Leuk hequote:
Werd tijd, hoewel ik denk dat het steeds minder gaat wordenquote:
Met jou was het heel gezellig .. BB had wel wat meer actie in mogen zittenquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:09 schreef engine het volgende:
Denk dat het vooral een heel saaie week wordt
Maar de afgelopen weken waren toch nog wel leuk.
Dit was een pilot. Volgend TV seizoen hebben ze hopelijk geleerd en brengen ze een beter BB.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als er ooit nog een BB komt hoop ik toch dat het niet zo braaf word als nu. Diegene die in de finale staan en dan vooral Nick heeft de finale met 2 vingers in zijn neus gehaald.
Dit was de laatste BB, zelfs met Belgen een debacle, hier komt geen herhaling meer op, zelfs niet in de meest knullige vorm zoals deze nuquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit was een pilot. Volgend TV seizoen hebben ze hopelijk geleerd en brengen ze een beter BB.
Met jou ook hoorquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met jou was het heel gezellig .. BB had wel wat meer actie in mogen zitten
Een pilot is geen heel seizoen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:29 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit was een pilot. Volgend TV seizoen hebben ze hopelijk geleerd en brengen ze een beter BB.
Nee alleen bij jou. Waarom in hemelsnaam met een proefseizoen beginnen? Adverteerders wegjagen voor het volgende seizoen? Kijkers wegjagen?quote:
Bijna weekend.. Hier gaat het uitstekendquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:37 schreef Ebinas het volgende:
Gm, Hoe is het hier dan?
Hoe het daar is, is wel duidelijk![]()
Liese en Jill spelen met de camera's
het is haast martelen gewordenquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:35 schreef Gerrie_55 het volgende:
BB gooi er is een actieve 24 uursopdracht in ze vervelen zich de pest
Da's mooi. En weekend is altijdquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:38 schreef engine het volgende:
[..]
Bijna weekend.. Hier gaat het uitstekend
Geloof niet dat een nieuw seizoen ineens veel hogere kijkcijfers gaan geven. Dan moet je echt met iets nieuws komen. Hoop het ookquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Da's mooi. En weekend is altijd![]()
Nog een weekje en dan afgelopen.
Hoop toch dat er ooit weer een rls in NL gestart wordt.
En hopelijk met een in het geheel leukere opzet
icm Fok! gewoon gezellig
Eén van die 4 gaat winnen, het boeit al geen zak meer wie het gaat worden , het zijn alle 4 uitgeselecteerde dooie nixnutten die de rest van de tijd veilig uitzitten, geen enkele reden om zich uit te sloven voor een paar TV kijkers.. van Febo weten we al maanden dat daar nix meer te verwachten valtquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:43 schreef Ebinas het volgende:
Die week kan voor hun wel eens heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang gaan duren zo
Normaal gesproken is de vrijdag ook een goed gevuld streamlockdagje. Nu nog geen SL te zienquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vorige vrijdag hadden ze nog wel een spel.
Zondag eieren zoeken vermoedelijk.
Morgen ws nog wel eten en muziek.
Dit soort dagen zijn eindeloos.
Michel neemt een Bambi momentje.
Meestal ook DBK gesprekken na een exit.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Normaal gesproken is de vrijdag ook een goed gevuld streamlockdagje. Nu nog geen SL te zien
Boeit mij helaas ook niet meer. Het had zo spannend kunnen zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Eén van die 4 gaat winnen, het boeit al geen zak meer wie het gaat worden , het zijn alle 4 uitgeselecteerde dooie nixnutten die de rest van de tijd veilig uitzitten, geen enkele reden om zich uit te sloven voor een paar TV kijkers.. van Febo weten we al maanden dat daar nix meer te verwachten valt
Maar dan had ik nog wel een favo en vond ik het tot het einde spannender.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:49 schreef Benny het volgende:
Overigens meen ik mij te herinneren dat de laatste weken van eerdere BB's sowieso stiller waren
Ze brachten zelfs oud-bewoners terug als logees.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:49 schreef Benny het volgende:
Overigens meen ik mij te herinneren dat de laatste weken van eerdere BB's sowieso stiller waren
verkeerde forum johquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:54 schreef mario390 het volgende:
dat is en dansproef de al over 9 uren gaat, 5 van 11 zijn in bed
we zijn zo bleiquote:
bambi momentjequote:Op vrijdag 2 april 2021 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
wat is een bambi momentje ?quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja, maar dan met winst factorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |