Zou niet weten wat ze er anders aan het doen zijn. Was erop wachten met sommige winkels natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:39 schreef RipCity het volgende:
Not sure if real maar zou wel triest zijn als je hier zo
Op gaat handhaven:
https://twitter.com/aberkron/status/1376796808396029952?s=21
Dat is ook het stuur. Maar voordoen dat alle cijfers kut zijn, slaat ook weer als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Natuurlijk valt het dodental mee. De meeste oudjes hebben t vaccin al gehad en vergeet niet dat er afgelopen jaar heel veel al door corona zijn overleden. Die kunnen dat dit jaar niet overdoen hé. Dus nu hebben we te maken met een onder sterfte. Het sterfgetal kijk ik dus niet naar. Ik kijk naar de covid klanten op de ic 's en daar liggen er helaas veel te veel van.
Geen idee waar je het over hebt, er zijn alleen zeer welbewuste keuzes gemaakt en de machine zit vol WD-40.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:42 schreef MissionPhailed het volgende:
Even globaal de stand van zaken van vandaag bij gelezen, maar samenvattend kunnen we stellen dat er nog een paar mitsen en maren en haken en ogen en kanttekeningen aan de gaande vaccinatiecampagne zitten?
Exact.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Per vliegtuig opgestuurd naar China.
Ik heb hem maar weer snel weggeklikt. Dit is doorgaans niet zo goed voor mijn gemoedsrustquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:39 schreef RipCity het volgende:
Op gaat handhaven:
Ik wil ook weer niet té kritisch zijn. Mijn werkloze oom zei weleens; alléén als je niet werkt maak je geen fouten in je werk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt, er zijn alleen zeer welbewuste keuzes gemaakt en de machine zit vol WD-40.
Haat richting playmobile politie?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:43 schreef galantis het volgende:
[..]
Ik heb hem maar weer snel weggeklikt. Dit is doorgaans niet zo goed voor mijn gemoedsrust
Ik weet niet hoe het bij anderen gaat, maar mijn ouders zeggen gewoon 'nee' en wij trouwens ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:20 schreef AlwaysHappy het volgende:
Opa en oma kunnen inderdaad ook zelf nee zeggen. Opa en oma kunnen zelf ook besluiten om deze laatste paar weekjes even extra voorzichtig te doen. Maar dat is onmenselijk om te vragen blijkbaar, want dat is zielig.
Dat naar elkaar wijzen heeft idd niet zoveel zin. We moeten nog even volhouden met z'n allen. Hoe moelijk het ook is.quote:Daarbij zal ik ook maar meteen aangeven dat ook jongeren hun verantwoordelijkheid moeten nemen deze laatste maanden door echt de basis regels te respecteren.
Als we roepen dat we het met z'n allen doen moeten we het ook echt samen doen.
Klopt, bij mij op het werk zijn er ook zo een paar (die niets doen)quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:44 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik wil ook weer niet té kritisch zijn. Mijn werkloze oom zei weleens; alléén als je niet werkt maak je geen fouten in je werk.
Hoezo? Mag je niet voor een winkel staan op iemand anders wachten?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Zou niet weten wat ze er anders aan het doen zijn. Was erop wachten met sommige winkels natuurlijk.
We gaan echt nog niet ten onder, de cijfers lagen in de lijn der verwachting. Dat kabbelt zo nog wel ff door denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat is ook het stuur. Maar voordoen dat alle cijfers kut zijn, slaat ook weer als een tang op een varken.
Dit ja, ik zou gewoon zeggen dat ik een etalage aan het bekijken ben en welke wet ik overtreed.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoezo? Mag je niet voor een winkel staan op iemand anders wachten?
Het is straat en overdag. Er is geen reden waarom je daar niet zou mogen zijn.
Die mineenstrepertjes hebben geen moer te doen natuurlijk. En zelf houden ze ook geen 1,5m afstand.
Bedoel niet dat ik het terecht vind, maar ik was toevallig vandaag in een winkelcentrum en daar stonden overal bordjes met "u kunt aan de deur reserveren en direct naar binnen". Tja. Snap die winkeliers hoor, maar echt handig is het niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:47 schreef Red_85 het volgende:
Hoezo? Mag je niet voor een winkel staan op iemand anders wachten?
Het is straat en overdag. Er is geen reden waarom je daar niet zou mogen zijn.
Mijn inziens heeft ze nog niets fout gedaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:39 schreef RipCity het volgende:
Op gaat handhaven:
Ik snap ook niet zo goed waarom het op deze manier gaat. Je stuurt mensen een brief met: "Op dinsdag 6 april wordt u om 15.00 verwacht bij priklocatie 'De gouden prikker'. Mocht u op dit tijdslot niet kunnen? Neemt u dan alstublieft contact op. Hou er wel rekening mee dat wij voorrang geven aan automatisch ingeplande afspraken en één slot per week gebruiken om gemiste afspraken in te halen. Het kan daarom zijn dat u daardoor langer moet wachten"quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:47 schreef deedeetee het volgende:
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-vaccinatiedoel.html
Wat een zooitje.... het is nog erger dan ik al dacht. Kan er dan niemand ingrijpen ? Iedereen draait maar om de hete brui heen en niemand grijpt in.
Het ligt er een beetje aan waar je in NRW bent; Düsseldorf heeft veel "nieuw geld" en is behoorlijk pretentieus, op het platteland is men over het algemeen behoorlijk ontspannen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:36 schreef nostra het volgende:
[..]
Ah, dat zijn nog redelijk behapbare Duitsers.Gaat Saarland nog los na de Paas of heeft Merkel ze terug de mand in getrapt?
Zo simpel en efficiënt, jij bent niet geschikt voor een positie in het vaccinatie team.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom het op deze manier gaat. Je stuurt mensen een brief met: "Op dinsdag 6 april wordt u om 15.00 verwacht bij priklocatie 'De gouden prikker'. Mocht u op dit tijdslot niet kunnen? Neemt u dan alstublieft contact op. Hou er wel rekening mee dat wij voorrang geven aan automatisch ingeplande afspraken en één slot per week gebruiken om gemiste afspraken in te halen. Het kan daarom zijn dat u daardoor langer moet wachten"
Beetje zoals de griepprik, je wordt op dag x tussen tijd A en B verwacht.
Afspraak telefonisch gemaakt. Dat mag en valt niet te controleren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dit ja, ik zou gewoon zeggen dat ik een etalage aan het bekijken ben en welke wet ik overtreed.
Ze staat notabene bij de uitgang dus ws aan het wachten op een vriendin of zo.
Het klinkt als een waardeloze spits uit Columbia.quote:
Vroeger zat er hier een autohandelaar die regelmatig van naam veranderde als de voormalige weer eens een te wijdverspreide negatieve bijklank had gekregen. Ik wist niet dat het in de vaccinwereld ook zo werkte...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat ze bezielt om de naam ineens te veranderen.
Zo van, laten we de naam veranderen. Dan krijgen de mensen weer meer vertrouwen in het vaccin.
Of wat?
Om mij mee te betalenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:26 schreef THEFXR het volgende:
waar betalen we in dit land die vijfentwintig (25) soorten belasting voor?
Dat krijg je wanneer je werkelozen met vmbo niveau als ordehandhavers inzet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:39 schreef RipCity het volgende:
Op gaat handhaven:
Hohohoho, vmbo'ers zijn de motor van ons land he.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je werkelozen met vmbo niveau als ordehandhavers inzet.
Komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo van, laten we de naam veranderen. Dan krijgen de mensen weer meer vertrouwen in het vaccin.
Of wat?
Mss omdat de slots in veel landen leeg bleven?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Of wat?
Is het dan niet belangrijk dat probleem op te lossen? Nu is het alsof je de Belastingdienst een andere naam geeft en zegt: "Welke toeslagenaffaire? Nooit iets van gehoord. Belastingdienst bestaat ook helemaal niet hoor, dus weet niet waar jij 't over hebt."quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Mss omdat de slots in veel landen leeg bleven?
pas op!, dadelijk doen ze het nog ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is het dan niet belangrijk dat probleem op te lossen? Nu is het alsof je de Belastingdienst een andere naam geeft en zegt: "Welke toeslagenaffaire? Nooit iets van gehoord. Belastingdienst bestaat ook helemaal niet hoor, dus weet niet waar jij 't over hebt."
Ik vind dit wel echt een prachtig benoemd voorbeeldquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is het dan niet belangrijk dat probleem op te lossen? Nu is het alsof je de Belastingdienst een andere naam geeft en zegt: "Welke toeslagenaffaire? Nooit iets van gehoord. Belastingdienst bestaat ook helemaal niet hoor, dus weet niet waar jij 't over hebt."
Haha niet eens, ik heb vaak juist medelijden met ze omdat ze al het kutwerk moeten doen. Maar meer haat richting selectieve naaiboetes voor corona-'overtredingen'.quote:
Deze ken je wel toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af of je de imagoschade nog kan oplossen voor dat vaccin. Dan moeten Macon en Merkel door het stof gaan want voordat die trombose zaak begon hadden hun het vaccin al afgekraakt. Terwijl als je naar de real world data kijkt uit het VK blijkt het gewoon een goed vaccin te zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
precies wat ik eerder al noemde.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom het op deze manier gaat. Je stuurt mensen een brief met: "Op dinsdag 6 april wordt u om 15.00 verwacht bij priklocatie 'De gouden prikker'. Mocht u op dit tijdslot niet kunnen? Neemt u dan alstublieft contact op. Hou er wel rekening mee dat wij voorrang geven aan automatisch ingeplande afspraken en één slot per week gebruiken om gemiste afspraken in te halen. Het kan daarom zijn dat u daardoor langer moet wachten"
Beetje zoals de griepprik, je wordt op dag x tussen tijd A en B verwacht.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Na al die berichtgeving vandaag moest ik hardop lachen:
[ twitter ]
En dat is direct het frustrerende. Over 2 weken: "De avondklok moet blijven tot eind mei want de cijfers zijn nog niet goed genoeg"quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach ja, en over 2 weken horen we weer 'hou vol' op het maandelijkse praatje van Peppie en Kokkie.
Degenen die niet als boa aangesteld zijn, die vmboa's vormen vooral de zand in diezelfde motor.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hohohoho, vmbo'ers zijn de motor van ons land he.
Ik geloof hem meteen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]![]()
We prikken niet eens 350K weg. En dan zouden we ineens 1,5 miljoen in een week doen.
Yep!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dat is direct het frustrerende. Over 2 weken: "De avondklok moet blijven tot eind mei want de cijfers zijn nog niet goed genoeg"
Journalist: Jamaar, vaccineren dan? Met vaccineren los je dit toch op?
de Jonge: Nou kijk, vaccineren is alsof je een prik moet toedienen aan een olifant. Je weet nooit of het genoeg of teveel is, en als het teveel is dan is de olifant veel langer buiten westen dan nodig is. Daarom moet je de R onder de 1 houden, moet je prikken wat er op voorraad is, moet je je aan de maatregelen houden en moet je testen, testen, testen.
Charlotte van SBS: Meneer de Jonge, u heeft beloofd dat er 1 miljoen prikken per week gezet gingen worden, wat is deze?
de Jonge: De cijfers kunnen beter, maar we zetten 1 miljoen prikken per week vanaf volgende week.
2 uur later..
GGD: Ja dikke doei met je 1 miljoen per week, we krijgen er maar 300.000 geleverd om te prikken.
RIVM: Niet onze schuld hoor, mensen willen niet
Rutte: Mensen houden zich niet goed genoeg aan de maatregelen én willen nu ook niet gevaccineerd worden. Dan kun je het ons niet kwalijk nemen dat we de avondklok aanhouden.
De onderkant (0-60) lijkt verdacht veel op onze verdeling. Waren het niet dat daar de 60+ groep al zo goed als klaar is, dus in de UK zie je daar bijna geen besmettingen meer.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
In het VK zie je ook welke groepen al veel mensen gevaccineerd zijn
De term 'overcapaciteit' bestaat toch niet in deze? Als er 1 miljoen prikken per week gezet kunnen worden kost het nog ~30 weken om er vanaf te komen. Als er 2 miljoen prikken per week gezet kunnen worden nog ~16.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:54 schreef Mr.Sandman het volgende:
Nu al met overcapaciteit pochen is enigszins voorbarig.
Ik las ergens dat Marcel Levi ook al gezegd had dat in Londen de ziekenhuizen leeg stromen. Ze zien daar gemiddeld nog 1 a 2 covid patiënten per dag wat makkelijk te behappen is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:55 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
In het VK zie je ook welke groepen al veel mensen gevaccineerd zijn
Dat komt dan weer overeen met wat we hier in de ziekenhuizen zien.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat Marcel Levi ook al gezegd had dat in Londen de ziekenhuizen leeg stromen. Ze zien daar gemiddeld nog 1 a 2 covid patiënten per dag wat makkelijk te behappen is.
Nee hoor, het komt allemaal door ons gedrag. Dat hoor je toch in elke perscoquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Dat komt dan weer overeen met wat we hier in de ziekenhuizen zien.
Onder de 50 is het aantal opnames zeer beperkt.
Komen we weer terug op de vaccinatie, hoe langer dat rammelt, hoe langer we met maatregelen en volle ziekenhuizen zitten.
Ja leuke bliksemafleider grapjas. Niemand verwijt je overcapaciteit, dat zou er nog eens bij moeten komen zeg. Wat men je verwijt is de overcapaciteit van de koelkasten in Oss...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Na al die berichtgeving vandaag moest ik hardop lachen:
[ twitter ]
Miljoen per week klink heel veel. Maar dat is gewoon een half jaar hè?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:57 schreef Montov het volgende:
1.5 miljoen per week is overcapaciteit? Ik hoop dat ook de ziekenhuizen worden ingeschakeld om het naar 2.5 miljoen te brengen. Ik heb het gevoel dat er anders toch nog een te kort gaat zijn wanneer de vaccins wel en masse binnen komen.
De beperking is hier denk ik wat realistisch is. Als je realistisch gezien denkt 1 miljoen p/w te kunnen prikken maar theorerisch capaciteit hebt voor 1.5 miljoen. Dus wat is realistisch planbaar en uitvoerbaar, ook rekening houdend met leveringen e.d. inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
De term 'overcapaciteit' bestaat toch niet in deze? Als er 1 miljoen prikken per week gezet kunnen worden kost het nog ~30 weken om er vanaf te komen. Als er 2 miljoen prikken per week gezet kunnen worden nog ~16.
Overcapaciteit zou je hebben als iedere dag dat het langer duurt geen beperking op zou leveren. Of wanneer er ergens anders een kink in de kabel zit. Zoals vaccinleveringen, (beoogde) kwaliteit van vaccins
Maar als je denkt 1 miljoen per week te kunnen prikken moet je ook capaciteit hebben voor (bijvoorbeeld) 1,2 of 1,3 miljoen. Het zal nooit 100% gaan zoals gepland. Een vaccinatielocatie heeft ineens te kampen met zieken, of mensen die zelf positief getest zijn, dus moeten andere locaties dat op kunnen vangen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
De beperking is hier denk ik wat realistisch is. Als je realistisch gezien denkt 1 miljoen p/w te kunnen prikken maar theorerisch capaciteit hebt voor 1.5 miljoen. Dus wat is realistisch planbaar en uitvoerbaar, ook rekening houdend met leveringen e.d. inderdaad.
Heerlijk ditquote:
Haha wat is dit voor dorpsidiootquote:
Ja dat we blij mogen zijn als we in de buurt van 1 miljoen komen is duidelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar als je denkt 1 miljoen per week te kunnen prikken moet je ook capaciteit hebben voor (bijvoorbeeld) 1,2 of 1,3 miljoen. Het zal nooit 100% gaan zoals gepland. Een vaccinatielocatie heeft ineens te kampen met zieken, of mensen die zelf positief getest zijn, dus moeten andere locaties dat op kunnen vangen.
Overcapaciteit is nodig om de capaciteit te kunnen benutten, anders ga je telkens onder de 1 miljoen uit komen omdat er een weg opengebroken is onderweg naar de locatie, of omdat er een vrachtwagen gekanteld is de brug voor de afrit, of omdat de brug kapot is, etc.
Het is inderdaad voor het eerst dat in de media zo tegen het huidige beleid wordt ingegaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk dit![]()
Hoor je niet vaak op tv zoiets
Inhoudelijk kan hij best het begin van een punt hebben. Maar in die rol kan hij dit natuurlijk niet zo doen.quote:
Dat is niet jouw foto, vriend.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nog even kwijt dat de trein vanmiddag dus echt zo vol was maar dat er niet in het park in de zon gezeten mocht worden.
U bedoelt de vaste voorzitter van het VVD-bewindspersonenoverleg?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:15 schreef RipCity het volgende:
Ah Jorritsma weer aan het liegen bij Beau.
Je mocht gewoon in de zon in het park zitten vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nog even kwijt dat de trein vanmiddag dus echt zo vol was maar dat er niet in het park in de zon gezeten mocht worden.
Hij zegtdat de IC-bezetting niet meer toeneemt. Dat is toch echt niet waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan hij best het begin van een punt hebben. Maar in die rol kan hij dit natuurlijk niet zo doen.
En waarom zat jij in de trein? Moest je werken?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt maar het was wel zo vol in meerdere treinen vanmiddag
Oh doe ff fotootje van die meerdere treinen plz.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wel op deze manier jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is inderdaad voor het eerst dat in de media zo tegen het huidige beleid wordt ingegaan.
Ik mag hopen dat AZ wat vaster gaat leveren, en grotere aantallen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Anton91 het volgende:
Ik hoop dat ze hier alle voorraden van het AstraZeneca vaccin opmaken voordat we weer met hetzelfe probleem komen te zitten zoals 2 weken geleden. Al zetten ze maar bij zoveel mogelijk mensen de eerste prik.
Bizar dat die clown hier bijval krijgtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij zegtdat de IC-bezetting niet meer toeneemt. Dat is toch echt niet waar.
Daar twijfel ik niet aan nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je je vrienden maar thuis laatquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mocht gewoon in de zon in het park zitten vanmiddag.
Mocht zelfs ook nog met vriendenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je je vrienden maar thuis laat
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan hij best het begin van een punt hebben. Maar in die rol kan hij dit natuurlijk niet zo doen.
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mocht zelfs ook nog met vrienden.
Hij had het er toch over dat het aantal IC opnames per dag niet toeneemt? Ik heb de cijfers niet paraat dus geen idee of dat zo is eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard ook! Zeker ook nu de fabriek in Leiden is goedgekeurd! Moderna is trouwens ook wel een bedrijf waarvan ik hoop dat ze wat regelmatiger en in grotere hoeveelheden gaat leveren. Er word niet zo heel veel over gesproken, maar zij zijn ook wel een grote teleurstelling wat mij betreft.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat AZ wat vaster gaat leveren, en grotere aantallen.
Ik was wel voor werk onderweg.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En waarom zat jij in de trein? Moest je werken?
Anders mag je niet reizen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En waarom zat jij in de trein? Moest je werken?
Alleen beetje jammer dat ze waarschijnlijk naar UK gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard ook! Zeker ook nu de fabriek in Leiden is goedgekeurd!
Oh, mijn zegen hebben ze hoor. Zeker buiten.quote:
Ik zei dan ook “het begin van een punt”. Dat er ook wel een paar kleine lichtpuntjes in dat bericht te lezen zijn is vast waar. Maar dan nog geeft dit natuurlijk geen pas.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ga ik wel in een lekker muffe keuken zitten. Daar zal de volksgezondheid mee gediend zijn!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Oh, mijn zegen hebben ze hoor. Zeker buiten.
Maar als jij met vrienden afspreekt in een park loopt je wel risico op ¤95
Jawel joh, volgens de regels uiteraard niet maar de politie riep op niet meer te komen, niet om weg te gaan. Daar ging het overquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
quote:
Ik kwam toevallig langsgelopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |