkele kans gehad om Europees voetbal te mogen spelen. Nu krijgen ze nog een kans maar vanuit een nadelige positie tegenover de club die over de gehele competitie beter heeft gepresteerd, das prima zo lijkt mij. Heb het liefste helemaal geen play-offs ook hoor
het principe van playoffs is imo dat clubs rond de middenmoot nog iets hebben om voor te spelen waardoor de competitie langer aantrekkelijk blijftquote:Op woensdag 7 april 2021 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat slaat dus nergens op, dan snap je het hele principe van playoffs niet.
Uhm nee.quote:Op woensdag 7 april 2021 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
het principe van playoffs is imo dat clubs rond de middenmoot nog iets hebben om voor spelen waardoor de competitie langer aantrekkelijk blijft
en meer niet
Hij noemt het gelukkig zelf al een utopie, en een beetje dagdromen mag wel. Hij heeft gelukkig geen functie meerquote:Op woensdag 7 april 2021 21:27 schreef Scrummie het volgende:
Dirkgod
Wat ontzettend vervelend zeg, dat hij door Arnesen alsnog aan de kant is gezet. De tering, zou hij ook zulke suggesties hebben gedaan tijdens die overlegjes wat ze hadden? Dat moet wel pure komedie zijn geweest, Sjaak en Dirk met de meest debiele suggesties, Arnesen die niet weet of ie nou moet lachen of huilen.
Tuurlijk ligt je doelstelling lager op dit moment. Maar om nou als doelstelling 6e te zeggen is wel heel slap. Je salaris budget is nog steeds het 3e budget ondanks alles.quote:Op woensdag 7 april 2021 12:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Leuk, maar alles is afhankelijk van je spelersmateriaal. Ambities is niet gelijk aan doelstelling he. Ambitie moet altijd zijn kampioen te worden (in mijn ogen), hoe onrealistisch ook maar ik kan me voorstellen dat je doelstelling wat lager ligt.
We zitten niet echt ruim bij kas dus zelfs spelers die velen liever niet zien komen zijn misschien niet eens haalbaar. Maar goed..afwachten maar. In dit Feyenoord zou Til waarschijnlijk best van meerwaarde kunnen zijn.quote:
Hij is verhuurd voor twee jaar aan Freiburg waar hij nu niet speelt en het 2e jaar daarom denk ik niet door zal gaan dus wellicht willen ze hem huren voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:48 schreef -XOR- het volgende:
Voor Til is 16/18 miljoen betaald en hij heeft nog een contract bij Spartak tot 2023, lijkt me dus een lekker haalbare kaart
Ah, huur zou natuurlijk wel kunnen. Dan lijkt me dat voor Feijenoord niet eens een heel slechte optie.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is verhuurd voor twee jaar aan Freiburg waar hij nu niet speelt en het 2e jaar daarom denk ik niet door zal gaan dus wellicht willen ze hem huren voor volgend seizoen.
Gelukkig komt daar over een paar weken al een eind aanquote:Op donderdag 8 april 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Treurig gezicht, die lege tribunes op de achtergrond.
Dat is waar. Hopelijk ben jij erbij Caland!quote:Op donderdag 8 april 2021 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig komt daar over een paar weken al een eind aan
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 8 april 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is waar. Hopelijk ben jij erbij Caland!
Misschien koppelen ze die zooi wel aan de 'full support' optiequote:Op donderdag 8 april 2021 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookEn hopelijk zitten die PLEE-OFFS gewoon bij je SCC. Anders word ik woedend.
Volgens mij zitten die al een paar jaar niet meer inbegrepen, maar kan me voorstellen dat ze daar wel een keertje vanaf stappen mocht het zover komen.quote:Op donderdag 8 april 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien koppelen ze die zooi wel aan de 'full support' optie
Maar nee, kan me niet voorstellen dat ze daar geld voor gaan vragen aan SCC houders. Dat zou toch wel wat kapot maken qua goodwill.
Niet gek inderdaad. Na afloop van dat jaar heeft hij nog maar 1 jaar contract, dan willen ze vast wel wat korting geven voor koop.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is verhuurd voor twee jaar aan Freiburg waar hij nu niet speelt en het 2e jaar daarom denk ik niet door zal gaan dus wellicht willen ze hem huren voor volgend seizoen.
Hoeveel personeelsleden moeten er eigenlijk nog van AZ naar Feyenoord overstappen voordat ze beseffen dat Feyenoord toch echt groter is?quote:Op donderdag 8 april 2021 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)yenoord-te-gaan.html
[ afbeelding ]
Inb4 Wie
Stukje vol spetterpoep. Dit is al zo vaak geroepen en nooit kwam het uit.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)yenoord-te-gaan.html
[ afbeelding ]
Inb4 Wie
Hollywood aan de Rijn > Disney aan de Maasquote:Op donderdag 8 april 2021 14:19 schreef De_Kraam het volgende:
Vitesse is Feyenoord voorbij OP ALLE FRONTEN.
Wil iemand 'm hebben? Anders wordt het optie 1.quote:Dankzij jouw hulp is de spandoekenactie een enorm succes geweest. Maar liefst 47.213 stoelen zijn uiteindelijk bedekt met een spandoek. Deze week zijn we gestart met het weghalen van de spandoeken. We ontvingen al veel berichten van supporters wat er met de gemaakte spandoeken gaat gebeuren. Er zijn ruim 5000 spandoeken gespoten dus het is een hele operatie om uit te zoeken welk spandoek bij welke koper hoort. Daarnaast willen we de niet opgeëiste spandoeken graag hergebruiken voor een toekomstige unieke sfeeractie. We geven daarom 2 opties:
Optie 1: donatie van je spandoek aan een toekomstige unieke sfeeractie
Geen enkel spandoek gaat worden weggegooid, mocht je van je spandoek willen afzien voor afhalen dan willen we hem graag hergebruiken voor een nieuwe actie. Indien dit het geval is, hoef je geen bevestiging te sturen. We slaan jouw doek op en gaan daar een prachtige actie mee voorbereiden.
Optie 2: afhalen van je spandoek op het kantoor van FSV De Feijenoorder
Het is uiteraard mogelijk om je spandoek in eigen bezit te krijgen. De doeken kunnen door de weersomstandigheden wel flink beschadigd zijn en daardoor niet meer in de originele staat verkeren. Vanwege de gehele operatie is het mogelijk dat spandoeken niet gevonden worden of kwijt zijn geraakt. We kunnen dus niet garanderen dat je spandoek gevonden gaat worden, maar doen ons uiterste best!
Wil je jouw spandoek terug? Stuur ons de onderstaande gegevens van je spandoek op naar spandoek@defeijenoorder.nl en we gaan er mee aan de slag.
1. Vermeld duidelijk dat je kiest voor optie 2
2. Tekst van het spandoek
3. Aantal gekochte stoelen
4. Foto van het spandoek (foto’s zijn hier te vinden)
5. Stuur je e-mail voor 20 april 2021 in. Hebben we voor deze tijd geen bericht ontvangen dan zal je spandoek gedoneerd worden aan de toekomstige actie.
Optie 1 voor mij.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil iemand 'm hebben? Anders wordt het optie 1.
@:fetX
@:scrummie
@:gurneyisbestoke
@:caland
@:onlogisch
@:bombvis
@:tomatenboer
@:qarrad
@:kerftminister
@:gert
@:haringkop
@:theplaneteer
@:bottendaal
@:donraja
@:dombohetolifantje1
@:erasmus
Of @:Danny natuurlijk
Misschien wil @yvonne hem wel!quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Optie 1 absoluutquote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Optie 1.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Optie 1, geen zin om m'n naam er achteraf nog op te zettenquote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Optie 1quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Danny moet eerst de site repareren, dan krijgt ie dat doekie pasquote:Op donderdag 8 april 2021 19:39 schreef Scrummie het volgende:
Ja, door het FOK! logo kan ik me voorstellen dat @:Danny of @:Yvonne het als FOK! memorabilia wil hebben.
Optie 1, we hebben toch een foto als aandenken.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Neejoh makker, had mezelf een ban gegeven om nog beter aan mijn masterthesis te werken. Heb 't concentratievermogen van een aapje in Blijdorp, maar kan er nu wel beter mee omgaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 18:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook om te janken dat ze jou eraf hebben geflikkerd en Herman zijn drolletjes mag blijven doen hier, maar goed
Aanstaande zondag weer een kutpot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 09-04-2021 14:29:57 ]![]()
Optie 1 joh, kunnen ze de volgende groep er nog blijer mee maken.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of @:Danny natuurlijk![]()
Geprikt als in zijn maandelijkse botoxbehandeling?quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Dickie is geprikt jongens!
Geen Kokcu, Sinisterra traint vandaag pas weer mee.![]()
Vaccin natuurlijk. Maar dat wist je wel denk ik.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:29 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geprikt als in zijn maandelijkse botoxbehandeling?![]()
Dickie gaf maar weer eens aan dat Conteh eigenlijk geen selectiespeler is, aangezien hij eigenlijk het hele jaar niks had gedaan
SpookspelergenotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Was 'n slecht grapje over zijn kop anno 2021. Die vent heeft te veel gezopen en gevreten in pretentieuze horecatenten op de Meent of Kop van Zuid voor vrouwelijk aandacht.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vaccin natuurlijk. Maar dat wist je wel denk ik.Zo lijkt hij er op iig.
![]()
Alle creatieve input moet weer van Berghuis komen dus, ik hoop dat je daarmee wegkomt tegen Utrechtquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:26 schreef Scrummie het volgende:
Dickie is geprikt jongens!
Geen Kokcu, Sinisterra traint vandaag pas weer mee.
Maar PrattoGod is wel weer terug dus alles komt goed![]()
![]()
Hoezo, we hebben Mark Diemers tochquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alle creatieve input moet weer van Berghuis komen dus, ik hoop dat je daarmee wegkomt tegen UtrechtVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Watquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:33 schreef Caland het volgende:
Dickie gaf maar weer eens aan dat Conteh eigenlijk geen selectiespeler is, aangezien hij eigenlijk het hele jaar niks had gedaan
Spookspelergenot![]()
Ik maar goede hoop door zijn achtergrond:
- komt van St. Pauli en Hamburg is best een grote voetbalstad in zwaar verval maar genoeg talenten op straat
- komt van de 2de Bundesliga (ondanks dat het de 2de niveau is, is het nog aardig zwaar en hoog daar. Scheelt niet gigantisch veel met de Championship imo.).
- snelle negert
Kon bijna niet missen zou je denken. Typisch Feyenoord wel
[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 09-04-2021 14:38:55 ]![]()
Volgens mij kwam hij daar op een gegeven moment ook niet meer opdagenquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat![]()
- komt van St. Pauli en Hamburg is best een grote voetbalstad in zwaar verval maar genoeg talenten op straat
- komt van de 2de Bundesliga (ondanks dat het de 2de niveau is, is het nog aardig zwaar en hoog daar. Scheelt niet gigantisch veel met de Championship imo.).
- snelle negert
Eigenlijk wel respect voor, dat soort luiVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
- Hij was daar al blessuregevoeligquote:Op vrijdag 9 april 2021 14:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Wat![]()
- snelle negert
- Hij was heel erg goedkoop
- Waarschijnlijk alleen gehaald omdat Arnesen hem nog herinnerde als talent uit zijn tijd bij HSV
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij daar op een gegeven moment ook niet meer opdagen
Eigenlijk wel respect voor, dat soort luiMisschien zeg ik dit heel makkelijk omdat ik nu een kantoorpikkie ben en vroeger profvoetballer wilde worden (beste stuurlui staan immers aan wal), maar ik zou echt verschrikkelijk nederig en dankbaar zijn als ik het als jong pikkie tot een grote club van formaat Feyenoord had geschopt. Of zelfs HSV, speelt nog kutter maar blijft toch 1 van de grootste Duitse clubs met landelijk support. Bij zo'n club belanden is ieders jongensdroom.
Dan kom je gewoon niet opdagen. Triest. Mijn respect is weg iig.
Zou mij niets verbazen als hij nu met Roya ergens aan het chillen is, zelfde type.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 09-04-2021 14:48:43 ]![]()
Ik hoop voor onze grote Deense vriend dat hij voldoende videobanden van hem had bestudeerd, want ik kan moeilijk zijn inschattingsvermogen betwijfelen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
- Hij was daar al blessuregevoelig
- Hij was heel erg goedkoop
- Waarschijnlijk alleen gehaald omdat Arnesen hem nog herinnerde als talent uit zijn tijd bij HSV
Maar dat komt vooral nog omdat ik mij hem nog herinnerde als TD van Sjelsie vroeger, al kan dat succes van toen ook eerder de verdienste van Mourinho zijn geweest.
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 09-04-2021 14:51:41 ]![]()
Akkoord met optie 1!quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of @:Danny natuurlijkDé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Ik denk niet dat hij een slechte TD is, maar afgelopen zomer was de roep om versterkingen (vooral vanuit Dick) erg hoog, terwijl we nauwelijks geld hadden en ons scoutingapparaat nog totaal niet op niveau was (en dat geldt eigenlijk nog steeds).quote:Op vrijdag 9 april 2021 14:50 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik hoop voor onze grote Deense vriend dat hij voldoende videobanden van hem had bestudeerd, want ik kan moeilijk zijn inschattingsvermogen betwijfelen.
Maar dat komt vooral nog omdat ik mij hem nog herinnerde als TD van Sjelsie vroeger, al kan dat succes van toen ook eerder de verdienste van Mourinho zijn geweest.
Dus dat de aankopen een beetje à la Van Geel (zoals Diemers en Linssen) of op de gok (Teixeira, Spahic, Conteh) waren neem ik hem niet kwalijk. Maar het moet wel echt beter.![]()
Probleem is ook wel een beetje dat je nu wel erg laat bent met de scouting optuigen als je het hebt over het komende seizoen, al heb ik geen idee hoe intensief Arnesen daar achter de schermen al mee bezig was.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een slechte TD is, maar afgelopen zomer was de roep om versterkingen (vooral vanuit Dick) erg hoog, terwijl we nauwelijks geld hadden en ons scoutingapparaat nog totaal niet op niveau was (en dat geldt eigenlijk nog steeds).
Dus dat de aankopen een beetje à la Van Geel (zoals Diemers en Linssen) of op de gok (Teixeira, Spahic, Conteh) waren neem ik hem niet kwalijk. Maar het moet wel echt beter.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Zo sta ik er ook in, volledig mee eens.quote:Op vrijdag 9 april 2021 15:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een slechte TD is, maar afgelopen zomer was de roep om versterkingen (vooral vanuit Dick) erg hoog, terwijl we nauwelijks geld hadden en ons scoutingapparaat nog totaal niet op niveau was (en dat geldt eigenlijk nog steeds).
Dus dat de aankopen een beetje à la Van Geel (zoals Diemers en Linssen) of op de gok (Teixeira, Spahic, Conteh) waren neem ik hem niet kwalijk. Maar het moet wel echt beter.
Zei het gister al: duurzaam beleid kost een hoop geduld en stress. Volgend seizoen wordt waarschijnlijk ook kut. Seizoen daarna kunnen we wellicht een klapper(-tje) maken.![]()
Ik kan me totaal vinden in optie 1quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Of @:Danny natuurlijk![]()
![]()
Deze man
Elia niet onder indruk van Feyenoord: ''Vind het een normaal team''https://utrechtfans.nl/ee(...)lHKFIkDfPXDU_u7kk5v8quote:Voor Eljero Elia is de wedstrijd van zondag een bijzonder duel. De buitenspeler speelde meerdere seizoenen bij Feyenoord en werd in 2017 landskampioen met de Rotterdammers. In gesprek met RTV Utrecht blikt de aanvaller vooruit op het duel van komend weekend.
"Het blijft wel een bijzondere club én wedstrijd voor mij", vertelt Elia. "Ik ben met Feyenoord kampioen geworden en heb een leuke indruk achtergelaten bij de fans. Dat zijn hele mooie herinneringen die ik nooit meer ga vergeten, maar als wij normaal ons ding doen, gewoon voetballen vol passie en strijd, dan kunnen we het Feyenoord moeilijk maken."
De aanvaller is van mening dat Feyenoord niet beter is dan FC Utrecht. "Ze hebben kwaliteiten met Berghuis, Fer en Senesi. Verder vind ik het een normaal team. Dat hebben we in de eerste wedstrijd denk ik laten zien", aldus de volledig herstelde Elia. "Het gaat goed. Ik heb geen last meer en geen pijntjes."
"Ik heb minuten gemaakt in oefenwedstrijden en elke training vol meegedaan zonder pijn. Tegen ADO Den Haag zat ik voor het eerst weer op de bank. Ik was wel pissed-off dat ik daar niet mocht invallen en dat weet de trainer ook. Ik verwacht voor zondag niks, want dan kan je niet teleurgesteld raken", zegt de linksbuiten.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Is ook zo maar alsnog beter dan utreg.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:55 schreef Paul het volgende:
Deze man
Elia niet onder indruk van Feyenoord: ''Vind het een normaal team''
[ afbeelding ]
[..]
https://utrechtfans.nl/ee(...)lHKFIkDfPXDU_u7kk5v8Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.![]()
Zou niemand verbazen als we dit weekend verliezen. Kunnen we ons lekker opmaken voor de playoffs.quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:55 schreef Paul het volgende:
Deze man
[ afbeelding ]
[..]
https://utrechtfans.nl/ee(...)lHKFIkDfPXDU_u7kk5v8
Genot.![]()
Feyenoord wint echt wel hoor. Utrecht is nog steeds matig.quote:Op vrijdag 9 april 2021 17:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou niemand verbazen als we dit weekend verliezen. Kunnen we ons lekker opmaken voor de playoffs.
Genot.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2021 16:55 schreef Paul het volgende:
Deze man
[ afbeelding ]
[..]
https://utrechtfans.nl/ee(...)lHKFIkDfPXDU_u7kk5v8
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.![]()
Feyenoord speelt Dickball.quote:Op vrijdag 9 april 2021 18:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Feyenoord wint echt wel hoor. Utrecht is nog steeds matig.
1-1 dus.![]()
Twee keer winnen en je staat weer boven Vitesse.
Zou alleen niet weten waarom we wel opeens fatsoenlijk voetbal op de mat gaan leggen.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
prima spelertquote:Op vrijdag 9 april 2021 16:55 schreef Paul het volgende:
Deze man
[ afbeelding ]
[..]
https://utrechtfans.nl/ee(...)lHKFIkDfPXDU_u7kk5v8![]()
Waarschijnlijk geen Kokcu en Sini. Zie ons niet zo snel winnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
Twee keer winnen en je staat weer boven Vitesse.
Zou alleen niet weten waarom we wel opeens fatsoenlijk voetbal op de mat gaan leggen.![]()
Verhaal zal wel zijn: Kocku & Sinisterra niet fit ivm corona, Bozenik niet goed genoeg.
Dus kijken weer naar Botteghin, die loopt er bij of hij zes maanden last heeft van Corona.#12 is not for sale!![]()
kunnen we lekker rustig wakker wordenquote:Op zondag 11 april 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
5-3-2
![]()
Opbouw wordt genot met BotteGod, Fer, Diemers.![]()
Altijd al. Al heeft Ajax ze na de winterstop misschien wat minder dan normaal vanwege EL.quote:Op zondag 11 april 2021 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is Feyenoord dit seizoen vaak de lul met die ontbijtwedstrijd?![]()
Je kan het ook al 3-5-2 uitleggen, zal vooral aan de intentie liggen. Al snap ik niet dat je dan niet met Haps op links begint, helemaal gezien de lovende woorden voor hemquote:Op zondag 11 april 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
5-3-2
![]()
Opbouw wordt genot met BotteGod, Fer, Diemers.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Als je met een versterkte verdediging speelt moet je toch makkelijk Teixeira kunnen opstellen? Dit wordt echt pijnlijk om naar te kijkenquote:Op zondag 11 april 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
5-3-2
![]()
Opbouw wordt genot met BotteGod, Fer, Diemers.![]()
![]()
Ik vrees gewoon weer het Vitesse-uit scenario. Doordat je maar twee aanvallers hebt houd je geen bal vast en loop je nog alleen maar achteruit.quote:Op zondag 11 april 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het ook al 3-5-2 uitleggen, zal vooral aan de intentie liggen. Al snap ik niet dat je dan niet met Haps op links begint, helemaal gezien de lovende woorden voor hem
Dick zal het wel in de rust omzetten, zodat we na afloop kunnen roepen dat er meer ingezeten had.#12 is not for sale!![]()
Botteghin en Fer.quote:Op zondag 11 april 2021 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Botteghin kan er echt geen pannekoek meer vanVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
alles moet weg jaquote:Op zondag 11 april 2021 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Botteghin kan er echt geen pannekoek meer van
hopelijk had slot de scoutingsbestanden van AZ al in een .rar gestopt voordat hij werd weggestuurd![]()
Het boeit me niet eens meer of je er een 17 jarig ventje er neer zet, als ik volgend seizoen maar niet meer tegen Fer en Botteghin hoef aan te kijken.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Je hebt er in ieder geval weinig aan ja. Bijna net zo weinig als aan Diemers.quote:Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt![]()
3 houthakkers die lucht staan te dekken. Wat is dit voor opstelling.quote:Op zondag 11 april 2021 12:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zelfs op RRijnmond is er berusting te horen in de stemmen![]()
Die zit op de bank in de League Onequote:Op zondag 11 april 2021 12:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Staat er nog een clausule in het contract van Kelly om het terhg te halen?
Makkelijk eerste![]()
Hij pas 33 dus kan nog komen.quote:Op zondag 11 april 2021 12:33 schreef Elan het volgende:
Botteghin komt eigenlijk net iets van snelheid tekort op dit niveau![]()
Immers was echt wel beter dan dat Diemers en Fer op het ogenblik zijn hoorquote:Op zondag 11 april 2021 12:35 schreef RvLaak het volgende:
Als je Diemers zo ziet spelen, ga je bijna terug verlangen naar Immers... Bijna...Makkelijk eerste![]()
Feyenoord zit beetje op het niveau van ADO Den Haag qua scouting/spelers he.quote:Op zondag 11 april 2021 12:35 schreef RvLaak het volgende:
Als je Diemers zo ziet spelen, ga je bijna terug verlangen naar Immers... Bijna...Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Immers in zijn beste seizoen met Pelle was achteraf nog best een aardige middenvelder als je kijkt naar het gemiddelde van wat daar gestaan heeftquote:Op zondag 11 april 2021 12:35 schreef RvLaak het volgende:
Als je Diemers zo ziet spelen, ga je bijna terug verlangen naar Immers... Bijna...![]()
Klopt, maar dat was slechts 1 seizoen.quote:Op zondag 11 april 2021 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Immers in zijn beste seizoen met Pelle was achteraf nog best een aardige middenvelder als je kijkt naar het gemiddelde van wat daar gestaan heeft![]()
We hebben dit seizoen tot dusver twee wedstrijden gewonnen van clubs uit het linkerrijtje
Makkelijk eerste![]()
Met de penalty rebound tegen ajax als dieptepunt.quote:Op zondag 11 april 2021 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Immers stond tenminste wel altijd op de goede plek. Hoeveel open kansen die wel niet gemist heeft![]()
al zet je diemers met benzema voor hem in de spits, dan gaat hij nog niet zo'n seizoen draaien denk ikquote:Op zondag 11 april 2021 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was slechts 1 seizoen.![]()
![]()
bij de staaf komt feyenoord wel regelmatig voorbij in zijn nachtmerries denk ik
weinig goede herinneringen aan de club, die was ook niet bij al die kampioensfestiviteiten toch toen?![]()
![]()
Op Rijnmond zijn ze niet heel erg enthousiast... Maar dat komt meer doordat ze niet zagen dat het een doelpunt was...
![]()
Niet aldus Sinclair Bisschop daarstraks. Iets met dat hij zich niet thuis voelde in R'damquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef aTypisch het volgende:
weinig goede herinneringen aan de club, die was ook niet bij al die kampioensfestiviteiten toch toen?![]()
Wellicht kan je ons de hele wedstrijd ervan op de hoogte houden wat ze bij rijnmond vindenquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond zijn ze niet heel erg enthousiast... Maar dat komt meer doordat ze niet zagen dat het een doelpunt was...
Nu al zin inVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
ik vind het wel wat hebben, zo'n krullenbosquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
Zou Gustafson weten dat de kappers gewoon weer open zijn![]()
![]()
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je ons de hele wedstrijd ervan op de hoogte houden wat ze bij rijnmond vinden
Nu al zin in![]()
![]()
Het ziet er allemaal zo onbeholpen uit.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/![]()
joh doe eens aardig tegen RvLaakgodquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je ons de hele wedstrijd ervan op de hoogte houden wat ze bij rijnmond vinden
Nu al zin in
die heeft net zoveel verstand van voetbal als onlogisch, maar hij geeft het ruiterlijk toe![]()
![]()
Nee die was toen ziek.quote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef aTypisch het volgende:
weinig goede herinneringen aan de club, die was ook niet bij al die kampioensfestiviteiten toch toen?
Kwam ook allemaal nieuws dat ie depressief zou zijn ofzoMakkelijk eerste![]()
Ik denk minderquote:Op zondag 11 april 2021 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
joh doe eens aardig tegen RvLaakgod
die heeft net zoveel verstand van voetbal als onlogisch, maar hij geeft het ruiterlijk toe![]()
![]()
Ik zag net een geslaagde dubbele 1-2 met Botteghin
Dat is wel weer genoeg tv voor vandaagVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dankquote:Op zondag 11 april 2021 12:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee wel meer hoor
Minder dan onlo kan niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |