Haha echt he!quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Paul het volgende:
Wat wil Michel nou, daar elke week langs gaan? Wat een gek
wisserquote:Op donderdag 1 april 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Vraagje voor de Vlamingen onder ons: Wat is een aftrekker?
??? 1 april ????quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Amputalent het volgende:
Ik woon vlakbij het BB huis en heb met de scanner opnames kunnen maken van de regie.
▶ 🔘──────────── 04:02
quote:
Nee hoor, ik woon echt vlak bij het BB huis.quote:
Kan hij daar vast ook wel half naakt mee in bed knuffelen... want als vrienden doe je dat gewoon.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
is ervan overtuigd dat Pepe hem dan ook als vriend gaat zien...
Ik zat ook al te kijkenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef Ireth het volgende:
Zit pepe bij jerome op de achtergrond??? Ik zie daar iemand?
oehhhh goed gespotquote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef Ireth het volgende:
Ik ben moequote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niemand die daar op klikt vandaag
Wil ik wel ffe testen, als hij zijn karakter maar in dat huis laat😊quote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gaat Michel dan ook een man knuffelen en ermee in bed liggen?
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb echt wel veel mooiere fotos gezien van Liese
pepe betekend opa en is geen naamquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef Ireth het volgende:
schat ik heb geen fotos van haar maar er zijn echt wel een paar waar ze prachtig op staatquote:
zijn allemaal heel zenuwachtigquote:Op donderdag 1 april 2021 22:45 schreef mario390 het volgende:
wie heeft nog livestream gekijkt?
ik bedoel niet de liveshow
dacht ik ookquote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef danusz1986 het volgende:
Verklapt hij het nou weer. Vanavond vertrekt Liese en dan even eens stilte.
uh had die het over haarquote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef Susan1973 het volgende:
Jerome nodigt jill indirect uit ..opa kip 😉😉😉😉
pepe is opaquote:
Gezien de geringe screen tijd de laatste week, zou het me niet verbazen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef danusz1986 het volgende:
heb je te koud gedoucht??quote:Op donderdag 1 april 2021 22:46 schreef danusz1986 het volgende:
De winnaar neem ik aan.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd waar we straks op mogen stemmen
zo klonk het wel Mario.. das niet omdat iemadn Liese er uit wilquote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je te koud gedoucht??![]()
![]()
of te hart gepoept?
verstond er ook niets vanquote:
En nu schrijf je perfect Nederlands? ook weer een nepper die aandacht wil????? behalve de t dan..quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je te koud gedoucht??![]()
![]()
of te hart gepoept?
Of er een vervolg moeten komen ja of nee.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:47 schreef Benny het volgende:
Ben benieuwd waar we straks op mogen stemmen
"Ja" gestemdquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Rednass het volgende:
[..]
Of er een vervolg moeten komen ja of nee.
En ook nog even Katja ijs.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef Benny het volgende:
Ben & Jerry's reclame tijdens een door Magnum gesponsord programma. Logisch wel
Edit: Beide zijn van Unilever natuurlijk
wat klonk zo ?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo klonk het wel Mario.. das niet omdat iemadn Liese er uit wil
zie je @mario390 hoe zenuwachtig ze isquote:
Had Nick het niet ooit over 'naturel'?quote:
jerome is er mee begonnen om haar vriend pepe te noemen omdat hij 4 jaar ouder is als jerome dus daar komt pepe vandaanquote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef Silves het volgende:
Pepe is opa..Juul noemt haar vriend dus ook opa..suikeroompje euh opa..
Lijkt wel een douchegordijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef tiki het volgende:
Die jurk van Naomie.......zo eentje heb ik dus ook. Inclusief sandalen eronder.
Maar ja, ik ben dan ook al 59 jaar.
ik schrijf altijd nederlandsquote:Op donderdag 1 april 2021 22:50 schreef Silves het volgende:
[..]
En nu schrijf je perfect Nederlands? ook weer een nepper die aandacht wil????? behalve de t dan..![]()
Niet in combinatie met zijn vriending mag ik hopenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Had Nick het niet ooit over 'naturel'?
Inderdaad.quote:
nee hij zei dat hij de vriend van jill nu maar opa kip ging noemen ipv pepequote:Op donderdag 1 april 2021 22:41 schreef Susan1973 het volgende:
Jerome nodigt jill indirect uit ..opa kip 😉😉😉😉
Dat dusquote:Op donderdag 1 april 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
pepe is opa
nu opa kip
jill ligt goed bij bruur Julie
die van hem droeg bijna geen make upquote:Op donderdag 1 april 2021 22:52 schreef D. het volgende:
[..]
Niet in combinatie met zijn vriending mag ik hopen
Dan is hij even oud als Michel.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jerome is er mee begonnen om haar vriend pepe te noemen omdat hij 4 jaar ouder is als jerome dus daar komt pepe vandaan
Make-up had het nog wat op kunnen knappenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die van hem droeg bijna geen make up
10 jaar ouderquote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jerome is er mee begonnen om haar vriend pepe te noemen omdat hij 4 jaar ouder is als jerome dus daar komt pepe vandaan
dat is zij somsquote:Op donderdag 1 april 2021 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zie je @:Mario390 hoe zenuwachtig ze is
???quote:Op donderdag 1 april 2021 22:38 schreef Amputalent het volgende:
Ik woon vlakbij het BB huis en heb met de scanner opnames kunnen maken van de regie.
▶ 🔘──────────── 04:02
weet je hoeveel plamuur daar op zitquote:Op donderdag 1 april 2021 22:53 schreef D. het volgende:
[..]
Make-up had het nog wat op kunnen knappen
Shame on me ;-)quote:Op donderdag 1 april 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niemand die daar op klikt vandaag
Nee, ik moest mijn ogen dicht knijpen door de verblindende tandenquote:Op donderdag 1 april 2021 22:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoeveel plamuur daar op zit
altijd Nickquote:Op donderdag 1 april 2021 22:54 schreef mario390 het volgende:
wanneer dat nu misgaat is
het manipuliert![]()
![]()
Sandy Retro misschien ?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:42 schreef Susan1973 het volgende:
Vriendin van nIck.. zo stereo type voor Ronny retro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |