Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Niet per se bij een beknopte opmerking die een ander heeft genoteerd. En als je zelf alleen een woord als 'stabiliteit' opschrijft, dan is het helemaal niet raar dat je je niet precies herinnert wat er is gezegd (zeker niet als het zoveel gesprekken op een dag waren).quote:Op donderdag 1 april 2021 22:00 schreef trein2000 het volgende:
Geef mij notulen van een overleg van twee weken geleden en ik kan je echt nog wel de context bij elke zin geven. Dat is gewoon raar.
Doe jij dan even de ministerraad van vorige week (is die vertrouwelijk?). Je hebt tot morgen 12 uur. Lukt het niet, ben je ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:02 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, als je daar een beetje je best voor doet
Dat denk ik niet hoor. Die blijft gewoon lekker hangen. Schandaaltje meer of minder kijken ze bij de VVD niet van op.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:02 schreef Pedroso het volgende: Rutte ziet zijn 'langst zittende premier van NL ooit' in rook op gaan.
Ik eis kamervragen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:09 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mods die knoeien met topics.
Echt mijn type.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was 15 jaar geleden
Misschien dezelfde ambtenaar die zelf analyses maakte van de Britse coronavariant?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie heeft de tekst 'Omtzigt, functie elders' opgeschreven? Ex-verkenner Ollongren zegt dat de ambtelijke staf dit heeft gedaan. "
@:Whiskers2009
Zeg maar wie het dan heeft opgeschreven?
Werk jij ook in de politiek?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet per se bij een beknopte opmerking die een ander heeft genoteerd. En als je zelf alleen een woord als 'stabiliteit' opschrijft, dan is het helemaal niet raar dat je je niet precies herinnert wat er is gezegd (zeker niet als het zoveel gesprekken op een dag waren).
Ik werk notulen altijd dezelfde dag uit omdat ik van mezelf weet dat ik dat een dag later soms al niet meer goed kan, afhankelijk van hoezeer ik in steekwoorden of in zinnen heb zitten notuleren. (Met name het uitwerken van mijn geschreven aantekeningen vind ik doffe ellende.)
Aardig afgetakeld, maar dat gebeurd bij de meeste in de politiek.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was 15 jaar geleden
quote:Je probeert te vaak dezelfde post achter elkaar te liken en ont-liken. Dit kan een zware belasting leveren op de servers. Soms kan het even duren voordat je like zichtbaar wordt. Heb iets meer geduld en probeer zorgvuldig met de like-knoppen om te gaan alsjeblieft? Alvast bedankt!
Meerdere ambtenaren?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Meerdere opmerkingen, opgetekend door meerdere ambtenaren, inderdaad volstrekt ongeloofwaardig dat dit bij drie personen uit het geheugen is geglipt.
Er zijn ook ambtenaren die adviezen publiceren hoe je moet juichen bij een doelpuntquote:Op donderdag 1 april 2021 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien dezelfde ambtenaar die zelf analyses maakte van de Britse coronavariant?
ja dat zegt ploumen zojuist, dat kon ze opmaken uit verschillende handschriftenquote:
Niet in de politiek, maar wel bij semi-overheid in kringen waar veel politiek wordt bedreven.quote:
Vraag nog even naar de bekende weg, krijg hier koppijn van.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:11 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ja Ploumen, dit hebben we nu al duizend keer gehoord. Dankjewel.
Juist omdat hij de waarheid niet heeft gesproken. Als hij meteen had gezegd dat ze het wel kort over Omtzigt hebben gehad maar dan meer of hij een ministerspost zou willen bekleden had hier nagenoeg heen haan naar gekraaid. Beetje dom dus.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:11 schreef ikbenrond het volgende:
Misschien is wat nu zeg dom, maar: wat er uiteindelijk in die stukken blijkt te staan is eigenlijk toch helemaal niet zo spannend? En wie het heeft opgeschreven? Het gaat nu om het beschadigde vertrouwen nav het handelen van Rutte de afgelopen week, maar is dat echt genoeg om het af te laten treden/om de motie te steunen?
Eerst dacht iedereen dat ze Omtzigt weg probeerde te werken. Bleek niet echt zo te zijn, dus nu heeft het debat een draai gekregen. Maar het is niet zo kwalijk meer als eerst werd geinsinueerd. Kan iemand me uitleggen waarom Rutte dan toch weg zou moeten? Als hij de waarheid spreekt en het echt niet meer wist, hoe erg is dit dan allemaal?
Het is en blijft haar verantwoordelijkheid. Als je niet zeker kan zijn van het antwoord moet je het niet met zekerheid geven.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar de kamer weet dat ze niet bij de stukken kan. Alles wat Ollongren zei sinds het terugtreden was gebaseerd op eigen stukken want dat was het enige wat ze had. Zonder uitzondering.
Eens met de conclusie hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:11 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar goed. Je zag Hoekstra tegoedentrouw Ollongren bevragen. Dat gaat dus vermoedelijk geen steun voor een motie van wantrouwen worden richting Rutte vanuit het CDA. CU en SGP zijn daar altijd erg terughoudend mee en dan met D66 + VVD dus een meerderheid.
Dion GrausGod sowiesoquote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wordt er drugs gebruikt in de Tweede Kamer? #dtv
Nee dat cafe is gesloten na de verbouwing van Brinkman BV.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
De Jonge - Cocaine.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ergens rechts achterin zit wel een grootverbruiker volgens mij.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zo spannend is het ook niet nee. Zoals gebruikelijk, it's not the crime, it's the cover-upquote:Op donderdag 1 april 2021 22:11 schreef ikbenrond het volgende:
Misschien is wat nu zeg dom, maar: wat er uiteindelijk in die stukken blijkt te staan is eigenlijk toch helemaal niet zo spannend? En wie het heeft opgeschreven? Het gaat nu om het beschadigde vertrouwen nav het handelen van Rutte de afgelopen week, maar is dat echt genoeg om het af te laten treden/om de motie te steunen?
Eerst dacht iedereen dat ze Omtzigt weg probeerde te werken. Bleek niet echt zo te zijn, dus nu heeft het debat een draai gekregen. Maar het is niet zo kwalijk meer als eerst werd geinsinueerd. Kan iemand me uitleggen waarom Rutte dan toch weg zou moeten? Als hij de waarheid spreekt en het echt niet meer wist, hoe erg is dit dan allemaal?
Dit wordt diep in de nacht, dus ze moeten wel.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nee alleen coke.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Je zou kunnen stellen dat dat eigenlijk een heel vreemde actie van haar is geweest, aangezien een politica zich in zou dekken en niet zo stellig zou zijn - zeker een politica die weet dat ze liegt.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is en blijft haar verantwoordelijkheid. Als je niet zeker kan zijn van het antwoord moet je het niet met zekerheid geven.
Sylvana vreet Qat.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik weet niet of ze letterlijk in de kamer worden gebruikt, maar ik heb bij Thierry altijd wel het idee dat hij aan de coke zit.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
dat zei ik alquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Nou ja, het kan nog wel veranderen ook als er weer een of andere gotcha is en/of als de Kamer zin heeft om Van Ark + Koolmees uit te nodigen om die te ondervragen over hun telefoongesprekken van gisteravond/vanochtend richting Rutte.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:14 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eens met de conclusie hoor.
Maar op zich zijn dat natuurlijk losstaande kwesties. Wat dat betreft is dit debat natuurlijk een spaghetti tot en met.
preciesquote:Op donderdag 1 april 2021 22:14 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Het is en blijft haar verantwoordelijkheid. Als je niet zeker kan zijn van het antwoord moet je het niet met zekerheid geven.
Viel mij ook al op.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Mevrouwtje "nieuw leiderschap" is wel erg stil.
#stemeensopinhoud
Dat Kaag de D66-informateur gaat doorzagen hoef je niet te verwachten.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
#stemeensopinhoud
Maar waarom zou een cover-up nodig zijn voor iets wat helemaal niet zo boeiend is eigenlijk? Kan het zo zijn dat Rutte de waarheid spreekt, en hoe erg is dit alles dan nog?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:14 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Zo spannend is het ook niet nee. Zoals gebruikelijk, it's not the crime, it's the cover-up
Nou ja, ze zijn allemaal wel erg selectief in hun herinneringen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik kan me heel goed voorstellen dat een persoon die in korte tijd met 17 mensen 17 gesprekken van 1 uur moet voeren, niet alles kan onthouden.
Echter, 1 persoon die 2 keer met 2 personen een gesprek van 1 moet voeren moet toch nog wel weten wat zijn eigen specifieke standpunten zijn geweest.
Rutte liegt. Het verhaal van Ollongren durf ik nog wel voor waarheid aan te nemen.
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
#stemeensopinhoud
Homofiele jezus is net aan het kruis geslagen, u kunt weer overschakelen naar pauw.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef Mrmime het volgende:
Ik kan door omstandigheden al even niet kijken of nieuws volgen maar wat is de stand van zaken in het kort? Zag dat Kajsa bijna moest huilen en toen kon ik niet meer verder kijken
D66 is prima inhoudelijk. Dit gaat alleen om de vorm.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
#stemeensopinhoud
Steeds meer stress in de tweede kamer / steeds meer coke in beslag genomen. 1+1quote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Onder de Tweede Kamer zit gewoon een enorme cocainewasserij
Rutte deed dat toch ook?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je zou kunnen stellen dat dat eigenlijk een heel vreemde actie van haar is geweest, aangezien een politica zich in zou dekken en niet zo stellig zou zijn - zeker een politica die weet dat ze liegt.
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef VoMy het volgende:
[..]
D66 is prima inhoudelijk. Dit gaat alleen om de vorm.
Hugo zegt jaquote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Jawel, maar Rutte zou toch moeten weten met welke standpunten hij zelf dat gesprek is ingegaan? De verkenners zijn niet uit zichzelf begonnen over Omtzigt, dus dan moet dat vanuit de VVD gekomen zijn. Dat kan gewoon niet anders.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou ja, ze zijn allemaal wel erg selectief in hun herinneringen.
Kaag is best een inhoudelijke vrouw hoorquote:
Als je aanneemt dat Ollongren de waarheid spreekt, blijft er weinig over. Ik denk hardop na:quote:Op donderdag 1 april 2021 22:17 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Maar waarom zou een cover-up nodig zijn voor iets wat helemaal niet zo boeiend is eigenlijk? Kan het zo zijn dat Rutte de waarheid spreekt, en hoe erg is dit alles dan nog?
Hij sprak in ieder geval niet de waarheid toen hij zei niet over Omtzigt te hebben gesproken, want dat bleek feitelijk onjuist. Ook Ollongren en Jorritsma spraken niet de waarheid toen ze zeiden dat ze zeker wisten dat er niet over Omtzigt was gesproken.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:17 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Maar waarom zou een cover-up nodig zijn voor iets wat helemaal niet zo boeiend is eigenlijk? Kan het zo zijn dat Rutte de waarheid spreekt, en hoe erg is dit alles dan nog?
nou sorry maar als er iemand vandaag met holle frasen sprak was het Kaag welquote:Op donderdag 1 april 2021 22:19 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Kaag is best een inhoudelijke vrouw hoor
Je moet ook niet verwachten dat zij nu Ollongren gaat interrumperen inderdaad.
Dit is de verkenner van Kaag. Vind ik niet raar.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:20 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
En wie is opeens doodstil... juist mevrouw El-Qaq
Hoop dat morgen elke crimineel in de rechtbank dit argument gebruikt.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:19 schreef Dutch_view het volgende:
- 'Geen herinnering aan'
- 'Geen enkele herinnering aan'
- 'Geen actieve herinnering aan'
- 'Een verkeerde herinnering aan'
- 'Niet opgeslagen in het geheugen'
Meer variaties???
stimmtquote:Op donderdag 1 april 2021 22:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan zal het wel zo zijn.
Twee weten meer dan één.
Gewoon.
Mweh die staat acher Rutte tot in den dood.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Vergeet schandknaap Jort niet
Zoals gezegd...quote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Nou ja, het kan nog wel veranderen ook als er weer een of andere gotcha is en/of als de Kamer zin heeft om Van Ark + Koolmees uit te nodigen om die te ondervragen over hun telefoongesprekken van gisteravond/vanochtend richting Rutte.
Hij staat er ook niet echt stabiel bij iddquote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef Zorro het volgende:
Baudet wil steeds schorsen. Moet ie een nieuw snuifje halen dan of zo?
Yep, daar kon je op wachten natuurlijk dat iemand het ging voorstellen.quote:
DCI Barnaby even inbellenquote:
Ja dat zit er dik in. En omdat daarvan geen aantekening van is gemaakt door een ambtenaar kan ze liegenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Ollongeren natuurlijk, dat is een inkoppertje.
Je had ook gewoon meteen de fles leeg kunnen drinken.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
Sylvana werkte vroeger bij de televisie
Toevallig net in de tijd dat wij altijd zap de neger speelden
Mooie avonden als je langs tmf of the box kwam
inkakken is bijpakkenquote:
Dat heeft me een avondje kotsen opgeleverd, jaquote:Op donderdag 1 april 2021 22:24 schreef Caland het volgende:
Sylvana werkte vroeger bij de televisie
Toevallig net in de tijd dat wij altijd zap de neger speelden
Mooie avonden als je langs tmf of the box kwam
Hij wil gewoon antwoord hebben op de vraag wie Rutte heeft ingelicht. En dat snap ik.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Baudet wil alleen maar de hele dag schorsen.
Dat is wel erg cynisch. Maar ik zit er niet ver meer vanaf.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:24 schreef TigerXtrm het volgende:
Sylvana die denkt dat politiek er voor de kiezer is
En daarvoor moet er steeds geschorst worden?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hij wil gewoon antwoord hebben op de vraag wie Rutte heeft ingelicht. En dat snap ik.
Bridgetquote:Op donderdag 1 april 2021 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever Miljuschka dan Sylvana.
De mod die er nooit is wanneer we hem nodig hebben?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sylvana in de tweede kamer. Dan kunnen wij user @:onlogisch ook aan een zetel helpen.
mijn stem heb jequote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Sylvana in de tweede kamer. Dan kunnen wij user @:onlogisch ook aan een zetel helpen.
Fabienne en Renée, maar de rest waren ook echt vreselijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Bridget
Sonja Silva
Renée
Fabiënne
Tooske
Nikkie
Moet zij weten.quote:
Ze hebben nu toch al een paar uur de tijd gehad om een goed verhaal voor te bereiden, dus dat schorsen is niet perse meer relevant.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En daarvoor moet er steeds geschorst worden?
Minister van buitenlandse zaken lijkt me wel iets voor hemquote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zoiets zeg je niet over Kamerleden.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:28 schreef xaban06 het volgende:
Kan Sylvana niet een functie elders krijgen?
Een ministerspost?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:28 schreef xaban06 het volgende:
Kan Sylvana niet een functie elders krijgen?
Fabienne <3quote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Bridget
Sonja Silva
Renée
Fabiënne
Tooske
Nikkie
Heb ik ook niet gedaan, tenminste, ik kan mij niet herinneren dat ik zoiets gezegd heb?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zoiets zeg je niet over Kamerleden.
zijn pijpmaatjequote:Op donderdag 1 april 2021 22:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort nu begonnen
Rutte beschermen nu begonnen
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Minister van buitenlandse zaken lijkt me wel iets voor hem
@:ggmm @:maxi-mus
Zolang de kroketten gebakken kunnen worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:29 schreef Vlinder het volgende:
tot hoelang kunnen ze dit laten duren? nachtwerk?
Welmoed ziet er weer appetijtelijk uit.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jort nu begonnen
Rutte beschermen nu begonnen
Azarkan is geen kneusquote:Op donderdag 1 april 2021 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al die kneuzen in de kamer is wel echt een strohalm voor Rutte, Ollongren en Jorritsma.
Labiele kerels ook altijd.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Sjerry heeft een goede reden gevonden om op tijd naar huis te kunnen
Mimimimimimimi
Ik bedoel ook vooral BBB-vrouwke en Sylvana, misschien die van 50Plus ook nog wel.quote:
misschien spreken ze elkander nog tegenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef Dutch_view het volgende:
Krijgen we straks weer alle vragen in de herhaling als Jorritsma aan het woord is....
Inderdaad, je zou bijna gaan twijfelen aan hun geschiktheid voor hun functies.quote:
Is natuurlijk ook wel lastig voor hem dat een vrouw het gore lef heeft om hem terecht te wijzenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mimimimimimimi
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mimimimimimimi
Dan raken ze gewoon het cassettebandje kwijt.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:31 schreef TigerXtrm het volgende:
Misschien moeten we eens gaan beginnen met alle gesprekken 24/7 opnemen, want dit schiet ook niet op
Zo reageert AribGodin echt altijd op Sjerryquote:Op donderdag 1 april 2021 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit klopt ook. Weet de voorzitter meer over de via-via bron? Niet helemaal ondenkbaar.
Ik vind dat hij dit goed doet, streng maar gevoelig.quote:
Dit is echt nergens op gebaseerd. Arib stuntelt al hele dag. Wat heb je aan zo'n onverifieerbare bronquote:Op donderdag 1 april 2021 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit klopt ook. Weet de voorzitter meer over de via-via bron? Niet helemaal ondenkbaar.
Hele dag al. Ik dacht eerst dat ze een seintje had gekregen dat de angel eruit getrokken zou worden. Maar het valt op.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo reageert AribGodin echt altijd op Sjerry
Zie je dat vraagteken? Het is een observatie die ik deel. Niet meer niet minder.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit is echt nergens op gebaseerd. Arib stuntelt al hele dag. Wat heb je aan zo'n onverifieerbare bron
Nee, dit is gewoon echt haar stijl.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hele dag al. Ik dacht eerst dat ze een seintje had gekregen dat de angel eruit getrokken zou worden. Maar het valt op.
Denk niet dat die dit zou aankunnenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Komt Die trien Jorritsma ook nog aan het woord?
Ah Thierry is even naar buiten gelopen om te tweeten.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ja, en volgende week klagen over zijn opvolger natuurlijk!quote:
Die valt zo in slaap.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het gaat ook over iets dat vorige week gebeurde, he
Het is iemand die echt dingen weet. Lekte onder meer de fvd kandidatenlijst. Is iemand met nogal nadrukkelijke lijntjes naar het cda.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom wordt die Haagse Insider de hele tijd aangehaald? Is dat iemand met statuur en afstand tot de politiek die breed wordt gedragen of zo?
Echt hoor...quote:Op donderdag 1 april 2021 22:36 schreef Vlinder het volgende:
Thierry Baudet
@:thierrybaudet
VERBIJSTEREND dat
@:khadijaArib
zomaar meent te kunnen beslissen dat mijn punt van orde om Van Ark en Koolmees naar de Kamer te halen niet wordt behandeld en dat GEEN van de andere Kamerleden ook maar een poot uitsteekt om mijn voorstel - en daarmee onze democratie - te steunen!
10:27 p.m. · 1 apr. 2021·Twitter for iPhone
Sorry hoor, maar "oogt nerveus" kun je echt niks mee.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:37 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is iemand die echt dingen weet. Lekte onder meer de fvd kandidatenlijst. Is iemand met nogal nadrukkelijke lijntjes naar het cda.
Lol dat heeft ie even tijdens het poepen zitten typen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:36 schreef Vlinder het volgende:
Thierry Baudet
@:thierrybaudet
VERBIJSTEREND dat
@:khadijaArib
zomaar meent te kunnen beslissen dat mijn punt van orde om Van Ark en Koolmees naar de Kamer te halen niet wordt behandeld en dat GEEN van de andere Kamerleden ook maar een poot uitsteekt om mijn voorstel - en daarmee onze democratie - te steunen!
10:27 p.m. · 1 apr. 2021·Twitter for iPhone
Von Hindenburg had ook problemen met zijn geheugen. We weten hoe dat afliep.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
Motie van wantrouwen voor iedereen met een slecht geheugen, aub
We willen toch geen incompetentie in de regering!
Ferry van Mingelen?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom wordt die Haagse Insider de hele tijd aangehaald? Is dat iemand met statuur en afstand tot de politiek die breed wordt gedragen of zo?
Die gaat meteen huilen en de waarheid zeggenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het is een observatie. Ik had het zelf ook kunnen optikken.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar "oogt nerveus" kun je echt niks mee.
HOE BEDOEL JE?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Je zou niet zeggen dat er bijna 10 jaar zit (qua leeftijd) tussen deze 2 vrouwen.
Als hij gelijk heeft dat zijn punt van aandacht meteen behandeld hoort te worden, dan heeft hij ook gelijk met z'n verontwaardiging.quote:
Wat geilen jullie toch op matige types. Femke Merel wasquote:
Daar was zijn hele act ook om te doen. Aandacht, hoofdletters en uitroeptekens.quote:
Lekker soppen op Tooske.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:24 schreef Heph844 het volgende:
Ollongren had vroeger meer TMF moeten kijken, dat blijkt wel
Had ik meer waarde aan gehecht. Maar ik had je niet verder gequote ofzo.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is een observatie. Ik had het zelf ook kunnen optikken.
POL / Thierry Baudet stapt weer op na ophef @Mikeyttquote:Op donderdag 1 april 2021 22:30 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mimimimimimimi
De voorzitter oogt nerveus.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:39 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Had ik meer waarde aan gehecht.
Maar dat heeft hij niet. Zoals wel vaker bluft hij met lege hand. Maar niemand van zijn aanhang die het uitmaakt dat hij geen gelijk had.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als hij gelijk heeft dat zijn punt van aandacht meteen behandeld hoort te worden, dan heeft hij ook gelijk met z'n verontwaardiging.
Dat duurt NIET 2 min. En Baudet heeft geen idee vd regels vd TKquote:Op donderdag 1 april 2021 22:39 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Daar was zijn hele act ook om te doen. Aandacht, hoofdletters en uitroeptekens.
Alleen los daarvan had arib het punt best in behandeling kunnen nemen. Dan had hij geen steun gehad en kon je weer door. Duurt 2 minuten.
Zitten alleen maar incompetente debielen in de regeringquote:Op donderdag 1 april 2021 22:36 schreef Joooo-pi het volgende:
We willen toch geen incompetentie in de regering!
Maar dat heeft hij niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Als hij gelijk heeft dat zijn punt van aandacht meteen behandeld hoort te worden, dan heeft hij ook gelijk met z'n verontwaardiging.
Klopt, maar meestal komen ze er mee wegquote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zitten alleen maar incompetente debielen in de regering
Dat kan hij zich niet herinnerenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Baudet kijkt ook 9 van de 10x op zijn telefoon
Wie kan even "de belg kijken"post van mij hierop quoten, beetje lui vandaag.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat geilen jullie toch op matige types. Femke Merel wasMaar die kreeg geen zetel.
Hoog tijd om daar een eind aan te makenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Klopt, maar meestal komen ze er mee weg
Eh, deze knoopjes hebben het wel makkelijker.quote:
Arme Bunskoekquote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Bridget
Sonja Silva
Renée
Fabiënne
Tooske
Nikkie
Ja, die hebben het zelf bedacht. En haar toen verboden om de verslagen te bekijken. En ze mocht ze ook niet meer bellen.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Eh, deze knoopjes hebben het wel makkelijker.
Dat afkappen van Baudet. Vanmiddag viel het mij al op. Ik dacht dat ze een seintje had gekregen dat Rutte zou opstappen. Gewoon algehele houding.quote:
Baudet kent de regels nietquote:Op donderdag 1 april 2021 22:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat afkappen van Baudet. Vanmiddag viel het mij al op. Ik dacht dat ze een seintje had gekregen dat Rutte zou opstappen. Gewoon algehele houding.
Dat zegt ze nietquote:Op donderdag 1 april 2021 22:44 schreef Zorro het volgende:
Ze weet dat het alleen aandachtspunten waren maar ze had het niet gelezen.
Knap.
Maar dan wel in een SM kelder met 24 negersquote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef maan_man het volgende:
Je zou Jortsma eigenlijk in een kelder moeten kunnen stoppen zonder mobielnetwerk en pas binnen laten als Ollongren klaar is, dan komen verschillen in het verhaal naar boven als iets niet klopt. Je kunt niet ieder detail van te voren doorspreken.
Laat ik zeggen dat Kajsa er niet zo slecht uit ziet.quote:
Niet politiek verantwoordelijkquote:Op donderdag 1 april 2021 22:45 schreef matthijst het volgende:
Waarom komen die ambtenaren niet langs?
Avondklok.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:45 schreef matthijst het volgende:
Waarom komen die verslagtype ambtenaren niet langs?
Nee tuurlijk niet ongeloofwaardig. dat is een groot deel van de functie. Zeker van topambtenaren.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
ongeloofwaardig dat ambtenaren gekke dingen laten stellen om als het op papier staat pas te gaan filteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |