Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Nee, kan nietquote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef kibo het volgende: [..] Daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien ja
Iedereen is het dinsdag weer vergeten.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt hoor, de mensen die de verkenners en Rutte nog geloven...
Veel ongeloofwaardiger wordt het niet.
Waarom altijd meteen Sylvana er weer bij betrekken?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef TLC het volgende:
Incompetente politici stuurden ze in het Romeinse Rijk de arena in om te vechten tegen leeuwen, beren of slaven uit Afrika.
t'is maar een idee.
Dat klopt, maar alles wat er in de rest van het debat nog gaat vervolgen wordt waarschijnlijk een herhaling van zetten. De positie van Rutte zal blijken in de formatie, niet in dit debat.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt hoor, de mensen die de verkenners en Rutte nog geloven...
Veel ongeloofwaardiger wordt het niet.
Sylvana gaat daar nooit mee akkoord.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef TLC het volgende:
Incompetente politici stuurden ze in het Romeinse Rijk de arena in om te vechten tegen leeuwen, beren of slaven uit Afrika.
t'is maar een idee.
Inderdaad @trein2000quote:Op donderdag 1 april 2021 22:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat afkappen van Baudet. Vanmiddag viel het mij al op. Ik dacht dat ze een seintje had gekregen dat Rutte zou opstappen. Gewoon algehele houding.
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef raptorix het volgende:
We kunnen lachen, maar graag wat meer respect voor Mevrouw van der Plas, doet het gewoon goed.
Ze stelt nu drie vragen die al 6x zijn gesteld. Toegevoegde waarde hoorquote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef raptorix het volgende:
We kunnen lachen, maar graag wat meer respect voor Mevrouw van der Plas, doet het gewoon goed.
Ik ook. Nadeel van 17 fracties. Veel herhaling van zetten.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik begin er wel. Klaar mee te raken nu
Alleen zegt ze inmiddels 100x Omzigt ipv Omtzigtquote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef raptorix het volgende:
Al sinds Bureau Renkema hebben iets te corpulente kamerleden een typisch stemgeluidquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Momo het volgende:
Ik kan bij haar die lucky tv parodie echt niet ontzien
Arib heeft het al 4 jaar over boudet.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alleen zegt ze inmiddels 100x Omzigt ipv Omtzigt
Klopt dat?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al sinds Bureau Renkema hebben iets te corpulente kamerleden een typisch stemgeluid
Nope. Ze spreekt zijn naam goed uit.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Arib heeft het al 4 jaar over boudet.
Morgen niet vrij?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ga m'n nest in. Succes voor de diehards hier die tot het einde blijven kijken
Ja volgens mij ook. Nooit opgevallen dat dat niet goed ging. Of ik zeg het zelf foutquote:Op donderdag 1 april 2021 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ze spreekt zijn naam goed uit.
Ik zou hier eens iedereen moeten gaan verbeteren - ik zou er een dagtaak aan hebben.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ze spreekt zijn naam goed uit.
True.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik zou hier eens iedereen moeten gaan verbeteren - ik zou er een dagtaak aan hebben.
Hoe vaak ik wel niet "Rutten" heb gelezen bijvoorbeeld of "Kasja" of "Ollengren".
Tenenkrommendquote:Op donderdag 1 april 2021 22:55 schreef Monolith het volgende:
Haha al die nieuwe kamerleden die de processen niet snappen.
Eh, nee, dat deed Ollongren nietquote:Op donderdag 1 april 2021 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Ollongren geeft BBB veeg uit de pan, u spreekt in meervoud als 1 mansfractie
Dus Rutte, ollongren, klaver of Ploumen etc mogen van alles en nog wat worden uitgemaakt en grappen over worden gemaakt maar ineens bij haar niet? Kom op zeg.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:54 schreef raptorix het volgende:
Hebben we keer een echte volksvertegenwoordiger, is het weer niet goed, toch prachtig als onze trotse boeren vertegenwoordigt zijn?
Een partij, zelfs met 1 zetel, is meer dan 1 persoon. Dus ik heb niet zo'n moeite met wij.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Nee die gaf aan dat het wat haar betreft chique is om als eenmansfractie toch over meervoud te praten.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Jesse Klagerquote:Op donderdag 1 april 2021 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dus Rutte, ollongren, klaver of Ploumen etc mogen van alles en nog wat worden uitgemaakt en grappen over worden gemaakt maar ineens bij haar niet? Kom op zeg.
Het zou wel eens wat minder mogen. Het gaat erg vaak over tieten en postuur en huidskleur.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dus Rutte, ollongren, klaver of Ploumen etc mogen van alles en nog wat worden uitgemaakt en grappen over worden gemaakt maar ineens bij haar niet? Kom op zeg.
Nou ja, dit zal maar je eerste debat zijnquote:
Geen problemen mee hoor, maar wat het maakt het nou uit als ze een orde foutje maakt, ik vind het prachtig dat zo iemand vertegenwoordigt word.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
"ik en mijn 104.319 kiezers" mag ze best afkorten tot wij hoor.quote:
Maar ze heeft wel een goed punt.quote:
Caroline doet het veel beterquote:Op donderdag 1 april 2021 22:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Nou ja, dit zal maar je eerste debat zijn
Ik zit er inmiddels ook niet zo helder meer bij na deze poppenkast.
Het wordt wel een langdradig geheel met al die éénpitters jaquote:
Ja dit keer wel. De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op donderdag 1 april 2021 23:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een goed punt.
Dat zonder meerquote:
Nope, niet handigquote:Op donderdag 1 april 2021 23:01 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn hemel, een kamerlid dat zich door Twitterexperts laat influisteren. Of dat nou handig is?
Ollongren klinkt hier echt als die dude van LuckyTVquote:Nou ik geloof die donderdagmiddag toen ik in zelfisolatie lag.
Als ik er zou staan, zou ik waarschijnlijk "Orwellongren" zeggen.quote:
Hennie de Haan van de pluimveebondquote:Op donderdag 1 april 2021 23:00 schreef Zorro het volgende:
Mevrouw de Haan, dat is dus eigenlijk een transgender.
Had Henk Krol laatst niet ook zo'n Twitter dingetje?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:00 schreef Stoorzendert het volgende:
Gaan we nou gvd tweets oplezen in de tweede kamer? Onprofessioneel en schandelijk.
Ik had wel heel graag Code Oranje gezienquote:Op donderdag 1 april 2021 23:02 schreef maan_man het volgende:
Het enige dat ik tijdens dit debat nog mis, is een minister van feest. Jammer dat Vlemmix niet is beloond met een zetel, dan was het circus helemaal compleet.
Hebben we nietquote:Op donderdag 1 april 2021 23:04 schreef Dutch_view het volgende:
twitter voorlezen mag alleen bij een filibuster![]()
Die hadden eerst een ledenraadpleging gehouden. Leuk idee, maar werkt in de praktijk niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik had wel heel graag Code Oranje gezien
Co verdient geen zetel.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Straks ook een. Dacht van BBBquote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef spinazieruiker het volgende:
[..]
Had Henk Krol laatst niet ook zo'n Twitter dingetje?
Werkelijk...quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Verkiezings”beloftes”quote:Op donderdag 1 april 2021 23:04 schreef maan_man het volgende:
[..]
Die hadden eerst een ledenraadpleging gehouden. Leuk idee, maar werkt in de praktijk niet.
De Mos ja?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De oppositie is boos en Ollongren en Rutte weten van niks.quote:
Ik ga zo aftaaien. Denk ik. Stond net mijn tanden te poetsen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zou wel eens wat minder mogen. Het gaat erg vaak over tieten en postuur en huidskleur.
Ze zijn al een dag bezig...quote:Op donderdag 1 april 2021 23:07 schreef Claudia_x het volgende:
Ollongren is niet warrig, de kamerleden letten niet goed op. Marijnissen maakt geen goede beurt.
De uitleg is dan ook erg ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:07 schreef SnertMetChoco het volgende:
Snapte Marijnissen het nou echt niet?!
Prima kamervoorzitter.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:10 schreef Poison-Ivy het volgende:
Arib moet hard werken voor haar geld
eensquote:Op donderdag 1 april 2021 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Jorritsma echt een walgelijk mens.
Mag ik dat zeggen?
Dat rood blauwe ding is modern, ofzoquote:Op donderdag 1 april 2021 23:12 schreef Dutch_view het volgende:
Is er trouwens iets mis met mijn tv qua kleurweergave ?
Ik durf zelfs te zeggen dat ze tevens een nog vermoeiender stemgeluid heeft dan Ploumen.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik dat zeggen?
Nee dit is z'n ma.quote:
Of in ieder geval die voetschakelaars even wat netjes afmonteren. Dat ziet er toch niet uit met zo'n slingerende draadquote:Op donderdag 1 april 2021 23:12 schreef Hexagon het volgende:
Kunnen ze niet gewoon ook microfoons op die kamerbankjes monteren?
Ik moest even zoeken naar de juiste woorden om mijn gevoel over haar te omschrijven. Maar ik denk dat jouw woorden de lading wel dekken.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mag ik dat zeggen?
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:12 schreef Japepk het volgende:
Die Jorritsma vind ik toch zó ongemakkelijk. Echt zo'n oude oma op verjaardagen
das een 'tijdelijke' corona maatregelquote:Op donderdag 1 april 2021 23:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Of in ieder geval die voetschakelaars even wat netjes afmonteren. Dat ziet er toch niet uit met zo'n slingerende draad
Ik kan me daar echt aan storen.
Ja dat vond ik ook al bijzonderquote:Op donderdag 1 april 2021 23:14 schreef Zorro het volgende:
Ze weten niet of ze het over Omtzigt hebben gehad, maar ze weet wel precies WAT er dan over gezegd is ??
Een kabelgootje kost nog geen euro he.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:14 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
das een 'tijdelijke' corona maatregel
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:15 schreef Poison-Ivy het volgende:
We hoeven jouw lange betoog niet muppet
Omdat tig x hetzelfde wordt gevraagdquote:
jaquote:Op donderdag 1 april 2021 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Krijgen we zo weer 12 keer dezelfde vragen?
goede vrijdag denk ikquote:Op donderdag 1 april 2021 23:16 schreef H0D3NPYL het volgende:
Gaat het nachtwerk worden? Waarom gaan ze morgen niet verder?
Jaquote:Op donderdag 1 april 2021 23:16 schreef Mortaxx het volgende:
Krijgen we zo weer 12 keer dezelfde vragen?
Ik vond dat beter dan het 'even vergeten' betoog van Ruttequote:Op donderdag 1 april 2021 23:17 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb zoveel ervaring dat ik het niet fout kan doen
Ik heb er niet over gesproken maar als ik er over gesproken had dan had ik het in die en die context gedaanquote:Op donderdag 1 april 2021 23:17 schreef Claudia_x het volgende:
Dit is wel verdomd zwak van Jorritsma, zeg.
Ze is zelf ook niet meer zo samenhangend als ik het zo bekijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:17 schreef Faraday01 het volgende:
Jorritsma houdt een vrij onsamenhangend verhaal
Dat zij over die rol als kamervoorzitter is begonnen is dubieus. "Ik kan het niet serieus hebben bedoeld." En is het oké om daar dan een grapje over te maken? Ze erkent hiermee gewoon dat ze het over zijn positie heeft gehad.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb er niet over gesproken maar als ik er over gesproken had dan had ik het in die en die context gedaan![]()
Alle documenten voor de camera ook voor de show. Functie elders blijkt MP onthult Rutte straksquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:19 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ze weet niet meer wat ze gezegd heeft maar ze weet wel hoe ze het NIET gezegd heeft
Zo komt het over inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zij over die rol als kamervoorzitter is begonnen is dubieus. "Ik kan het niet serieus hebben bedoeld." En is het oké om daar dan een grapje over te maken? Ze erkent hiermee gewoon dat ze het over zijn positie heeft gehad.
Ze is warrig.
Jorritsma heeft in ieder geval genoeg ervaring met het optrekken van een rookgordijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:17 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb zoveel ervaring dat ik het niet fout kan doen
Neequote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef spinazieruiker het volgende:
De verkenners namen verantwoordelijkheid maar de ambtenaren hebben de schuld. Vat ik het hiermee goed samen?
Ja. Erg geloofwaardig wel.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:18 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb er niet over gesproken maar als ik er over gesproken had dan had ik het in die en die context gedaan![]()
quote:
Iedereen is moe. Die warrigheid gaat alle leden volkomen murw maken.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:20 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jorritsma heeft in ieder geval genoeg ervaring met het optrekken van een rookgordijn.
Over 4 jaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef Vlinder het volgende:
Oke, even vooruitspoelen; wanneer stemmen ze Rutte weg?
Dan staan ze maar opquote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef opreis het volgende:
Wat als Koolmees en van Ark al op bed zouden liggen?
Dan zouden ze incompetent zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef opreis het volgende:
Ach, je moet wat op je zolderkamer.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zou wel eens wat minder mogen. Het gaat erg vaak over tieten en postuur en huidskleur.
Ollongren deed het prima.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:21 schreef Mortaxx het volgende:
Ollengren ging niet zomaar eerst dus. Deze vrouw gaat niemand overtuigen
Lijkt me verstandig, als het niet zou kunnen is notuleren ook een probleem qua vertrouwelijkheid.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef Pino112 het volgende:
Hoezo worden die gesprekken niet gewoon met audio opgenomen? Dan heb je sowieso goede notulen.
Mag niet zeker ivm vertrouwelijkheid?
Niet politiek verantwoordelijkquote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef kree het volgende:
De ambtenaar die dat opschreef zal het toch nog wel weten waarom?
Waarom vragen ze die niet even?
Vereniging Vergeetachtige eh eh Dinges...quote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef Fred het volgende:
Het geheugen van een gemiddelde VVD-er lijkt toch wel te rammelen.
Kunnen die mensen wel het land regeren als ze steeds dingen vergeten?
Met betrekking tot het voorstel van Baudet bedoel je? Die worden dan gewoon gevraagd om in de kamer te verschijnen, maar niet per direct natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef opreis het volgende:
Ik moet zeggen dat ik inmiddels ook afgehaakt ben jaquote:Op donderdag 1 april 2021 23:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Iedereen is moe. Die warrigheid gaat alle leden volkomen murw maken.
Niet selectief dement genoeg waardoor er het risico bestaat dat hij de waarheid zegt.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef kree het volgende:
De ambtenaar die dat opschreef zal het toch nog wel weten waarom?
Waarom vragen ze die niet even?
Ik wou zeggen goeie vraag, maar terwijl ik dit type realiseer ik mij dat ik mij niet kan herinneren uw vraag gelezen te hebbenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef Fred het volgende:
Ik denk dat het herkenbaar is voor veel mensen en dat ze daarom de grootste zijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef Fred het volgende:
Trap daar niet in zeg.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat iets van de VVD, dat weglachen? Doe mij dan maar Ollongren die serieus en geraakt was.
Ik vind Wilders ook redelijk sterk vandaagquote:Op donderdag 1 april 2021 23:24 schreef Vlinder het volgende:
Ik vind Jesse echt heel goed vandaag. Net als Lilian en Wopke
Naja omdat er eerst ook gevraagd werd om een schorsing totdat ze die gehoord hadden. Maar nu wilde ze geen tijd verspillen tot ze er waren begreep ik.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:24 schreef Monolith het volgende:
[..]
Met betrekking tot het voorstel van Baudet bedoel je? Die worden dan gewoon gevraagd om in de kamer te verschijnen, maar niet per direct natuurlijk.
Ja haar verdediging was niet sterk maar ze bleef wel consistentquote:Op donderdag 1 april 2021 23:23 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Ollongren deed het prima.
Ik vind Jorritsma niet echt sterk.
Inderdaad. Rustig en scherpquote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik vind Wilders ook redelijk sterk vandaag
Ollongren is gewoon voor de trein geflikkerd door Rutte. Die heeft 100% tegen haar gezegd jij tieft op einde van de avond. Daarom was zij geraakt.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:25 schreef Claudia_x het volgende:
Is dat iets van de VVD, dat weglachen? Doe mij dan maar Ollongren die serieus en geraakt was.
quote:Ook Ollongren zegt zich Omtzigt-gesprek niet te herinneren
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE
Updated 2 min geleden
2 uur geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Ex-verkenner Kajsa Ollongren heeft in haar bijdrage aan het debat over de mislukte verkenning geëmotioneerd excuses aangeboden. Aan de Tweede Kamer. Aan het CDA, Kamerlid Omtzigt en partijleider Hoekstra. ,,Ik bied ook mijn excuses aan dat de nota in de openbaarheid is gekomen."
Okquote:Op donderdag 1 april 2021 23:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Ollongren is gewoon voor de trein geflikkerd door Rutte. Die heeft 100% tegen haar gezegd jij tieft op einde van de avond. Daarom was zei geraakt.
Ik ben weleens in Den Haag geweest, het komt akelig dichtbij zoquote:Op donderdag 1 april 2021 23:26 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Ik ben een keer langs Jorritsma gelopen in het gangpad van een officieel gemeentelijk gebouw. Komt wel heel dichtbij nu.
Jesse doet het prima vandaagquote:
Haha, jij kijkt echt naar een volkomen ander debat dan ik. Ploumen sterk, Wilders rustig. Ik zou noteren: Ploumen zwak, Wilders verontwaardigd als altijd. 't Is maar goed dat wij niet notuleren.quote:
Sommige mensen hebben kennelijk vooral wat moeite om hun kinderlijke voorkeurtjes opzij te zetten. Geen fan van de man, maar Klaver doet dit gewoon goed.quote:
Schrijf jij hoe mensen overkomen in de notulenquote:Op donderdag 1 april 2021 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, jij kijkt echt naar een volkomen ander debat dan ik. Ploumen sterk, Wilders rustig. Ik zou noteren: Ploumen zwak, Wilders verontwaardigd als altijd. 't Is maar goed dat wij niet notuleren.
Hij ging net de fout in.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben kennelijk vooral wat moeite om hun kinderlijke voorkeurtjes opzij te zetten. Geen fan van de man, maar Klaver doet dit gewoon goed.
Cupmaat, gewicht, huidskleur en hoe ze overkomen - in die volgorde.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Schrijf jij hoe mensen overkomen in de notulen
Pas op he, notulist bij de semi-overheid!@!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:29 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Schrijf jij hoe mensen overkomen in de notulen
Volgens mij heeft hij Jorritsma vrij pijnlijke bekentenissen ontlokt.quote:
Wat deed Ploumen fout dan?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Haha, jij kijkt echt naar een volkomen ander debat dan ik. Ploumen sterk, Wilders rustig. Ik zou noteren: Ploumen zwak, Wilders verontwaardigd als altijd. 't Is maar goed dat wij niet notuleren.
Over Ploumen zei ik niks. Die was ik vergeten. Zwak dus.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:28 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leeftijd, huwelijkse staat?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Cupmaat, gewicht, huidskleur en hoe ze overkomen - in die volgorde.
Indirect was ze zelfs mijn baas/werkgeverquote:Op donderdag 1 april 2021 23:28 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik ben weleens in Den Haag geweest, het komt akelig dichtbij zo
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Cupmaat, gewicht, huidskleur en hoe ze overkomen - in die volgorde.
Lilian is natuurlijk Marijnissen!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:30 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Over Ploumen zei ik niks. Die was ik vergeten. Zwak dus.
Dat kun je vinden, maar dat de notitie over functie elders en wat Rutte gezegd heeft gescheiden zaken waren, was al meermaals verklaard. Zie niet in wat dat puntje te maken heeft met geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De uitleg is dan ook erg ongeloofwaardig.
Kun je dat toevoegen aan mijn lijstje van aandachtspunten?quote:
Ploumen was niet zwak. Ze schreuwt alleen niet zoals bijv. Wildersquote:Op donderdag 1 april 2021 23:30 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Over Ploumen zei ik niks. Die was ik vergeten. Zwak dus.
En Thierry en Geert scheer ik een beetje over 1 kam. De een liep mokkend naar buiten. De ander bleef een stuk rustiger
Ja klopt. Ik weet niet hoe Ploumen van voren heet bedenk ik me nuquote:Op donderdag 1 april 2021 23:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Lilian is natuurlijk Marijnissen!
Scherp!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:31 schreef Heph844 het volgende:
Het is natuurlijk niet meer dan logisch dat het over de stabiliteit van het CDA is gegaan. En dus uiteráárd ook over Omtzigt, zijn rol en zijn positie. Dat is bijna niet te vermijden als je zo lang met elkaar praat.
Daarom was het ook zo raar dat ze het krampachtig gingen ontkennen. En nu zit je met deze gekunstelde constructies van vergeetachtigheid en geheime verslagen om het weer een beetje recht te breien
quote:Op donderdag 1 april 2021 23:32 schreef spinazieruiker het volgende:
Tijd hoort je vriend te zijn.
Hoe langer dit debat duurt, hoe groter tijd de vriend van Rutte is
Plantsoenendienst Almere?quote:Op donderdag 1 april 2021 23:31 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Indirect was ze zelfs mijn baas/werkgever
Te EERLIJK?!quote:Op donderdag 1 april 2021 23:32 schreef Keyos het volgende:
Jorritsma is gewoon te eerlijk voor de politiek. Is het zo’n raar om de stabiliteit van het CDA te bespreken als je een kabinet in landsbelang vormt? Alsof het niet over Rita ging in dit soort gesprekken toen Mark net lijsttrekker was geworden.
Ollongren had ook geen sterk verhaal, maar die wekte wel meer sympathie op.quote:Op donderdag 1 april 2021 23:31 schreef trein2000 het volgende:
Ze graaft zich alleen maar dieper in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |