Feyenoord zit beetje op het niveau van ADO Den Haag qua scouting/spelers he.quote:Op zondag 11 april 2021 12:35 schreef RvLaak het volgende:
Als je Diemers zo ziet spelen, ga je bijna terug verlangen naar Immers... Bijna...
Immers in zijn beste seizoen met Pelle was achteraf nog best een aardige middenvelder als je kijkt naar het gemiddelde van wat daar gestaan heeftquote:Op zondag 11 april 2021 12:35 schreef RvLaak het volgende:
Als je Diemers zo ziet spelen, ga je bijna terug verlangen naar Immers... Bijna...
Klopt, maar dat was slechts 1 seizoen.quote:Op zondag 11 april 2021 12:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Immers in zijn beste seizoen met Pelle was achteraf nog best een aardige middenvelder als je kijkt naar het gemiddelde van wat daar gestaan heeft
Met de penalty rebound tegen ajax als dieptepunt.quote:Op zondag 11 april 2021 12:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Immers stond tenminste wel altijd op de goede plek. Hoeveel open kansen die wel niet gemist heeft
al zet je diemers met benzema voor hem in de spits, dan gaat hij nog niet zo'n seizoen draaien denk ikquote:Op zondag 11 april 2021 12:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Klopt, maar dat was slechts 1 seizoen.
Niet aldus Sinclair Bisschop daarstraks. Iets met dat hij zich niet thuis voelde in R'damquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef aTypisch het volgende:
bij de staaf komt feyenoord wel regelmatig voorbij in zijn nachtmerries denk ik
weinig goede herinneringen aan de club, die was ook niet bij al die kampioensfestiviteiten toch toen?
Wellicht kan je ons de hele wedstrijd ervan op de hoogte houden wat ze bij rijnmond vindenquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef RvLaak het volgende:
Op Rijnmond zijn ze niet heel erg enthousiast... Maar dat komt meer doordat ze niet zagen dat het een doelpunt was...
ik vind het wel wat hebben, zo'n krullenbosquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
Zou Gustafson weten dat de kappers gewoon weer open zijn
U vraagt, wij draaienquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je ons de hele wedstrijd ervan op de hoogte houden wat ze bij rijnmond vinden
Nu al zin in
joh doe eens aardig tegen RvLaakgodquote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kan je ons de hele wedstrijd ervan op de hoogte houden wat ze bij rijnmond vinden
Nu al zin in
Nee die was toen ziek.quote:Op zondag 11 april 2021 12:44 schreef aTypisch het volgende:
bij de staaf komt feyenoord wel regelmatig voorbij in zijn nachtmerries denk ik
weinig goede herinneringen aan de club, die was ook niet bij al die kampioensfestiviteiten toch toen?
Ik denk minderquote:Op zondag 11 april 2021 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
joh doe eens aardig tegen RvLaakgod
die heeft net zoveel verstand van voetbal als onlogisch, maar hij geeft het ruiterlijk toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |