Geld had hij gelijk in.maar draai dan niet van stalker naar slachtofferquote:Op zondag 4 april 2021 10:45 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
van dat Geld was begrijpelijk/ Kon toch niet winnen
quote:Op zondag 4 april 2021 10:22 schreef OCDRene het volgende:
Zie jullie donderdag wel weer. Zit voor nu lekker op het bankje.
Hoi Jacquelinehasselbaink![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad dat geld groot gelijk maar hoe hij later over Jill is gaan praten is minderwaardig van hem. En dan ontkennen dat hij haar stalkte en lastig viel de laatste zaterdag met zijn liedesverklaring.quote:Op zondag 4 april 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld had hij gelijk in.maar draai dan niet van stalker naar slachtoffer
die heft gezegd.. ik ga er niet eerder in als... uurquote:Op zondag 4 april 2021 10:49 schreef Lonneke1983 het volgende:
Patje zal eerst de Ronde van Vlaanderen willen kijken voordat hij het huis ingaat.
das een vreemdequote:Op zondag 4 april 2021 10:50 schreef Benny het volgende:
Ah, Lisse verteld over de dagboekkamer... "Er is een nieuw meisje"
Thomas: "Ah, het is zondag natuurlijk"
Liese: "Nee, ze is er vaker"
logischquote:
quote:Op zondag 4 april 2021 10:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
logisch
minder liggen
alleen het denken dr over is al vermoeiend
en dan verplicht mee naar de sauna
stront ruimen van de woeste hontie
.. druk druk druk
heb het idee dat hij daar niet teveel overf mag vertellenquote:Op zondag 4 april 2021 10:54 schreef Benny het volgende:
Thomas is niet helemaal op de hoogte van het coronagebeuren
daar wordt nick helemaal beroerd vanquote:Op zondag 4 april 2021 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Laat ze daar maar denken dat de oud bewoners nog gaan strijden om de pot....
Mooie TV.quote:Op zondag 4 april 2021 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar wordt nick helemaal beroerd van
quote:Op zondag 4 april 2021 10:54 schreef mario390 het volgende:
hoezo moest jill van eten
weg naar de wc lopen?
Dat zou ook wel leuk zijnquote:Op zondag 4 april 2021 10:58 schreef freaky40 het volgende:
Laat ze daar maar denken dat de oud bewoners nog gaan strijden om de pot....
Ja, dat hij het geld pakte snap ik ook wel, maar voor mij persoonlijk zou het aanvoelen als bloedgeld over de rug van anderen.quote:Op zondag 4 april 2021 10:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geld had hij gelijk in.maar draai dan niet van stalker naar slachtoffer
ze had een race scheet gelatenquote:Op zondag 4 april 2021 10:54 schreef mario390 het volgende:
hoezo moest jill van eten
weg naar de wc lopen?
Maar dat was niet voor een klein weekje.quote:Op zondag 4 april 2021 10:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Deden ze in Utopia ook, toen Billy terug kwam en Ivan.
MArio heeft heel veel moeite met live kijkenquote:Op zondag 4 april 2021 11:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze had een race scheet gelaten
kak in dr sok Swansie
je mist alles
spoel ff door
leuk dat hij dat doet.. maar Lion had gelijk.. ze jatten hier alles af en gooien het op FB of twitterquote:Op zondag 4 april 2021 11:01 schreef MissyZ het volgende:
Kwam mijn zoon even buurten hier.![]()
![]()
![]()
Via een VPN want owee als jullie zijn echte Fok naam ontdekken.
![]()
Nu wachten op de vegan.
dus Noompje is nextquote:Op zondag 4 april 2021 11:01 schreef MissyZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu wachten op de vegan.
Vindt het een goede zet...wist dat hij nooit zou winnen en wist ook dat hij buiten Jill niemand echt als maatje had.quote:Op zondag 4 april 2021 11:00 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, dat hij het geld pakte snap ik ook wel, maar voor mij persoonlijk zou het aanvoelen als bloedgeld over de rug van anderen.
Daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.
Maar zijn omslag over Jill is inderdaad veel erger.
Theo en Jerrel lijkt me wel leukquote:Op zondag 4 april 2021 11:00 schreef Ireth het volgende:
Weet je... pleur ze er dan allemaal weer gewoon in![]()
Geef ons streamers weer wat om naar te kijken
quote:Op zondag 4 april 2021 11:03 schreef spapaars het volgende:
DBK Michel
https://streamable.com/bkzm9f
DBK Liese
https://streamable.com/83abhm
Ik zet het geluid vast wat zachterquote:
ehhh Engelse uitspraak?quote:Op zondag 4 april 2021 11:03 schreef Million_Lights het volgende:
Waarom zegt Michel altijd Djulie en Djill?
race scheet?quote:Op zondag 4 april 2021 11:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ze had een race scheet gelaten
kak in dr sok Swansie
je mist alles
spoel ff door
we hebben TOTOquote:Op zondag 4 april 2021 11:05 schreef engine het volgende:
Thomas weer met zijn taaltje"dat is fakka vaag"
zou maarzo kunnen jill flapt er wel veel uit dusquote:
Nee je moet even op live klikkenquote:Op zondag 4 april 2021 11:10 schreef mario390 het volgende:
ik ben bij liese in dbk
dann draaid er weg
moet ik weer omschalten??
Kan ik hieruit opmaken dat Naomi meeleest?quote:Op zondag 4 april 2021 11:01 schreef MissyZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu wachten op de vegan.
Ik zat ook al te piekerenquote:Op zondag 4 april 2021 11:15 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Gelukkig had er de hele dag over gedacht.
Ik bevestig noch ontken dat ik wellicht iets te maken heb gehad met z'n tijdelijke username .... maar tof van 'm !quote:Op zondag 4 april 2021 11:01 schreef MissyZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nu wachten op de vegan.
Hij leest altijd mee hoor.quote:Op zondag 4 april 2021 11:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik bevestig noch ontken dat ik wellicht iets te maken heb gehad met z'n tijdelijke username .... maar tof van 'm !
geen eten dus voor haar.. mooi meteen weer rechtsomkeertquote:Op zondag 4 april 2021 11:26 schreef 5thencounter het volgende:
Ook die andere ½dooie is er weer.. Noomie, net nu ze alle vegantroep weggegooid hebben
die is er echt net uitquote:Op zondag 4 april 2021 11:27 schreef Rednass het volgende:
Als Julie ook nog komt stop ik echt met kijken.
Rene heeft het in de vorige cos zelf verteld.quote:
Stagiair heeft zojuist boodschappen gedaan voor haar. Daarom zat hij niet achter de streamlockknopje.quote:Op zondag 4 april 2021 11:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen eten dus voor haar.. mooi meteen weer rechtsomkeert
quote:Op zondag 4 april 2021 11:28 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Rene heeft het in de vorige cos zelf verteld.
Thomas, Naomi, Matt en Patje.
Snap niet dat die matt dat zelf zou willen na zijn vertrek. Dat geeft denk ik geen leuke stemming.quote:Op zondag 4 april 2021 11:28 schreef engine het volgende:
Michel gaat nog teleurgesteld zijn dat Julie niet komt. Nick blijft het maar herhalen. In plaats daarvan krijgen ze hun grote vriend Matt
Zou BB de Matt terug binnen sturen met een cheque van 15.000 euro om terug in de pot te steken. Ik verschiet van niks meer.quote:Op zondag 4 april 2021 11:28 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Rene heeft het in de vorige cos zelf verteld.
Thomas, Naomi, Matt en Patje.
die zal een warm welkom krijgenquote:Op zondag 4 april 2021 11:28 schreef engine het volgende:
Michel gaat nog teleurgesteld zijn dat Julie niet komt. Nick blijft het maar herhalen. In plaats daarvan krijgen ze hun grote vriend Matt
dat zou zomaar kunnenquote:Op zondag 4 april 2021 11:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Zal Matt vanavond komen draaien? Snap niet goed waarom ze hem anders het huis in gooien.. zo'n nietszeggende bewoner.
Ik vind Matt ook niks, maar ik denk dat ze dan wel even een ei kwijt kunnen over die 15.000quote:Op zondag 4 april 2021 11:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen
dat draaien was niet zo heul beroerd
quote:Op zondag 4 april 2021 11:31 schreef Lonneke1983 het volgende:
Arme Michel ipv van Julie krijgt die Matt.
Ik ben bang dat ze sociaal correct gaan lopen doen........en het hem 'vergeven'.quote:Op zondag 4 april 2021 11:30 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik vind Matt ook niks, maar ik denk dat ze dan wel even een ei kwijt kunnen over die 15.000
tot ze de beelden gaan zijn na BBquote:Op zondag 4 april 2021 11:31 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze sociaal correct gaan lopen doen........en het hem 'vergeven'.
die krijgt wel een douw hoor als die dus niet komt..quote:Op zondag 4 april 2021 11:34 schreef lonneberga het volgende:
Michel denkt volgens mij dat Julie ook komt,hij ziet er zo blij uit
Hij zal ook wel blij zijn om haar te zien...en kleine hoop natuurlijk.quote:Op zondag 4 april 2021 11:34 schreef lonneberga het volgende:
eens.. dan hadden ze het beter moeten verdelen.. en niet zo random anderen er in gooienquote:Op zondag 4 april 2021 11:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij zal ook wel blij zijn om haar te zien...en kleine hoop natuurlijk.
Vindt het wel sneu voor hem.
bamboo zal ook kunstig zijnquote:Op zondag 4 april 2021 11:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maar, maar
dr is bijna geen Vegan eetsels
alleen de Bamboe uit de tuin![]()
ow en fruitjes
zou wel klote zijn voor hemquote:Op zondag 4 april 2021 11:34 schreef lonneberga het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 april 2021 11:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zou wel klote zijn voor hem
als zjuul niet komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
Zowiezo al 2 Nick lovers, raarrrrrquote:Op zondag 4 april 2021 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
eens.. dan hadden ze het beter moeten verdelen.. en niet zo random anderen er in gooien
de scholoei toch?quote:Op zondag 4 april 2021 11:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
maar, maar
dr is bijna geen Vegan eetsels
alleen de Bamboe uit de tuin![]()
ow en fruitjes
quote:Op zondag 4 april 2021 11:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nu zijn er 2 belgen terug, dus ook nog 2 nederlanders dan?
Theo en Jerrel ?
Soef maakt meer indruk op den Miesquote:Op zondag 4 april 2021 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel tegen Naomi : 'Ik kan weer knuffelen met iemand!!!'
Liese : 'En ik dan?'
Michel : 'Ja ok, maar ik wil niet nog meer boze vriendjes hierna!'
![]()
Matt komt echt niet voor Jillquote:Op zondag 4 april 2021 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis duidelijk Jill maatjes Thomas en Matt En voor Nick Patje en Naomi......zo toevallig.
Maar Matt is toch anti-Jill?quote:Op zondag 4 april 2021 11:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tis duidelijk Jill maatjes Thomas en Matt En voor Nick Patje en Naomi......zo toevallig.
precies..quote:Op zondag 4 april 2021 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat Thomas Jill nog wel even de waarheid over Matt influistert
quote:Op zondag 4 april 2021 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel tegen Naomi : 'Ik kan weer knuffelen met iemand!!!'
Liese : 'En ik dan?'
Michel : 'Ja ok, maar ik wil niet nog meer boze vriendjes hierna!'
![]()
quote:Op zondag 4 april 2021 11:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
aw lief
die houden rg van op de kachel liggen Swansie
Daar is thomas te netjes voorquote:Op zondag 4 april 2021 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoop dat Thomas Jill nog wel even de waarheid over Matt influistert
quote:Op zondag 4 april 2021 11:53 schreef freaky40 het volgende:
Oeps, was de DBK op streams vanochtend? Integraal gesprek tussen Michel en de stagiaire van BB.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 4 april 2021 11:54 schreef mario390 het volgende:
bevor dr middageten
rum-kokos kugeln
mario drronken middageten
moeddi boos
quote:Op zondag 4 april 2021 11:54 schreef mario390 het volgende:
bevor dr middageten
rum-kokos kugeln
mario drronken middageten
moeddi boos
quote:Op zondag 4 april 2021 11:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, meer delen volgen ......![]()
Thomas is terug deel 1 - 4 april 2021.Dank je ! Zo leuk om te zien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je een dronken mario die over Liese laltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
komen3 Belgen en de meest nietszeggende Nederlander komtquote:
Dat dusquote:Op zondag 4 april 2021 12:02 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi zegt dat ze van Matt en Patje de groeten moeten doen. Die verlult zich dus.
Heeft dgk hierboven net neergezetquote:Op zondag 4 april 2021 12:03 schreef Susan1973 het volgende:
Iemand aub filmpje hoe Thomas binnen kwam?
iets naar boven scrollen.. @DGK_Tegengasquote:Op zondag 4 april 2021 12:03 schreef Susan1973 het volgende:
ff terug lezenquote:Op zondag 4 april 2021 12:03 schreef Susan1973 het volgende:
Thnxquote:Op zondag 4 april 2021 12:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ff terug lezen
dgk heeft zn Paasbest alweer gedaan
Dat dus..quote:Op zondag 4 april 2021 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Wel een deceptie als uitgerekend Matt terug komt van de Nederlanders en geen andere.
att is ook echt de laatste die ze er weer in zouden moeten latenquote:Op zondag 4 april 2021 12:06 schreef freaky40 het volgende:
Laat dan Els terug komen of Theo als die er nog zin in heeft. Beetje meer reuring. De mensen die er nu in gegaan zijn, zijn relatief net weg.
theo? je houd wel altijd van de grotsten debilenquote:Op zondag 4 april 2021 12:06 schreef freaky40 het volgende:
Laat dan Els terug komen of Theo als die er nog zin in heeft. Beetje meer reuring. De mensen die er nu in gegaan zijn, zijn relatief net weg.
Ik snap het aan de andere kant wel, vanwege dat geldbedrag wat hij gepakt heeft. Dus BB wil een beetje trollen.quote:Op zondag 4 april 2021 12:07 schreef greysbones het volgende:
M
[..]
att is ook echt de laatste die ze er weer in zouden moeten laten
Ja maar denk dat die andere niet mogen omdat die er zelf uit zijn gegaan. Alleen rene .mike, els en matt zijn er uitgestemd. Had denk ik het liefste nog rene gehadquote:Op zondag 4 april 2021 12:05 schreef freaky40 het volgende:
Wel een deceptie als uitgerekend Matt terug komt van de Nederlanders en geen andere.
Nee, ik kijk er naar wie daar het beste TV kan maken.quote:Op zondag 4 april 2021 12:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
theo? je houd wel altijd van de grotsten debilen
Nee hoor ze doen hetzelfde tegen elkaar als daarvoor. Ze is giga blij om hem te zienquote:Op zondag 4 april 2021 12:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Valt me wel al de hele tijd op hoe afstandelijk Jill van Thomas is.
Vind ze het ongemakkelijk of wat?
Ja is toch ook raar en En weet echt wel dat hij weer weg gaatquote:Op zondag 4 april 2021 12:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ben de filmpjes van DKG aan het bekijken ... dat valt wel mee hoor .. ze heeft 'm al zovaak geknuffeld.quote:Op zondag 4 april 2021 12:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Zo fukkin fijnquote:Op zondag 4 april 2021 12:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
zo fucking raar om Thomas op de stream terug te zien
Je moet Naomi geen geheimen vertellenquote:Op zondag 4 april 2021 12:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Krijgen kennelijk een etentje.
Laat Naomi doorschemeren.
Aub zeg doe een keertje normaal met je "ekster"quote:
Dus die blijven tot de finaledag? Zo ja dan haak ik afquote:Op zondag 4 april 2021 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
vrijdag ochtend
ze moet als laatste de tuin leegvreten
spcial order
Flikker op zeikerd. Als ik ekster, dan zeg ik ekster. Nextquote:Op zondag 4 april 2021 12:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Aub zeg doe een keertje normaal met je "ekster"
Thomas is ook terug.
quote:Op zondag 4 april 2021 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus die blijven tot de finaledag? Zo ja dan haak ik af
flikker zelf een eind op sfeer verpesterquote:Op zondag 4 april 2021 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker op zeikerd. Als ik ekster, dan zeg ik ekster. Next
Theo niet die hoort bij de opgevers net als Jowi Nathalie en Danielle.quote:Op zondag 4 april 2021 12:06 schreef freaky40 het volgende:
Nu blijf ik vooral, alleen voor jou gastje.quote:
Kusje hebben.quote:Op zondag 4 april 2021 12:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
flikker zelf een eind op sfeer verpester
neehee.. e blijftquote:Op zondag 4 april 2021 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus die blijven tot de finaledag? Zo ja dan haak ik af
Oh, die is ook wel ontzettend leuk.quote:Op zondag 4 april 2021 12:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Naomi heeft Michel gerustgesteld.
Groetjes van Julie.
Alles is oké. Hij heeft niets verkeerd gedaan.
Is mooi in beeld gebracht.
Vertelde over de fab5 Friends video.
quote:
Na het lezen van enkele reacties blijf ik zeker. Ik had die ekster niet gevraagd. Theo, Els of Nathalie hadden ze moeten vragenquote:Op zondag 4 april 2021 12:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
neehee.. e blijft
hoe is het met eten ?
je zou fok opeten als Pinokio aka Mark R ..aka viavia held
zou aan blijven
dus je kan nog niet weg
ff doorzetten ,..
Nee joh. Ik laat mij niet opjagen door een snotneus. Popcorn is wel lekker trouwens. Doe maar zoet.quote:
Zijn dat de bewoners die uitzichzelf zijn gegaan?? dan hebben ze daar toch ook niks meer te zoeken..quote:Op zondag 4 april 2021 12:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Na het lezen van enkele reacties blijf ik zeker. Ik had die ekster niet gevraagd. Theo, Els of Nathalie hadden ze moeten vragen
Ik denk dat ze dat allemaal wel hebben gedaan. Ook al is het uit pure nieuwsgierigheid.quote:Op zondag 4 april 2021 12:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi heeft wel 24/7 de livestreams aan volgens mij
Theo en Nat idd. Els is eruit gestemdquote:Op zondag 4 april 2021 12:30 schreef Silves het volgende:
[..]
Zijn dat de bewoners die uitzichzelf zijn gegaan?? dan hebben ze daar toch ook niks meer te zoeken..
quote:Op zondag 4 april 2021 12:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Thomas in gesprek met Jill ......![]()
![]()
Thomas is terug deel 3 - 4 april 2021.Toppie!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze geven wat informatie prijs, wat er buiten het huis gebeurt. Daar is het de productie om te doen.quote:Op zondag 4 april 2021 12:27 schreef freaky40 het volgende:
Oud bewoners voor een dagje terug heeft natuurlijk ook niet veel zin want dan onderbreek je het momentum natuurlijk weer gelijk. Dus ze gaan dit lekker uitsmeren.
Vooral bij Liese en Jill. Die zijn er echt bij bezig.quote:Op zondag 4 april 2021 12:33 schreef zodeju het volgende:
Het gaat toch wel vaak over hoeveel in de media wel niet staat over hun.
ok goedemorgenquote:Op zondag 4 april 2021 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nee joh. Ik laat mij niet opjagen door een snotneus. Popcorn is wel lekker trouwens. Doe maar zoet.
Niet alleen nu, die hebben het er al weken over.quote:Op zondag 4 april 2021 12:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vooral bij Liese en Jill. Die zijn er echt bij bezig.
Roots...quote:Op zondag 4 april 2021 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Begrijp niet dat Liese zo blijft hangen aan die Zico. Hij was er een week!
Laten die maar morgen komen. alhoewel zou dan eigenlijk niks aan zijn. Beter vandaag nog. Kan je nog van stream verwisselen.quote:
Zijn jonge meiden die met de socials zijn opgegroeidquote:Op zondag 4 april 2021 12:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Niet alleen nu, die hebben het er al weken over.
Mama zit in het het hotel met een stroomschok band. Om te voorkomen dat hij in de buurt komt van Jill.quote:Op zondag 4 april 2021 12:34 schreef suzi1 het volgende:
ze mammie staat vast bij de poort voor evt snelle opvang
Misschien mogen ze niet alles zeggenquote:Op zondag 4 april 2021 12:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi verklapt niet, of weet echt niet, dat Thomas en Jill altijd de tijd verzetten.
Matt mag van mij echt wegblijvenquote:Op zondag 4 april 2021 12:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Laten die maar morgen komen. alhoewel zou dan eigenlijk niks aan zijn. Beter vandaag nog. Kan je nog van stream verwisselen.
Die doen dit beide ook voor de fame, Liese wil dat doen met haar looks en Jill met het domme blondjes karakter dat ze speeltquote:Op zondag 4 april 2021 12:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Niet alleen nu, die hebben het er al weken over.
quote:Op zondag 4 april 2021 12:37 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Mama zit in het het hotel met een stroomschok band. Om te voorkomen dat hij in de buurt komt van Jill.
Plz zeg zie tien keer liever Els of Patje ..en het liefst samenquote:Op zondag 4 april 2021 12:38 schreef Susan1973 het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over een Matt die er helemaal niet is
Is niet gek gedacht staat in veel polls onderaanquote:
In de aflevering lieten ze doorschemeren dat ze die saaie lul ook laten komenquote:Op zondag 4 april 2021 12:38 schreef Susan1973 het volgende:
Waarom heeft iedereen het hier over een Matt die er helemaal niet is
Over populariteitspolls bijvoorbeeld bedenk ik me nu. Of is dit al wel gezegd door de terugkomers ?quote:Op zondag 4 april 2021 12:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien mogen ze niet alles zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |