Ik zei vermoeiend.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dit niet heel slecht.
Vreemde zaak want de huidige verkenners hebben pas om 08:00 de oude verkenners ingelichtquote:Op donderdag 1 april 2021 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is gewoon sterk van Klaver, ook dat hij antwoord wil op wie de bron is van Rutte om 07:30.
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:33 schreef Starhopper het volgende:
Klaver heeft Starships op zijn stropdas
ollegren gisteravond alquote:Op donderdag 1 april 2021 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vreemde zaak want de huidige verkenners hebben pas om 08:00 de oude verkenners ingelicht
Wablief? Ik luister gewoon mee, corona is hier niet ontkend.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:34 schreef Starhopper het volgende:
Gelijk ff corona ontkennen. Wat een lul
quote:
Er is niets aan de hand zei diequote:Op donderdag 1 april 2021 18:36 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wablief? Ik luister gewoon mee, corona is hier niet ontkend.
Kijk je net? Baudet is degene geweest die Rutte weer betrapte op een leugen althans de "via via" discussie heeft veroorzaakt. En dat was een goeie van Baudet.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:34 schreef DW457 het volgende:
Dit is niet jouw lijstje, Baudet, dit is al eerder genoemd door een ander in dit debat.
Dat is dus gewoon ontkennen dat corona gevaarlijk isquote:
Dat klopt wel en was een goede move. Maar dat lijstje van net kwam van Klaver, geloof ik. Maar niet van hem in ieder geval.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kijk je net? Baudet is degene geweest die Rutte weer betrapte op een leugen althans de "via via" discussie heeft veroorzaakt. En dat was een goeie van Baudet.
dat maak jij er vanquote:Op donderdag 1 april 2021 18:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon ontkennen dat corona gevaarlijk is
Gelukkig is Baudet nog scherp.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kijk je net? Baudet is degene geweest die Rutte weer betrapte op een leugen althans de "via via" discussie heeft veroorzaakt. En dat was een goeie van Baudet.
Dat stellen ze nu toch ook allemaal? nogal een open deur.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:38 schreef S95Sedan het volgende:
Laten we wel wezen, Baudet heeft soms belachelijke standpunten maar hij heeft wel gelijk dat het systeem gewoon rot is.
Hij heeft zijn momentjes, en toegeven dat was misschien wel zijn beste inbreng ooit in een debat.quote:
Ja nu opeens omdat ze er niet meer omheen kunnen.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat stellen ze nu toch ook allemaal? nogal een open deur.
Denk dat onze TMF-madam hier wel een mening over heeft.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Oeh, dierenvrouwtje zei zwarte
Mag dat wel
Van Haga was van de week ook zo lekker bezigquote:Op donderdag 1 april 2021 18:38 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon ontkennen dat corona gevaarlijk is
Nee al veel langer.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja nu opeens omdat ze er niet meer omheen kunnen.
Kijk eens 4jaar geleden toen de FvD net in de kamer kwam en overal belachelijk gemaakt werd toen ze hiermee begonnen. Zelfs zo erg dat de zittende orde Baudet letterlijk aan het uitlachen waren.
quote:
Ze doen allemaal een plas en alles blijft zoals het was.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:39 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat stellen ze nu toch ook allemaal? nogal een open deur.
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef DW457 het volgende:
Eerste zwarte vrouw in het parlement....ai...donker, niet zwart. Niet handig geformuleerd.
Martin Simek zei 'zwartjes' in dwdd... nou dat hebben we geweten!quote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef AchJa het volgende:
Welkom mevr Simons als "eerste zwarte fractievoorzitter"...
Ik ben benieuwd wat voor shitstorm dit weer gaat worden...
Baudet roept niets nieuws.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja nu opeens omdat ze er niet meer omheen kunnen.
Kijk eens 4jaar geleden toen de FvD net in de kamer kwam en overal belachelijk gemaakt werd toen ze hiermee begonnen. Zelfs zo erg dat de zittende orde Baudet letterlijk aan het uitlachen waren.
Engnekken zijn hetquote:Op donderdag 1 april 2021 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van Haga was van de week ook zo lekker bezig![]()
Vrouw van kleur is toch de pc term?quote:Op donderdag 1 april 2021 18:40 schreef Caland het volgende:
Oeh, dierenvrouwtje zei zwarte
Mag dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |