Je mocht gewoon in de zon in het park zitten vanmiddag.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nog even kwijt dat de trein vanmiddag dus echt zo vol was maar dat er niet in het park in de zon gezeten mocht worden.
Hij zegtdat de IC-bezetting niet meer toeneemt. Dat is toch echt niet waar.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan hij best het begin van een punt hebben. Maar in die rol kan hij dit natuurlijk niet zo doen.
En waarom zat jij in de trein? Moest je werken?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Klopt maar het was wel zo vol in meerdere treinen vanmiddag
Oh doe ff fotootje van die meerdere treinen plz.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wel op deze manier jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Het is inderdaad voor het eerst dat in de media zo tegen het huidige beleid wordt ingegaan.
Ik mag hopen dat AZ wat vaster gaat leveren, en grotere aantallen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Anton91 het volgende:
Ik hoop dat ze hier alle voorraden van het AstraZeneca vaccin opmaken voordat we weer met hetzelfe probleem komen te zitten zoals 2 weken geleden. Al zetten ze maar bij zoveel mogelijk mensen de eerste prik.
Bizar dat die clown hier bijval krijgtquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hij zegtdat de IC-bezetting niet meer toeneemt. Dat is toch echt niet waar.
Daar twijfel ik niet aan nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:17 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als je je vrienden maar thuis laatquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:18 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Je mocht gewoon in de zon in het park zitten vanmiddag.
Mocht zelfs ook nog met vriendenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:20 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Als je je vrienden maar thuis laat
Waarom niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Inhoudelijk kan hij best het begin van een punt hebben. Maar in die rol kan hij dit natuurlijk niet zo doen.
Volgens mij nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Mocht zelfs ook nog met vrienden.
Hij had het er toch over dat het aantal IC opnames per dag niet toeneemt? Ik heb de cijfers niet paraat dus geen idee of dat zo is eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard ook! Zeker ook nu de fabriek in Leiden is goedgekeurd! Moderna is trouwens ook wel een bedrijf waarvan ik hoop dat ze wat regelmatiger en in grotere hoeveelheden gaat leveren. Er word niet zo heel veel over gesproken, maar zij zijn ook wel een grote teleurstelling wat mij betreft.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:20 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat AZ wat vaster gaat leveren, en grotere aantallen.
Ik was wel voor werk onderweg.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En waarom zat jij in de trein? Moest je werken?
Anders mag je niet reizen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef _serial_ het volgende:
[..]
En waarom zat jij in de trein? Moest je werken?
Alleen beetje jammer dat ze waarschijnlijk naar UK gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:22 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat hoop ik uiteraard ook! Zeker ook nu de fabriek in Leiden is goedgekeurd!
Oh, mijn zegen hebben ze hoor. Zeker buiten.quote:
Ik zei dan ook “het begin van een punt”. Dat er ook wel een paar kleine lichtpuntjes in dat bericht te lezen zijn is vast waar. Maar dan nog geeft dit natuurlijk geen pas.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ga ik wel in een lekker muffe keuken zitten. Daar zal de volksgezondheid mee gediend zijn!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Oh, mijn zegen hebben ze hoor. Zeker buiten.
Maar als jij met vrienden afspreekt in een park loopt je wel risico op ¤95
Jawel joh, volgens de regels uiteraard niet maar de politie riep op niet meer te komen, niet om weg te gaan. Daar ging het overquote:
Dat bedoel ik nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:24 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Oh, mijn zegen hebben ze hoor. Zeker buiten.
Maar als jij met vrienden afspreekt in een park loopt je wel risico op ¤95
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |