abonnement Unibet Coolblue
pi_198797490





Operation Lockstep, Rockefeller foudation
PDF: https://www.ourgreatawake(...)ads/2020/05/FTID.pdf
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cal @ Off-Guardian wrote:
'Bodily autonomy is so 20th century
Forget how you feel; if you feel well, or unwell is not for you to decide. You do not know yourself
Big Pharma shall test you and decide if you are unwell or not. If you feel healthy but the test says you are positive - then you shall be declared unwell'

'In a genuine pandemic, this constant mental battering would be superfluous. If the Black Death were raging outside my door, government would know full well that they didn't have to fork out millions to convince me to stay inside; more likely, they would have to pay me to leave the house.' - Gillian Dymond

https://off-guardian.org/2020/12/13/why-this-campaign-of-terror/



En hier verder:
Paar dagen rond de eerste lockdown....
Probably covering their arses.

Status of COVID-19
https://www.gov.uk/guidan(...)d#status-of-covid-19
As of 19 March 2020, COVID-19 is no longer considered to be a high consequence infectious diseases (HCID) in the UK.

The 4 nations public health group made an interim recommendation in January 2020 to classify COVID-19 as an HCID. This was based on consideration of the UK criteria about the virus and the disease with information available during the early stages of the outbreak. Now that more is known about COVID-19, the public health bodies in the UK have reviewed the most up to date information about COVID-19 against the UK criteria. They have determined that several features have now changed; in particular, more information is available about mortality rates (low overall), and there is now greater clinical awareness and a specific and sensitive laboratory test, the availability of which continues to increase.

The Advisory Committee on Dangerous Pathogens (ACDP) is also of the opinion that COVID-19 should no longer be classified as an HCID.

Definition of
In the UK, a high consequence infectious disease (HCID) is defined according to the following criteria:
- acute infectious disease
- typically has a high case-fatality rate
- may not have effective prophylaxis or treatment
- often difficult to recognise and detect rapidly
- ability to spread in the community and within healthcare settings
- requires an enhanced individual, population and system response to ensure it is managed effectively, efficiently and safely

Originele OP:

(bron:RIVM)





twitter



Alleen mietjes dragen mondmaskers


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

twitter


The show must go on folks!

[ Bericht 5% gewijzigd door PSVCL op 01-04-2021 15:06:36 ]
pi_198797723
pi_198797763
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:51 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Geen salaris als je niet wil vaccineren.
[..]

In Nederland gaan we (nog) niet zo ver, maar ook hier gaat het die kant op. En terecht.

quote:
’Zorginstellingen dwingen medewerkers tot vaccineren’
Medewerkers van tientallen zorginstellingen voelen zich door hun werkgever onder druk gezet om zich te laten vaccineren. Werkgevers dreigen met ontslag, het stopzetten van loon en schuwen geen emotionele chantage. Zo krijgt personeel dat zich niet laat inenten de schuld van besmettingen onder collega’s en patiënten, blijkt uit gesprekken van BNR met vakbonden en bronnen in en rondom de zorg.
https://www.telegraaf.nl/(...)rkers-tot-vaccineren
Je tijdelijke contract wordt gewoon niet verlengt. Hoeft de werkgever ook geen reden voor op te geven ook.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198797785
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In Nederland gaan we (nog) niet zo ver, maar ook hier gaat het die kant op. En terecht.
[..]

Je tijdelijke contract wordt gewoon niet verlengt. Hoeft de werkgever ook geen reden voor op te geven ook.
Eng mannetje
pi_198797842
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Eng mannetje
In de zorg werken en je weigeren te vaccineren is pas eng.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198797918
quote:
De Franse Tweede Kamer, de Nationale Vergadering, is akkoord gegaan met weer een nationale lockdown vanaf zaterdag. President Emmanuel Macron had die donderdag aangekondigd om de derde golf van coronabesmettingen tegen te gaan. Van de 577 parlementariërs stemden er 348 voor de nieuwe lockdown en negen tegen. Een groot deel van de oppositie boycotte de stemming.

Macron heeft bepaald dat niet alleen de negentien departementen waar al een strengere lockdown was ingevoerd, maar heel het land een maand huisarrest krijgt. Het is dan nog slechts toegestaan maximaal 10 kilometer van de woning weg te gaan zonder dringende reden. En iedereen die geen werk of andere geldige reden heeft, moet vanaf 19.00 uur binnenblijven.
https://www.telegraaf.nl/(...)sen-maand-huisarrest
Na België, Engeland en Duitsland gaat ook Frankrijk strengere maatregelen invoeren. Veel strenger dan wat we in Nederland hebben.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198798063
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In de zorg werken en je weigeren te vaccineren is pas eng.
Want dat was ook nodig voor de griepprik? Iedere zorgverlener neemt verplicht de griepprik? Ik hoop dat er veel artsen zijn die hem niet nemen, houden we geen artsen over namelijk. Draag jij zorg voor de mensen die overlijden aan het vaccin? Ook mensen die nauwelijks kans hebben om te overlijden door Corona? En alle ernstige bijwerkingen? Dat is ook geen probleem?
pi_198798137
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In de zorg werken en je weigeren te vaccineren is pas eng.
Hopelijk ben je aan het trollen
  donderdag 1 april 2021 @ 15:31:11 #9
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198798416
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Eng mannetje
Dat zeg je goed. Is ook een enge ontwikkeling mensen die het allemaal toejuichen, slaafse volgers die dit soort straffe maatregelen niet meer dan terecht vinden, ze zouden zich eigenlijk moeten schamen maar ja deugmensen die met hun vingertje wijzen verblind door propaganda-angst schande spreken over anderen, ze geven hun moeder nog aan als ze uit de pas loopt.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198798442
twitter


3,8% overlijdt van alle mensen die bijwerkingen hebben door het vaccin. Ik weet niet hoor, maar de ifr van corona is 0,15%. Dus hoezo??????
pi_198798940
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:06 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
ja want de mensheid was zo lekker bezig met de wereld om zeep helpen dat we daar lekker mee moeten doorgaan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198799073
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

3,8% overlijdt van alle mensen die bijwerkingen hebben door het vaccin. Ik weet niet hoor, maar de ifr van corona is 0,15%. Dus hoezo??????
Denk je nou echt gewoon niet na en post je dit allemaal gewoon klakkeloos?
Wat is de IFR? is die statisch? kan je die beinvloeden? Heb je de VAERS disclaimer gelezen?

quote:
Disclaimer
VAERS accepts reports of adverse events and reactions that occur following vaccination. Healthcare providers, vaccine manufacturers, and the public can submit reports to the system. While very important in monitoring vaccine safety, VAERS reports alone cannot be used to determine if a vaccine caused or contributed to an adverse event or illness. The reports may contain information that is incomplete, inaccurate, coincidental, or unverifiable. In large part, reports to VAERS are voluntary, which means they are subject to biases. This creates specific limitations on how the data can be used scientifically. Data from VAERS reports should always be interpreted with these limitations in mind.

The strengths of VAERS are that it is national in scope and can quickly provide an early warning of a safety problem with a vaccine. As part of CDC and FDA’s multi-system approach to post-licensure vaccine safety monitoring, VAERS is designed to rapidly detect unusual or unexpected patterns of adverse events, also known as “safety signals.” If a safety signal is found in VAERS, further studies can be done in safety systems such as the CDC’s Vaccine Safety Datalink (VSD) or the Clinical Immunization Safety Assessment (CISA) project. These systems do not have the same scientific limitations as VAERS, and can better assess health risks and possible connections between adverse events and a vaccine.
Maar nee hoor, je hebt je eigen onderzoek gedaan....

[ Bericht 1% gewijzigd door devlinmr op 01-04-2021 16:02:26 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198800579
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat zeg je goed. Is ook een enge ontwikkeling mensen die het allemaal toejuichen, slaafse volgers die dit soort straffe maatregelen niet meer dan terecht vinden, ze zouden zich eigenlijk moeten schamen maar ja deugmensen die met hun vingertje wijzen verblind door propaganda-angst schande spreken over anderen, ze geven hun moeder nog aan als ze uit de pas loopt.
Goed verwoord ..
Maar heb bij hem het gevoel dat ie aan het trollen is
pi_198800594
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:51 schreef PSVCL het volgende:
[ twitter ]

Geen salaris als je niet wil vaccineren.
[..]

:')

Ga weg
Wel leip dat verplicht vaccineren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198800625
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:11 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In de zorg werken en je weigeren te vaccineren is pas eng.
Mits je met ouderen werkt etc valt daar IETS voor te zeggen, als ze risico lopen wat je ze niet zelf kan verwijten.

Vrijwillige vaccinatie en klaar met deze BS!.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198800776
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 14:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Komop zeg, geloof je dat zelf?
Ja, mondkapjes zijn totaal zinloos, tenzij iemand alles onderhoest heeft het gewoon geen zin.

Het aantal besmettingen dat wordt tegengehouden is echt minimaal, ik zie bijna niemand hoesten in de supermarkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198800820
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

3,8% overlijdt van alle mensen die bijwerkingen hebben door het vaccin. Ik weet niet hoor, maar de ifr van corona is 0,15%. Dus hoezo??????
Dat is 3.8% van het aantal gevallen van bijwerkingen. (denk ik zo)

Als 95% geen bijwerkingen rapporteert is het ene factor 20 overdreven. Bij 99% een factor 100.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198800857
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 16:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wel leip dat verplicht vaccineren.
Vreemde tijden maat
  donderdag 1 april 2021 @ 17:50:11 #19
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198801626
twitter


Opmerkelijke uitspraak van WA.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198801977
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 17:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Opmerkelijke uitspraak van WA.
Mooie vent die Huig

twitter


https://twitter.com/plughuig/status/1377589082923077635?s=21
pi_198802714
Ik lees de meest vreemde dingen over het virus, de maatregelen en het vaccin.

Maar wat ik nog niet gezien (alleen bij de laatste delen van dit topic even gezocht ;) ) heb zijn vreemde theorieën over de gebruikte naalden.

Ze zijn van metaal, daar is niet met röntgen doorheen te kijken, en te dun om er met het blote oog doorheen te kijken.
Een perfecte plek om iets in te verstoppen.

De beruchte microchip :P

Het vaccin is een heldere vloeistof, de leveranciers kennen we allemaal, alle complottheorieën zijn daar op gericht.

Maar wat weten we van de leveranciers van de naalden?

Volgens mij is het een kleine moeite om een minuscuul wax-achtig bolletje in het kanaal te plaatsen (met genoeg ruimte om het kanaal niet te verstoppen) met daarin de chip.

Het vaccin is een koude vloeistof, de wax smelt niet als ze de naald prepareren door er een beetje vaccin uit spuiten om te voorkomen dat ze lucht inspuiten.
Maar als de naald in de huid geprikt wordt is het anders. Door de geringe massa van de naald warmt deze snel op, en kan de wax smelten waarna het met het vaccin meegespoeld wordt.

Dit totaal niet serieus nemen, ik hang graag de troll uit, als iemand deze theorie ergens anders al gezien heeft lees ik het graag :)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_198805500
twitter


Ze zijn gek geworden. Echt gek. Zo de jeugd aanvallen die genieten van de zon.

@Moderators aan wie kan ik een mail sturen voor mijn vraag over mijn ban?
pi_198805988
Mooi die verplichte vaccinatie.

Ik hoop dat de zorgmedewerkers die daar geen trek in hebben, massaal uit de zorg stappen.

Hebben ze een iets groter probleem.

Belachelijk om te bedenken dat je mensen kunt verplichten iets in hun lichaam te stoppen. Of dat nu een piemel, bolletjes cocaine of een vaccin is.

Zoiets moet op vrijwillige basis blijven, anders is het je reinste verkrachting.
  donderdag 1 april 2021 @ 21:16:03 #24
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_198806521
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_198806747
quote:
0s.gif Op woensdag 31 maart 2021 00:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als je alle mensen met astma, copd, kanker, diabetis, nierfalen, hiv, overgewicht, hartproblemen etc bij elkaar opteld zijn dat er nogal wat ja.
Er is inderdaad 'n hele lange lijst van chronische ziektes die veel erger dan covid zijn.
Maar goed, ALS al de 7 miljoen kwetsbaren/mensen met chronische ziektes de vaccin willen.
Het gaat niet zo erg soepel met de vax program.

Edit: Ik vraag me ook af hoeveel doden van longterm chronische ziektes als covid doden opgeschreven zijn.

[ Bericht 6% gewijzigd door Tingo op 01-04-2021 21:27:55 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198807308
12 April de pubs en restaurants met beer gardens in de UK open mogen.
Ligt eraan het mooie Engelse weer natuurlijk hoe populair dat zou zijn, maar met 'n goede paraplu kan het ook gezellig zijn.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198807498
quote:
Waarom zou dat een doel zijn?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198807858
"now we must fight"

En dan keihard delen op facebook >:)
Conscience do cost.
pi_198808253
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 21:22 schreef Tingo het volgende:

[..]

Er is inderdaad 'n hele lange lijst van chronische ziektes die veel erger dan covid zijn.
Maar goed, ALS al de 7 miljoen kwetsbaren/mensen met chronische ziektes de vaccin willen.
Het gaat niet zo erg soepel met de vax program.

Edit: Ik vraag me ook af hoeveel doden van longterm chronische ziektes als covid doden opgeschreven zijn.
Hangt ervan af wat hun primaire doodsoorzaak was
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198808755
quote:
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 21:44 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Waarom zou dat een doel zijn?
En waarom zou je een Noorse blogger/ schrijver uberhaupt serieus moeten nemen?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198812742
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 21:39 schreef Tingo het volgende:
12 April de pubs en restaurants met beer gardens in de UK open mogen.
Ligt eraan het mooie Engelse weer natuurlijk hoe populair dat zou zijn, maar met 'n goede paraplu kan het ook gezellig zijn.
hebben ze dat niet vaker belooft? net als hier zeg maar.
  vrijdag 2 april 2021 @ 01:04:04 #32
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198814560
twitter


Maar niet als verschillende Republikeinse Staten te vroeg opengaan natuurlijk ...

twitter


... zoals in Florida waar een idioot als DeSantis gouverneur is:

twitter


twitter


[ Bericht 45% gewijzigd door Kijkertje op 02-04-2021 05:09:53 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198814821
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:31 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

3,8% overlijdt van alle mensen die bijwerkingen hebben door het vaccin. Ik weet niet hoor, maar de ifr van corona is 0,15%. Dus hoezo??????
Als 3.8% van de gevaccineerde mensen zouden overlijden dan hadden we allang daar echt niuws over gehoord.. In Amerika hebben 99.6 miljoen mensen minsten 1 vaccinatie spuitje gehad. 3.8% daarvan zouden 3.8 miljoen doden zijn. :D

Gezondheid is een vak Simone, cijfers interpreteren ook dat zou ook onderdeel van je vak moeten zijn. _O-
pi_198815849
quote:
Hoogstens de wattenstaafjes en dan nog is het debunked

https://dpa-factchecking.com/netherlands/210329-99-11015/

En vwb morgellons
https://fullfact.org/online/video-pcr-tests-nanoparticles/

Waarom verspreid je dit soort onzin?

[ Bericht 6% gewijzigd door devlinmr op 02-04-2021 09:41:39 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198816173
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198816405
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 april 2021 04:46 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]

Maar niet als verschillende Republikeinse Staten te vroeg opengaan natuurlijk ...

[ twitter ]

... zoals in Florida waar een idioot als DeSantis gouverneur is:

[ twitter ]

[ twitter ]
We destroy many lives this month.

Owee als je denkt dat het meer schade doet dan goed. Want je praat over mensenlevens.... Jaja.. Lekker ethisch die manier van discussie afkappen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198816612
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:11 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Juist ja, _O- je doet iig weer je best.

https://www.google.nl/p/s(...)dc-avoid-travel/amp/
404. That’s an error.

The requested URL /p/s/thepoinguy.com/news/cdc-avoid-travel/amp/ was not found on this server. That’s all we know.

Maar stel dat het echt is. Wat is er eigenlijk zo erg aan wat ze zegt? Het enige wat er gezegd wordt is dat de CDC "bolder" moet zijn mbt het maken van het statement dat restricties opgeheven kunnen worden voor mensen die gevaccineerd zijn. Open gaat het toch wel

[ Bericht 7% gewijzigd door devlinmr op 02-04-2021 10:39:20 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198816898
Duitse scholieren in de deelstaat Noordrijn-Westfalen moeten zich na de paasvakantie twee keer per week testen op het coronavirus. Ongeveer twintig procent van de leerlingen weigert dat tot nu toe, reden voor de deelstaatregering in Düsseldorf de zelftests te verplichten. Andere deelstaten werken aan een testplicht.

:r

Je zou je kind maar om de paar dagen laten mishandelen.. ouderonwaardig.
Ziek in je kop ben je dan.
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:09:03 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198817131
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:52 schreef PSVCL het volgende:
laten mishandelen
:R
Huilen dan.
pi_198817132
Doordat ziekenhuispersoneel oververmoeid thuiszit, zijn er minder IC-bedden beschikbaar voor coronapatiënten, meldt Nu.nl na een rondgang langs zorgregio's. Op sommige plekken is het ziekteverzuim onder personeel verdubbeld. Zo zit in Groningen, Drenthe en Friesland 14 procent van het personeel thuis, tegen 6 tot 8 procent normaal gesproken. Door de tekorten zijn de noordelijke provincies niet in staat bij te dragen aan de opschaling van de ziekenhuiscapaciteit die nodig is om coronapatiënten over het land te spreiden. (NOS)


Tuurlijk joh _O- _O-
Dat was weer genoeg Corona voor vandaag
pi_198817274
twitter
eindelijk iemand die ook snapt dat we moeten leren omgaan met het virus. Eventueel ziek worden en doodgaan hoort nu eenmaal bij het leven.
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:23:43 #45
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_198817333
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:09 schreef PSVCL het volgende:
Doordat ziekenhuispersoneel oververmoeid thuiszit, zijn er minder IC-bedden beschikbaar voor coronapatiënten, meldt Nu.nl na een rondgang langs zorgregio's. Op sommige plekken is het ziekteverzuim onder personeel verdubbeld. Zo zit in Groningen, Drenthe en Friesland 14 procent van het personeel thuis, tegen 6 tot 8 procent normaal gesproken. Door de tekorten zijn de noordelijke provincies niet in staat bij te dragen aan de opschaling van de ziekenhuiscapaciteit die nodig is om coronapatiënten over het land te spreiden. (NOS)

Tuurlijk joh _O- _O-
Dat was weer genoeg Corona voor vandaag
Waarom vind je dat ongeloofwaardig?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:28:05 #46
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198817394
twitter


Brrr...wat een lol.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198817466
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:52 schreef PSVCL het volgende:
Je zou je kind maar om de paar dagen laten mishandelen.. ouderonwaardig.
Ziek in je kop ben je dan.
Een onschuldige test als mishandeling zien dan ben je idd ziek in je hoofd. :D
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:33:03 #48
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198817492
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:19 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]eindelijk iemand die ook snapt dat we moeten leren omgaan met het virus. Eventueel ziek worden en doodgaan hoort nu eenmaal bij het leven.
Open deur is open.
Huilen dan.
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:42:19 #49
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198817655
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 07:23 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als 3.8% van de gevaccineerde mensen zouden overlijden dan hadden we allang daar echt niuws over gehoord.. In Amerika hebben 99.6 miljoen mensen minsten 1 vaccinatie spuitje gehad. 3.8% daarvan zouden 3.8 miljoen doden zijn. :D

Gezondheid is een vak Simone, cijfers interpreteren ook dat zou ook onderdeel van je vak moeten zijn. _O-
3,8% van de gene met bijwerkingen.
maar goed beetje hoofdpijn valt al onder bijwerkingen
dat zou betekenen van de 690.000 Nederlanders die gevaccineerd zouden zijn we nu al meer doden door vaccin zouden hebben dan corona zelf.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 2 april 2021 @ 11:46:10 #50
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198817723
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 10:52 schreef PSVCL het volgende:
Duitse scholieren in de deelstaat Noordrijn-Westfalen moeten zich na de paasvakantie twee keer per week testen op het coronavirus. Ongeveer twintig procent van de leerlingen weigert dat tot nu toe, reden voor de deelstaatregering in Düsseldorf de zelftests te verplichten. Andere deelstaten werken aan een testplicht.

:r

Je zou je kind maar om de paar dagen laten mishandelen.. ouderonwaardig.
Ziek in je kop ben je dan.
Meeste kinderen stoppen knikkers legoblokjes zelf al ind de neus, als ik mijn kind met een houten lepel te eten geef ben ik haar dan ook aan het mishandelen? het is namelijk groter dan een stokje plus ik doe het herhaaldelijk en vaak ook als ze niet wil... :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198818497
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 01:04 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

hebben ze dat niet vaker belooft? net als hier zeg maar.
Ik weet het niet meer tbh. :o) Weekend familie/vrienden bezoekje naar de UK momenteel lijkt 'n hele avontuur te zijn. Normaal zou ik bij m'n moeder, broer en vrienden overnachten, all-day pub crawl doen, voetbal gaan kijken, live music in de kroeg met ouwe vrienden zien, vaak uit eten...dat ik helemaal vergeten helaas. Ik baal er van als ik teveel over denken.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198818529
quote:
1s.gif Op donderdag 1 april 2021 22:05 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Hangt ervan af wat hun primaire doodsoorzaak was
Hangt ook vanaf wie die doodverklaring ingevuld heeft en/of diagnosis gemaakt.
.........
In Maart 2020, de hele UK death registry procedure versoepeld/versimpeld was.
Dat maar 'n week of zo na de presentatie van de paniekzaaijende corona pandemie publicatie van Neil Ferguson was. Ferguson wel 'n geschiedenis van foute pandemie computer modellen heeft.
In Mei 2020, Ferguson ontslag genomen heeft i.v.m. corona maatregeling overtredingen met z'n getrouwde vriendin :o)
Wat 'n poppenkast zeg! Dat sommige mensen deze soort figuren nog vertrouwen ook 'n raadsel is.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198818559
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:19 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]eindelijk iemand die ook snapt dat we moeten leren omgaan met het virus. Eventueel ziek worden en doodgaan hoort nu eenmaal bij het leven.
Ik vertrouw geen woord van de gast.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198818575
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:42 schreef theguyver het volgende:

[..]

3,8% van de gene met bijwerkingen.
maar goed beetje hoofdpijn valt al onder bijwerkingen
dat zou betekenen van de 690.000 Nederlanders die gevaccineerd zouden zijn we nu al meer doden door vaccin zouden hebben dan corona zelf.
Zoals VAERS op hun eigen website zegt

[quote]VAERS reports alone cannot be used to determine if a vaccine caused or contributed to an adverse event or illness.[/quote]

Het gaat puur om het aantal meldingen. Als je dus mensen van 80+ gaat vaccineren en er gaan er een aantal dood, iets wat zeer gebruikelijk is, dan wordt dat gemeld en kan het eventueel onderzocht worden. Maar het zegt dus helemaal niks
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198818942
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:34 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ik weet het niet meer tbh. :o) Weekend familie/vrienden bezoekje naar de UK momenteel lijkt 'n hele avontuur te zijn. Normaal zou ik bij m'n moeder, broer en vrienden overnachten, all-day pub crawl doen, voetbal gaan kijken, live music in de kroeg met ouwe vrienden zien, vaak uit eten...dat ik helemaal vergeten helaas. Ik baal er van als ik teveel over denken.
Die mensen daar mogen de UK toch niet verlaten zonder goede reden?
pi_198819452
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 13:12 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Die mensen daar mogen de UK toch niet verlaten zonder goede reden?
Zonder goede reden zeggen ze, ja. Ik denk dat het feit dat ik woonachtig in NL ben zou 'n goede reden zijn. MAAR – 'people attempting to leave the UK without good reason could face a fine of 5000 pounds' zeggen ze ook.
'Gelukkig' wegens die idiotische Brexit gedoe moet ik, voor het eerste keer in 30 jaar 'n verblijfs/werkvergunning hebben. Ik kan ook makkelijk Nederlands citizenship/paspoort krijgen maar dat wil ik niet omdat ik moet dan m'n Britse passport/citizenship inleveren.

:) Als ik wat jonger was, zou ik m'n appartement hier verkopen en 'n leuke oude huisje in de Scottish Highlands gaan kopen met 'n tuin groot genoeg om 20 kittens te laten rondlopen en groenten groeien/kweken. Met zonnepanellen. Zonder internet en TV dan ben ik van de covid shitshow 'n beetje klaar mee :)

Edit:Aantal kippen en 'n geit zou ook handig zijn...en dan hopelijk 'n kroegje binnen 'n paar kms loopafstand.

[ Bericht 3% gewijzigd door Tingo op 02-04-2021 14:09:04 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:22:03 #57
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198819707
https://www.telegraaf.nl/(...)tie-met-astra-zeneca

Hoeveel van dit soort, of soortgelijke gevallen halen niet de media
Mai pben rai~!
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:24:24 #59
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_198819737
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Zoals VAERS op hun eigen website zegt


[..]



Het gaat puur om het aantal meldingen. Als je dus mensen van 80+ gaat vaccineren en er gaan er een aantal dood, iets wat zeer gebruikelijk is, dan wordt dat gemeld en kan het eventueel onderzocht worden. Maar het zegt dus helemaal niks
Dan nog is dat een enorm aantal
Andere sites geven aan dat het aantal overleden personen na vaccinatie zo'n 100 personen betreft.

bijwerkingen van vaccinaties zijn een behoorlijk aantal waarbij van allerlei simpele dingen worden genoemd.
daarom vind ik het frappant dat ze een percentage van nog geen 4% handteren
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_198819774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:22 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)tie-met-astra-zeneca

Hoeveel van dit soort, of soortgelijke gevallen halen niet de media
quote:
In de periode waarin de klachten optraden zijn grofweg 400.000 mensen met AstraZeneca gevaccineerd.
Niet zo moeilijk om te bepalen wat het laagste risico voor jou is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  vrijdag 2 april 2021 @ 14:29:05 #61
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198819796
Mai pben rai~!
pi_198819955
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 14:29 schreef KNAK het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)gezondheidsonderzoek

Tot zover het medisch geheim(?)
Geen idee.. wat staat er in de nota?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198819985
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hangt ook vanaf wie die doodverklaring ingevuld heeft en/of diagnosis gemaakt.
.........

In Nederland is dat de (huis)arts

[ Bericht 34% gewijzigd door devlinmr op 02-04-2021 17:45:02 ]
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 2 april 2021 @ 15:44:51 #64
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198820706
twitter


twitter


Deze ondernemende man ziet het goed.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198821693
quote:
Toch geen Zomercarnaval dit jaar: dansers bang voor besmettingen
Er komt geen 2021-editie van het Rotterdamse Zomercarnaval. Hoewel begin maart nog werd aangekondigd dat het evenement naar Ahoy verhuisde, is toch besloten daarvan af te zien vanwege ‘gebrek aan enthousiasme bij de achterban’. De organisatie zet nu vol in op een spectaculaire 35ste editie op een vernieuwde Coolsingel.
https://www.ad.nl/rotterd(...)smettingen~afa32206/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198822118
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Deze ondernemende man ziet het goed.
Wat een mafklapper
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198822212
quote:
Gezamenlijke oproep Rutte en Duitse deelstaatpremier: blijf thuis
Premier Rutte en zijn collega Laschet van de Duitse deelstaat Noordrijn-Westfalen roepen hun landgenoten op om met Pasen niet de grens over te gaan, als dat niet noodzakelijk is. "Wat u in het buurland moet regelen, mag u doen. Maar voor de rest willen wij u met klem verzoeken: blijf thuis. Ga niet op vakantie en ga er ook niet op uit in het buurland."
https://nos.nl/liveblog/2(...)tingen-vlakt-af.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198822663
https://www.ad.nl/wonen/l(...)-verbouwen~ab7ca75f/

Echt kut voor de economie die Corona....
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 2 april 2021 @ 18:54:25 #69
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198823197
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  vrijdag 2 april 2021 @ 19:15:40 #71
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_198823303
Huilen dan.
pi_198825277
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 18:27 schreef devlinmr het volgende:
https://www.ad.nl/wonen/l(...)-verbouwen~ab7ca75f/

Echt kut voor de economie die Corona....
Je weet dat de normale gang van zaken dus overhoop is gegooid en dat die verstoring zorgt voor minder mensen op bepaalde plekken en meer vraag naar producten die te maken hebben met woonverbetering.

Je artikel is logisch, maar is slechts een enkel facet van de totale economie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198826427
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja, mondkapjes zijn totaal zinloos, tenzij iemand alles onderhoest heeft het gewoon geen zin.

Het aantal besmettingen dat wordt tegengehouden is echt minimaal, ik zie bijna niemand hoesten in de supermarkt.
Dat je iemand niet ziet hoesten, betekent natuurlijk niet dat het 1 gangpad verder niet gebeurt he. :')

Daarnaast gaat het niet alleen om hoesten, maar ook niezen, praten, schreeuwen, lachen, etc.

https://www.insider.com/m(...)s-coronavirus-2020-7

Het lijkt me duidelijk dat het een doel dient.
pi_198826603
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:33 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat je iemand niet ziet hoesten, betekent natuurlijk niet dat het 1 gangpad verder niet gebeurt he. :')

Daarnaast gaat het niet alleen om hoesten, maar ook niezen, praten, schreeuwen, lachen, etc.

https://www.insider.com/m(...)s-coronavirus-2020-7

Het lijkt me duidelijk dat het een doel dient.
Succes met mensen covid aan praten als je elkaar niet aan het tongzoenen bent ondertussen...

Asymptomatische besmettingen zijn Total bs.

Het lijkt me duidelijk dat die mondkapjes totaal niet werken.

Die grote druppels houdt het inderdaad tegen maar die komen niet verder dan een meter.

Dan moet je het nog hebben ook...

Je ziet ook niks op macro schaal gebeuren door die mondkapjes. Er is een reden dat J v Dissel er ook niks in ziet bijv.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198826964
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je weet dat de normale gang van zaken dus overhoop is gegooid en dat die verstoring zorgt voor minder mensen op bepaalde plekken en meer vraag naar producten die te maken hebben met woonverbetering.

Je artikel is logisch, maar is slechts een enkel facet van de totale economie.
Ware het niet dat als er zoveel mensen investeren in woningverbetering het blijkbaar in andere sectoren ook goed gaat
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198827021
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef ludovico het volgende:

[..]

Succes met mensen covid aan praten als je elkaar niet aan het tongzoenen bent ondertussen...

Asymptomatische besmettingen zijn Total bs.

Het lijkt me duidelijk dat die mondkapjes totaal niet werken.

Die grote druppels houdt het inderdaad tegen maar die komen niet verder dan een meter.

Dan moet je het nog hebben ook...

Je ziet ook niks op macro schaal gebeuren door die mondkapjes. Er is een reden dat J v Dissel er ook niks in ziet bijv.
Ik praat helemaal niemand COVID aan, en draag zelf ook geen mondkapje maar het nut ervan valt niet te ontkennen. Jij hebt een compleet ander artikel erbij gepakt als hetgeen ik heb gepost ofzo? 8)7
pi_198827083
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ware het niet dat als er zoveel mensen investeren in woningverbetering het blijkbaar in andere sectoren ook goed gaat
En sommige niet. What else.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198827095
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik praat helemaal niemand COVID aan, en draag zelf ook geen mondkapje maar het nut ervan valt niet te ontkennen. Jij hebt een compleet ander artikel erbij gepakt als hetgeen ik heb gepost ofzo? 8)7
Nee je artikel gaat over dikke druppels. Das waar, zegt alleen niks over hoeveel effect het heeft.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198827432
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

En sommige niet. What else.
Klopt, maar het punt is dat de economie niet naar de knoppen gaat vooralsnog
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198827733
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt, maar het punt is dat de economie niet naar de knoppen gaat vooralsnog
Behalve alles wat niet wel vaart bij 1.5m en lock down regels.

Het complete mkb zegmaar.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:16:01 #81
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198828124
Die belastingdienst aangifte reclame op TV net gezien :') Wat erg..
Da's een puik stukje wrede, gevoelloze spotternij wat je voorbij ziet komen. Die horecaondernemer, een man met een terechte zure gezichtsuitdrukking, dat ook hij even z'n aangifte doet ondanks hij naar de klote is en ermee stopt..
Eerst slopen ze je om je vervolgens aan je verplichtingen te herinneren 8)7 _O-

Enfin,..
Wanneer gaat Kaag premier worden? Na alle theater van de afgelopen dagen is het wel duidelijk dat Rutte uiteindelijk plaats gaat maken voor mafklappertje en Corona-hardliner Kaag. Een nieuwe frisse wind in de vorm van allerlei Corona gerelateerde vrijheidsbeperkende ellende *O*
Mai pben rai~!
pi_198828384
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Behalve alles wat niet wel vaart bij 1.5m en lock down regels.

Het complete mkb zegmaar.
Het MKB is groter geworden.

Tevens doet een loodgieter er geen slechtere zaken om als er Corona is, dus vraag me af waar je aan refereert.
pi_198828388
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Nee je artikel gaat over dikke druppels. Das waar, zegt alleen niks over hoeveel effect het heeft.
Je kan het ook gewoon niet willen zien.
pi_198828466
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 12:37 schreef Tingo het volgende:

[..]

Hangt ook vanaf wie die doodverklaring ingevuld heeft en/of diagnosis gemaakt.
.........
In Maart 2020, de hele UK death registry procedure versoepeld/versimpeld was.
Dat maar 'n week of zo na de presentatie van de paniekzaaijende corona pandemie publicatie van Neil Ferguson was. Ferguson wel 'n geschiedenis van foute pandemie computer modellen heeft.
In Mei 2020, Ferguson ontslag genomen heeft i.v.m. corona maatregeling overtredingen met z'n getrouwde vriendin :o)
Wat 'n poppenkast zeg! Dat sommige mensen deze soort figuren nog vertrouwen ook 'n raadsel is.
Ouwe vriendin van me doodgeggaan is.
Aantal jaren had ze 'n chronische lever ziekte.Heb ik haar voor het laatste keer begin 2020 gezien en ze wist al dat ze niet zo lang te leven had.
Doodoorzaak als corona opgeschreven is.
Er zijn heel veel van dit soort verhalen te vinden helaas.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198828501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je weet dat de normale gang van zaken dus overhoop is gegooid en dat die verstoring zorgt voor minder mensen op bepaalde plekken en meer vraag naar producten die te maken hebben met woonverbetering.

Je artikel is logisch, maar is slechts een enkel facet van de totale economie.
Veel mensen iets meer tijd en geld over hebben....geen vakantie, uit eten enz.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198828504
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Deze ondernemende man ziet het goed.
_O_
pi_198828509
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:41 schreef Tingo het volgende:

[..]

Ouwe vriendin van me doodgeggaan is.
Aantal jaren had ze 'n chronische lever ziekte.Heb ik haar voor het laatste keer begin 2020 gezien en ze wist al dat ze niet zo lang te leven had.
Doodoorzaak als corona opgeschreven is.
Er zijn heel veel van dit soort verhalen te vinden helaas.
pi_198828525
Houdt iedereen hier het nog een beetje vol? Ik vind de stress die ik rondom deze situatie ervaar nogal lastig worden eigenlijk.

-O-
pi_198828602
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:46 schreef n__n het volgende:
Houdt iedereen hier het nog een beetje vol? Ik vind de stress die ik rondom deze situatie ervaar nogal lastig worden eigenlijk.

-O-
Je bent zeker niet alleen. Ik hoor ook van de meeste positief denkende mensen dat het niet erg goed gaat.
Helft van de bevolking kunnen met depressie enz. gediagnoseerd zijn.
Sterkte nog.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198828636
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:54 schreef Tingo het volgende:

[..]

Je bent zeker niet alleen. Ik hoor ook van de meeste positief denkende mensen dat het niet erg goed gaat.
Helft van de bevolking kunnen met depressie enz. gediagnoseerd zijn.
Sterkte nog.
Ja ik hoor het ook van anderen. Maar wat ik ook merk is dat ik sommige mensen beter niet meer kan zien omdat ze zó negatief zijn geworden qua energie, dat ik me na ze gezien te hebben nog slechter voel. Dus ik moet nu mezelf beschermen tegen enerzijds mensen die hetzelfde over de situatie denken, maar de energie uit me zuigen. En anderzijds zijn er heel wat mensen prominent aanwezig in mijn leven en omgeving, ongewild, waarmee ik nu dus behoorlijk bots en ook niet meer goed mee om kan gaan. Sterker nog, onze realiteiten lijken verder van elkaar af te geraken. Ik vind het eng.

En dankjewel! O+
pi_198828865
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:58 schreef n__n het volgende:

[..]

Ja ik hoor het ook van anderen. Maar wat ik ook merk is dat ik sommige mensen beter niet meer kan zien omdat ze zó negatief zijn geworden qua energie, dat ik me na ze gezien te hebben nog slechter voel. Dus ik moet nu mezelf beschermen tegen enerzijds mensen die hetzelfde over de situatie denken, maar de energie uit me zuigen. En anderzijds zijn er heel wat mensen prominent aanwezig in mijn leven en omgeving, ongewild, waarmee ik nu dus behoorlijk bots en ook niet meer goed mee om kan gaan. Sterker nog, onze realiteiten lijken verder van elkaar af te geraken. Ik vind het eng.

En dankjewel! O+
Graag gedaan.
Tis inderdaad moeillijk.
Ik vind het jammer voor de mensen die de hele shitshow nog geloven en dus bang van de zogenaamde killervirus zijn.
Gelukkig heb ik 'n aantal vrienden die ik kan nog ouwewets gezellig met ze doen....en ook effe zeiken en soms lachen over het hele situatie. Die onzekerheid het ergste is.
Ik denk dat de isolatie/geen direct human contact 'n deel van de covid PsyOp is. Het is social experiment/engineering. Dat heb ik vanaf dag een gezegd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 03-04-2021 01:37:29 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198828989
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 01:32 schreef Tingo het volgende:

[..]

Graag gedaan.
Tis inderdaad moeillijk.
Ik vind het jammer voor de mensen die de hele shitshow nog geloven en dus bang van de zogenaamde killervirus zijn.
Gelukkig heb ik 'n aantal vrienden die ik kan nog ouwewets gezellig met ze doen....en ook effe zeiken en soms lachen over het hele situatie. Die onzekerheid het ergste is.
Ik denk dat de isolatie/geen direct human contact 'n deel van de covid PsyOp is. Het is social experiment/engineering. Dat heb ik vanaf dag een gezegd.
Dat heb je inderdaad, maar je zegt wel meer dingen die compleet mesjokke zijn.

Dat satellieten niet bestaan, omdat we zeekabels hebben, om maar een voorbeeld te noemen. :D
pi_198829038
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 15:44 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Deze ondernemende man ziet het goed.
Natuurlijk wordt de vergelijking met WO2 weer gemaakt. 8)7

En hij rijdt in een Peug 307CC, is het je kapper @controlaltdelete ? Beetje goed met highlights enzo?
pi_198829039
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:45 schreef PSVCL het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
pi_198829041
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Het MKB is groter geworden.

Tevens doet een loodgieter er geen slechtere zaken om als er Corona is, dus vraag me af waar je aan refereert.
Winkeliers, horeca, contact beroepen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198829042
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:34 schreef illusions het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon niet willen zien.
Waar heb je het over joh, de transmissie middels grote druppels in OV danwel supermarkt danwel winkel is verwaarloosbaar klein. Daar ga je nooit enig effect in kunnen vinden.

Ik denk dat jij dat niet wilt zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198829043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 02:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Winkeliers, horeca, contact beroepen.
Schoonheidsspecialisten, kappers, etc. mogen gewoon werken.

Jij bent dus van mening dat winkels en horeca het complete MKB vormen? Apart.
pi_198829048
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 02:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Schoonheidsspecialisten, kappers, etc. mogen gewoon werken.

Jij bent dus van mening dat winkels en horeca het complete MKB vormen? Apart.
Neehoor, bedtijd
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198829050
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 02:31 schreef ludovico het volgende:

[..]

Neehoor, bedtijd
Dat is anders precies wat je zegt. "Het complete MKB", als ik vraag waar je aan refereert is dat je antwoord.

Je staat dus niet achter je woorden?

:')
pi_198829750
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:24 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Klopt, maar het punt is dat de economie niet naar de knoppen gaat vooralsnog
Nee klopt,die is al naar de knoppen
pi_198829796
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 02:32 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is anders precies wat je zegt. "Het complete MKB", als ik vraag waar je aan refereert is dat je antwoord.

Je staat dus niet achter je woorden?

:')
Klopt, xx lekker geslapen wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198829850
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 02:29 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar heb je het over joh, de transmissie middels grote druppels in OV danwel supermarkt danwel winkel is verwaarloosbaar klein. Daar ga je nooit enig effect in kunnen vinden.

Met al de volgens jou verwaarloosbare kleine kansen kun je ons dan verklaren hoe dit virus zich dan nog steeds verspreid? :D
pi_198829869
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 11:19 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]eindelijk iemand die ook snapt dat we moeten leren omgaan met het virus. Eventueel ziek worden en doodgaan hoort nu eenmaal bij het leven.
Lezen is ook een vak:

quote:
and Covid will eventually have to be managed in a similar manner to serious seasonal viruses such as flu
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_198830191
Sportscholen open ! Nu
pi_198830194
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Met al de volgens jou verwaarloosbare kleine kansen kun je ons dan verklaren hoe dit virus zich dan nog steeds verspreid? :D
Het killervirus!!!!
pi_198830441
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:48 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Met al de volgens jou verwaarloosbare kleine kansen kun je ons dan verklaren hoe dit virus zich dan nog steeds verspreid? :D
Aerosols.
Mensen thuis.

Mensen met symptomen die naar buiten gaan en dan hun snot afvegen aan objecten die mensen veel aanraken.

Allemaal leuk en aardig hoor maar het is nogal veelzeggend dat er in de buitenlucht echt niemand besmet raakt.

Het grote verschil is luchtcirculatie en misschien het aanraken van voorwerpen. Maar als mensen handen wassen voor dlze uit huis gaan en geen symptomen hebben.. Ja sorry maar dat is gewoon niet een rationele verklaring voor besmettingen.

Veelzeggend is overigens ook gewoon het gebrek aan bewijs. We spreken over een wetenschap die al langer dan vandaag wordt beleden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198830461
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:41 schreef ludovico het volgende:

[..]

Aerosols.
En wat is de definitie van aerosolen?
pi_198830522
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

En wat is de definitie van aerosolen?
Kleine zwevende druppeltjes.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198831153
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Behalve alles wat niet wel vaart bij 1.5m en lock down regels.

Het complete mkb zegmaar.
Oh?, mijn kaasboer heeft het nog nooit zo druk gehad, is toch echt een mkb'er.
Net als mijn slager, groenteboer, de molen waar ik mijn meel haal, de fietsenmaker die mijn mtb onderhoud en zo nog velen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198831192
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:32 schreef Jappie81 het volgende:

[..]

Nee klopt,die is al naar de knoppen
:')

https://ec.europa.eu/neth(...)0niveau%20van%202019.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198831224
quote:
Raar artikel, interessante titel en dan verder gaat het daar helemaal niet over. Of ik mis iets
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 3 april 2021 @ 10:58:38 #113
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198831317
https://www.telegraaf.nl/(...)ect-met-astra-zeneca
" om verspilling tegen te gaan." :')

Je zou 'm maar net in je lijf gespoten hebben gekregen..

[ Bericht 20% gewijzigd door KNAK op 03-04-2021 11:06:05 ]
Mai pben rai~!
pi_198831451
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:58 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ect-met-astra-zeneca
" om verspilling tegen te gaan." :')

Je zou 'm maar net in je lijf gespoten hebben gekregen..
Dan is er 99.99999% kans dat er niks aan de hand is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 3 april 2021 @ 11:14:45 #115
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198831551
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dan is er 99.99999% kans dat er niks aan de hand is
Heb je het over het vaccin, of Corona in het algemeen?
_O-

50% kans dat je mogelijk eindelijk ook het licht hebt gezien.. *O*
Mai pben rai~!
pi_198831581
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:14 schreef KNAK het volgende:

[..]

Heb je het over het vaccin, of Corona in het algemeen?
_O-

50% kans dat je mogelijk eindelijk ook het licht hebt gezien.. *O*
De kans dat ik het licht heb gezien is 100%. Vaccins all the way *O*
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  zaterdag 3 april 2021 @ 12:04:15 #117
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198832260
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:58 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ect-met-astra-zeneca
" om verspilling tegen te gaan." :')

Je zou 'm maar net in je lijf gespoten hebben gekregen..
of deze.
https://nypost.com/2021/0(...)tter_impression=true
  zaterdag 3 april 2021 @ 12:20:22 #118
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198832500
quote:
Het doet je afvragen hoeveel van dit soort shit de media niet haalt... Dat is ongetwijfeld meer dan wat je leest
Mai pben rai~!
pi_198832527
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198832934
quote:
Das toch weer fijn. Hebben we al die reeds op sterven liggende bejaarden en vetzakken met al onze offers en maatregelen toch nog die paar maandjes extra leven kunnen geven. Daar doen we het per slot van rekening voor.
pi_198833338
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:57 schreef yinxs het volgende:

[..]

Das toch weer fijn. Hebben we al die reeds op sterven liggende bejaarden en vetzakken met al onze offers en maatregelen toch nog die paar maandjes extra leven kunnen geven. Daar doen we het per slot van rekening voor.
Helaas voor jou komen de al op sterven liggende bejaarden niet op de IC terecht
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198833748
quote:
Koopmans plaatst risico op trombose na AstraZeneca-vaccinatie in perspectief
Hoogleraar virologie Marion Koopmans heeft op Twitter de kans op trombose na een prik met het AstraZeneca-vaccin in perspectief geplaatst. "OK, ff opgezocht: kans op trombose na AZ-vaccinatie zit tussen kans op overlijden door een aanval door een hond en kans op overlijden door bliksem in, schrijft ze.

Daarna twittert ze een staatje uit een onderzoek van het Europese geneesmiddelenagentschap EMA. Daaruit blijkt dat trombose in diepgelegen aderen en longembolieën in 0,02 procent van de gevallen voorkomen. Dat is volgens EMA minder dan verwacht.
https://nos.nl/liveblog/2(...)ans-astrazeneca.html
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198833778
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Helaas voor jou komen de al op sterven liggende bejaarden niet op de IC terecht
Helaas voor jou wel als er nog een kleine kans is. En om die gaat het hier per definitie, want dezen hebben het de eerste keer nog net aan overleefd. Had je nog een theorie over hoe het zit met de dikkertjes?
pi_198834641
quote:
IC van LUMC vol met coronapatiënten, transplantatie op laatste moment afgezegd
De transplantatie van een nier bij een patiënt van het Leidse ziekenhuis LUMC is uitgesteld omdat er geen plek was op de intensive care van het ziekenhuis, vanwege de zorg voor coronapatiënten.

Dat bevestigt het LUMC aan RTL Nieuws. Het ziekenhuis kan er verder weinig over kwijt, vanwege de privacy van de patiënt. "We vinden dit natuurlijk heel erg naar en uitermate teleurstellend voor deze patiënt en zijn of haar familie", zegt een woordvoerder.

Een kennis van de patiënt zegt dat de transplantatie 'na jarenlange ellende' eindelijk gepland was. Er was al bloed geprikt en er was een match voor de donororganen. De patiënt was al op weg naar het ziekenhuis, zegt de kennis.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ntensive-care-corona
Er is nog nooit zo'n drukte geweest op de Nederlandse IC-afdelingen dan nu. Met daarmee dramatische excessen zoals deze. En ondertussen plaatsen de wappies filmpjes van nepnieuws zodat het tegenovergestelde lijkt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 3 april 2021 @ 15:37:56 #125
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198834727
Als ze dat zeggen dan zal dit wel zo zijn. Als het zo doorgaat ligt het hele ziekenhuis vol met coronaatjes mocht je iets anders hebben dan is het vette pech. ;(
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198835196
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Als ze dat zeggen dan zal dit wel zo zijn. Als het zo doorgaat ligt het hele ziekenhuis vol met coronaatjes mocht je iets anders hebben dan is het vette pech. ;(
Ja, dat zeggen we hier al heel lang. De grootste medische ellende komt niet door corona zelf, maar door uitgestelde andere zorg vanwege corona. Die schade is echt gigantisch en de hoofdreden waarom we al de maatregelen ingevoerd hebben. Niet omdat corona een 'killervirus' is, maar omdat het zo'n enorme druk legt op onze ziekenhuizen en IC-afdelingen. Waarom geloof je dat nu wel?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:59:08 #127
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198835624
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen we hier al heel lang. De grootste medische ellende komt niet door corona zelf, maar door uitgestelde andere zorg vanwege corona. Die schade is echt gigantisch en de hoofdreden waarom we al de maatregelen ingevoerd hebben. Niet omdat corona een 'killervirus' is, maar omdat het zo'n enorme druk legt op onze ziekenhuizen en IC-afdelingen. Waarom geloof je dat nu wel?
Misschien nog een dansje op de socials en YouTube gooien om aandacht te vragen voor de drukte?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198835761
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Misschien nog een dansje op de socials en YouTube gooien om aandacht te vragen voor de drukte?
Als jij je al een jaar kapot moet werken vanwege alle corona-ellende en die dagelijks van dichtbij meemaakt, dan is een dansje ter ontspanning soms heel nuttig.

Waar komt die enorme haat om dansend ziekenhuispersoneel toch vandaan?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  † In Memoriam † zaterdag 3 april 2021 @ 17:50:52 #129
88815 The_Emotion
98.3
pi_198836304
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 17:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als jij je al een jaar kapot moet werken vanwege alle corona-ellende en die dagelijks van dichtbij meemaakt, dan is een dansje ter ontspanning soms heel nuttig.

Waar komt die enorme haat om dansend ziekenhuispersoneel toch vandaan?
Simpel, door dansfilmpjes op Facebook en Tiktok te dumpen wordt een verkeerde indruk achter gelaten.

Van mij mogen ze alle stress en spanning van ze afdansen in hun pauzes, maar wees voorzichtig met sociale media.
Genoeg mensen die dan gaan denken dat ze maar een lolletje maken met IC bedden vol crashtest dummies.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_198836628
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:59 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Misschien nog een dansje op de socials en YouTube gooien om aandacht te vragen voor de drukte?
Misschien kan je het gebrek aan dansjes exploiteren om likes te scoren in je facebookgroepen?
Conscience do cost.
pi_198836905
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:08 schreef yinxs het volgende:

[..]

Helaas voor jou wel als er nog een kleine kans is.
nee dus. Gewoon niet.
quote:
En om die gaat het hier per definitie, want dezen hebben het de eerste keer nog net aan overleefd.
weer mis
quote:
Had je nog een theorie over hoe het zit met de dikkertjes?
Mensen bedoel je?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198836939
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:37 schreef controlaltdelete het volgende:
Als ze dat zeggen dan zal dit wel zo zijn. Als het zo doorgaat ligt het hele ziekenhuis vol met coronaatjes mocht je iets anders hebben dan is het vette pech. ;(
CAD begint het te begrijpen *O*
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198844469
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:47 schreef ludovico het volgende:

[..]

Kleine zwevende druppeltjes.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 17:07 schreef ludovico het volgende:

Ja, mondkapjes zijn totaal zinloos, tenzij iemand alles onderhoest heeft het gewoon geen zin.

Dus aerosolen verspreiden het virus maar om de stroming van aerosolen flink te verminderen blijf je van mening dat mondkapjes niet werken? :')
pi_198845001
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 09:22 schreef Basp1 het volgende:

[..]


[..]

Dus aerosolen verspreiden het virus maar om de stroming van aerosolen flink te verminderen blijf je van mening dat mondkapjes niet werken? :')
Concentratie * tijd zal best effect hebben.

Een enkele hoestbui in niemands richting gaat dan geen verschil maken tussen wel of geen mondkapje.

Tenzij grote druppels overal en nergens waar mensen met de handen aankomen.

Ik schat het niet in als belangrijke factor. Misschien met hooikoorts als mensen moeten niezen steeds in de supermarkt,maar dat doe je dus in je ellenboog...

Dus nee voor het aerosol verhaal gaat het helemaal niks doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198845165
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Concentratie * tijd zal best effect hebben.

Een enkele hoestbui in niemands richting gaat dan geen verschil maken tussen wel of geen mondkapje.

Tenzij grote druppels overal en nergens waar mensen met de handen aankomen.

Ik schat het niet in als belangrijke factor. Misschien met hooikoorts als mensen moeten niezen steeds in de supermarkt,maar dat doe je dus in je ellenboog...

Dus nee voor het aerosol verhaal gaat het helemaal niks doen.
Jij schat maar wat en trekt daar je gewenste conclusie uit. Heel goed echte BNW logica die je hier laat zien. :D _O-
pi_198845191
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:14 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jij schat maar wat en trekt daar je gewenste conclusie uit. Heel goed echte BNW logica die je hier laat zien. :D _O-
Gaat toch heen, ik interpreteer het gebrek aan bewijs voor effect gewoon. Het doet geen kut. Je mag zelf ook verklaringen verzinnen waardoor dat komt maar dan zul je toch echt eerst in moeten gaan zien dat mondkapjes nauwelijks besmettingen tegengaan.

Dat je natuurkundig kunt zien dat aerosolen minder ver komen met mondkap op dat is prima, dat vormt geen bewijs dat het zin heeft. Maar wel een mogelijke indicatie dat het zou kunnen werken.

Echter blijkt er gewoon niet uit de data dat het zin heeft. En ook dat principe is prima te verklaren. In supermarkten en winkels met gedegen ventilatie raakt gewoon bijna niemand besmet.

[ Bericht 8% gewijzigd door ludovico op 04-04-2021 10:23:06 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198845578
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198845776
Voor de boze Ludo hier een wat serieuzer onderzoek over de effectiviteit van mondmaskers.

https://www.pnas.org/content/118/4/e2014564118

Toon ons maar daaruit de door jou gewenste ineffectieviteit aan. *O*
pi_198846093
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:54 schreef Basp1 het volgende:
Voor de boze Ludo hier een wat serieuzer onderzoek over de effectiviteit van mondmaskers.

https://www.pnas.org/content/118/4/e2014564118

Toon ons maar daaruit de door jou gewenste ineffectieviteit aan. *O*
A primary route of transmission of COVID-19 is via respiratory particles, and it is known to be transmissible from presymptomatic, paucisymptomatic, and asymptomatic individuals.

Eerste opmerking hierover is al dat er geen bronvermelding in de abstract staat, maar dit zijn geen kleine stellingen oid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198846135
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 10:54 schreef Basp1 het volgende:
Voor de boze Ludo hier een wat serieuzer onderzoek over de effectiviteit van mondmaskers.

https://www.pnas.org/content/118/4/e2014564118

Toon ons maar daaruit de door jou gewenste ineffectieviteit aan. *O*
Maar thx, kga een keer kijken wat ze te zeggen hebben.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198846208
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen we hier al heel lang. De grootste medische ellende komt niet door corona zelf, maar door uitgestelde andere zorg vanwege corona. Die schade is echt gigantisch en de hoofdreden waarom we al de maatregelen ingevoerd hebben. Niet omdat corona een 'killervirus' is, maar omdat het zo'n enorme druk legt op onze ziekenhuizen en IC-afdelingen. Waarom geloof je dat nu wel?
Dat je de moeite nog neemt. Chapeau.
  zondag 4 april 2021 @ 11:38:10 #142
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198846407
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 11:27 schreef Document1 het volgende:

[..]

Dat je de moeite nog neemt. Chapeau.
Dat CAD het licht ziet is een moment van verbazing en vreugde.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198848974
quote:
Een spatscherm (ook wel ‘face shield’ genoemd) heeft niet de beschermende werking van een mondkapje en is dus geen alternatief. U kunt wel kiezen voor een faceshield als u geen mondkapje kunt dragen.

Bron rijksoverheid.
https://www.rijksoverheid(...)elicht-corona/corona maatregelen.

En het RIVM draagt uit dat er geen of nauwelijks werkzaamheid is. Terwijl de rijksoverheid impliceert dat mondkapjes bescherming bieden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198851363
quote:
0s.gif Op donderdag 1 april 2021 15:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In Nederland gaan we (nog) niet zo ver, maar ook hier gaat het die kant op. En terecht.
[..]

Je tijdelijke contract wordt gewoon niet verlengt. Hoeft de werkgever ook geen reden voor op te geven ook.
Dus eerst zijn de zorgmedewerkers helden die in de frontlinie vechten, maar als ze geen experimenteel vaccin nemen dan zijn ze plotseling niets meer waard?
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_198851674
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 16:23 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Dus eerst zijn de zorgmedewerkers helden die in de frontlinie vechten, maar als ze geen experimenteel vaccin nemen dan zijn ze plotseling niets meer waard?
Zorgmedewerkers die zich weigeren te vaccineren zijn gewoon een groot risico voor hun collega's, bedrijf en voor de mensen aan wie ze zorg verlenen. Omdat je zorgmedewerker bent betekent niet automatisch dat je niks verkeerd kan doen. Huisartsen zijn ook helden in deze coronapandemie, maar dat betekent niet dat er geen rotte appels tussen zitten zoals Rob Elens.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198852979
quote:
Nederlanders die naar Duitsland reizen krijgen na Pasen te maken met strengere regels. Het Duitse beleid wordt aangescherpt vanwege het hoge aantal coronabesmettingen in Nederland. Dat betekent dat reizigers vanaf zes jaar die vanuit Nederland de grens oversteken vanaf dinsdag meteen een negatieve coronatest moeten kunnen tonen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)als-hoogrisicogebied
Het gaat ook al weken de verkeerde kant op met de Nederlandse cijfers. Ik ben bang dat de lockdown nog tot juni of juli zal duren totdat bijna iedereen gevaccineerd is.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 4 april 2021 @ 19:19:25 #147
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198853739
Pfizer afspraken afgezegd, omdat het naar die oostblok landen moet.
pi_198854952
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 19:19 schreef THEFXR het volgende:
Pfizer afspraken afgezegd, omdat het naar die oostblok landen moet.
Overheden die vaccinaties als enige uitweg uit de crisis bestempelen, en deze zelf opgeplakte "uitweg" vervolgens verpatsen aan andere landen doet toch wel een belletje rinkelen. Of de lockdown moet nog langer duren zodat alles failliet en depressief geraakt, of ze geloven zelf ook niet in deze uitweg.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198855090
quote:
Champagne en kaviaar: ’Franse ministers op fuck-coronadiner’

PARIJS - Terwijl de normale Fransman zijn joie de vivre moet opgeven, doen Franse ministers zich tegoed aan overdadige delicatessen in een koninklijk decor. Dat bleek uit undercoverbeelden gemaakt door journalisten. ’Parijs’ staat in zijn hemd.
Lees verder: https://www.telegraaf.nl/(...)-op-fuck-coronadiner

twitter


Hopelijk heeft het ze goed gesmaakt. Heel het land opgehokt vanwege corona maar voor de bewindslieden die notabene het beleid ook opmaken geldt het natuurlijk niet. Je zou toch verwachten dat ministers overtuigd zijn van de ernst van het probleem als ze het hele land ophokken, maar kennelijk valt het dus wel mee en is het niets meer dan gecreëerde bombarie.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198855412
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 18:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het gaat ook al weken de verkeerde kant op met de Nederlandse cijfers. Ik ben bang dat de lockdown nog tot juni of juli zal duren totdat bijna iedereen gevaccineerd is.
Echt een erg virus bij jou zeg, waar woon je ergens? Is het nog binnen de melkweg?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198855566
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 18:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het gaat ook al weken de verkeerde kant op met de Nederlandse cijfers. Ik ben bang dat de lockdown nog tot juni of juli zal duren totdat bijna iedereen gevaccineerd is.
In de zomer zijn sowieso weinig besmettingen, net als vorig jaar (zonder vaccin).
pi_198855646
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 18:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het gaat ook al weken de verkeerde kant op met de Nederlandse cijfers. Ik ben bang dat de lockdown nog tot juni of juli zal duren totdat bijna iedereen gevaccineerd is.
Laat dat ik ben bang voor het gemak maar even weg, je lijkt er toch van te genieten.

En daarna moeten we nog steeds met mondvodjes rondlopen, 1.5 meter afstand houden, dealen met een beperkte bezoekersregegeling en een vaccinatiebewijs overleggen. Maar we mogen in onze handjes knijpen met zulke kruimeltjes *O*

twitter
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198855814
quote:
7s.gif Op zondag 4 april 2021 21:23 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Laat dat ik ben bang voor het gemak maar even weg, je lijkt er toch van te genieten.

En daarna moeten we nog steeds met mondvodjes rondlopen, 1.5 meter afstand houden, dealen met een beperkte bezoekersregegeling en een vaccinatiebewijs overleggen. Maar we mogen in onze handjes knijpen met zulke kruimeltjes *O*

[ twitter ]
Als het nodig is dan zie ik liever strenge maatregelen ingevoerd worden dan wat we in NL meestal hebben. En ik baal vooral dat onze regering vaak zo lang heeft gewacht voor ze extra maatregelen invoerden. Zo vaak zouden we minder lang en minder strenge maatregelen hebben gehad als we eerder en harder maatregelen zouden hebben gehad.

Maar uiteraard geniet ik niet van maatregelen. Ik wil ook dat alles weer word zoals het was in 2019. Maar dat gaat gewoon niet.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198855973
@controlaltdelete
Vandaag hielden de demonstranten in Amsterdam zich voor een keertje wel aan de regels en, wat een verrassing, er is niet 1x sprake geweest van 'wappieklappen' door de politie. In Hellevoetsluis :') waar de wappies zich wel misdroegen is daarentegen wel hard opgetreden door de ME.

De politie gaat echt niet, zoals jij voortdurend zegt en beweerd, voor de lol op demonstranten inslaan, maar ze treden gewoon gepast op als men alle regels aan hun laars lappen, weigeren te vertrekken als ze dat 10x opgedragen wordt en ze de ME geen andere keus laten dan op te treden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 4 april 2021 @ 21:42:48 #155
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198855981
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 20:50 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Lees verder: https://www.telegraaf.nl/(...)-op-fuck-coronadiner

[ twitter ]

Hopelijk heeft het ze goed gesmaakt. Heel het land opgehokt vanwege corona maar voor de bewindslieden die notabene het beleid ook opmaken geldt het natuurlijk niet. Je zou toch verwachten dat ministers overtuigd zijn van de ernst van het probleem als ze het hele land ophokken, maar kennelijk valt het dus wel mee en is het niets meer dan gecreëerde bombarie.
Doen onze notabelen ook hoor onder de noemer gesloten bijeenkomsten van hun clubjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198856110
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 21:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Als het nodig is dan zie ik liever strenge maatregelen ingevoerd worden dan wat we in NL meestal hebben. En ik baal vooral dat onze regering vaak zo lang heeft gewacht voor ze extra maatregelen invoerden. Zo vaak zouden we minder lang en minder strenge maatregelen hebben gehad als we eerder en harder maatregelen zouden hebben gehad.

Maar uiteraard geniet ik niet van maatregelen. Ik wil ook dat alles weer word zoals het was in 2019. Maar dat gaat gewoon niet.
Dat klopt, die strenge lockdowns hebben het afgelopen jaar erg goed gewerkt in Spanje, Italië en recent in het UK om maar wat voorbeelden te noemen. Spanje en Italië hadden een vergelijkbare zomer als wij hadden met onze intelligente lockdown. In beide landen is het net zoals hier weer kommer en kwel. Het UK dit al sinds December in een strenge lockdown, en die gaat in juni pas opgeheven worden, net zoals hier het geval gaat zijn. Met andere woorden, het maakt niet zoveel uit wat je doet. Het einddoel is namelijk overal hetzelfde: the great reset. In 2030 kunnen we voorzichtig denken aan versoepelingen als de doelstellingen behaald zijn.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198856194
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 21:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat klopt, die strenge lockdowns hebben het afgelopen jaar erg goed gewerkt in Spanje, Italië en recent in het UK om maar wat voorbeelden te noemen. Spanje en Italië hadden een vergelijkbare zomer als wij hadden met onze intelligente lockdown. In beide landen is het net zoals hier weer kommer en kwel. Het UK dit al sinds December in een strenge lockdown, en die gaat in juni pas opgeheven worden, net zoals hier het geval gaat zijn. Met andere woorden, het maakt niet zoveel uit wat je doet.
Het is een virus dat zich exponentieel verspreid. Als je al weken met stijgende cijfers te maken hebt en iedereen weet dat er extra maatregelen gaan komen dan is het gewoon dom om tot het laatst mogelijke moment gaat lopen wachten. Daarmee wordt de uiteindelijke lockdown en maatregelen alleen maar langer en strenger dan nodig is. Maar dat is wel wat Rutte en co iedere keer gedaan hebben. Waarschijnlijk omdat er op het laatst mogelijke moment meer draagvlak is voor strenge maatregelen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198856375
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is een virus dat zich exponentieel verspreid. Als je al weken met stijgende cijfers te maken hebt en iedereen weet dat er extra maatregelen gaan komen dan is het gewoon dom om tot het laatst mogelijke moment gaat lopen wachten. Daarmee wordt de uiteindelijke lockdown en maatregelen alleen maar langer en strenger dan nodig is. Maar dat is wel wat Rutte en co iedere keer gedaan hebben. Waarschijnlijk omdat er op het laatst mogelijke moment meer draagvlak is voor strenge maatregelen.
Is influenza ook een exponentieel verspreidend virus?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198856382
Is er al gewaarschuwd voor een 4e golf nu de 3e is uitgebleven ?

Hij moet wel haast maken want over een week of eindigt het griepseizoen
pi_198856547
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is influenza ook een exponentieel verspreidend virus?
Veel minder dan corona. En vooral veel minder schadelijk.
Wou je soms ook maatregelen tegen influenza hebben?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 4 april 2021 @ 22:11:48 #161
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198856584
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 21:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat klopt, die strenge lockdowns hebben het afgelopen jaar erg goed gewerkt in Spanje, Italië en recent in het UK om maar wat voorbeelden te noemen. Spanje en Italië hadden een vergelijkbare zomer als wij hadden met onze intelligente lockdown. In beide landen is het net zoals hier weer kommer en kwel. Het UK dit al sinds December in een strenge lockdown, en die gaat in juni pas opgeheven worden, net zoals hier het geval gaat zijn. Met andere woorden, het maakt niet zoveel uit wat je doet. Het einddoel is namelijk overal hetzelfde: the great reset. In 2030 kunnen we voorzichtig denken aan versoepelingen als de doelstellingen behaald zijn.
Oh... Hoe draagt dit alles bij aan een eerlijkere verdeling van welvaart dan?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198856628
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Veel minder dan corona. En vooral veel minder schadelijk.
Wou je soms ook maatregelen tegen influenza hebben?
Veel minder schadelijk zal toch aardig afvallen, misschien een factor 2 tov influenza.

Besmettelijkheid is hoger vanwege gebrek aan antistoffen. Dat is na de zomer ingelast.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198856705
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 22:02 schreef ludovico het volgende:

[..]

Is influenza ook een exponentieel verspreidend virus?
Mensen die die vergelijking trekken. :') :') :')
pi_198856774
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 22:17 schreef Document1 het volgende:

[..]

Mensen die die vergelijking trekken. :') :') :')
Je zou maar in een struisvogel veranderen iedere keer als iemand gelijkenissen ziet tussen twee virussen met veel gelijkenissen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198856869
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 22:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je zou maar in een struisvogel veranderen iedere keer als iemand gelijkenissen ziet tussen twee virussen met veel gelijkenissen.
Wat de vergelijking dan? Dat griep hooguit drie maanden rond gaat en covid al anderhalf jaar? Prima te vergelijken inderdaad. _O_
pi_198856923
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 22:23 schreef Document1 het volgende:

[..]

Wat de vergelijking dan? Dat griep hooguit drie maanden rond gaat en covid al anderhalf jaar? Prima te vergelijken inderdaad. _O_
De griep 3 maanden?
Ik heb er bijna ieder jaar van mijn leven wel last van gehad. De griep bestaat wel al iets langer dan 3 maanden.

En ik snap wel wat je doet hoor. Maar praktisch zitten we nu in een tweede golf, de eerste was enorm intens en heftig maar was gelukkig vanwege seizoenseffecten snel afgelopen.

Deze 2e golf wordt enorm gerekt dus zijn we al vanaf November mee bezig. Bij griep hebben we dat inderdaad nooit zo erg gezien.

Dat je het niet erg ziet en de golven kleiner zijn betekent niet dat er geen griep is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198857071
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 21:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het is een virus dat zich exponentieel verspreid. Als je al weken met stijgende cijfers te maken hebt en iedereen weet dat er extra maatregelen gaan komen dan is het gewoon dom om tot het laatst mogelijke moment gaat lopen wachten. Daarmee wordt de uiteindelijke lockdown en maatregelen alleen maar langer en strenger dan nodig is. Maar dat is wel wat Rutte en co iedere keer gedaan hebben. Waarschijnlijk omdat er op het laatst mogelijke moment meer draagvlak is voor strenge maatregelen.
Dat laat jij je allemaal aanpraten. Exponentiële groei voor covid is een leugen om de maatregelen maar te blijven rechtvaardigen die gebaseerd worden op dit soort angstzaaiende mantra's, onderbouwd met dood en verderf zaaiende modellen welke nooit werkelijkheid worden.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198857086
Voor de grap.

Hoeveel antistoffen zijn er meer opgebouwd in Brabant tov de rest van NL. En nu in de 2e golf? Wat is het effect van die groepsimmuniteit geweest? Is dat een te meten verschil al?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198857156
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 22:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat laat jij je allemaal aanpraten. Exponentiële groei voor covid is een leugen om de maatregelen maar te blijven rechtvaardigen die gebaseerd worden op dit soort angstzaaiende mantra's, onderbouwd met dood en verderf zaaiende modellen welke nooit werkelijkheid worden.
Er zijn nogal wat interacties. Maar long term zal er bij een equilibrium een gemiddelde R waarde van 1 zijn. Per definitie.

En seizoenseffecten hebben dan het meeste invloed op de verschillen op de korte termijn, iets langere termijn de antistoffen.

Korte termijn heb je nog lock downs en dat soort dingen of ramen open. Daar weet men alleen helaas echt super weinig van en is enorm giswerk.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198857189
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 22:11 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Oh... Hoe draagt dit alles bij aan een eerlijkere verdeling van welvaart dan?
Dat is een rookgordijn wat ze proberen op te werpen om naïef volk achter zich te scharen, dit soort wereldverbeteraars hebben niet het beste met het gewone volk voor, snap dat dan. Denk jij dat een miljonair ervan wakker ligt dat mensen in Afrika honger lijden, of dat er mensen in Nederland op straat leven? Dit soort plannen om zogenaamd de wereld te verbeteren is er puur voor het eigen gewin van de wereldverbeteraars, namelijk geld en macht in de vorm van stakeholders. En het gewone volk gaat het zoals altijd moeten betalen, en dit keer gaat dat gewoon een stapje verder.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198857334
quote:
0s.gif Op zondag 4 april 2021 22:10 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Veel minder dan corona. En vooral veel minder schadelijk.
Wou je soms ook maatregelen tegen influenza hebben?
Die gaan er ook gewoon komen, de overheid is door de jaren heen nogal doorgeslagen in de betutteling ter bescherming van het volk. Rookverbod, nationaal preventieakkoord enzovoorts. Ook influenzalijers leggen druk op het zorgstelsel en deze kunnen met een "kleine moeite" (zoals al de maatregelen bij covid ook telkens goedgepraat worden, solidariteit, doe het voor het grote goed!)voorkomen worden in de vorm van mondkapjes en social distancing in het griepseizoen. Doe je dit niet ben je een aso en grandma killer. De preventiepropaganda en brainwashing draait op volle toeren.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  zondag 4 april 2021 @ 22:56:04 #172
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198857579
quote:
7s.gif Op zondag 4 april 2021 22:37 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Dat is een rookgordijn wat ze proberen op te werpen om naïef volk achter zich te scharen, dit soort wereldverbeteraars hebben niet het beste met het gewone volk voor, snap dat dan. Denk jij dat een miljonair ervan wakker ligt dat mensen in Afrika honger lijden, of dat er mensen in Nederland op straat leven? Dit soort plannen om zogenaamd de wereld te verbeteren is er puur voor het eigen gewin van de wereldverbeteraars, namelijk geld en macht in de vorm van stakeholders. En het gewone volk gaat het zoals altijd moeten betalen, en dit keer gaat dat gewoon een stapje verder.
Vriend.. zoek hulp
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198857662
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 22:56 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Vriend.. zoek hulp
Het is gewoon algemeen bekend, dat jij je ogen voor de waarheid probeert te sluiten is niet mijn probleem. Is het je niet bekend dat bijvoorbeeld managers van de instanties die bijvoorbeeld inkomsten uit collectes en donaties in hun eigen zak steken, of financieel gewin er op nahouden?
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 5 april 2021 @ 00:16:41 #174
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198858740
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 23:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het is gewoon algemeen bekend,
nee, behalve in bepaalde kringen
quote:
dat jij je ogen voor de waarheid probeert te sluiten is niet mijn probleem. Is het je niet bekend dat bijvoorbeeld managers van de instanties die bijvoorbeeld inkomsten uit collectes en donaties in hun eigen zak steken, of financieel gewin er op nahouden?
Nee, ook niet.

Dringend advies.... Zoek hulp
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 02:14:27 #175
323401 Kijkertje
met filter
pi_198859453
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 23:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Het is gewoon algemeen bekend, dat jij je ogen voor de waarheid probeert te sluiten is niet mijn probleem.
_O- Als er iemand is die zijn ogen voor de waarheid probeert te sluiten ben jij het wel :{w

En weet je wat wél algemeen bekend is? Dat vooral mensen, die in tijden van crisis (in dit geval een pandemie) moeite hebben met de onzekerheid die dat met zich meebrengt en met de veranderingen in de maatschappij daardoor, geneigd zijn in complotten te gaan geloven waar geen enkel bewijs voor is. Zeker als ze ook nog eens het vermogen missen om de complexiteit van de problemen te bevatten die zo'n virusuitbraak met zich mee kan brengen en bovendien moeite hebben met het maken van onderscheid tussen betrouwbare en niet betrouwbare informatie/ tussen feiten en meningen/ tussen correlatie en causaliteit.

Dan is zo'n geloof natuurlijk wel een uitkomst. Het verklaart immers op eenvoudige wijze een heleboel in jouw ogen, het geeft je houvast en stelt je gerust dat het allemaal wel meevalt met dat virus? Moet je wel je ogen kunnen sluiten voor andere verklaringen voor de 'bewijzen' die je al cherry-pickend denkt te hebben voor zo'n complot. 'Connecting the dots' heet dat in de psychologie ....

The Psychology Behind Why People Believe Coronavirus Conspiracy Theories

Here's what makes COVID-19 pandemic myths so easy to trust and who is more likely to believe them.

Met daaruit:

quote:
A number of conspiracy theories like these are circulating right now, offering creative (and implausible) explanations as to why and how the coronavirus got such a foothold across the globe. One video - called "Plandemic" - made the rounds on social media recently, peddling hoaxes about COVID-19 (like a theory that masks will activate the virus and getting vaccines in the past has made us more susceptible to the illness).

Behavioral experts aren't surprised that these sorts of doubts and rumors are gaining traction. Conspiracy theories have existed forever. There are tons of question marks -- about the origins of the virus, the global economy, our politicians, jobs and the future -- making COVID-19 a prime target for these myths.

"People are drawn to conspiracy theories during periods of crisis and uncertainty, and this is certainly one of those times," Karen Douglas, a professor of psychology at the University of Kent in the United Kingdom, told HuffPost.

[..]

We like to connect the dots

Our brains naturally try to make connections about all the things going on in our lives and the world. We like stories and explanations, things that make sense. Mysteries don't sit well with humans.

Joanne Miller, an associate professor of political science and international relations at the University of Delaware, said we call this "connecting the dots." Sometimes those dots should be connected, other times, they should not.

When a negative or scary event occurs, we try to understand and explain the reasons behind said event. "In seeking out explanations ... we may very well make connections between things that shouldn't be connected and create a narrative, and sometimes those narratives end up being conspiracy theories," Miller said.

[..]

People aren't fans of uncertainty

As Douglas said, people are pulled into conspiracies during periods of uncertainty. By connecting dots, conspiracy theories take the unknown out of the equation and give people a sense of control. Even if the belief is untrue, having some sort of explanation for what's going on can be incredibly soothing.

[..]

"People are looking for answers that explain this terrible situation. They are worried and uncertain, and also confused by the information they are receiving - which is often contradictory - from different sources," Douglas said.

Douglas, who has studied the psychology behind conspiracy theories, added that people who may feel powerless or anxious turn to conspiracy theories to feel safe and secure in the world.

[..]

According to Miller, one thing we can all do to prevent the spread of conspiracy theories is to look for trusted, reliable information backed by facts and science. There's a lot of misinformation out there right now, and before you send along a link, ask yourself: What are the sources for this information, and is this a resource I should really be trusting?
En dat laatste ontbreekt het bij jou nogal aan :{w

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 05-04-2021 06:00:27 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198859895
quote:
1s.gif Op zondag 4 april 2021 22:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Die gaan er ook gewoon komen, de overheid is door de jaren heen nogal doorgeslagen in de betutteling ter bescherming van het volk. Rookverbod, nationaal preventieakkoord enzovoorts. Ook influenzalijers leggen druk op het zorgstelsel en deze kunnen met een "kleine moeite" (zoals al de maatregelen bij covid ook telkens goedgepraat worden, solidariteit, doe het voor het grote goed!)voorkomen worden in de vorm van mondkapjes en social distancing in het griepseizoen. Doe je dit niet ben je een aso en grandma killer. De preventiepropaganda en brainwashing draait op volle toeren.
In Aziatische culturen was dat al gebruikelijk voor corona. Niets mis mee om daar hier ook wat meer gewoonte van te maken. In plaats van het normaal te vinden als men met koorts en al blaffend naar kantoor komt. Dat is inderdaad ronduit aso.
pi_198860209
quote:
81s.gif Op maandag 5 april 2021 02:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O- Als er iemand is die zijn ogen voor de waarheid probeert te sluiten ben jij het wel :{w

En weet je wat wél algemeen bekend is? Dat vooral mensen, die in tijden van crisis (in dit geval een pandemie) moeite hebben met de onzekerheid die dat met zich meebrengt en met de veranderingen in de maatschappij daardoor, geneigd zijn in complotten te gaan geloven waar geen enkel bewijs voor is. Zeker als ze ook nog eens het vermogen missen om de complexiteit van de problemen te bevatten die zo'n virusuitbraak met zich mee kan brengen en bovendien moeite hebben met het maken van onderscheid tussen betrouwbare en niet betrouwbare informatie/ tussen feiten en meningen/ tussen correlatie en causaliteit.

Dan is zo'n geloof natuurlijk wel een uitkomst. Het verklaart immers op eenvoudige wijze een heleboel in jouw ogen, het geeft je houvast en stelt je gerust dat het allemaal wel meevalt met dat virus? Moet je wel je ogen kunnen sluiten voor andere verklaringen voor de 'bewijzen' die je al cherry-pickend denkt te hebben voor zo'n complot. 'Connecting the dots' heet dat in de psychologie ....

The Psychology Behind Why People Believe Coronavirus Conspiracy Theories

Here's what makes COVID-19 pandemic myths so easy to trust and who is more likely to believe them.

Met daaruit:
[..]

En dat laatste ontbreekt het bij jou nogal aan :{w
Ik vind het wel heel toevallig worden dat Kaag straks premier is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198860221
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 06:01 schreef Gehrman het volgende:

[..]

In Aziatische culturen was dat al gebruikelijk voor corona. Niets mis mee om daar hier ook wat meer gewoonte van te maken. In plaats van het normaal te vinden als men met koorts en al blaffend naar kantoor komt. Dat is inderdaad ronduit aso.
Dat is nog prima. Maar ik heb geen zin in mondkapjes en afstand houden en winkels sluiten etc.

Dus prima, blijf thuis bij ziekte en laten we normaal doen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198860380
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 08:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is nog prima. Maar ik heb geen zin in mondkapjes en afstand houden en winkels sluiten etc.

Dus prima, blijf thuis bij ziekte en laten we normaal doen.
Dat is alleen natuurlijk een probleem met covid dat een relatief grote groep mensen wel besmet zijn maar nergens last van hebben en zonder beschermingsmiddelen en maatregelen vrolijk dit virus blijft verspreiden. :D
pi_198860465
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 09:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat is alleen natuurlijk een probleem met covid dat een relatief grote groep mensen wel besmet zijn maar nergens last van hebben en zonder beschermingsmiddelen en maatregelen vrolijk dit virus blijft verspreiden. :D
Mondkapje is geen beschermingsmiddel.

Onderzoek naar asymptomatisch verspreiding zit ergens tussen 0 en 5% van het totaal, dus van de 100 mensen die 110 mensen besmetten zijn er 5 van die 110 die het maximaal doen vanuit asymptomatisch toestand. Als dat de enige overdracht zou zijn zou het virus helemaal moeten verdwijnen.

Die 1.5 meter en handenwassen is nog prima en thuisblijven bij ziekte en zoveel mogelijk thuis werken.. Sure.

Maar zoveel zin heeft het niet om winkels te sluiten. Om met time slots te werken..

Je zou eens een onderzoek moeten doen naar hoeveel mensen denken in de supermarkt besmet te zijn. Lijkt mij allemaal nihil eigenlijk.

Verspreiding van een virus is inherent aan een virus. Dat mitigeren is extreem duur.

Als dat dezelfde dodelijkheid heeft als influenza factor 2 dan is dat allicht niet dodelijk genoeg om al die maatregelen te rechtvaardigen. Zeker diegene die op zwakkere gronden staan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198860618
quote:
Nah, geen hoax, maar op individueel niveau een te klein risico om raar om te doen.

Dat maakt het weleens gek... Dat ik niet de indruk heb dat we zonder gebrek aan zorgcapaciteit gewoon alles open hadden gegooid... Zou een goede vraag zijn om te stellen in de 2e kamer.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198860924
quote:
Als politici het al niet serieus nemen dan is t niet zo'n groot probleem als ze ons doen willen geloven.
pi_198862003
Patholoog spreekt zich uit; "Dodencijfers RIVM kloppen niet!"

Complotdenker?
pi_198862199
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:35 schreef weetjewel5 het volgende:
Patholoog spreekt zich uit; "Dodencijfers RIVM kloppen niet!"

Complotdenker?
Nee maar wel een persoon dat vanuit zijn expertise wel heel precies wordt.

Maar het is een terechte opmerking dat het in 99% van de covid doden een optelling is die voornamelijk met ouderdom te maken heeft en het niet eeuwige leven.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 5 april 2021 @ 11:55:21 #186
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862246
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 11:35 schreef weetjewel5 het volgende:
Patholoog spreekt zich uit; "Dodencijfers RIVM kloppen niet!"

Complotdenker?
Blcbx.tv.. ja per definitie
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198862331
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 10:04 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Als politici het al niet serieus nemen dan is t niet zo'n groot probleem als ze ons doen willen geloven.
Zou je denken..








vs





pi_198862363
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Blcbx.tv.. ja per definitie
het gaat om de gast.
  maandag 5 april 2021 @ 12:09:18 #189
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862403
quote:
Leuk en vooral nietszeggend
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198862419
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 11:55 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Blcbx.tv.. ja per definitie
Wetenschappers en beroepsspecialisten neem jij niet serieus? Okay dan. Een wetenschappelijk debat zou toch wat zijn hé. Als het niet valt binnen OMT concensus is het bullshit toch Devlin.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198862430
quote:
TONK-steun veel minder aangevraagd dan verwacht, 'regels zijn te streng'

De nieuwe TONK-steunregeling wordt veel minder gebruikt dan gemeenten hadden verwacht. "Tot nu toe gaat het om duizenden aanvragen landelijk en we hadden toch wel op tienduizenden aanvragen gerekend", zegt Peter Heijkoop van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten, tevens wethouder in Dordrecht.

De Tijdelijke Ondersteuning Noodzakelijke Kosten (TONK) is bedoeld voor mensen die door de coronacrisis bijvoorbeeld hun woonlasten niet goed kunnen betalen. Sinds vorige maand kunnen mensen de regeling aanvragen en dan kunnen ze steun krijgen voor de periode van januari tot en met juni 2021. Gemeenten voeren de regeling uit en mogen ook zelf de regels en de hoogte van de uitkering bepalen. Het kabinet heeft 260 miljoen euro beschikbaar gesteld voor de regeling.

'Te streng'
De Vereniging Zelfstandigen Nederland (VZN) en artiestenvakbond Kunstenbond zeggen dat er zo weinig gebruik van wordt gemaakt omdat de regels te streng zijn. "Zelfstandig ondernemers kijken wel naar de regeling, maar zien ook dat ze er weer niet voor in aanmerking komen, terwijl ze het wel zwaar hebben", zegt Cristel van de Ven van de VZN. "Deze regeling gaat geen hulp brengen, de voorwaarden zijn wederom pittig en ook zijn er heel veel verschillen tussen gemeenten. De ene gemeente zegt dat je je spaargeld eerst moet opeten tot 6000 euro, de andere tot 30.000 euro."

"Veel van onze leden, vaak koppels, zijn van modaal naar bijstandsniveau gezakt", zegt Anne-Marie Harmsen van de Kunstenbond. "De eerste TOZO-regeling voor zelfstandigen was goed, die had geen partnertoets. Maar de TOZO's erna wel en dat bracht veel ellende. De TONK moest daarvoor een oplossing zijn, maar die heeft vaak dezelfde grondslag. Ook voor de TONK kom je vaak niet in aanmerking met een werkende partner of als je net boven bijstandsniveau uitkomt. Dit is een nijpend probleem."
https://nos.nl/artikel/23(...)-zijn-te-streng.html
Mensen moeten eerst hun spaargeld opeten voordat ze steun krijgen van de overheid voor noodzakelijke kosten :{

Aan de andere kant is de overheid zich ook steeds meer in de schulden aan het steken om alle compensatieregelingen te kunnen betalen. Mensen die nog op eigen gelegenheid hun rekeningen kunnen betalen zullen dat grotendeels ook moeten doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_198862436
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Leuk en vooral nietszeggend
Want.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198862451
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:09 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Leuk en vooral nietszeggend
Voor jou niet nee
  maandag 5 april 2021 @ 12:14:56 #194
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862457
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:06 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

het gaat om de gast.
Maakt niet uit.. die mafkees Flavio draait het weer zo dat het een complot zou zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 12:16:23 #195
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862470
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Voor jou niet nee


Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198862476
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Voor jou niet nee
Ik vind de tunnelvisie wel heel bijzonder worden.

Experts zijn wappies.

Feestende de corona maatregelen niet nalevende politici geloven dat het een enorm killer virus is...

Bijzonder hoe dat brein werkt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198862492
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/35S_9uW9DFHQ9VwOGhjlCIG19i0=/750x422/smart/filters:format(jpeg):quality(80)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F04%2F95162b5218a5b7fc878fbd9a83cdb417-1429710709.jpg]afbeelding[/url] ]

Zit je weer stiekem studentes te fotograferen Devlin?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 5 april 2021 @ 12:19:37 #198
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862506
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind de tunnelvisie wel heel bijzonder worden.

Experts zijn wappies.

Feestende de corona maatregelen niet nalevende politici geloven dat het een enorm killer virus is...

Bijzonder hoe dat brein werkt.
Een foto zonder achtergrond verhaal zegt niks.

Grappig hoe dat "kritische" brein werkt hier
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198862519
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:16 schreef devlinmr het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ [url=https://img.metronieuws.nl/images/35S_9uW9DFHQ9VwOGhjlCIG19i0=/750x422/smart/filters:format(jpeg):quality(80)/https%3A%2F%2Fwww.metronieuws.nl%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F04%2F95162b5218a5b7fc878fbd9a83cdb417-1429710709.jpg]afbeelding[/url] ]

Gezellig , net mensen
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:16 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind de tunnelvisie wel heel bijzonder worden.

Experts zijn wappies.

Feestende de corona maatregelen niet nalevende politici geloven dat het een enorm killer virus is...

Bijzonder hoe dat brein werkt.
Kan niet anders dan dat het een troll is..anders heb ik er ook gene verklaring voor
pi_198862526
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:14 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Maakt niet uit.. die mafkees Flavio draait het weer zo dat het een complot zou zijn
bang voor cognitieve dissonantie?
pi_198862527
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zit je weer stiekem studentes te fotograferen Devlin?
:D
  maandag 5 april 2021 @ 12:21:25 #202
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862533
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:18 schreef ludovico het volgende:

[..]

Zit je weer stiekem studentes te fotograferen Devlin?
Niks stiekems aan maar ik doe dat graag voor je zodat jij je pielemuisje weer eens lekker door de pincet kan laten gieren
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198862608
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Gezellig , net mensen
[..]

Kan niet anders dan dat het een troll is..anders heb ik er ook gene verklaring voor
Of hij krijgt betaalt ofzo. Snap niet dat je zoveel moeite doet om het proces naar waarheidsvinding te frustreren door evidente waarheden in twijfel te trekken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198862630
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:19 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Een foto zonder achtergrond verhaal zegt niks.

Grappig hoe dat "kritische" brein werkt hier
Volgens mij weten we de achtergronden wel? Allemaal behandeld in het nieuws.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 5 april 2021 @ 12:30:10 #205
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862670
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:20 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

bang voor cognitieve dissonantie?
Nee, heb al vaker filmpjes van hem gekeken en hij liegt en draait.. aantoonbaar.
Dat jij dat niet ziet doet mij vrezen dat de cognitieve dissonantie bij jou zit

Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 12:33:12 #206
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862723
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Volgens mij weten we de achtergronden wel? Allemaal behandeld in het nieuws.
Aanname die je niet zomaar kunt maken
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 12:34:58 #207
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862750
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:20 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Gezellig , net mensen
[..]

Kan niet anders dan dat het een troll is..anders heb ik er ook gene verklaring voor
Ja joh ik en een aantal anderen hier verdienen goud geld hier
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198862770
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:33 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Aanname die je niet zomaar kunt maken
Whut?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198862785
Mja laat ik dan toch eens positief zijn over Devlin, hij weet wel wat mooie meisjes zijn.

Misschien beetje jong maarja.
https://www.dumpert.nl/item/7984709_09af3703
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198862831
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:30 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, heb al vaker filmpjes van hem gekeken en hij liegt en draait.. aantoonbaar.
Dat jij dat niet ziet doet mij vrezen dat de cognitieve dissonantie bij jou zit

Het gaat niet om de presentator, die is niet relevant. Wat vind je van de gast?
  maandag 5 april 2021 @ 12:47:50 #211
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862908
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:41 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

Het gaat niet om de presentator, die is niet relevant. Wat vind je van de gast?
Die presentator is zeker relevant daar die de toon zet met zijn "DUS OOK Corona doden".

De gast is irrelevant omdat het niet om de doden gaat maar om de zorg die het niet aan kan
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 12:48:31 #212
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862917
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Whut?
Je snapt het wel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198862929
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:47 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Die presentator is zeker relevant daar die de toon zet met zijn "DUS OOK Corona doden".

De gast is irrelevant omdat het niet om de doden gaat maar om de zorg die het niet aan kan
De zorg is nog niet overstroomt, allemaal doemscenario's die nooit uitkomen. Zie lege noodziekenhuizen vorig jaar op de piek van de 'crisis'.
  maandag 5 april 2021 @ 12:54:11 #214
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198862978
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:49 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

De zorg is nog niet overstroomt, allemaal doemscenario's die nooit uitkomen. Zie lege noodziekenhuizen vorig jaar op de piek van de 'crisis'.
Goh en hoe zou dat komen?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198863055
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 12:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Goh en hoe zou dat komen?
de modellen kloppen niet. kijk naar plekken in de wereld zonder lockdowns.
  maandag 5 april 2021 @ 13:01:27 #216
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198863059
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:00 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

de modellen kloppen niet. kijk naar plekken in de wereld zonder lockdowns.
Brazilië?

En we hebben het over werkelijke cijfers, niet modellen
En niet over alleen lockdowns maar alle maatregelen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198863081
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 13:01 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Brazilië?

En we hebben het over werkelijke cijfers, niet modellen
En niet over alleen lockdowns maar alle maatregelen

doden aantallen of positieve pcr tests?
  maandag 5 april 2021 @ 13:07:23 #218
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198863116
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:03 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]

doden aantallen of positieve pcr tests?
Aantal mensen die in het ziekenhuis terechtkomen. Grappig genoeg zeer goed te relateren aan stijgingen en dalingen van positieve pcr test
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 13:19:31 #219
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
  maandag 5 april 2021 @ 13:21:04 #220
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198863300
quote:
jawel, van origine zeker wel
quote:
Hij waarschuwt voor iets wat in 250 jaar van vaccinaties nog nooit is gebeurd

https://www.mcgill.ca/oss(...)geert-vanden-bossche

Oh en btw... Check ff je bron over dat Spaanse ziekenhuis en de update vooral
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 13:24:35 #221
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198863347
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 13:21 schreef devlinmr het volgende:

[..]

jawel, van origine zeker wel
[..]

Hij waarschuwt voor iets wat in 250 jaar van vaccinaties nog nooit is gebeurd
Dit zijn geen gewone vaccinaties maar gen therapie... en het is in de experimentele fase.
  maandag 5 april 2021 @ 13:26:48 #222
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
pi_198863386
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:24 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:

[..]

Dit zijn geen gewone vaccinaties maar gen therapie... en het is in de experimentele fase.
En McGill heeft het helpen ontwikkelen dus.... belangenverstrengeling
  maandag 5 april 2021 @ 13:32:41 #223
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198863486
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:24 schreef Gebruikersnaam_7 het volgende:

[..]

Dit zijn geen gewone vaccinaties maar gen therapie... en het is in de experimentele fase.
Gen therapie?... Ok jij bent af en mag niet meer meepraten.
Tenzij je nu kunt bewijzen dat jij genetisch bent veranderd na elke gewone verkoudheid die je hebt gehad. Verkoudheid wordt veroorzaakt door rna virussen. Of zoals jij het zou noemen genen manipulerende virussen
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 13:34:42 #224
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
  maandag 5 april 2021 @ 13:38:42 #225
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198863580
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 13:39:49 #226
458309 Gebruikersnaam_7
alles laten meewerken ten goed
  maandag 5 april 2021 @ 13:41:42 #227
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198863626
quote:
https://revu.nl/artikel/2(...)artikel-in-nederland

Doe jezelf een lol en stop met het bezoeken van sites die propageren dat de aarde plat is
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198863643
quote:
Volgens mij is dit niks nieuws onder de zon.

Griep doet ook jaarlijks aan immune escape, maar dan meer random ergens aan de andere kant van de wereld.

Vooralsnog ben ik meer overtuigd van het menselijk lichaam en zijn immuunsysteem prima opgewassen is tegen mutaties, als het lichaam al bekend is met iets wat er sterk op lijkt zal het allicht ook eerder de juiste response inzetten tegen dat gemuteerde virus...

Waar je voornamelijk bang voor moet zijn is dat het vaccin voor de oudere generatie niet meer werkt als er sprake is van immune escape. Ik ga me dan toch nu inderdaad wel afvragen of het wel handig is om corona te fokken dat gehakt maakt van de vaccins... Als het lichaam het helemaal zelf oplost zal er niet extra geselecteerd worden op virusdeeltjes die het vaccin ontwijken.

Maar ik vind de case voor dit idee eigenlijk niet zo sterk klinken, immers, de overdracht zal flink afnemen en dat heeft een invers effect op extra mutaties.

Daarnaast kan je na de initiële vaccinatie ronde allicht een vaccin voor de nieuwe variant op de markt brengen en toedienen aan de risicogroepen.

Maar mij ontgaat eigenlijk waarom men niet gewoon ziek mag worden an sich. Maar mij klinkt dit immune escape scenario niet als een gigantisch probleem, maar wel iets waar je behoedzaam op kunt zijn als vaccin producent.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198863780
Voeg deze maar toe aan je lijstje, ook het vaccinatiebewijs kan verplicht worden maar ook de Covid app gaan al signalen rond.

https://tweakers.net/nieu(...)hoger-onderwijs.html
  maandag 5 april 2021 @ 14:40:19 #230
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198864496
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:50 schreef mrevil1337 het volgende:
Voeg deze maar toe aan je lijstje, ook het vaccinatiebewijs kan verplicht worden maar ook de Covid app gaan al signalen rond.

https://tweakers.net/nieu(...)hoger-onderwijs.html
En? Dus?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198864594
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 13:50 schreef mrevil1337 het volgende:
Voeg deze maar toe aan je lijstje, ook het vaccinatiebewijs kan verplicht worden maar ook de Covid app gaan al signalen rond.

https://tweakers.net/nieu(...)hoger-onderwijs.html
Ambtenaren denken goed bezig te zijn oid.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 5 april 2021 @ 14:51:44 #232
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_198864645
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 14:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

En? Dus?
2 soorten burgers, 1 met en 1 zonder rechten. Ik zie er ook geen enkel probleem in.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_198864734
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198865858

maatregelen werken _O_ volgende winter weer lockdown, ook goed voor t klimaat.
  maandag 5 april 2021 @ 16:16:42 #235
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198866002
quote:
14s.gif Op maandag 5 april 2021 14:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

2 soorten burgers, 1 met en 1 zonder rechten. Ik zie er ook geen enkel probleem in.
Dan lees je het niet goed.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198866203
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 16:10 schreef weetjewel5 het volgende:

maatregelen werken _O_ volgende winter weer lockdown, ook goed voor t klimaat.
Was je nou maar gewoon minister van volksgezondheid dan had je uit geiligheid iedere dag kunnen afberen op hoeveel macht je hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198866399
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 12:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Mensen moeten eerst hun spaargeld opeten voordat ze steun krijgen van de overheid voor noodzakelijke kosten :{
Dat is met de bijstand ook zo.
pi_198866525
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 06:01 schreef Gehrman het volgende:

[..]

In Aziatische culturen was dat al gebruikelijk voor corona. Niets mis mee om daar hier ook wat meer gewoonte van te maken. In plaats van het normaal te vinden als men met koorts en al blaffend naar kantoor komt. Dat is inderdaad ronduit aso.
Ben ik het wel mee eens, zolang het maar daar bij blijft en geen verplichte mondkapjes, social distancing, sluitingen en andere onzin. Ik zie vooral die woke moraalridder partijtjes D66 , GL etc. er wel voor aan om dit soort dingen in de toekomst te verplichten, naast klimaatlockdowns.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198866603
quote:
81s.gif Op maandag 5 april 2021 02:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

_O- Als er iemand is die zijn ogen voor de waarheid probeert te sluiten ben jij het wel :{w

En weet je wat wél algemeen bekend is? Dat vooral mensen, die in tijden van crisis (in dit geval een pandemie) moeite hebben met de onzekerheid die dat met zich meebrengt en met de veranderingen in de maatschappij daardoor, geneigd zijn in complotten te gaan geloven waar geen enkel bewijs voor is. Zeker als ze ook nog eens het vermogen missen om de complexiteit van de problemen te bevatten die zo'n virusuitbraak met zich mee kan brengen en bovendien moeite hebben met het maken van onderscheid tussen betrouwbare en niet betrouwbare informatie/ tussen feiten en meningen/ tussen correlatie en causaliteit.

Dan is zo'n geloof natuurlijk wel een uitkomst. Het verklaart immers op eenvoudige wijze een heleboel in jouw ogen, het geeft je houvast en stelt je gerust dat het allemaal wel meevalt met dat virus? Moet je wel je ogen kunnen sluiten voor andere verklaringen voor de 'bewijzen' die je al cherry-pickend denkt te hebben voor zo'n complot. 'Connecting the dots' heet dat in de psychologie ....

The Psychology Behind Why People Believe Coronavirus Conspiracy Theories

Here's what makes COVID-19 pandemic myths so easy to trust and who is more likely to believe them.

Met daaruit:
[..]

En dat laatste ontbreekt het bij jou nogal aan :{w
Wat een onzin man. Mensen ervan betichten complotdenkers te zijn na keer op keer uitgekomen voorspellingen :') werkelijk alles wordt eerst weggelachen, vervolgens komt het ervan en wordt het geaccepteerd omdat men ervan overtuigd is dat het slechts tijdelijk en noodzakelijk is. Veel plezier straks in deze (blijvende) dystopie. Wat ga jij een spijt hebben.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198866721
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 08:28 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind het wel heel toevallig worden dat Kaag straks premier is.
Toeval bestaat niet, het was al maanden het plan om Kaag als WEF puppet naar voren te schuiven om BBB en Agenda 2030 uit te rollen en ten uitvoer te brengen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198866735
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Toeval bestaat niet, het was al maanden het plan om Kaag als WEF puppet naar voren te schuiven om BBB en Agenda 2030 uit te rollen en ten uitvoer te brengen.
Dat gevoel wordt wel behoorlijk opgewekt idd.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198866796
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 17:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat gevoel wordt wel behoorlijk opgewekt idd.
De notities zijn bewust gelekt door die Ollongren, en men was ervan overtuigd dat Rutte weer vergeetachtige Jan ging spelen wat voor de nodige ophef zou zorgen.

Of Rutte zit in het complot, dat kan ook.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198866814
Een greep uit the Great reset:

quote:
Noodzakelijke sociale afstand (onze gezondheid!) waarborgen, en bedrijven te verzekeren tegen schadeclaims van besmette arbeiders, zal het nodig worden heel hard in te zetten op … automatisering. Ofte: de Vierde Industriële Revolutie.

In het Nieuwe Normaal van de ‘Remote Everything’ (Alles op Afstand) spelen technologie, robots en artificiële intelligente een cruciale rol. Cultuur, onderwijs, handel, sport, ontspanning, eten worden meer en meer virusvrij, goedkoper, en aan de consument geleverd via het scherm, en binnenkort misschien ook via drones die pakketjes droppen aan onze deur. De tijd van de “Steen & Mortel” winkels ligt meer en meer achter ons, en ook onze horeca zal zich moeten specialiseren in afhaalmaaltijden en cocktails op bestelling, die vervolgens thuis worden genuttigd. Dat wordt ook de meest klimaatvriendelijke keuze. Het enige live-alternatief wordt waarschijnlijk een model à la McDonalds, waar je met je bubbel wel nog altijd naar toe kan, maar dan op grote afstand van de medewerkers en andere klanten, met digitale schermen waar je je bestelling invoert en contactloos betaalt, en een robot die je je eten komt brengen en naderhand je stoel en tafel desinfecteert. Al geven de auteurs grif toe dat het grootste deel van onze horeca simpelweg zal verdwijnen, en dit voornamelijk zal gebeuren door de grotere ketens, die deze uitdaging niet enkel aankunnen, maar er al jaren op voorbereid zijn. Idem voor de evenementenindustrie.

De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198866879
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:05 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

De notities zijn bewust gelekt door die Ollongren, en men was ervan overtuigd dat Rutte weer vergeetachtige Jan ging spelen wat voor de nodige ophef zou zorgen.

Of Rutte zit in het complot, dat kan ook.
Anyhow, die Kaag lijkt naar voren geschoven dus dit is wel redelijk interessant zo.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198866904
quote:
7s.gif Op maandag 5 april 2021 17:06 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Een greep uit the Great reset:
[..]

Waar lees je dit soort teksten dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_198867012
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 17:11 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waar lees je dit soort teksten dan?
https://www.dewereldmorge(...)room-en-nachtmerrie/

Zeer scherpe analyse van wat er in het boek beschreven staat. Dit is dus de visie die regeringsleiders wereldwijd ook gaan implementeren, want agenda 2030 is ook overgenomen.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 5 april 2021 @ 17:32:23 #247
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198867226
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:00 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Toeval bestaat niet,
Jawel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 17:39:30 #248
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198867342
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 16:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Wat een onzin man. Mensen ervan betichten complotdenkers te zijn na keer op keer uitgekomen voorspellingen :') werkelijk alles wordt eerst weggelachen, vervolgens komt het ervan en wordt het geaccepteerd omdat men ervan overtuigd is dat het slechts tijdelijk en noodzakelijk is. Veel plezier straks in deze (blijvende) dystopie. Wat ga jij een spijt hebben.
5G?
Bill Gates?
Nanochips?
95% van de wereldbevolking om zeep helpen?
Verkiezingen worden uitgesteld/afgeschaft?
Etc etc

Hoezo alles wat jullie zeggen komt uit. Ja individuele maatregelen zijn ingevoerd, maar die had een blind paard op 1 poot ook kunnen voorspellen daar het standaard maatregelen bij een virus uitbraak zijn. Beetje hetzelfde niveau als een waarzegster op de kermis
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 17:42:56 #249
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198867394
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:18 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

https://www.dewereldmorge(...)room-en-nachtmerrie/

Zeer scherpe analyse van wat er in het boek beschreven staat. Dit is dus de visie die regeringsleiders wereldwijd ook gaan implementeren, want agenda 2030 is ook overgenomen.
Dat is geen scherpe analyse, dat is een eigen interpretatie van iets wat iemand heeft geschreven. Nogal wat anders
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198867431
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:42 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Dat is geen scherpe analyse, dat is een eigen interpretatie van iets wat iemand heeft geschreven. Nogal wat anders
Nee.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
pi_198867448
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:32 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jawel
Nee.
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

5G?
Bill Gates?
Nanochips?
95% van de wereldbevolking om zeep helpen?
Verkiezingen worden uitgesteld/afgeschaft?
Etc etc

Hoezo alles wat jullie zeggen komt uit. Ja individuele maatregelen zijn ingevoerd, maar die had een blind paard op 1 poot ook kunnen voorspellen daar het standaard maatregelen bij een virus uitbraak zijn. Beetje hetzelfde niveau als een waarzegster op de kermis
Nee.
De uil van Minerva spreidt zijn vleugels bij 't vallen van de avond.
  maandag 5 april 2021 @ 17:47:33 #252
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198867450
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:46 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nee.
Ja
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 17:48:02 #253
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198867456
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:

[..]

Nee.
[..]

Nee.
Ja
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198871455
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 17:48 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ja
Nee
  maandag 5 april 2021 @ 21:34:21 #255
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198871967
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 21:06 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Nee
https://nl.m.wikipedia.or(...)s%20de%20natuurkunde.

De theorie dat toeval niet bestaat, met andere woorden, dat alle gebeurtenissen van tevoren volledig bepaald en dus volledig voorspelbaar zijn (het determinisme, het beroemdst geformuleerd door Laplace) heeft lange tijd de grootste schare volgelingen gekend in zowel de filosofie als de natuurkunde. In de theologie is er voortdurend strijd tussen de stelling dat God alles heeft voorbestemd (predestinatie) en de stelling dat God de mens een vrije wil heeft gegeven om te kunnen kiezen tussen goed en kwaad.


Nee dus
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198872326
Ready to take your life back? - WhatsHerFace

In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_198872899
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 21:34 schreef devlinmr het volgende:

[..]

https://nl.m.wikipedia.or(...)s%20de%20natuurkunde.

De theorie dat toeval niet bestaat, met andere woorden, dat alle gebeurtenissen van tevoren volledig bepaald en dus volledig voorspelbaar zijn (het determinisme, het beroemdst geformuleerd door Laplace) heeft lange tijd de grootste schare volgelingen gekend in zowel de filosofie als de natuurkunde. In de theologie is er voortdurend strijd tussen de stelling dat God alles heeft voorbestemd (predestinatie) en de stelling dat God de mens een vrije wil heeft gegeven om te kunnen kiezen tussen goed en kwaad.


Nee dus
Geloof jij zelf in toeval?
  maandag 5 april 2021 @ 22:57:38 #258
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198873513
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:22 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Geloof jij zelf in toeval?
Devlin denkt dat er een pandemie gaande is en dat we alles tijdelijk op afstand (lees: tijdelijk een nieuw normaal, tijdelijk enorme digitale infrastructuur aanleggen) doen om de zorg te ontlasten.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198873633


Alles moet wijken voor het dodelijk killervirus (the great reset) waar 99,9% geen last van heeft
  maandag 5 april 2021 @ 23:11:18 #260
323401 Kijkertje
met filter
pi_198873696
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:06 schreef PSVCL het volgende:
[ link | afbeelding ]

Alles moet wijken voor het dodelijk killervirus (the great reset) waar 99,9% geen last van heeft
Wijken? Psychische hulpverleners behandelen nu Corona-patienten of zo? :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 april 2021 @ 23:17:24 #261
323401 Kijkertje
met filter
pi_198873784
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:14 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Personeel te kort ..
Maar ga door met alles recht te praten wat krom is, wazige trollen
Ja natuurlijk krijg je een personeelstekort in de GGZ als er meer patienten dan normaal zijn. Maar er is geen tekort omdat ze coronapatienten in behandeling hebben. Dat is hun vakgebied helemaal niet 8)7
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 april 2021 @ 23:19:15 #262
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198873800
quote:
10s.gif Op maandag 5 april 2021 23:11 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Wijken? Psychische hulpverleners behandelen nu Corona-patienten of zo? :D
Men kan de aantallen jeugd die gebukt gaat onder de ellende niet meer behandelen.

Maar verbanden zien is voor sommige mensen moeilijk.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 april 2021 @ 23:20:54 #263
323401 Kijkertje
met filter
pi_198873821
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Men kan de aantallen jeugd die gebukt gaat onder de ellende niet meer behandelen.

Maar verbanden zien is voor sommige mensen moeilijk.
Leg eens uit. Welk verband?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 april 2021 @ 23:33:54 #264
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198873961
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:22 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Geloof jij zelf in toeval?
Ja, toevallig wel
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 23:34:09 #265
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198873967
quote:
5s.gif Op maandag 5 april 2021 23:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Leg eens uit. Welk verband?
Jongeren die psychische klachten ontwikkelen door de lockdown.

Dus zorg ontlasten op de ic maar aan de andere kant kan de psychische zorg het niet meer aan :')

Cojonahoax :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  maandag 5 april 2021 @ 23:35:04 #266
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198873974
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 22:57 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Devlin denkt dat er een pandemie gaande is en dat we alles tijdelijk op afstand (lees: tijdelijk een nieuw normaal, tijdelijk enorme digitale infrastructuur aanleggen) doen om de zorg te ontlasten.
Denk vooral niet voor mij. Gaat je niet goed af
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 23:39:11 #267
323401 Kijkertje
met filter
pi_198874005
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jongeren die psychische klachten ontwikkelen door de lockdown.

Dus zorg ontlasten op de ic maar aan de andere kant kan de psychische zorg het niet meer aan :')

Cojonahoax :')
Jij had liever gehad dat de psychiatrie niet overbelast was maar de IC en daarmee de zorg voor alle andere aandoeningen wel? Logisch!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 april 2021 @ 23:40:18 #268
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198874011
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:34 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jongeren die psychische klachten ontwikkelen door de lockdown.

Dus zorg ontlasten op de ic maar aan de andere kant kan de psychische zorg het niet meer aan :')

Cojonahoax :')
Psychische klachten omdat ze voor 10 uur thuis moeten zijn :')
Wellicht is een wandelcoach wat
https://www.edestad.nl/de(...)hes-start-ook-in-ede


Toegegeven, als je thuis situatie kut was voor Corona, dan zal het niet verbeterd zijn
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 23:48:56 #269
323401 Kijkertje
met filter
pi_198874084
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 23:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Psychische klachten omdat ze voor 10 uur thuis moeten zijn :')
Wellicht is een wandelcoach wat
https://www.edestad.nl/de(...)hes-start-ook-in-ede

Toegegeven, als je thuis situatie kut was voor Corona, dan zal het niet verbeterd zijn

Maar jongeren zitten natuurlijk niet te wachten op zo'n suffe wandeling, die willen losgaan! :{w
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 5 april 2021 @ 23:49:39 #270
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_198874090
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 23:40 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Psychische klachten omdat ze voor 10 uur thuis moeten zijn :')
Wellicht is een wandelcoach wat
https://www.edestad.nl/de(...)hes-start-ook-in-ede


Toegegeven, als je thuis situatie kut was voor Corona, dan zal het niet verbeterd zijn

Ik had mijn vermoedens al. Maar hierbij bevestig je daadwerkelijk het inlevingsvermogen te hebben van een natte theedoek.

Wat een onnozele bagatellisering, man man man.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_198874102
Het wordt nu niet meer met de dag maar met de minuut gekker. Ik hoop dat ik op een dag wakker wordt en dat dit allemaal een nachtmerrie blijkt te zijn. Maar ik ben bang van niet.
Check it out
  maandag 5 april 2021 @ 23:51:39 #272
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198874113
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:49 schreef PSVCL het volgende:

[..]

In het vervolg gewoon negeren die gek
Waarom noem je jezelf "gek" en waarom wil je dat ik jou negeer :?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 23:52:24 #273
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198874122
quote:
10s.gif Op maandag 5 april 2021 23:48 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar jongeren zitten natuurlijk niet te wachten op zo'n suffe wandeling, die willen losgaan! :{w
Precies en dan lekker thuis over paps en mams heen hoesten
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198874123
Op de psychiatrie is gewoon kneiterhard bezuinigd, heeft vrij weinig met corona te maken.
  maandag 5 april 2021 @ 23:52:45 #275
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198874127
https://www.telegraaf.nl/(...)ou-je-niemand-binnen

De worst wordt weer even voorgehouden. Als ondernemer mét o.a. een restaurant én terras kan ik dit alleen maar toejuichen, al is mijn terras met die 1.5m onzin flink gehalveerd.
Mijn buren, geen terras én geen product dat ze kunnen bezorgen (dus al maanden geen enkele vorm van inkomsten) hebben hier geen fluit aan, en daar zijn er een hele, hele hoop van.
Zo lang het nog klote weer is gebeurt er niets. Zodra de 20+ dagen er aan komen komen de worstjes tevoorschijn en is het wachten tot er weer 10.000 besmettingen zijn en alles weer dicht kan, iets wat zodra het <20 graden / herfst wordt toch wel weer zal gaan gebeuren (...want golf 5 is in aantocht).
Mai pben rai~!
  maandag 5 april 2021 @ 23:53:19 #276
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198874136
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:49 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik had mijn vermoedens al. Maar hierbij bevestig je daadwerkelijk het inlevingsvermogen te hebben van een natte theedoek.

Wat een onnozele bagatellisering, man man man.
:')
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198874145
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 23:52 schreef mootie het volgende:
Op de psychiatrie is gewoon kneiterhard bezuinigd, heeft vrij weinig met corona te maken.
Vrij weinig :D
  maandag 5 april 2021 @ 23:55:26 #278
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198874156
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:52 schreef KNAK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ou-je-niemand-binnen

De worst wordt weer even voorgehouden. Als ondernemer mét o.a. een restaurant én terras kan ik dit alleen maar toejuichen, al is mijn terras met die 1.5m onzin flink gehalveerd.
Mijn buren, geen terras én geen product dat ze kunnen bezorgen (dus al maanden geen enkele vorm van inkomsten) hebben hier geen fluit aan, en daar zijn er een hele, hele hoop van.
Zo lang het nog klote weer is gebeurt er niets. Zodra de 20+ dagen er aan komen komen de worstjes tevoorschijn en is het wachten tot er weer 10.000 besmettingen zijn en alles weer dicht kan, iets wat zodra het <20 graden / herfst wordt toch wel weer zal gaan gebeuren (...want golf 5 is in aantocht).
Ach wellicht zal je terras vollopen, ik hoop het zelfs voor je, maar dat gaat de parken niet ontlasten. Geen enkele jongere die daar uithangt is van plan 3 euro neer te tellen voor een biertje als ze het in de supermarkt voor een fractie kunnen halen.
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  maandag 5 april 2021 @ 23:56:06 #279
323401 Kijkertje
met filter
pi_198874161
quote:
1s.gif Op maandag 5 april 2021 23:52 schreef mootie het volgende:
Op de psychiatrie is gewoon kneiterhard bezuinigd, heeft vrij weinig met corona te maken.
Ook dat idd. Schandalig bezuinigd, er was al een tekort aan personeel en dat is er nu natuurlijk niet beter op geworden -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 6 april 2021 @ 00:00:34 #280
323401 Kijkertje
met filter
pi_198874186
Ik begrijp ook niet hoe dit een groot complot zou zijn om de bevolking onder controle te houden? Lijkt me een heel slecht bedacht plan dan. :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198874221
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 00:00 schreef Kijkertje het volgende:
Ik begrijp ook niet hoe dit een groot complot zou zijn om de bevolking onder controle te houden? Lijkt me een heel slecht bedacht plan dan. :D
|:(
  dinsdag 6 april 2021 @ 00:06:39 #282
323401 Kijkertje
met filter
pi_198874233
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 00:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

|:(
Vertel! :+
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_198874235
quote:
0s.gif Op maandag 5 april 2021 23:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Vrij weinig :D
Inderdaad. Het grote probleem zijn de bezuinigingen. Door corona komen er wel meer patienten, dat ontken ik niet, maar ook voor die tijd waren er al grote problemen.
Net als bij de reguliere GGZ.
pi_198874658
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 00:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Vertel! :+
Eerst je filter weghalen :)
pi_198874809
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 april 2021 00:00 schreef Kijkertje het volgende:
Ik begrijp ook niet hoe dit een groot complot zou zijn om de bevolking onder controle te houden? Lijkt me een heel slecht bedacht plan dan. :D
Dat klopt. Dat is het natuurlijk ook. Als ze dat echt van plan waren zou dat totaal anders gaan. Bestrijding van corona, ieder weldenkend mens is daar voor. Maar ik zeg NEE tegen het coronapaspoort en de testsamenleving.
Check it out
pi_198875107
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 00:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

|:(
Wat is de end-game nou eigenlijk? Waarom hebben "ze" het coronavirus de wereld in geholpen?

Financieel gewin door vaccinatie kan het al niet zijn, daar waren we het volgens mij over eens.

Licht eens een tipje van de sluier? Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie het grote boze plan niet echt.
  dinsdag 6 april 2021 @ 08:42:53 #287
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198875570
Fotograaf maakt foto’s van lege parkeerplaats bij vaccinatiecentrum, wordt belaagd door beveiligers

Vrijdag werd een fotograaf van de Twentsche Courant Tubantia aangevallen door beveiligers van een vaccinatielocatie. Hij had buiten het gebouw in Enschede foto’s gemaakt van een lege parkeerplaats, waarna de beveiligers hem sommeerden de beelden te verwijderen. Toen de fotograaf weigerde, probeerden ze hem tegen de grond te werken.

De nieuwsfotograaf, Cees Elzenga, vroeg of hij binnen foto’s mocht maken, maar daar kreeg hij geen toestemming voor. Hij gaat aangifte doen. De GGD heeft inmiddels excuses aangeboden.

Ook in andere delen van het land is het erg rustig geweest bij de vaccinatiecentra. Op 1 april twitterde Nico van Gog:

twitter


Waarop radio-dj Jeroen Kijk in de Vegte reageerde: “Ik wil die lege plek met liefde vullen. Rij er graag voor naar Amsterdam.” Voormalig 538-baas Erik de Zwart beet hem toe: “Bange poeperd.”

Onderstaande foto werd gemaakt bij het vaccinatiecentrum in Maassluis. “Drie naar binnen zien gaan.” Op andere plekken is het beeld niet anders. “Hier in Vlissingen ook dag in dag uit – als ik er passeer – hetzelfde beeld,” schrijft Hans.

twitter


Afgelopen week zei een medewerker van de vaccinatielijn dat hij de hele dag op telefoontjes zat te wachten. “Verschillende collega’s vertelden me dat zij eigenlijk al de hele dag geen telefoontjes krijgen.” Hij werd vervolgens geschorst. “Als ik hierom word ontslagen, het zij zo. ik ben een beetje klaar met mijn mond houden. Ik wil ook gewoon mijn werk doen.”

:{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 6 april 2021 @ 08:45:02 #288
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198875597
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Fotograaf maakt foto’s van lege parkeerplaats bij vaccinatiecentrum, wordt belaagd door beveiligers

Vrijdag werd een fotograaf van de Twentsche Courant Tubantia aangevallen door beveiligers van een vaccinatielocatie. Hij had buiten het gebouw in Enschede foto’s gemaakt van een lege parkeerplaats, waarna de beveiligers hem sommeerden de beelden te verwijderen. Toen de fotograaf weigerde, probeerden ze hem tegen de grond te werken.

De nieuwsfotograaf, Cees Elzenga, vroeg of hij binnen foto’s mocht maken, maar daar kreeg hij geen toestemming voor. Hij gaat aangifte doen. De GGD heeft inmiddels excuses aangeboden.

Ook in andere delen van het land is het erg rustig geweest bij de vaccinatiecentra. Op 1 april twitterde Nico van Gog:

[ twitter ]

Waarop radio-dj Jeroen Kijk in de Vegte reageerde: “Ik wil die lege plek met liefde vullen. Rij er graag voor naar Amsterdam.” Voormalig 538-baas Erik de Zwart beet hem toe: “Bange poeperd.”

Onderstaande foto werd gemaakt bij het vaccinatiecentrum in Maassluis. “Drie naar binnen zien gaan.” Op andere plekken is het beeld niet anders. “Hier in Vlissingen ook dag in dag uit – als ik er passeer – hetzelfde beeld,” schrijft Hans.

[ twitter ]

Afgelopen week zei een medewerker van de vaccinatielijn dat hij de hele dag op telefoontjes zat te wachten. “Verschillende collega’s vertelden me dat zij eigenlijk al de hele dag geen telefoontjes krijgen.” Hij werd vervolgens geschorst. “Als ik hierom word ontslagen, het zij zo. ik ben een beetje klaar met mijn mond houden. Ik wil ook gewoon mijn werk doen.”

:{
En?
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 6 april 2021 @ 08:49:37 #289
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_198875657
Zoek dat maar zelf uit Hugo, de wacht is begonnen, je bent er weer snel bij c_/
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_198875898
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Fotograaf maakt foto’s van lege parkeerplaats bij vaccinatiecentrum, wordt belaagd door beveiligers

Vrijdag werd een fotograaf van de Twentsche Courant Tubantia aangevallen door beveiligers van een vaccinatielocatie. Hij had buiten het gebouw in Enschede foto’s gemaakt van een lege parkeerplaats, waarna de beveiligers hem sommeerden de beelden te verwijderen. Toen de fotograaf weigerde, probeerden ze hem tegen de grond te werken.

De nieuwsfotograaf, Cees Elzenga, vroeg of hij binnen foto’s mocht maken, maar daar kreeg hij geen toestemming voor. Hij gaat aangifte doen. De GGD heeft inmiddels excuses aangeboden.

Ook in andere delen van het land is het erg rustig geweest bij de vaccinatiecentra. Op 1 april twitterde Nico van Gog:

[ twitter ]

Waarop radio-dj Jeroen Kijk in de Vegte reageerde: “Ik wil die lege plek met liefde vullen. Rij er graag voor naar Amsterdam.” Voormalig 538-baas Erik de Zwart beet hem toe: “Bange poeperd.”

Onderstaande foto werd gemaakt bij het vaccinatiecentrum in Maassluis. “Drie naar binnen zien gaan.” Op andere plekken is het beeld niet anders. “Hier in Vlissingen ook dag in dag uit – als ik er passeer – hetzelfde beeld,” schrijft Hans.

[ twitter ]

Afgelopen week zei een medewerker van de vaccinatielijn dat hij de hele dag op telefoontjes zat te wachten. “Verschillende collega’s vertelden me dat zij eigenlijk al de hele dag geen telefoontjes krijgen.” Hij werd vervolgens geschorst. “Als ik hierom word ontslagen, het zij zo. ik ben een beetje klaar met mijn mond houden. Ik wil ook gewoon mijn werk doen.”

:{
En wat wil je hier nu mee zeggen?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 6 april 2021 @ 09:29:03 #291
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198876019
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:49 schreef controlaltdelete het volgende:
Zoek dat maar zelf uit Hugo, de wacht is begonnen, je bent er weer snel bij c_/
Hoe moet ik raden wat jij hier nu mee wil zeggen?
Je doet me denken aan die vrouw die van alles roept en dan weigert enige uitleg te geven omdat ze een vuurtoren is oid
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198876291
Heeft de ggd eindelijk opgeschaald om bij een hogere aanvoer van vaccins de grotere hoeveelheid prikken te kunnen gaan zetten is het nog niet goed voor de wappies.

:D
pi_198876487
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 09:45 schreef Basp1 het volgende:
Heeft de ggd eindelijk opgeschaald om bij een hogere aanvoer van vaccins de grotere hoeveelheid prikken te kunnen gaan zetten is het nog niet goed voor de wappies.

:D
De wat beperkte antivaxxxers hier zullen het wel als een bevestiging voor hun standpunten zien ofzo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:04:50 #294
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198876569
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 08:42 schreef controlaltdelete het volgende:
Fotograaf maakt foto’s van lege parkeerplaats bij vaccinatiecentrum, wordt belaagd door beveiligers

Vrijdag werd een fotograaf van de Twentsche Courant Tubantia aangevallen door beveiligers van een vaccinatielocatie. Hij had buiten het gebouw in Enschede foto’s gemaakt van een lege parkeerplaats, waarna de beveiligers hem sommeerden de beelden te verwijderen. Toen de fotograaf weigerde, probeerden ze hem tegen de grond te werken.

De nieuwsfotograaf, Cees Elzenga, vroeg of hij binnen foto’s mocht maken, maar daar kreeg hij geen toestemming voor. Hij gaat aangifte doen. De GGD heeft inmiddels excuses aangeboden.

Ook in andere delen van het land is het erg rustig geweest bij de vaccinatiecentra. Op 1 april twitterde Nico van Gog:

[ twitter ]

Waarop radio-dj Jeroen Kijk in de Vegte reageerde: “Ik wil die lege plek met liefde vullen. Rij er graag voor naar Amsterdam.” Voormalig 538-baas Erik de Zwart beet hem toe: “Bange poeperd.”

Onderstaande foto werd gemaakt bij het vaccinatiecentrum in Maassluis. “Drie naar binnen zien gaan.” Op andere plekken is het beeld niet anders. “Hier in Vlissingen ook dag in dag uit – als ik er passeer – hetzelfde beeld,” schrijft Hans.

[ twitter ]

Afgelopen week zei een medewerker van de vaccinatielijn dat hij de hele dag op telefoontjes zat te wachten. “Verschillende collega’s vertelden me dat zij eigenlijk al de hele dag geen telefoontjes krijgen.” Hij werd vervolgens geschorst. “Als ik hierom word ontslagen, het zij zo. ik ben een beetje klaar met mijn mond houden. Ik wil ook gewoon mijn werk doen.”

:{
quote:
2 UUR GELEDEN
Patiënten uit risicogroepen 'smeken' bij GGD tevergeefs om vaccin
Bij de GGD melden zich dagelijks tientallen mensen die graag gevaccineerd willen worden tegen corona, maar daar nog niet voor in aanmerking komen. Vaak zijn dat mensen die een ziekte of aandoening hebben, maar nog niet aan de beurt zijn, schrijft Trouw. Ze hopen aan het eind van de dag een prik te krijgen met een vaccin dat over is.

Volgens de GGD zijn het soms ook mensen die "niet lang meer te leven hebben en de tijd die ze nog hebben graag nog een beetje in de buitenwereld willen komen." Vaak zijn de verzoeken tevergeefs; omdat bijna iedereen voor zijn vaccinatieafspraak komt opdagen, blijft er nauwelijks vaccin over.

Op sommige priklocaties staat elke dag een handjevol mensen aan de deur te smeken of ze een prik mogen hebben. De GGD gaat niet op die verzoeken in. Een woordvoerder zegt: "We begrijpen hun vraag, maar wij bepalen niet de vaccinatiestrategie."
Iedereen moet in de rij staan, ook in de niet bestaande rijen _O-

https://www.rtlnieuws.nl/(...)n-failliet-verklaard

Gooi er anders nog even wat lockdowns tegenaan... komt helemaal goed zo

[ Bericht 3% gewijzigd door KNAK op 06-04-2021 10:10:21 ]
Mai pben rai~!
pi_198876668
Ik denk dat we vanzelf gaan zien of 'The Great Reset' daadwerkelijk gaande is, als zo'n beetje alle landen gaan beginnen met basisinkomens en 'gratisch' geld voor iedereen om de economische gevolgen van het virus en de maatregelen te compenseren. Dat is wel één van de kenmerken van het plan toch? Geen eigen bezit meer en rijkere overheden die samenwerken om het geld 'eerlijker' te gaan verdelen?

Dan zal deze theorie de komende jaren bewezen worden. En zo niet, dan weten we het ook.

Verder zie ik namelijk geen voordelen aan deze vorm van 'controle' die de overheid nu neemt. Of zijn die er wel? Ja, de machtsverhouding is duidelijker geworden. Maar wat anders is het voordeel voor de overheid nu? Hebben die er baat bij dat we allemaal massaal thuis zitten, armer worden, ongelukkiger worden, etc?

Op een paar grote farmaceutische bedrijven na zie ik op dit moment het voordeel niet. En aangezien veel landen / staten ook niet mee doen met alle lockdowns en maatregelen, zie ik The Great Reset zo ook niet 1-2-3 gebeuren.

Iemand die hier een andere visie over heeft? Mis ik wat? Ik vind het allemaal wel wat 'te toevallig' gegaan met dit virus en de aanpak hiervan, maar het ontbreekt mij aan concrete aanwijzingen dat dit allemaal vooropgezet is en / of de overheden hier baat bij gaan hebben.
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:29:32 #296
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198876884
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:10 schreef matigeuser het volgende:
Ik denk dat we vanzelf gaan zien of 'The Great Reset' daadwerkelijk gaande is, als zo'n beetje alle landen gaan beginnen met basisinkomens en 'gratisch' geld voor iedereen om de economische gevolgen van het virus en de maatregelen te compenseren. Dat is wel één van de kenmerken van het plan toch? Geen eigen bezit meer en rijkere overheden die samenwerken om het geld 'eerlijker' te gaan verdelen?

Waar halen landen het geld vandaan voor een basisinkomen?
Compensatie voor de maatregelen is geen gratis geld. Als al die ondernemers omvallen dan kost dat veel meer, daarom worden ze ondersteund

Geen eigen bezit is geen doel, Geen eigen bezit is een verslag uit 2016 waarin de trend naar bezit als dienst wordt gesignaleerd (spotify vs CDs, Leaseauto vs eigen auto, leasefiets vs eigen fiets, Netflix vs DVDs kopen etc)
quote:
Dan zal deze theorie de komende jaren bewezen worden. En zo niet, dan weten we het ook.

Verder zie ik namelijk geen voordelen aan deze vorm van 'controle' die de overheid nu neemt. Of zijn die er wel? Ja, de machtsverhouding is duidelijker geworden. Maar wat anders is het voordeel voor de overheid nu? Hebben die er baat bij dat we allemaal massaal thuis zitten, armer worden, ongelukkiger worden, etc?

Op een paar grote farmaceutische bedrijven na zie ik op dit moment het voordeel niet. En aangezien veel landen / staten ook niet mee doen met alle lockdowns en maatregelen, zie ik The Great Reset zo ook niet 1-2-3 gebeuren.

Iemand die hier een andere visie over heeft? Mis ik wat? Ik vind het allemaal wel wat 'te toevallig' gegaan met dit virus en de aanpak hiervan, maar het ontbreekt mij aan concrete aanwijzingen dat dit allemaal vooropgezet is en / of de overheden hier baat bij gaan hebben.
Het is niet vooropgezet, vandaar dat het je aan concrete aanwijzingen ontbreekt. Overheden hebben hier 0 baat bij
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:29:41 #297
24329 KNAK
ff w88,......
pi_198876886
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:10 schreef matigeuser het volgende:
Ik denk dat we vanzelf gaan zien of 'The Great Reset' daadwerkelijk gaande is, als zo'n beetje alle landen gaan beginnen met basisinkomens en 'gratisch' geld voor iedereen om de economische gevolgen van het virus en de maatregelen te compenseren. Dat is wel één van de kenmerken van het plan toch? Geen eigen bezit meer en rijkere overheden die samenwerken om het geld 'eerlijker' te gaan verdelen?

Dan zal deze theorie de komende jaren bewezen worden. En zo niet, dan weten we het ook.

Verder zie ik namelijk geen voordelen aan deze vorm van 'controle' die de overheid nu neemt. Of zijn die er wel? Ja, de machtsverhouding is duidelijker geworden. Maar wat anders is het voordeel voor de overheid nu? Hebben die er baat bij dat we allemaal massaal thuis zitten, armer worden, ongelukkiger worden, etc?

Op een paar grote farmaceutische bedrijven na zie ik op dit moment het voordeel niet. En aangezien veel landen / staten ook niet mee doen met alle lockdowns en maatregelen, zie ik The Great Reset zo ook niet 1-2-3 gebeuren.

Iemand die hier een andere visie over heeft? Mis ik wat? Ik vind het allemaal wel wat 'te toevallig' gegaan met dit virus en de aanpak hiervan, maar het ontbreekt mij aan concrete aanwijzingen dat dit allemaal vooropgezet is en / of de overheden hier baat bij gaan hebben.
Gewoon afwachten en je merkt het vanzelf wel. Ondertussen dat alles wat zo krom is als een hoelahoep maar proberen te negeren zoals de lockdownies doen. Zolang we allemaal een AH met gevulde schappen hebben, we internet en netflix op een bankstel thuis aan kunnen slingeren zal er vanuit het volk geen geluid komen en zal alles waar de overheid mee komt geslikt worden zoals dat al een dik jaar het geval is. De relatief kleine groep 'wakkere' medelanders wegzetten als idioten en het zit wel goed.

Ondertussen...
https://www.telegraaf.nl/(...)a-zeneca-en-trombose

Er is een verband maar da's eigenlijk niet zo heel erg, want 'de voordelen zijn groter dan de risico's'
_O-
Mai pben rai~!
  dinsdag 6 april 2021 @ 10:35:24 #298
34027 devlinmr
Trolivier
pi_198876952
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:29 schreef KNAK het volgende:

[..]

Gewoon afwachten en je merkt het vanzelf wel. Ondertussen dat alles wat zo krom is als een hoelahoep maar proberen te negeren zoals de lockdownies doen. Zolang we allemaal een AH met gevulde schappen hebben, we internet en netflix op een bankstel thuis aan kunnen slingeren zal er vanuit het volk geen geluid komen en zal alles waar de overheid mee komt geslikt worden zoals dat al een dik jaar het geval is. De relatief kleine groep 'wakkere' medelanders wegzetten als idioten en het zit wel goed.

Ondertussen...
https://www.telegraaf.nl/(...)a-zeneca-en-trombose

Er is een verband maar da's eigenlijk niet zo heel erg, want 'de voordelen zijn groter dan de risico's'
_O-
Handjevol mensen die trombose hebben gekregen uit miljoenen vaccinaties. Kans dat je iets aan corona overhoudt is vele male groter
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_198877125
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 april 2021 10:35 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Handjevol mensen die trombose hebben gekregen uit miljoenen vaccinaties. Kans dat je iets aan corona overhoudt is vele male groter
Ik durf wel te wedden dat er geen complotbeperkte is die de proef op de som durft te nemen. ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_198877201
twitter
pi_198877210
dicht
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')