quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Dat zeiden we wel van meer spelers in het verleden. Ik gok voorlopig dat hij over 2 jaar bij Ado Den Haag speeltquote:Op zondag 4 april 2021 14:02 schreef fetX het volgende:
Leuk spelertje die Baldé. Benieuwd of dat wat gaat worden.
We zien het wel. Deed het vandaag iig prima.quote:Op zondag 4 april 2021 14:06 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat zeiden we wel van meer spelers in het verleden. Ik gok voorlopig dat hij over 2 jaar bij Ado Den Haag speelt
Maar Vitesse verspeelt de meeste punten tegen de kleintjes. Als we ze zelf pakken maken we nog een kansje.quote:Op zondag 4 april 2021 14:01 schreef hhh38 het volgende:
Dat programma van Vitesse is wel vervelend makkelijk. Die zullen niet veel punten meer verspelen.
Ja natuurlijk, het was niet helemaal serieus. Maar Bilal was ook heel gevaarlijk tot hij z'n kansen moest afmaken.quote:
Wat een goatquote:
Is het niet zo dat als meerdere clubs heb willen na bijvoorbeeld een goed EK, ze lekker tegen elkaar gaan opbieden?quote:Op zondag 4 april 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Deze zomer voor 4 miljoen pleite @:sjaak
Kankersjaak.
Dat opbieden doen ze in salaris. Feyenoord moet elk bod van 4 miljoen accepteren, dus opbieden in transfersom heeft geen zin.quote:Op zondag 4 april 2021 14:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Is het niet zo dat als meerdere clubs heb willen na bijvoorbeeld een goed EK, ze lekker tegen elkaar gaan opbieden?
Die vent is toch wel opgekkt of zit hij nog in de raad?quote:Op zondag 4 april 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Kankersjaak.
Ja, zit nog in de RvC.quote:Op zondag 4 april 2021 14:56 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die vent is toch wel opgekkt of zit hij nog in de raad?
toch treurig dat zulke mensen nog altijd hoog in de organisatie zittenquote:Op zondag 4 april 2021 14:27 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Kankersjaak.
toch heb je met de geert, bijlow, malacia, kokcu en sini wel een paar geinige talentjes lopenquote:
Potjes golf spelen en drinken.quote:Op zondag 4 april 2021 17:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
toch treurig dat zulke mensen nog altijd hoog in de organisatie zitten
wat kan die gozer?
Ja met een dubbele tong stoere praat verkondigen om vervolgens keihard teruggepakt te worden. Wat een flapdrol. Typisch Feyenoord ook.quote:Op zondag 4 april 2021 18:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Potjes golf spelen en drinken.
Daarmee kom je al een heel eind
Tot zover een leuke exotische verrassing. Met Sinisterra en hem op rechts heb je wel een voorhoede met diepgang volgend jaar. Zou mooi zijn als zo'n gokje een keer succesvol uitpakt.quote:Op zondag 4 april 2021 17:51 schreef Caland het volgende:
VBL / Het grote Aliou Baldé fantopic #1: de Rotterdamse Mané
Dat zou wel lekker zijn. En wie op 9 dan?quote:Op zondag 4 april 2021 20:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tot zover een leuke exotische verrassing. Met Sinisterra en hem op rechts heb je wel een voorhoede met diepgang volgend jaar. Zou mooi zijn als zo'n gokje een keer succesvol uitpakt.
Nog te weinig van gezien om er echt een oordeel over te kunnen hebben, maar wel potentieel een nieuwe (cult)held jaquote:Op zondag 4 april 2021 20:58 schreef H.FR het volgende:
[..]
Tot zover een leuke exotische verrassing. Met Sinisterra en hem op rechts heb je wel een voorhoede met diepgang volgend jaar. Zou mooi zijn als zo'n gokje een keer succesvol uitpakt.
Bozenik natuurlijk! Schijnt volgens Twitter aan de lopende band te scoren met een twee goede vleugelspelers en een gevaarlijke 10.quote:Op zondag 4 april 2021 20:59 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn. En wie op 9 dan?
Dan moeten die vleugelspelers de bal heel hard tegen hem aanschieten. Want zelf scoren doet deze plank met voetjes niet.quote:Op zondag 4 april 2021 22:29 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bozenik natuurlijk! Schijnt volgens Twitter aan de lopende band te scoren met een twee goede vleugelspelers en een gevaarlijke 10.
We gaan weer verder met spelers direct afschrijven. Wat is dat toch bij deze clubquote:Op zondag 4 april 2021 22:35 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan moeten die vleugelspelers de bal heel hard tegen hem aanschieten. Want zelf scoren doet deze plank met voetjes niet.
Jij denkt dat Bozenik het gaat maken? Hij heeft geen snelheid, kan geen bal vasthouden, kan niet passen of kaatsen. Koppen kan die ondanks 1,88 ook niet. En afwerken heb ik ook niet gezien los van wat lucky goals een jaar terug.quote:Op zondag 4 april 2021 22:36 schreef fetX het volgende:
[..]
We gaan weer verder met spelers direct afschrijven. Wat is dat toch bij deze club
Bannis is op weinig vlakken verder eerlijk gezegd, maar ik vind Bozenik niet zo slecht als jij nu al de hele dag doet voorkomen al heb ik ook echt wel mijn twijfels of hij het gaat halen.quote:Op zondag 4 april 2021 22:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Jij denkt dat Bozenik het gaat maken? Hij heeft geen snelheid, kan geen bal vasthouden, kan niet passen of kaatsen. Koppen kan die ondanks 1,88 ook niet. En afwerken heb ik ook niet gezien los van wat lucky goals een jaar terug.
Bannis is serieus verder op elk vlak.
Op welk vlak is Bannis niet verder?quote:Op zondag 4 april 2021 22:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Bannis is op weinig vlakken verder eerlijk gezegd, maar ik vind Bozenik niet zo slecht als jij nu al de hele dag doet voorkomen al heb ik ook echt wel mijn twijfels of hij het gaat halen.
Dat vraag ik mij af. Bannis heeft namelijk wel slimme loopacties, techniek, goede passing en iets van snelheid.quote:Op zondag 4 april 2021 22:48 schreef Haringkop het volgende:
Overigens die goals die Bannis vrijdag maakte had Bozenik er ook wel in geschoten.
Op welk vlak wel? Ik denk dat ze niet bijster veel schelen, maar ik vind Bozenik wel wat volwassener spelen. Bannis is misschien wat meer een voetballende spits (al heeft hij dat nog niet laten zien) en Bozenik moet echt het eindstation zijn. Laatstgenoemde past niet in onze speeltstijl icm beschikbare spelers.quote:Op zondag 4 april 2021 22:43 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Op welk vlak is Bannis niet verder?
Ja, het middenveld van vandaag was echt bedroevend.quote:Op zondag 4 april 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Bozenik sowieso meer ongelukkig dan slecht vandaag. Misschien dat het onder Slot nog iets wordt.
Diemers en Fer waren echt bedroevend. Als we ergens moeten versterken is het wel het middenveld.
Precies, is gewoon een vreselijke speler voor dickieball en zeker als er geen buitenspelers naast hem staan die diep gaan. Dan moet hij de combinatie aangaan om nuttig te zijn en het kaatsen is bij Robo echt beroerd. Ik vraag mij wel af of hij snel en scherp genoeg is om überhaupt bij ons te slagen.quote:Op zondag 4 april 2021 22:55 schreef fetX het volgende:
Positionering van Bozenik vind ik in ieder geval vrij goed en hij voelt goed aan wanneer hij druk moet zetten (maar ja, Dickball). Qua afwerken vind ik het lastig in te schatten waar hij staat.
Al heel het seizoen. En dat terwijl Toorn uit het niets zijn beste seizoen sinds het kampioensjaar heeftquote:Op zondag 4 april 2021 22:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja, het middenveld van vandaag was echt bedroevend.
Je hebt Kökcü en Wehrmann ook nog natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vond Bozenik sowieso meer ongelukkig dan slecht vandaag. Misschien dat het onder Slot nog iets wordt.
Diemers en Fer waren echt bedroevend. Als we ergens moeten versterken is het wel het middenveld.
Ik las op twitter dat ie een soort "omgekeerde Iniesta" is, dat vond ik wel een mooie. Snel draaien of kappen maar dan een ongevaarlijke bal terug of breed.quote:Op zondag 4 april 2021 23:24 schreef Haringkop het volgende:
Ik word vooral heel verdrietig van Diemers. Die doet zo weinig met een bal. Nooit een versnelling, of een verrassende opening. 9 van de 10 acties eindigen bij hem op de grond om een vrije trap te versieren. Echt een verschrikkelijke speler.
Het gaat voor hem gewoon veel te snel allemaal. Wat best triest is want bij Feyenoord gaat het allemaal niet bijster snel.quote:Op zondag 4 april 2021 23:24 schreef Haringkop het volgende:
Ik word vooral heel verdrietig van Diemers. Die doet zo weinig met een bal. Nooit een versnelling, of een verrassende opening. 9 van de 10 acties eindigen bij hem op de grond om een vrije trap te versieren. Echt een verschrikkelijke speler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |