Wat is paas muziek?? Ken geen paas hitsquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:03 schreef Tourniquet het volgende:
Jill vraagt om Paasmuziek, maar ik denk niet dat ze het zal waarderen als ze nu de Matthäus-Passion op zetten.
Een oldie but a goodiequote:Op zaterdag 3 april 2021 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat is paas muziek?? Ken geen paas hits![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
Ik moet nu ineens aan Kloontje denken, van het land van ooit. Dacht jij daar ook aan? Jill lijkt er wel een beetje op!quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:53 schreef 5thencounter het volgende:
Roze glitter.. treffend voor een ReuzeKintje
[ afbeelding ]
Prachtige TTquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:08 schreef ES... het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens aan Kloontje denken, van het land van ooit. Dacht jij daar ook aan? Jill lijkt er wel een beetje op!
Geweldige muziek.. heb ik altijd aan staan met kuisenquote:
quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:08 schreef ES... het volgende:
[..]
Ik moet nu ineens aan Kloontje denken, van het land van ooit. Dacht jij daar ook aan? Jill lijkt er wel een beetje op!
Kijk nooit de passion.. kan daar echt niks aan vindenquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Prachtige TT
Ik hoorde per ongeluk vanmorgen een liedje uit de tv hit De Passion, gatverdamme...De Mattheus Passion..staat me toch beter aan...
Haha, dacht dat het hier misschien al vaker gezegd zou zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]neuhh daar kijk ik neul nie van op...
quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:04 schreef 5thencounter het volgende:
No problem een ei schilderen.. ze doet het al elke ochtend
[ afbeelding ]
Vele malenquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:11 schreef ES... het volgende:
[..]
Haha, dacht dat het hier misschien al vaker gezegd zou zijn.
Het was Trijntje pffttt..verschrikkelijkquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk nooit de passion.. kan daar echt niks aan vinden
Als ze iemand zouden moeten verbieden is het dat welquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:12 schreef magnaal het volgende:
[..]
Het was Trijntje pffttt..verschrikkelijk
Ik heb iets gemist???quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:14 schreef suzi1 het volgende:
toch raar, michel lijkt zo trots op zijn verhaal van het kikkertje en de pandabeer. is dat een geheime opdracht ofzo die al een maand duurt
hij heeft ooit een verhaal moeten vertellen van stomste date ofzo voor ze gingen slapenquote:
Aaah dat verhaal.. op Aruba dat enorm knappe kind dat raar wasquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:17 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hij heeft ooit een verhaal moeten vertellen van stomste date ofzo voor ze gingen slapen
was een meid die wilde dat hij haar pandabeer noemde en zij noemde hem kikkertje.
was uberstim.
hij zou volgens haar heel bekend worden in de omgeving vanwege haar. en vond het maar een raar verhaal
nou hij heeft t er nog steeds over. #trotsopkikkertje
Je hoeft niet te kijken..quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat een in trieste vertoning is het toch.
De finalisten van BB. Vier volwassen mensen, strijders, die hun dagen slijten met kinderspelletjes.
Het moet helaas wel steeds gezegd worden, stel je voor dat er géén commentaar zou zijn, dan lijkt BB 2021 een tóp succesquote:
3 hoeraatjes voor de FEBOquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:26 schreef Jockari het volgende:
Na breien e.d. nu eitjes versieren. BB 2021 wordt geleid door watjes.
"Experiment" noemen ze dit. Iedere kleuterjuf doet dit beter, en heeft dagelijks een experiment.
Als het afgelopen is ga ik denk ik ook de afleveringen nog eens terugkijken, lijkt mij ook leuk met de kennis van nu.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:28 schreef tiki het volgende:
In arme moede maar begonnen aan de eerste afleveringen........daarvan had ik de meesten nog niet gezien.
Ben nu bij het vertrek van Ziko.
Hij was wel een slechte verliezer zeg.....
En Liese zo onzeker. Ze moest op dat moment eens weten hoe lang ze er nog in zou zitten.
Best leuk om terug te zien met de kennis van nu.
Dat hele 'experiment' gelul snap ik sowieso al niet.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:26 schreef Jockari het volgende:
Na breien e.d. nu eitjes versieren. BB 2021 wordt geleid door watjes.
"Experiment" noemen ze dit. Iedere kleuterjuf doet dit beter, en heeft dagelijks een experiment.
Of gewoon RLSquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:31 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat hele 'experiment' gelul snap ik sowieso al niet.
Hoezo experiment. Alsof dit de eerste BB is.
Bestaat al 20 jaar is aan tig langen verkocht en in allerlei variaties uitgebracht.
Volgens mij heeft iemand dat hier al eens eerder opgemerkt.
Noem het dan gewoon 'poppenkast' of 'kijkdoos ervaring' of zoiets.
Dat manwijf is een vieze eter, hij slurpt alles..quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:33 schreef Jockari het volgende:
Nick heeft voor verandering eens euh... tomatensaus gemaakt.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dankzij zijn wilskracht is Nick er niet op gaan liggen !
quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:39 schreef Jockari het volgende:
Waar zijn de paashaas-oren van nick. Nu zien we enkel nog zijn paashaas-tanden ?
Waar komt die aanname van dat er ex-bewoners zouden langskomen ?quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:39 schreef Toweler het volgende:
Is er al iets bekend wanneer de bewoners komen en hoelang ze blijven?
Gisteren in de uitzending als cliffhanger.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waar komt die aanname van dat er ex-bewoners zouden langskomen ?
Uitzending van gisteravondquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, erger me iedere dag meer en meer aan die gast. Was in het begin mijn favoriet, maar zie nu...quote:
een aanname is gezegd in de uitzending gisteravondquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk Jerrel er in tot de finale !quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:42 schreef tiki het volgende:
Maar hoe, wat, waar en wanneer weten we nog niet.
ja ik snap je ..quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, erger me iedere dag meer en meer aan die gast. Was in het begin mijn favoriet, maar zie nu...
Gisteren natuurlijk niet gekeken, en geen verslag van de streams gelezen. Sorry.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:42 schreef greysbones het volgende:
G
[..]
een aanname is gezegd in de uitzending gisteravond
De oud-bewoners wonen de finale bij, zeiden ze tegen Naomi, die toezei om ook te komenquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:42 schreef tiki het volgende:
Maar hoe, wat, waar en wanneer weten we nog niet.
Dat zou ik erg leuk vinden.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk Jerrel er in tot de finale !
Geeft niet.. je kunt niet alles bijhoudenquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:43 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gisteren natuurlijk niet gekeken, en geen verslag van de streams gelezen. Sorry.
Alleen de Nicks aanhang schijnt te komen, behalve die flinke, die komt voor Jillquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:43 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden.
Het liefst allemaal mensen waar ze niet zo'n klik mee hadden
Nee zeg, bah..allemaal ergernis televisiequote:Op zaterdag 3 april 2021 13:43 schreef tiki het volgende:
[..]
Dat zou ik erg leuk vinden.
Het liefst allemaal mensen waar ze niet zo'n klik mee hadden
Einde uitzending gisteravond was te horen dat oud bewoners terug zouden komenquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:43 schreef magnaal het volgende:
[..]
De oud-bewoners wonen de finale bij, zeiden ze tegen Naomi, die toezei om ook te komen
Okee ik was er gisteren niet..Maar ik vind daar helemaal niks an, sorryquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Einde uitzending gisteravond was te horen dat oud bewoners terug zouden komen
Met een pic van Matt pat Naomi en Thomas
Nee helemaal eens.. en waarom die 4 .. Matt vind ik sowieso een faalquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:48 schreef magnaal het volgende:
[..]
Okee ik was er gisteren niet..Maar ik vind daar helemaal niks an, sorry
Heeft 2 eieren gemaakt en was er klaar meequote:Op zaterdag 3 april 2021 13:47 schreef Silves het volgende:
Is de zoveelste keer dat hij zich van een opdracht wegmaakt..de straffen zouden gelijk moeten ingaan.
Drie vreselijke NoNo's, treffend voor TV maken, twee Jilliejankers en die éne dooie lesbovegan ..quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Einde uitzending gisteravond was te horen dat oud bewoners terug zouden komen
Met een pic van Matt pat Naomi en Thomas
Zou ik ook zijn. Kinderopdrachten. Had er dan 5 jarige ingestopt. Nu ja, met Jill hebben ze natuurlijk zo iemand al.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft 2 eieren gemaakt en was er klaar mee
en... liggen !quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:57 schreef 5thencounter het volgende:
Mooi, klaar... een uur kliederen
Snel naar kaarten, rummiekuppen en de sauna aan
[ afbeelding ]
Voor degenen die de teaser over de oud-bewoners aan het einde van de uitzending van gisteren gemist hebben:quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:40 schreef Jockari het volgende:
[..]
Thnx !quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor degenen die de teaser over de oud-bewoners aan het einde van de uitzending van gisteren gemist hebben:
https://streamable.com/o4kvux
Mooi, wachten op het psychologisch rottigste moment, nl als ze nog met z'n drieën zijn .. volgende week dusquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor degenen die de teaser over de oud-bewoners aan het einde van de uitzending van gisteren gemist hebben:
https://streamable.com/o4kvux
een grote peuterspeelzaal..nu alle nog een paaspak aan en hoppa op de muziek..quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:00 schreef Joyce-43 het volgende:
de mooiste zijn van Nick en Jill die afkeek van nick hahaha
nou het is beter te kijken als het verveelde zooitje van gisterenquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:01 schreef Silves het volgende:
[..]
een grote peuterspeelzaal..nu alle nog een paaspak aan en hoppa op de muziek..
ja vandaag opnamen dag, iets meer te doen als de rest van het weekend..quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou het is beter te kijken als het verveelde zooitje van gisteren
Ik denk eerder, het is een teaser voor "volgende keer", de maandag-uitzending dus. Daar zal het wel de cliffhanger zijn. Het zal op zijn laatst dus maandagochtend zijn gok ik.quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mooi, wachten op het psychologisch rottigste moment, nl als ze nog met z'n drieën zijn .. volgende week dus
Dan mogen ze de 4e bewoner mee uitzwaaien, veel gejank, prima TVquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk eerder, het is een teaser voor "volgende keer", de maandag-uitzending dus. Daar zal het wel de cliffhanger zijn. Het zal op zijn laatst dus maandagochtend zijn gok ik.
Dat vind ik juist leukquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:45 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nee zeg, bah..allemaal ergernis televisie
Ben al aan het rennen...quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:19 schreef 5thencounter het volgende:
AandachthoertjeAanval .. niet op reageren, gewoon doorlopen
[ afbeelding ]
Ze is de huisregel aan het doorgeven..quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
Nixie is echt terminaal.. waarom PopieJillie naar de DBK moet is mij een raadsel, roep die luie flikker van de bank af
[ afbeelding ]
Ze moeten dus allemaal nuquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:25 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze is de huisregel aan het doorgeven..
Die had de eitjes moeten verstoppen. Daar is ze goed in, dingen verstoppen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Had Jank-Danielle nog wel eens terug willen zien, heerlijke ergenis tv
Die weet inmiddels alles wat er gezegd en gedaan is, Ook over de tijd dat zij er nog in zat en het commentaar op haar. Die kan echt niet meer terug nuquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:25 schreef Flow3r het volgende:
Had Jank-Danielle nog wel eens terug willen zien, heerlijke ergenis tv
Jawel.. En die Twee Dappere Daniii's meenemenquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Die weet inmiddels alles wat er gezegd en gedaan is, Ook over de tijd dat zij er nog in zat en het commentaar op haar. Die kan echt niet meer terug nu
Die kuifquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel.. En die Twee Dappere Daniii's meenemen![]()
[ afbeelding ]
Tjonge, Allemaal je eigen huisregel verzinnen en als het BB niet aanstaat, komen ze wel met aanpassingen, net zolang tot alle creativiteit en lol weer uit de huisregels is gehaald en we gewoon weer tegen de saaie huisregels van BB aan kunnen kijken....quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:33 schreef Tourniquet het volgende:
Huisregel van Jill was afgekeurd, ze hebben haar geholpen met een aanpassing.
is dat niet over het eten? iedereen een gang maken van het diner? Dat was ook een voorstel huisregel volgens mijquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh tis goedgekeurd
geen idee wat
Mies, en we kunnen een lijstje maken
beetje de basis dingen dan kan dat
Sneuneus semi procuctie medewerker geworden rol.. BElanrijke Taak heur
deze bjzzonder extra taak heeft Miesz op zich genomenquote:Op zaterdag 3 april 2021 14:53 schreef Ireth het volgende:
Zijn er ontslagen gevallen bij de febo? Normaal werden ze opgesloten tijdens spelopbouw, nu moeten ze dat ook al zelf doen?
Arbeit Macht Frei , zelf doen geeft eer van het werk enzo meer van die shit ...quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:53 schreef Ireth het volgende:
Zijn er ontslagen gevallen bij de febo? Normaal werden ze opgesloten tijdens spelopbouw, nu moeten ze dat ook al zelf doen?
Ze hadden van alles kunnen verzinnen wat binnen hun budget bleef Die white room opdracht was leuk en lekker lang en de duurtje niet, wat tape om alles wit te maken enz. Ze hadden die opdracht met de domino steentjes ook veel uitgebreider kunnen maken, is ook niet zo duur, ze hadden nog veel meer opdrachten uit de oude BB's kunnen halen die niet duur hoeven te zijn, met lego iets bouwen (is heel hip tegenwoordig) desnoods het good old bonen sorteren er weer bijhalen, dance marathon, enz.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:06 schreef thomas19844 het volgende:
Het is wel echt bizar dat ze zelfs in de laatste week niet iedere dag zorgen voor intense en spannende opdrachten. Het is een mislukt seizoen, ondanks enkele aardige momenten. Deels te wijten aan een groot deel van de cast wat al snel opstapte, wanneer het spannend dreigt te worden BB het al snel de kop in drukt en volgens mij ook een budget wat in het huis en de streams zit waardoor het meeste van de tijd gevuld wordt met knutsel opdrachtjes. De White Room was een van de meest interessante opdrachten om te zien en daar lieten de makers even zien wat het zou kunnen zijn. Ze moeten eens kijken naar het geproduceerde De Mol van Vier, dat is hoe het moet. Wellicht dat ze er wel nog een seizoen aan vast plakken (het huis staat immers al en zal idd niet voor een seizoen BB alleen gebruikt worden) maar dan is er hopelijk budget voor een echte interessante serie. Dit is gewoon een dikke onvoldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |