We zitten niet echt ruim bij kas dus zelfs spelers die velen liever niet zien komen zijn misschien niet eens haalbaar. Maar goed..afwachten maar. In dit Feyenoord zou Til waarschijnlijk best van meerwaarde kunnen zijn.quote:
Hij is verhuurd voor twee jaar aan Freiburg waar hij nu niet speelt en het 2e jaar daarom denk ik niet door zal gaan dus wellicht willen ze hem huren voor volgend seizoen.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:48 schreef -XOR- het volgende:
Voor Til is 16/18 miljoen betaald en hij heeft nog een contract bij Spartak tot 2023, lijkt me dus een lekker haalbare kaart
Ah, huur zou natuurlijk wel kunnen. Dan lijkt me dat voor Feijenoord niet eens een heel slechte optie.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is verhuurd voor twee jaar aan Freiburg waar hij nu niet speelt en het 2e jaar daarom denk ik niet door zal gaan dus wellicht willen ze hem huren voor volgend seizoen.
Gelukkig komt daar over een paar weken al een eind aanquote:Op donderdag 8 april 2021 11:30 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Treurig gezicht, die lege tribunes op de achtergrond.
Dat is waar. Hopelijk ben jij erbij Caland!quote:Op donderdag 8 april 2021 11:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig komt daar over een paar weken al een eind aan
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 8 april 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is waar. Hopelijk ben jij erbij Caland!
Misschien koppelen ze die zooi wel aan de 'full support' optiequote:Op donderdag 8 april 2021 11:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat hoop ik ookEn hopelijk zitten die PLEE-OFFS gewoon bij je SCC. Anders word ik woedend.
Volgens mij zitten die al een paar jaar niet meer inbegrepen, maar kan me voorstellen dat ze daar wel een keertje vanaf stappen mocht het zover komen.quote:Op donderdag 8 april 2021 11:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien koppelen ze die zooi wel aan de 'full support' optie
Maar nee, kan me niet voorstellen dat ze daar geld voor gaan vragen aan SCC houders. Dat zou toch wel wat kapot maken qua goodwill.
Niet gek inderdaad. Na afloop van dat jaar heeft hij nog maar 1 jaar contract, dan willen ze vast wel wat korting geven voor koop.quote:Op donderdag 8 april 2021 00:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij is verhuurd voor twee jaar aan Freiburg waar hij nu niet speelt en het 2e jaar daarom denk ik niet door zal gaan dus wellicht willen ze hem huren voor volgend seizoen.
Hoeveel personeelsleden moeten er eigenlijk nog van AZ naar Feyenoord overstappen voordat ze beseffen dat Feyenoord toch echt groter is?quote:Op donderdag 8 april 2021 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)yenoord-te-gaan.html
[ afbeelding ]
Inb4 Wie
Stukje vol spetterpoep. Dit is al zo vaak geroepen en nooit kwam het uit.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:57 schreef onlogisch het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)yenoord-te-gaan.html
[ afbeelding ]
Inb4 Wie
Hollywood aan de Rijn > Disney aan de Maasquote:Op donderdag 8 april 2021 14:19 schreef De_Kraam het volgende:
Vitesse is Feyenoord voorbij OP ALLE FRONTEN.
Wil iemand 'm hebben? Anders wordt het optie 1.quote:Dankzij jouw hulp is de spandoekenactie een enorm succes geweest. Maar liefst 47.213 stoelen zijn uiteindelijk bedekt met een spandoek. Deze week zijn we gestart met het weghalen van de spandoeken. We ontvingen al veel berichten van supporters wat er met de gemaakte spandoeken gaat gebeuren. Er zijn ruim 5000 spandoeken gespoten dus het is een hele operatie om uit te zoeken welk spandoek bij welke koper hoort. Daarnaast willen we de niet opgeëiste spandoeken graag hergebruiken voor een toekomstige unieke sfeeractie. We geven daarom 2 opties:
Optie 1: donatie van je spandoek aan een toekomstige unieke sfeeractie
Geen enkel spandoek gaat worden weggegooid, mocht je van je spandoek willen afzien voor afhalen dan willen we hem graag hergebruiken voor een nieuwe actie. Indien dit het geval is, hoef je geen bevestiging te sturen. We slaan jouw doek op en gaan daar een prachtige actie mee voorbereiden.
Optie 2: afhalen van je spandoek op het kantoor van FSV De Feijenoorder
Het is uiteraard mogelijk om je spandoek in eigen bezit te krijgen. De doeken kunnen door de weersomstandigheden wel flink beschadigd zijn en daardoor niet meer in de originele staat verkeren. Vanwege de gehele operatie is het mogelijk dat spandoeken niet gevonden worden of kwijt zijn geraakt. We kunnen dus niet garanderen dat je spandoek gevonden gaat worden, maar doen ons uiterste best!
Wil je jouw spandoek terug? Stuur ons de onderstaande gegevens van je spandoek op naar spandoek@defeijenoorder.nl en we gaan er mee aan de slag.
1. Vermeld duidelijk dat je kiest voor optie 2
2. Tekst van het spandoek
3. Aantal gekochte stoelen
4. Foto van het spandoek (foto’s zijn hier te vinden)
5. Stuur je e-mail voor 20 april 2021 in. Hebben we voor deze tijd geen bericht ontvangen dan zal je spandoek gedoneerd worden aan de toekomstige actie.
Optie 1 voor mij.quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil iemand 'm hebben? Anders wordt het optie 1.
@:fetX
@:scrummie
@:gurneyisbestoke
@:caland
@:onlogisch
@:bombvis
@:tomatenboer
@:qarrad
@:kerftminister
@:gert
@:haringkop
@:theplaneteer
@:bottendaal
@:donraja
@:dombohetolifantje1
@:erasmus
Of @:Danny natuurlijk
Misschien wil @yvonne hem wel!quote:Op donderdag 8 april 2021 19:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wil iemand 'm hebben? Anders wordt het optie 1.
@:fetX
@:scrummie
@:gurneyisbestoke
@:caland
@:onlogisch
@:bombvis
@:tomatenboer
@:qarrad
@:kerftminister
@:gert
@:haringkop
@:theplaneteer