Vroeger zat er hier een autohandelaar die regelmatig van naam veranderde als de voormalige weer eens een te wijdverspreide negatieve bijklank had gekregen. Ik wist niet dat het in de vaccinwereld ook zo werkte...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik vraag me dan toch af wat ze bezielt om de naam ineens te veranderen.
Zo van, laten we de naam veranderen. Dan krijgen de mensen weer meer vertrouwen in het vaccin.
Of wat?
Om mij mee te betalenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:26 schreef THEFXR het volgende:
waar betalen we in dit land die vijfentwintig (25) soorten belasting voor?
Dat krijg je wanneer je werkelozen met vmbo niveau als ordehandhavers inzet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:39 schreef RipCity het volgende:
Not sure if real maar zou wel triest zijn als je hier zo
Op gaat handhaven:
https://twitter.com/aberkron/status/1376796808396029952?s=21
Hohohoho, vmbo'ers zijn de motor van ons land he.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:30 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dat krijg je wanneer je werkelozen met vmbo niveau als ordehandhavers inzet.
Komt het wel op neer jaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Zo van, laten we de naam veranderen. Dan krijgen de mensen weer meer vertrouwen in het vaccin.
Of wat?
Mss omdat de slots in veel landen leeg bleven?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Of wat?
Is het dan niet belangrijk dat probleem op te lossen? Nu is het alsof je de Belastingdienst een andere naam geeft en zegt: "Welke toeslagenaffaire? Nooit iets van gehoord. Belastingdienst bestaat ook helemaal niet hoor, dus weet niet waar jij 't over hebt."quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Mss omdat de slots in veel landen leeg bleven?
pas op!, dadelijk doen ze het nog ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is het dan niet belangrijk dat probleem op te lossen? Nu is het alsof je de Belastingdienst een andere naam geeft en zegt: "Welke toeslagenaffaire? Nooit iets van gehoord. Belastingdienst bestaat ook helemaal niet hoor, dus weet niet waar jij 't over hebt."
Ik vind dit wel echt een prachtig benoemd voorbeeldquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is het dan niet belangrijk dat probleem op te lossen? Nu is het alsof je de Belastingdienst een andere naam geeft en zegt: "Welke toeslagenaffaire? Nooit iets van gehoord. Belastingdienst bestaat ook helemaal niet hoor, dus weet niet waar jij 't over hebt."
Haha niet eens, ik heb vaak juist medelijden met ze omdat ze al het kutwerk moeten doen. Maar meer haat richting selectieve naaiboetes voor corona-'overtredingen'.quote:
Deze ken je wel toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tja ik vraag me af of je de imagoschade nog kan oplossen voor dat vaccin. Dan moeten Macon en Merkel door het stof gaan want voordat die trombose zaak begon hadden hun het vaccin al afgekraakt. Terwijl als je naar de real world data kijkt uit het VK blijkt het gewoon een goed vaccin te zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
precies wat ik eerder al noemde.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed waarom het op deze manier gaat. Je stuurt mensen een brief met: "Op dinsdag 6 april wordt u om 15.00 verwacht bij priklocatie 'De gouden prikker'. Mocht u op dit tijdslot niet kunnen? Neemt u dan alstublieft contact op. Hou er wel rekening mee dat wij voorrang geven aan automatisch ingeplande afspraken en één slot per week gebruiken om gemiste afspraken in te halen. Het kan daarom zijn dat u daardoor langer moet wachten"
Beetje zoals de griepprik, je wordt op dag x tussen tijd A en B verwacht.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef Scrummie het volgende:
Na al die berichtgeving vandaag moest ik hardop lachen:
[ twitter ]
En dat is direct het frustrerende. Over 2 weken: "De avondklok moet blijven tot eind mei want de cijfers zijn nog niet goed genoeg"quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach ja, en over 2 weken horen we weer 'hou vol' op het maandelijkse praatje van Peppie en Kokkie.
Degenen die niet als boa aangesteld zijn, die vmboa's vormen vooral de zand in diezelfde motor.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:31 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hohohoho, vmbo'ers zijn de motor van ons land he.
Ik geloof hem meteen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:52 schreef _serial_ het volgende:
[..]![]()
We prikken niet eens 350K weg. En dan zouden we ineens 1,5 miljoen in een week doen.
Yep!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:53 schreef chratnox het volgende:
[..]
En dat is direct het frustrerende. Over 2 weken: "De avondklok moet blijven tot eind mei want de cijfers zijn nog niet goed genoeg"
Journalist: Jamaar, vaccineren dan? Met vaccineren los je dit toch op?
de Jonge: Nou kijk, vaccineren is alsof je een prik moet toedienen aan een olifant. Je weet nooit of het genoeg of teveel is, en als het teveel is dan is de olifant veel langer buiten westen dan nodig is. Daarom moet je de R onder de 1 houden, moet je prikken wat er op voorraad is, moet je je aan de maatregelen houden en moet je testen, testen, testen.
Charlotte van SBS: Meneer de Jonge, u heeft beloofd dat er 1 miljoen prikken per week gezet gingen worden, wat is deze?
de Jonge: De cijfers kunnen beter, maar we zetten 1 miljoen prikken per week vanaf volgende week.
2 uur later..
GGD: Ja dikke doei met je 1 miljoen per week, we krijgen er maar 300.000 geleverd om te prikken.
RIVM: Niet onze schuld hoor, mensen willen niet
Rutte: Mensen houden zich niet goed genoeg aan de maatregelen én willen nu ook niet gevaccineerd worden. Dan kun je het ons niet kwalijk nemen dat we de avondklok aanhouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |