Die had ik op de streams niet gezien maar vond het hilarischquote:Op donderdag 1 april 2021 22:04 schreef Benny het volgende:
Ik vermoed dat er wel een kern van waarheid zit in Jill's optredens van hoe de bewoners dat zouden doen
was ook mooi weer stil in de COS.. jill is soms echt tegrappigquote:Op donderdag 1 april 2021 22:07 schreef engine het volgende:
Heb het ook niet op stream gezien. Leuk om te zien
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Jockari het volgende:
Ik zag net de beelden die ze in de live gaven van Jill die imiteert hoe de bewoners zouden reageren als ze winnaar zouden zijn in de BB2021. Geweldig !!! Jill is hiermee de winnaar voor mij. Zij kent de personen blijkbaar het best van allemaal.
en dan michel die stiekem erom moest lachen, die stond in de keuken en Nick die er gewoon met een sjago hoofd bij vandaan looptquote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Jockari het volgende:
Ik zag net de beelden die ze in de live gaven van Jill die imiteert hoe de bewoners zouden reageren als ze winnaar zouden zijn in de BB2021. Geweldig !!! Jill is hiermee de winnaar voor mij. Zij kent de personen blijkbaar het best van allemaal.
ja mooi hè? gek mensquote:Op donderdag 1 april 2021 22:12 schreef Jockari het volgende:
Vorige week niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:11 schreef Benny het volgende:
Jill moet al 6 weken op rij haar koffers pakken
Toen ze naar de white room gingquote:
Volgens haar vriend afgevallen en dat idee had ik ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:13 schreef D. het volgende:
Liese is ook ietsje flinker geworden zo te zien
Dan kan hij de relatietherapie van Julie en Pepe bekostigen?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef D. het volgende:
Misschien moet Michel maar winnen, als schadevergoeding
Jij maakt wat meequote:Op donderdag 1 april 2021 22:16 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Volgens haar vriend afgevallen en dat idee had ik ook.
Michel ruilt Julie ook echt wel in als die een vriendin heeft. Die heeft gewoon iemand nodig..
Zovaak met mannen meegemaakt. Zodra zij een vriendin hebben is het toedeloe!
Ik herken het nietquote:Op donderdag 1 april 2021 22:17 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Het leven is zoooo zwaar. Je weet zelf!
Wat is er dan leuk aan Liese?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Het verbaast mij dat nog zoveel mensen jill leuker vinden dan Liese...
Die hype op Jill hier snap ik nog steeds niet. En zal ik ook niet snappen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Nee, Julie heeft de minste 'fans', da's wat andersquote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef Clasientje het volgende:
Lijkt me duidelijk Julie EXIT is het minst populair van de 4.
Jill, Michel, Liese en Nick gaan naar de Finale!
Haha was sarcastisch:').quote:
Heb bij Liese het idee dat het een enorm leuke vrouw is die haar best heeft gedaan om daar zo min mogelijk van te laten zien.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
flaterend?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet de meest flaterende foto Mario
Zouden ze het Jill doet BB na ook nog laten zienquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heb bij Liese het idee dat het een enorm leuke vrouw is die haar best heeft gedaan om daar zo min mogelijk van te laten zien.
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die hype op Jill hier snap ik nog steeds niet. En zal ik ook niet snappen.
Owww, ik begreep je verkeerdquote:Op donderdag 1 april 2021 22:20 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Haha was sarcastisch:').
Ik heb veel mannelijke vrienden gehad, maar als een vriendin in beeld kwam was het klaar. En dan was ik echt geen Julie. Niet close met de mannen. Maar vriendschappen tussen man en vrouw is lastig.
schmeichelhaftesquote:
JEETJEMINA wat zuur.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef Silves het volgende:
Wat een kinder kut show..laat het dan ook maar snel over zijn.weet van gekkigheid niet meer wat ze doet en zegt..En dan te bedenken dat er volwassen mensen dit grappig vinden??..
Simpele mensen houden van lekkere simpele humorquote:Op donderdag 1 april 2021 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die hype op Jill hier snap ik nog steeds niet. En zal ik ook niet snappen.
Schmeichelhaftquote:
Echt? Ik vind Liese puur en stabiel. En echt emphatisch, heeft een portie inlevingsvermogen en ik kan wel om haar lachen. Ze brengt sfeer en staat er echt. Een leuke dame. Ze heeft daarnaast volgens mij nooit slecht over een ander gepraat. Jill wel.. Die mocht Liese eerst niet. Michel niet.. Etc.quote:
Ik snap nog steeds niet zo goed waarom jij kijkt? Debat is ook nog gaande..tip misschien?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef Silves het volgende:
Wat een kinder kut show..laat het dan ook maar snel over zijn.weet van gekkigheid niet meer wat ze doet en zegt..En dan te bedenken dat er volwassen mensen dit grappig vinden??..
De presentator van de liveshowquote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef mario390 het volgende:
peter en liese?
wie is de duivel peter?
De presentatorquote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef mario390 het volgende:
peter en liese?
wie is de duivel peter?
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:23 schreef Oranos het volgende:
[..]
Simpele mensen houden van lekkere simpele humor
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:23 schreef freaky40 het volgende:
Dikkertje dap wordt weer flink in de schijnwerpers gezet.
Ze heeft een aanstekelijk lachjequote:Op donderdag 1 april 2021 22:23 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Echt? Ik vind Liese puur en stabiel. En echt emphatisch, heeft een portie inlevingsvermogen en ik kan wel om haar lachen. Ze brengt sfeer en staat er echt. Een leuke dame. Ze heeft daarnaast volgens mij nooit slecht over een ander gepraat. Jill wel.. Die mocht Liese eerst niet. Michel niet.. Etc.
is toch mooiquote:Op donderdag 1 april 2021 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
schmeichelhaftes
klopt niet.. sorry
niet meest mooie foto
Precies! Iemand die zich misschien daar automatisch op de achtergrond plaats, omdat ze misschien te vurig is. Maar dat maakt haar juist leuk.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:20 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heb bij Liese het idee dat het een enorm leuke vrouw is die haar best heeft gedaan om daar zo min mogelijk van te laten zien.
heb echt wel veel mooiere fotos gezien van Liesequote:
Yep ook aan het volgen, zo ook chefs line..en wat muziek op de achtergrond..En jij je komt natuurlijk niet meer bij van die grollen nep grappen van Jill, wat een kleuter reactie,s als je het heb over dat kind met puberfans..quote:Op donderdag 1 april 2021 22:23 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet zo goed waarom jij kijkt? Debat is ook nog gaande..tip misschien?
dat heb ik nu niet bij de handquote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb echt wel veel mooiere fotos gezien van Liese
Ik kan er om glimlachen, ik ben niet zo heel erg zuurquote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef Silves het volgende:
[..]
Yep ook aan het volgen, zo ook chefs line..en wat muziek op de achtergrond..En jij je komt natuurlijk niet meer bij van die grollen nep grappen van Jill, wat een kleuter reactie,s als je het heb over dat kind met puberfans..
aaaah das liefffquote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Ow Mario ,ik ga jou missen als BB afgelopen is
Ik vind het geen azijnzeikerij, ik vind dat ook wat te makkelijk om dat zo te zeggen. Het is meer een conclusie/constatering dat het wel erg om Jill gaat.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef Yolk het volgende:
Ik geniet zo mogelijk nog meer van de azijnzeikerij hier dan van Jills komische acties zelf
en dat zeg je na een week MIcche Julie show??quote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het geen azijnzeikerij, ik vind dat ook wat te makkelijk om dat zo te zeggen. Het is meer een conclusie/constatering dat het wel erg om Jill gaat.
Ken je dat onderzoek welk opleidingsniveau kijkers van temptation islands hebben?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:23 schreef Oranos het volgende:
[..]
Simpele mensen houden van lekkere simpele humor
Ik nietquote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef Yolk het volgende:
Ik geniet zo mogelijk nog meer van de azijnzeikerij hier dan van Jills komische acties zelf
Ze bleken geen opleiding te hebben?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:28 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ken je dat onderzoek welk opleidingsniveau kijkers van temptation islands hebben?
Komt misschien ook omdat er weinig tot geen actie isquote:Op donderdag 1 april 2021 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet
Het kan ook de leeftijd zijn, maar volgens mij was men bij eerdere BB's niet zo zuur
Dat kan. Maar serieus... Wat hebben de anderen nou echt streamwaardig / tv waardig gemaakt?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:27 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik vind het geen azijnzeikerij, ik vind dat ook wat te makkelijk om dat zo te zeggen. Het is meer een conclusie/constatering dat het wel erg om Jill gaat.
Mede, wellichtquote:Op donderdag 1 april 2021 22:29 schreef just me het volgende:
[..]
Komt misschien ook omdat er weinig tot geen actie is
Vind ik jammer. Door SM is het concept een beetje naar de klote want ze zijn allemaal vanaf het begin al bezig hoe ze zichzelf neerzetten naar de buitenwereld voor het influencerbestaan na BB. Beetje kumbaya spelen en we kunnen het zo goed vinden met elkaar. Heb gewoon een mening en uit hem ook, veel leuker voor de streamer.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:25 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Precies! Iemand die zich misschien daar automatisch op de achtergrond plaats, omdat ze misschien te vurig is. Maar dat maakt haar juist leuk.
gaan we nu weer opleiding en intelligentie met elkaar verwarren??quote:
In belgie is het Peter de Rimmer. Sexschandaal aldaar.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:22 schreef mario390 het volgende:
peter en liese?
wie is de duivel peter?
Na haar eerste kindje is ze rap weer vrijgezel, dus leg je kaarten goedquote:Op donderdag 1 april 2021 22:32 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Hillarisch hoe Liese reageert op die stem! Ik vind haar zo leuk!
Jij haalt er intelligentie bij, dus pas nu valt het te verwarrenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan we nu weer opleiding en intelligentie met elkaar verwarren??
wij noemen het een trekkerquote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Vraagje voor de Vlamingen onder ons: Wat is een aftrekker?
Een Fapper ..quote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Best ironisch... Een vegan panterprint jurkquote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat kleed moet vegan zijn, of hoe noem je dat ?
Geen idee. Dit heb ik toentertijd gelezen..quote:Op donderdag 1 april 2021 22:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaan we nu weer opleiding en intelligentie met elkaar verwarren??
lekker op de trekkerquote:
Bij ons is een aftrekker dit:quote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Kindje?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:32 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Na haar eerste kindje is ze rap weer vrijgezel, dus leg je kaarten goed
wie>>>quote:Op donderdag 1 april 2021 22:35 schreef Susan1973 het volgende:
Angela de nog heeft echt gelijk over Geraldine
Over intelligentie gesproken.
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:35 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij ons is een aftrekker dit:
[ afbeelding ]
het woord is gewoon niet afquote:
flessenopener ofwel iets om te kuisen, weet een ander synoniem nietquote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Haha echt he!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Paul het volgende:
Wat wil Michel nou, daar elke week langs gaan? Wat een gek
wisserquote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
??? 1 april ????quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Amputalent het volgende:
Ik woon vlakbij het BB huis en heb met de scanner opnames kunnen maken van de regie.
▶ 🔘──────────── 04:02
Nee hoor, ik woon echt vlak bij het BB huis.quote:
Kan hij daar vast ook wel half naakt mee in bed knuffelen... want als vrienden doe je dat gewoon.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
is ervan overtuigd dat Pepe hem dan ook als vriend gaat zien...
Ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef Ireth het volgende:
Zit pepe bij jerome op de achtergrond??? Ik zie daar iemand?
oehhhh goed gespotquote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef Ireth het volgende:
Ik ben moequote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niemand die daar op klikt vandaag
Wil ik wel ffe testen, als hij zijn karakter maar in dat huis laat😊quote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gaat Michel dan ook een man knuffelen en ermee in bed liggen?
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb echt wel veel mooiere fotos gezien van Liese
pepe betekend opa en is geen naamquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef Ireth het volgende:
schat ik heb geen fotos van haar maar er zijn echt wel een paar waar ze prachtig op staatquote:
zijn allemaal heel zenuwachtigquote:Op donderdag 1 april 2021 22:45 schreef mario390 het volgende:
wie heeft nog livestream gekijkt?
ik bedoel niet de liveshow
dacht ik ookquote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef danusz1986 het volgende:
Verklapt hij het nou weer. Vanavond vertrekt Liese en dan even eens stilte.
uh had die het over haarquote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef Susan1973 het volgende:
Jerome nodigt jill indirect uit ..opa kip 😉😉😉😉
pepe is opaquote:
Gezien de geringe screen tijd de laatste week, zou het me niet verbazen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef danusz1986 het volgende:
heb je te koud gedoucht??quote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef danusz1986 het volgende:
De winnaar neem ik aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd waar we straks op mogen stemmen
zo klonk het wel Mario.. das niet omdat iemadn Liese er uit wilquote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je te koud gedoucht??![]()
![]()
of te hart gepoept?
verstond er ook niets vanquote:
En nu schrijf je perfect Nederlands? ook weer een nepper die aandacht wil????? behalve de t dan..quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je te koud gedoucht??![]()
![]()
of te hart gepoept?
Of er een vervolg moeten komen ja of nee.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd waar we straks op mogen stemmen
"Ja" gestemdquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Rednass het volgende:
[..]
Of er een vervolg moeten komen ja of nee.
En ook nog even Katja ijs.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef Benny het volgende:
Ben & Jerry's reclame tijdens een door Magnum gesponsord programma. Logisch wel
Edit: Beide zijn van Unilever natuurlijk
wat klonk zo ?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo klonk het wel Mario.. das niet omdat iemadn Liese er uit wil
Had Nick het niet ooit over 'naturel'?quote:
jerome is er mee begonnen om haar vriend pepe te noemen omdat hij 4 jaar ouder is als jerome dus daar komt pepe vandaanquote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef Silves het volgende:
Pepe is opa..Juul noemt haar vriend dus ook opa..suikeroompje euh opa..
Lijkt wel een douchegordijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef tiki het volgende:
Die jurk van Naomie.......zo eentje heb ik dus ook. Inclusief sandalen eronder.
Maar ja, ik ben dan ook al 59 jaar.
ik schrijf altijd nederlandsquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Silves het volgende:
[..]
En nu schrijf je perfect Nederlands? ook weer een nepper die aandacht wil????? behalve de t dan..![]()
Niet in combinatie met zijn vriending mag ik hopenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Had Nick het niet ooit over 'naturel'?
Inderdaad.quote:
nee hij zei dat hij de vriend van jill nu maar opa kip ging noemen ipv pepequote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef Susan1973 het volgende:
Jerome nodigt jill indirect uit ..opa kip 😉😉😉😉
Dat dusquote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
pepe is opa
nu opa kip
jill ligt goed bij bruur Julie
die van hem droeg bijna geen make upquote:Op donderdag 1 april 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Niet in combinatie met zijn vriending mag ik hopen
Dan is hij even oud als Michel.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jerome is er mee begonnen om haar vriend pepe te noemen omdat hij 4 jaar ouder is als jerome dus daar komt pepe vandaan
Make-up had het nog wat op kunnen knappenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van hem droeg bijna geen make up
10 jaar ouderquote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jerome is er mee begonnen om haar vriend pepe te noemen omdat hij 4 jaar ouder is als jerome dus daar komt pepe vandaan
dat is zij somsquote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zie je @:Mario390 hoe zenuwachtig ze is
???quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Amputalent het volgende:
Ik woon vlakbij het BB huis en heb met de scanner opnames kunnen maken van de regie.
▶ 🔘──────────── 04:02
weet je hoeveel plamuur daar op zitquote:Op donderdag 1 april 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Make-up had het nog wat op kunnen knappen
Shame on me ;-)quote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niemand die daar op klikt vandaag
Nee, ik moest mijn ogen dicht knijpen door de verblindende tandenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoeveel plamuur daar op zit
altijd Nickquote:Op donderdag 1 april 2021 22:54 schreef mario390 het volgende:
wanneer dat nu misgaat is
het manipuliert![]()
![]()
Sandy Retro misschien ?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef Susan1973 het volgende:
Vriendin van nIck.. zo stereo type voor Ronny retro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |