Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Nee, kan nietquote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef kibo het volgende: [..] Daar zal het uiteindelijk wel op uitdraaien ja
Iedereen is het dinsdag weer vergeten.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt hoor, de mensen die de verkenners en Rutte nog geloven...
Veel ongeloofwaardiger wordt het niet.
Waarom altijd meteen Sylvana er weer bij betrekken?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef TLC het volgende:
Incompetente politici stuurden ze in het Romeinse Rijk de arena in om te vechten tegen leeuwen, beren of slaven uit Afrika.
t'is maar een idee.
Dat klopt, maar alles wat er in de rest van het debat nog gaat vervolgen wordt waarschijnlijk een herhaling van zetten. De positie van Rutte zal blijken in de formatie, niet in dit debat.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Echt hoor, de mensen die de verkenners en Rutte nog geloven...
Veel ongeloofwaardiger wordt het niet.
Sylvana gaat daar nooit mee akkoord.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef TLC het volgende:
Incompetente politici stuurden ze in het Romeinse Rijk de arena in om te vechten tegen leeuwen, beren of slaven uit Afrika.
t'is maar een idee.
Inderdaad @trein2000quote:Op donderdag 1 april 2021 22:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat afkappen van Baudet. Vanmiddag viel het mij al op. Ik dacht dat ze een seintje had gekregen dat Rutte zou opstappen. Gewoon algehele houding.
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef raptorix het volgende:
We kunnen lachen, maar graag wat meer respect voor Mevrouw van der Plas, doet het gewoon goed.
Ze stelt nu drie vragen die al 6x zijn gesteld. Toegevoegde waarde hoorquote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef raptorix het volgende:
We kunnen lachen, maar graag wat meer respect voor Mevrouw van der Plas, doet het gewoon goed.
Ik ook. Nadeel van 17 fracties. Veel herhaling van zetten.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik begin er wel. Klaar mee te raken nu
Alleen zegt ze inmiddels 100x Omzigt ipv Omtzigtquote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef raptorix het volgende:
Al sinds Bureau Renkema hebben iets te corpulente kamerleden een typisch stemgeluidquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Momo het volgende:
Ik kan bij haar die lucky tv parodie echt niet ontzien
Arib heeft het al 4 jaar over boudet.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Alleen zegt ze inmiddels 100x Omzigt ipv Omtzigt
Klopt dat?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Al sinds Bureau Renkema hebben iets te corpulente kamerleden een typisch stemgeluid
Nope. Ze spreekt zijn naam goed uit.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Arib heeft het al 4 jaar over boudet.
Morgen niet vrij?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:53 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik ga m'n nest in. Succes voor de diehards hier die tot het einde blijven kijken
Ja volgens mij ook. Nooit opgevallen dat dat niet goed ging. Of ik zeg het zelf foutquote:Op donderdag 1 april 2021 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ze spreekt zijn naam goed uit.
Ik zou hier eens iedereen moeten gaan verbeteren - ik zou er een dagtaak aan hebben.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ze spreekt zijn naam goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |