Depay laat keepers er altijd beter uitzien dan ze zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Die keeper kan er dus toch niks van.
Kom kom, de wedstrijd is nog niet afgelopen. Er kunnen nog meer spelers geblesseerd raken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
2-0 en 1 speler geblesseerd
Nou Frank daar kan je mee thuiskomen![]()
@Coco ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand dat gifje nog van Luuk de Jong dat hij mokerhoog overschiet?
Hahahahahaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kom kom, de wedstrijd is nog niet afgelopen. Er kunnen nog meer spelers geblesseerd raken.
Geen idee maar ik zou er niet zo om malenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Hoeveel malen hebben we dit niet al gehoord?
@Taglianoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
Heeft iemand dat gifje nog van Frank de Boer in de bus?
Knie draaide wel raar.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Noa Lang ging jankend van het veld en bleek niks te hebben. Of die mindere broer van Davy Pröpper van Heracles dacht ook einde carriëre en stond een week later gewoon weer op het veld. Misschien valt het mee met Blind.
Dumbfries ook al 17 keerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Noa Lang ging jankend van het veld en bleek niks te hebben. Of die mindere broer van Davy Pröpper van Heracles dacht ook einde carriëre en stond een week later gewoon weer op het veld. Misschien valt het mee met Blind. Hoop houden en positef blijven.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heeft iemand dat gifje nog van Luuk de Jong dat hij mokerhoog overschiet?
Inderdaad, misschien heeft hij zijn andere kruisband ook wel afgescheurd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Noa Lang ging jankend van het veld en bleek niks te hebben. Of die mindere broer van Davy Pröpper van Heracles dacht ook einde carriëre en stond een week later gewoon weer op het veld. Misschien valt het mee met Blind. Hoop houden en positef blijven.
quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:03 schreef Poefbank het volgende:
Tegen dit soort ploegen heb je soms geluk nodig
We hebben geen Messiquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:03 schreef Poefbank het volgende:
Tegen dit soort ploegen heb je soms geluk nodig
quote:
Ik zal doen alsof ik deze walgelijke verwensing/sneer richting Daley niet gelezen heb.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, misschien heeft hij zijn andere kruisband ook wel afgescheurd.
Dan is Caland voor niets zo stoer geweestquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zal doen alsof ik deze walgelijke verwensing/sneer richting Daley niet gelezen heb.
Denk aan je hartquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik zal doen alsof ik deze walgelijke verwensing/sneer richting Daley niet gelezen heb.
1994 beldequote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:05 schreef Netsplitter het volgende:
Goed, ik verder met de X-Files kijken. Stukken interessanter dan deze wedstrijd.
Ja, zoals ook vaak bij Barca.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:06 schreef HansCojona het volgende:
Staat Frenkie nou als centrale verdediger?
"Zag je niet hoe ik speelde tegen Gibraltar dan?"quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:05 schreef HansCojona het volgende:
Weer Berghuis direct betrokken. Motm.
Op naar 8-0quote:
Blind.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Gravenberch dus de ontbrekende schakel.
Met De Boer aan het Roer zijn de tegenstanders vissenVoer.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Zag je niet hoe ik speelde tegen Gibraltar dan?"
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Met De Boer aan het Roer zijn de tegenstanders vissenVoer.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef Coco het volgende:
Heeft iemand dat gifje nog van Frank de Boer in de bus?
De overdrachtspapieren worden momenteel ondertekend door Lex en The Queen of Englandquote:
Kleiner plaatje had ook gemogen maar de grap is goed.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:06 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"Zag je niet hoe ik speelde tegen Gibraltar dan?"
[ afbeelding ]
Er zijn users die vinden hem de beste speler van de eredivisie.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:08 schreef SonicVolcano het volgende:
KlaassenWaardeloze wedstrijd speelt hij
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:07 schreef Coco het volgende:
[..]
Met De Boer aan het Roer zijn de tegenstanders vissenVoer.
Namen en rugnummersquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn users die vinden hem de beste speler van de eredivisie.
Met een beetje geluk heeft dat probleem zich vandaag vanzelf opgelost.quote:
Vier keer kampioen, en dit is één van de drie momenten van de periode onder De Boer die ik me nog kan herinneren.quote:
Dit geloof ik niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een groter beeldscherm.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Kleiner plaatje had ook gemogen maar de grap is goed.
Volgorde van iets zin deze in niet goed lijkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Luuk de Jong schiet 'm naar Spanje dus tegen de berg valt nog mee.quote:
Jammer voor hem dat ze niet iedere keer tegen Gibraltar spelen danquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:10 schreef maxi-mus het volgende:
Berghuis bloeit helemaal op met voetballers om hem heen, mooi om te zien.
Ik snap ook niet wat Koeman daarmee moet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:10 schreef GGMM het volgende:
Depay is geen leuke speler om te zien voetballen.
Gedaan, de hoed en sjaal zitten perfect.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga nou eens gewoon passen Memphis
Sjaaltje van v Gaal om.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gedaan, de hoed en sjaal zitten perfect.
[ afbeelding ]
Speel niet met zijn privéquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat Koeman daarmee moet.
Ja. Die bal stuitert zo ver weg dat ze hem in Spanje kunnen ophalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat was een Babel aanname door Wijnaldum.
Waar is de mondharmonica en het station?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Gedaan, de hoed en sjaal zitten perfect.
[ afbeelding ]
Die heeft nog steeds een poster van CR7 boven zijn bed hangen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
Haal depaay er maar uit, die wil er weer zijn show van maken.
Nu moeten goals gaan regenenequote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Je zal maar de reservekeeper van Gibraltar zijn
En toen bleek die kaal te zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Reken je niet rijk. De reservedoelman van Gibraltar is geen haar minder.
De honneurs werden al waargenomen maar toch bedankt voor je opinie.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik was tijdens de rust aan het haxballen, maar ik bedenk me nu dat ik nog even wilde zeggen dat Nathan Rutjes echt een vervelende zak is.
Die reclame is echt tenenkrommend.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ik was tijdens de rust aan het haxballen, maar ik bedenk me nu dat ik nog even wilde zeggen dat Nathan Rutjes echt een vervelende zak is.
Zou ie uberhaupt ooit een wedstrijd gekeept hebben, of tossen ze om het reservetenue?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef PicoMMP het volgende:
Je zal maar de reservekeeper van Gibraltar zijn
Wel eens mee staan lullen, aardige vent wel. Beetje simpel inderdaad, maar als je dergelijke velden kan onderhouden en daar vorstelijk voor betaald wordtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een enorme tokkie en dito kind.
Nou zeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef GGMM het volgende:
Ja prima baantje verder, doet Feyenoord en verder niets?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel eens mee staan lullen, aardige vent wel. Beetje simpel inderdaad, maar als je dergelijke velden kan onderhouden en daar vorstelijk voor betaald wordt
Hij speelde ooit bij Gibraltar Unitedquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:15 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zou ie uberhaupt ooit een wedstrijd gekeept hebben, of tossen ze om het reservetenue?
Zijn allemaal gevaccineerd maar alsnog mondkapjes op en afstand houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:15 schreef HansCojona het volgende:
Die reservekeeper heeft een mondkap op, de rest niet en een andere official had er een half over zijn mond. Waar kijk ik naar
Moet gequote worden.quote:
PSV Ruud 10quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
United Ruud had er nu 8 erin liggen.
Om bij elke goal boos te juichenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
United Ruud had er nu 8 erin liggen.
En in de rust.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet ingeschoten? Voor de wedstrijd tegen toch gewoon?
Ja maar dat is ook wel een fulltimebaan aangezien hij nu ook varkenoord en 1908 erbij doet. Hard werken ook wel, maakt zo 60-100 uur per week.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja prima baantje verder, doet Feyenoord en verder niets?
Wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Niet ingeschoten? Voor de wedstrijd tegen toch gewoon?
Ah ja dan ben je wel even bezig, doet zijn werk goed in ieder geval.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook wel een fulltimebaan aangezien hij nu ook varkenoord en 1908 erbij doet. Hard werken ook wel, maakt zo 60-100 uur per week.
Een land waar 10% van de bevolking gestorven is. Nou weten we waarom.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:15 schreef HansCojona het volgende:
Die reservekeeper heeft een mondkap op, de rest niet en een andere official had er een half over zijn mond. Waar kijk ik naar
Deze tweet is straks weer weg.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Marieke heeft weer een flesje rood losgetrokken
Dat wijf is de hele avond al aan het janken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Straks weer ploeteren en natrappen tegen RKC, genot.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef HansCojona het volgende:
Berghuis strooit met passes alsof hij al jaren voor de absolute top speelt!
Neequote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:20 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zullen we het hier gewoon inhoudelijk over de wedstrijd hebben?
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:20 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Zullen we het hier gewoon inhoudelijk over de wedstrijd hebben?
Goeie genade, het theater van Platini komt dus op de NOS? Het zal toch niet dat uitgerekend de NOS de rechten heeft gekregen? Hohoho. Nu kan Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zijn balkunsten vertonen voor die dekselse publieke omroep. Hopelijk is Gatusso ook van de partij. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! En Buffon zeg, de onaantastbare nummero één van Italië. Het vorige toernooi verliep dramatisch voor de Azzuro. De Italianen trokken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Ik hoop dat u het hele toernooi volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef HansCojona het volgende:
Berghuis strooit met passes alsof hij al jaren voor de absolute top speelt!
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Goeie genade, het theater van Platini komt dus op de NOS? Het zal toch niet dat uitgerekend de NOS de rechten heeft gekregen? Hohoho. Nu kan Sneijdeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer zijn balkunsten vertonen voor die dekselse publieke omroep. Hopelijk is Gatusso ook van de partij. Kent u Lucky Luke nog en de Daltons? Dan is die Gattuso de kleinste! En Buffon zeg, de onaantastbare nummero één van Italië. Het vorige toernooi verliep dramatisch voor de Azzuro. De Italianen trokken de vele haren uit het hoofd, vele petten en mutsen worden op het veld gesmeten. Ik hoop dat u het hele toernooi volhoudt, dat u een goed glas wijn en een goed blokje kaas op tafel hebt staan!
De messen zijn geslepen, het zal nog lang onrustig blijven in Kiev en Warschau.
Van die beste uit Bloemfontein!
En dan zelf in de return weer van ze verliezenquote:
Zelfs de nobuddies scoren aan de lopende band bij de Rode Duivels.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:22 schreef RipCity het volgende:
Belgie 7-0 vs Rusland-B.
dat moeten we toch minimaal verbeteren tegen dit land...
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:22 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Daar moet gewoon eens een grote bosneger overheenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Wel goed juist. Ze begonnen praatjes te krijgen (EK winnen etc.).quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:22 schreef Zorro het volgende:
Eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk dat Turkije zich voor joker zet. Lucky Drank weer.
Ik laat mijn avond niet vergallen door één of andere chagrijnige idioot.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
In het F1 topic was dit ook een succes.
Viesdik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:littlerabbit graag je mening
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |