Ik zei vermoeiend.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:31 schreef DW457 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind dit niet heel slecht.
Vreemde zaak want de huidige verkenners hebben pas om 08:00 de oude verkenners ingelichtquote:Op donderdag 1 april 2021 18:33 schreef S95Sedan het volgende:
Dit is gewoon sterk van Klaver, ook dat hij antwoord wil op wie de bron is van Rutte om 07:30.
quote:Op donderdag 1 april 2021 18:33 schreef Starhopper het volgende:
Klaver heeft Starships op zijn stropdas
ollegren gisteravond alquote:Op donderdag 1 april 2021 18:34 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Vreemde zaak want de huidige verkenners hebben pas om 08:00 de oude verkenners ingelicht
Wablief? Ik luister gewoon mee, corona is hier niet ontkend.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:34 schreef Starhopper het volgende:
Gelijk ff corona ontkennen. Wat een lul
quote:
Er is niets aan de hand zei diequote:Op donderdag 1 april 2021 18:36 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Wablief? Ik luister gewoon mee, corona is hier niet ontkend.
Kijk je net? Baudet is degene geweest die Rutte weer betrapte op een leugen althans de "via via" discussie heeft veroorzaakt. En dat was een goeie van Baudet.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:34 schreef DW457 het volgende:
Dit is niet jouw lijstje, Baudet, dit is al eerder genoemd door een ander in dit debat.
Dat is dus gewoon ontkennen dat corona gevaarlijk isquote:
Dat klopt wel en was een goede move. Maar dat lijstje van net kwam van Klaver, geloof ik. Maar niet van hem in ieder geval.quote:Op donderdag 1 april 2021 18:37 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Kijk je net? Baudet is degene geweest die Rutte weer betrapte op een leugen althans de "via via" discussie heeft veroorzaakt. En dat was een goeie van Baudet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |