kunnen we lekker rustig wakker wordenquote:Op zondag 11 april 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
5-3-2
![]()
Opbouw wordt genot met BotteGod, Fer, Diemers.
Altijd al. Al heeft Ajax ze na de winterstop misschien wat minder dan normaal vanwege EL.quote:Op zondag 11 april 2021 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ligt het aan mij of is Feyenoord dit seizoen vaak de lul met die ontbijtwedstrijd?
Je kan het ook al 3-5-2 uitleggen, zal vooral aan de intentie liggen. Al snap ik niet dat je dan niet met Haps op links begint, helemaal gezien de lovende woorden voor hemquote:Op zondag 11 april 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
5-3-2
![]()
Als je met een versterkte verdediging speelt moet je toch makkelijk Teixeira kunnen opstellen? Dit wordt echt pijnlijk om naar te kijkenquote:Op zondag 11 april 2021 11:12 schreef fetX het volgende:
5-3-2
![]()
Ik vrees gewoon weer het Vitesse-uit scenario. Doordat je maar twee aanvallers hebt houd je geen bal vast en loop je nog alleen maar achteruit.quote:Op zondag 11 april 2021 11:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan het ook al 3-5-2 uitleggen, zal vooral aan de intentie liggen. Al snap ik niet dat je dan niet met Haps op links begint, helemaal gezien de lovende woorden voor hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |