Ik had al een tijdje deze ode in mijn hoofd!quote:Op maandag 29 maart 2021 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ontvolgen mag, no hard feelings had ik als TT verwacht.
Paralympisch snowboarden is geen sport.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen 'nee dit kan niet' en 'dit is niet leuk'.
Waar zou ik haar van moeten kennen?quote:Op maandag 29 maart 2021 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen 'nee dit kan niet' en 'dit is niet leuk'.
Mediacourant.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar zou ik haar van moeten kennen?
Goed interview.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht een bepaalde schuimende user in dit topic binnen 24 uur.
Ik begrijp niet zo goed wat je tegen haar zou moeten hebben. Dat Milli Gorus gedoe is enorm opgeblazen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je in haar ziet.
Haha opgeblazen snappen jullie 'mquote:Op maandag 29 maart 2021 23:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je tegen haar zou moeten hebben. Dat Milli Gorus gedoe is enorm opgeblazen.
Jouw vader was/is een boer?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brinkhorst mis ik niet. Mijn vader was altijd piswoest op die vent
Ze hebben ook altijd een kort lontje.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha opgeblazen snappen jullie 'm![]()
![]()
Koning Keizer Admiraal Sint Pieter de Onmeunige (vzmh)quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Jezus staat op uit de dood.
Mooi voor Pasen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Jezus staat op uit de dood.
PvdA-ers gaan nooit van huis zonder messenset.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
Zal Lodewijk zijn messenset niet vergeten vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit zo’n leuke rubriek.Put these foolish ambitions to rest.
Er bleken toch meer stemmen te halen bij de tokkies.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat pseudo-intellectuele is wel af inmiddels hè
Huisjesmelkers zitten in risicogroepquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Inteelt zorgt voor een verhoogd risico dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:06 schreef hhh38 het volgende:
VVD en CDA zijn weer eens vrolijk ingegaan tegen een advies van de Raad van State (en een hoop andere instanties) om de onderbuik gerust te stellenJe hebt het over? Referendum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt het over? Referendum?
https://www.parool.nl/nie(...)hak-zetten~b28dd353/quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gevalletje met een kanon op een mug schieten.
Heftige tijdenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Heb vandaag fanta gedronken met een rietje in de zonnetje.
Hoogbeschuimd ook.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Koerhaus hoogbegaafd, hahaha.
Al-Sahaf, kom er maar in.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
Kabinet liet zich bij vaccins van Halix aftroeven door Britten, ondanks gouden tip van Omtzigt
Gelezen. De inhoud heeft zoals te verwachten was bijzonder weinig met de werken van Omzicht te maken, en Halix sloot uiteindelijk een contract af met de Britten, niet met Nederland. Dat mag.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:30 schreef maxi-mus het volgende:
Kabinet liet zich bij vaccins van Halix aftroeven door Britten, ondanks gouden tip van Omtzigt
Eens, ja. Prima genuanceerd verhaal.quote:
Wil ze de sharia wel of niet invoeren?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Eens, ja. Prima genuanceerd verhaal.
Moraal van het verhaal: Kauthar strijdt voor gelijkwaardigheid en vrijheid, ook als je iets voorstaat wat haar totaal niet aanstaat. Progressieve, vrije instelling jegens de Islam. Verder wijst ze netjes op haar verdiensten buiten de extreme focus op haar 'banden' om.quote:
Sowieso lijkt het me een nuttigere strategie progressieve moslima's een beetje te steunen i.p.v. kapot te maken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moraal van het verhaal: Kauthar strijdt voor gelijkwaardigheid en vrijheid, ook als je iets voorstaat wat haar totaal niet aanstaat. Progressieve, vrije instelling jegens de Islam. Verder wijst ze netjes op haar verdiensten buiten de extreme focus op haar 'banden' om.
Dus, als je vastgeroest zit in je denken en liever niet daaruit wil worden gehaald, moet je het stuk niet lezen. Als je een vrije geest hebt, wel.
Het blijft lastig oordelen, zegt de innerlijke Sven Nys in mij. Media moeten natuurlijk schuldigen aanwijzen voor de clicks, en Omtzigt in de titel helpt daar uiteraard ook bij. Anderzijds zal VWS heus allerlei fouten hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:42 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gelezen. De inhoud heeft zoals te verwachten was bijzonder weinig met de werken van Omzicht te maken, en Halix sloot uiteindelijk een contract af met de Britten, niet met Nederland. Dat mag.
Op het ministerie van VWS valt nu te horen dat het gesprek met Halix heel goed verliep. De rode loper zou zijn uitgerold voor het bedrijf. 'Ze moesten alleen nog een voorstel op papier zetten', aldus een woordvoerder van de minister van VWS, Hugo de Jonge.
Dat voorstel komt er nooit. Halix blijkt kort na de bijeenkomst in zee te gaan met het Brits vaccinconsortium, waarbij de regering van Boris Johnson een zeer actieve rol speelt.
Hier staat zo'n beetje de kern van het artikel.
Ja, er zijn vast fouten gemaakt. Maar om te zeggen dat Nederland een kans laat liggen omdat Halix geen concreet investeringsplan indient want die hadden al geld gekregen vanuit Oxford/AZ, dat zie ik niet zo. Er was een mogelijkheid gespot, er werd contact gezocht, en uiteindelijk haalde Halix het geld ergens anders vandaan. Dat mag, je kunt ze moeilijk dwingen om alleen je eigen kruiwagen met geld te accepteren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het blijft lastig oordelen, zegt de innerlijke Sven Nys in mij. Media moeten natuurlijk schuldigen aanwijzen voor de clicks, en Omtzigt in de titel helpt daar uiteraard ook bij. Anderzijds zal VWS heus allerlei fouten hebben gemaakt.
Het is een beetje de eeuwige discussie "hervormen van binnenuit" vs "afstand van nemen en regels opleggen". Ik denk dat Kauthar niet snel zal pleiten voor het verbieden van religieuze scholen, terwijl met een fluwelen handschoen behandelen (en dat geldt niet alleen voor islamitische scholen maar ook voor gereformeerde scholen) duidelijk niet werkt. Ik zie denk ik liever echt seculiere kamerleden, maar wel met respect voor iedereen, als Nevin Ozutok.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sowieso lijkt het me een nuttigere strategie progressieve moslima's een beetje te steunen i.p.v. kapot te maken.
Maar misschien helpt nog twintig jaar roepen dat moslims stom zijn ook wel. We gaan het meemaken.
Lasbrilgenot.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Inteelt zorgt voor een verhoogd risico dus.
Zo'n een of andere lul van een commandant vond het ook allemaal wel meevallen, las ik een paar dagen terug in de krant.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:14 schreef El-Stinho het volgende:
De Nederlandse staat „betreurt het zeer” dat bij de verdediging van de Chora-vallei in Afghanistan , in 2007 burgerslachtoffers zijn gevallen. Maar de „ernstige verwijten” van de eisers, die de staat verwijten „blind” en „niet proportioneel” geweld te hebben gebruikt, zijn „ongegrond”, aldus de staat. Dat betoogde de landsadvocaat in de rechtbank in Den Haag. Ook beroept de staat zich erop dat de zaak is verjaard.
@:Rellende_Rotscholier Het gore lef.
Dat zei hij helemaal niet. Hij gaf aan dat er twee opties waren:quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo'n een of andere lul van een commandant vond het ook allemaal wel meevallen, las ik een paar dagen terug in de krant.
Krant ritueel verbrand daarna.
Afghaantjes hadden daar gewoon niet geboren moeten worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
,,Wij worden steeds neergezet als moordenaars van vrouwen en kinderen. Maar wij hebben daar niets verkeerds gedaan.”
[ afbeelding ]
Haha ja, als ze waren vertrokken waren er nog meer mensen vermoord ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zei hij helemaal niet. Hij gaf aan dat er twee opties waren:
1. Terugtrekken, met als gevolg dat de hele meuk daar, inclusief de omliggende dorpen, uitgemoord zou worden.
2. Vechten (en zoveel mogelijk de lokale bevolking waarschuwen om weg te komen) en niet toegeven aan de Taliban.
Walgelijk dat zo'n advocaat er nu een slaatje uit probeert te slaan, nadat die lui daar dagenlang voor hun leven gevochten hebben (en dat van anderen). Ik word er een beetje boos van, zeker als je verhalen hoort van mensen die daar daadwerkelijk bijna met een bajonet (bij wijze van spreken) hebben moeten vechten.
En ook ridicuul weinig transparantie verschaft over de zaak, nauwelijks vragen beantwoord.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha ja, als ze waren vertrokken waren er nog meer mensen vermoord ja.
Ze hebben gewoon willekeurig met een pantserhouwitser de boel lopen te carpetbomben daar.
Nee, die honderden oprukkende Talibanstrijders hadden vermoedelijk wel netjes even gedag gezegd en meer nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haha ja, als ze waren vertrokken waren er nog meer mensen vermoord ja.
Ja, dat zegt eigenlijk al genoeg.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En ook ridicuul weinig transparantie verschaft over de zaak, nauwelijks vragen beantwoord.
Nouja, in ieder geval fijn voor Hans van Grinsven (de lul) dat er toch nog mensen zijn die klakkeloos zijn versie van de waarheid overnemen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, die honderden oprukkende Talibanstrijders hadden vermoedelijk wel netjes even gedag gezegd en meer niet!
En nee, er is niet willekeurig met een pantserhowitzer geschoten. Dat klopt gewoon niet. Er is geschoten op doelen om een hele horde Talibanstrijders aan te kunnen pakken, nadat de lokale burgerbevolking eerder die dag zoveel mogelijk gewaarschuwd is ("Hier gaat gevochten worden, er komt een Talibanmacht aan, ga weg.").
Ik vind dat 'waarschuwen' wel erg vrijblijvend. Natuurlijk is er een zekere zorgvuldigheid aan vooraf gegaan, maar een dag vooraf waarschuwen vind ik niet automatisch voldoende om elk aantal burgerdoden mee te verexcuseren.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, die honderden oprukkende Talibanstrijders hadden vermoedelijk wel netjes even gedag gezegd en meer niet!
En nee, er is niet willekeurig met een pantserhowitzer geschoten. Dat klopt gewoon niet. Er is geschoten op doelen om een hele horde Talibanstrijders aan te kunnen pakken, nadat de lokale burgerbevolking eerder die dag zoveel mogelijk gewaarschuwd is ("Hier gaat gevochten worden, er komt een Talibanmacht aan, ga weg.").
Maar dat gebeurt ook gewoon?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou zeggen dat RIVM en GGD korte lijnen hebben met elkaar maar kennelijk niet. Dan lekker vingertjes wijzen.
Vermoeiend weer. Doe eens pro-actief en prik hele zooi weg joh
Mua, het wordt vooral overschat hoe belangrijk het derde cijfer achter de komma in het prikpercentage en dergelijke is. Die tussentijdse doelen zijn leuk voor mensen die van de puntenkoers houden, maar in de praktijk maakt het halen van 2,5 miljoen vaccins vandaag of morgen niet zo uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat gebeurt maar wel met horten en stoten. De fijne afstemming ontbreekt.
Haha, eerder dan Wilders?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
Öztürk benoemd tot ridder in de orde van Oranje-Nassau
Ik doel natuurlijk op bericht van Nieuwsuur waarin GGD en RIVM naar elkaar wijzen. Dat gaat om enkele duizenden zo niet tienduizenden. Elk prik die je op voorraad hebt en kan zetten telt. Dan is het gewoon bijzonder dat we na maanden nog geen vloeiend systeem hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:19 schreef VoMy het volgende:
[..]
Mua, het wordt vooral overschat hoe belangrijk het derde cijfer achter de komma in het prikpercentage en dergelijke is. Die tussentijdse doelen zijn leuk voor mensen die van de puntenkoers houden, maar in de praktijk maakt het halen van 2,5 miljoen vaccins vandaag of morgen niet zo uit.
Eyes on the prize: zo snel mogelijk voldoende mensen gevaccineerd hebben om de maatregelen structureel af te kunnen schaffen, dus zonder zorgoverbelasting. Volgens de grafieken van Van Dissel die rekeninghouden met het vaccinprogramma ligt dat moment ergens half tot eind mei.
Maar tot nu toe is bijna elk vaccin dat op voorraad was gewoon gezet; de huidige voorraad is misschien iets groter dan gewenst maar impact op het eindmoment en op het verloop van de epidemie gaat dat niet hebben. Mensen mogen ook hun eigen afspraak inplannen, als niemand in het weekend wil en wel op maandag (hypothetisch) liggen de vaccins in het weekend ook 'niks' te doen maar dat lijkt me geen probleem.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doel natuurlijk op bericht van Nieuwsuur waarin GGD en RIVM naar elkaar wijzen. Dat gaat om enkele duizenden zo niet tienduizenden. Elk prik die je op voorraad hebt en kan zetten telt. Dan is het gewoon bijzonder dat we na maanden nog geen vloeiend systeem hebben.
Genialen troll.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap de logica van VoMy nog steeds niet. Iedereen die door al dit getreuzel onnodig komt te overlijden, dat moeten we dan maar zien als een paar burgerdoden in Afghanistan ofzo? Jammer, kan gebeuren.
Nou ja dat scheelt wellicht wel een paar honderd besmettingen op lange termijn en een aantal doden. Je moet gewoon alles op alles zetten om ze zo snel mogelijk te prikken. Het liefst op maandag/dinsdag in een week in plaats van op zaterdag/zondag.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:26 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar tot nu toe is bijna elk vaccin dat op voorraad was gewoon gezet; de huidige voorraad is misschien iets groter dan gewenst maar impact op het eindmoment en op het verloop van de epidemie gaat dat niet hebben. Mensen mogen ook hun eigen afspraak inplannen, als niemand in het weekend wil en wel op maandag (hypothetisch) liggen de vaccins in het weekend ook 'niks' te doen maar dat lijkt me geen probleem.
Maar er wordt niet getreuzeld. De kritiek is ook nogal tegenstrijdig - kritiek om de kritiek is vooral populair.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik snap de logica van VoMy nog steeds niet. Iedereen die door al dit getreuzel onnodig komt te overlijden, dat moeten we dan maar zien als een paar burgerdoden in Afghanistan ofzo? Jammer, kan gebeuren.
Kan het KNVB-bestuur niet met blote basten en ieder een letter van ''Human Rights'' over het veld rennen? Die zijn ook maar aan het duiken en lafjes de voetballers de verantwoordelijkheid laten dragen.quote:
De altijd charismatische Gudde.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan het KNVB-bestuur niet met blote basten en ieder een letter van ''Human Rights'' over het veld rennen? Die zijn ook maar aan het duiken en lafjes de voetballers de verantwoordelijkheid laten dragen.
Voor kennisgeving aangenomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar er wordt niet getreuzeld. De kritiek is ook nogal tegenstrijdig - kritiek om de kritiek is vooral populair.
Gaat het om het voorkomen van doden? Dat zegt de gezondheidsraad en dus het VWS. Dan gaat het dus niet om het aantal gezette priks, maar bij wie ze gezet zijn - de risicogroepen. Die worden nu ingeënt, waarbij de mensen met het joogste risico de huidige vaccins krijgen, op 10-15 verschillende manieren. En IC-zorgpersoneel, die ook want helden en dat wilden ze bij Nieuwsuur. Red je levens door nu 100k vaccins extra te zetten morgen? Ligt eraan wie je vaccineert (wie stel je voor?) en dan nog maar 1 max, aangezien je het geheel 1 dag naar voren haalt.
Gaat het om het tegengaan van de verspreiding van het virus? Dan maakt het moment van zetten niet zo heel veel uit, een dag eerder of later, voor immuniteit moeten we er nog miljoenen zetten en 100k vaccins een dag eerder zetten scheelt epidemiologisch vrijwel niets.
Het vaccineren gaat op het tempo van de aanwezigheid van de vaccins, van hoogste risico naar laagste. Zo gaat het al de hele tijd, structureel sneller kan ook niet want de beperkende factor is het aantal vaccins.
Verder is op latere leeftijd doodgaan aan een virus onderdeel van het leven zoals griep dat ook is. Dat betekent niet dat je er niets aan moet doen, maar het is ook niet zo dat elke dode koste wat kost voorkomen had moeten worden.
Slachtoffers van tapijtbommen zijn hopelijk minder vanzelfsprekend.
Wat is het voordeel van maar 2 dagen per week vaccineren? En we vaccineren niet om besmettingen te voorkomen, als dat het doel is - besmettingen voorkomen - zouden we wel een strengere lockdown mogen verwachten aangezien iedereen overal corona oploopt momenteel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nou ja dat scheelt wellicht wel een paar honderd besmettingen op lange termijn en een aantal doden. Je moet gewoon alles op alles zetten om ze zo snel mogelijk te prikken. Het liefst op maandag/dinsdag in een week in plaats van op zaterdag/zondag.
Goed om te weten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Voor kennisgeving aangenomen.
Is het een groot probleem qua vaccinplanning als Nederland net zoals Duitsland het AstraZenica-vaccin alleen voor 60+ers gaat inzetten?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:41 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar er wordt niet getreuzeld. De kritiek is ook nogal tegenstrijdig - kritiek om de kritiek is vooral populair.
Gaat het om het voorkomen van doden? Dat zegt de gezondheidsraad en dus het VWS. Dan gaat het dus niet om het aantal gezette priks, maar bij wie ze gezet zijn - de risicogroepen. Die worden nu ingeënt, waarbij de mensen met het joogste risico de huidige vaccins krijgen, op 10-15 verschillende manieren. En IC-zorgpersoneel, die ook want helden en dat wilden ze bij Nieuwsuur. Red je levens door nu 100k vaccins extra te zetten morgen? Ligt eraan wie je vaccineert (wie stel je voor?) en dan nog maar 1 max, aangezien je het geheel 1 dag naar voren haalt.
Gaat het om het tegengaan van de verspreiding van het virus? Dan maakt het moment van zetten niet zo heel veel uit, een dag eerder of later, voor immuniteit moeten we er nog miljoenen zetten en 100k vaccins een dag eerder zetten scheelt epidemiologisch vrijwel niets.
Het vaccineren gaat op het tempo van de aanwezigheid van de vaccins, van hoogste risico naar laagste. Zo gaat het al de hele tijd, structureel sneller kan ook niet want de beperkende factor is het aantal vaccins.
Verder is op latere leeftijd doodgaan aan een virus onderdeel van het leven zoals griep dat ook is. Dat betekent niet dat je er niets aan moet doen, maar het is ook niet zo dat elke dode koste wat kost voorkomen had moeten worden.
Slachtoffers van tapijtbommen zijn hopelijk minder vanzelfsprekend.
Hoe is het met je goede voornemen om meer te fietsen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben wat op het spoor! Als je RI voor @:VoMy zet krijg je RIVoMy. Tot zover mijn complottheorie.
Vandaag 75km gefietstquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hoe is het met je goede voornemen om meer te fietsen?
Thomas tweet helaas weinig de laatste weken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
@:Vomy is stiekem Thomas Hogeling, de flexibele opiniemaker.
Geen idee, maar als alle 60+'ers eenmaal zijn ingeent heb je niets meer aan de dan binnenkomende AZ lijkt me. Dus dan moet je mss andere, jongere groepen naar voren halen in de planning en Pfizer geven.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Is het een groot probleem qua vaccinplanning als Nederland net zoals Duitsland het AstraZenica-vaccin alleen voor 60+ers gaat inzetten?
Gibraltar uit is altijd lastig.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:09 schreef Mykonos het volgende:
Hilarisch dat er al dagen een hypetrain bij de NOS is dat Nederland Gibralter eventjes met 10-0 gaat oprollen en dat het dan gewoon 1-0 ofzo wordt. Je ziet het van mijlenver aankomen, en toch trappen al die NOS-typetjes er weer in.
0-0 zou wel leuk zijnquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:09 schreef Mykonos het volgende:
Hilarisch dat er al dagen een hypetrain bij de NOS is dat Nederland Gibralter eventjes met 10-0 gaat oprollen en dat het dan gewoon 1-0 ofzo wordt. Je ziet het van mijlenver aankomen, en toch trappen al die NOS-typetjes er weer in.
Raf zei, even druk zetten en na een kwartier 4-0 voor staan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:09 schreef Mykonos het volgende:
Klinkt als een WIDM hintquote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:53 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben wat op het spoor! Als je RI voor @:VoMy zet krijg je RIVoMy. Tot zover mijn complottheorie.
Lukte toen hij er instond ook altijd zo goed tegen die dwergstaatjesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Raf zei, even druk zetten en na een kwartier 4-0 voor staan.
Vomy is de mol.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:16 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga morgen trouwens een "Freakingdel" bestellen bij de Burger King, review volgt.
Edoch zal het smerig lekker zijn, voorspel ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:19 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Broodje roadkill. RIP Mani
Als ik jou was, zou ik eerst die zwarte stukken magneetband eraf peuteren, van ijzeroxide kun je flink beroerd worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Edoch zal het smerig lekker zijn, voorspel ik.
Al die figuren met wat (vet)randjes waren wel vaak de leukste spelersquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:15 schreef Mani89 het volgende:
Overigens vond Raf het wel fijn om tegen dwergstaten te spelen omdat hij dan niet hoefde mee te verdedigen, zegt alles over die wandelende frikandel.
Beetje patat erbij, niets mis mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Edoch zal het smerig lekker zijn, voorspel ik.
Berghuis tikt als eerste aan bij het tussenpunt!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:12 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik naar zwemmen luister
Lol, ik zal eraan denken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:23 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik eerst die zwarte stukken magneetband eraf peuteren, van ijzeroxide kun je flink beroerd worden.
De twister fries van de BK zijn een reden om te blijven ademhalen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Beetje patat erbij, niets mis mee.
Renner Wijnaldum die de lijnen uit moet zetten, tja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:09 schreef Mykonos het volgende:
Oranje speelt met Klaassen, dat helpt ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gibraltar speelde compact waardoor echt voetballen lastig werd.
Altijd al een ernstig overschat meevoetballertje gevonden. Maar naar mij wordt nooit gesluiterd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Renner Wijnaldum die de lijnen uit moet zetten, tja.
Maar hij is ook weer nergens heel slecht in. Scoort ook nog wel eens. Alleen nooit iemand die je door een wedstrijd heen helpt. Wij herdenken Hakimquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd al een ernstig overschat meevoetballertje gevonden. Maar naar mij wordt nooit gesluiterd.
Siem kan ook nog wel terug kerenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:41 schreef Felagund het volgende:
Luuk de Jongh is geen breier, Luuk de Jongh is een spits.
Een type Orlando Engelaar voor de balans in het elftal.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het breekt het Nederlands Elftal op dat ze geen creatief brein als Barry van Galen in de gelederen hebben.
Romano Denneboom, ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een type Orlando Engelaar voor de balans in het elftal.
Een slot op de deur als Barry Opdam, of een opstomende back als Tim de Cler.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een type Orlando Engelaar voor de balans in het elftal.
Ga je Op1 kijken?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een slot op de deur als Barry Opdam, of een opstomende back als Tim de Cler.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:43 schreef Koffieplanter het volgende:
Het breekt het Nederlands Elftal op dat ze geen creatief brein als Barry van Galen in de gelederen hebben.
Wie vond je hier het slechtst? Obdam of De Cler?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een slot op de deur als Barry Opdam, of een opstomende back als Tim de Cler.
Blind die scheurt z'n kruisbanden, z'n enkelbanden en die hep een hernia.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:55 schreef VoMy het volgende:
De Ligt en Blind zagen er solide uit tegen de bakker van Gibraltar.
Ali Elkhattabi.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wie vond je hier het slechtst? Obdam of De Cler?
Wie of wat zit er bij Op1 dat het stopzetten van mijn huidige activiteiten zou waarborgen?quote:
Wel gelijk die vervelende postbodes en douanebeambten KEIHARD afgestraft met een goalquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blind die scheurt z'n kruisbanden, z'n enkelbanden en die hep een hernia.
Hey Jeroen Grueter, jij hier.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel gelijk die vervelende postbodes en douanebeambten KEIHARD afgestraft met een goal
Ik kwam er deze week achter dat hij naar dezelfde supermarkt gaat als ik!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hey Jeroen Grueter, jij hier.
Wybrenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie of wat zit er bij Op1 dat het stopzetten van mijn huidige activiteiten zou waarborgen?
Prins Bernhard Jr. is een succesvolle maar veelbesproken zakenman, die vooral veel kritiek krijgt over zijn Amsterdamse vastgoedbezit. In het boek Zakenprins schrijft Parool-journalist Michiel Couzy samen met Maarten van Dun over de jacht naar succes van Bernhard Jr. Opiniemaker Sander Schimmelpenninck vindt dat de prins symbool staat voor het gedrag van zijn generatie ondernemers. Vanavond praten Couzy en Schimmelpenninck hierover bij Op1.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie of wat zit er bij Op1 dat het stopzetten van mijn huidige activiteiten zou waarborgen?
Verpakovskisquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland had tegen Letland de mazzel dat Verpakovskis niet meer meedoet, anders was kwalificeren nu al een wonder geweest.
Als je in de buurt komt moet je ineens keihard gaan schreeuwen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kwam er deze week achter dat hij naar dezelfde supermarkt gaat als ik!
Schimmelgod.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prins Bernhard Jr. is een succesvolle maar veelbesproken zakenman, die vooral veel kritiek krijgt over zijn Amsterdamse vastgoedbezit. In het boek Zakenprins schrijft Parool-journalist Michiel Couzy samen met Maarten van Dun over de jacht naar succes van Bernhard Jr. Opiniemaker Sander Schimmelpenninck vindt dat de prins symbool staat voor het gedrag van zijn generatie ondernemers. Vanavond praten Couzy en Schimmelpenninck hierover bij Op1.
Sorry, maar met deze tafel weiger ik te kijken. Morgen weer een kans.quote:
Ga je morgen weer eens live wielrennen kijken?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar met deze tafel weiger ik te kijken. Morgen weer een kans.
Jammer dat Lam niet voor Nederland heeft gekozenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder Blind begint het ineens te lopen. Dat kan geen toeval zijn.
Komt Wybren nog?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prins Bernhard Jr. is een succesvolle maar veelbesproken zakenman, die vooral veel kritiek krijgt over zijn Amsterdamse vastgoedbezit. In het boek Zakenprins schrijft Parool-journalist Michiel Couzy samen met Maarten van Dun over de jacht naar succes van Bernhard Jr. Opiniemaker Sander Schimmelpenninck vindt dat de prins symbool staat voor het gedrag van zijn generatie ondernemers. Vanavond praten Couzy en Schimmelpenninck hierover bij Op1.
Sympathiek dat je zo meeleeft met de keeper van Gibraltarquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bijna de interlandperiode overleefd en dan deze blessure, ellende.
Ontwikkelingssamenwerking.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Waarom speelt Nederland een potje interland voetjebal tegen Gibraltar? Dat is toch geen land? Heeft het met centjes te maken?
Hij krijgt ook maar weinig minuten hé.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:36 schreef VoMy het volgende:
Zelfs tegen Gibraltar heeft Babel nog niks goed gedaan.
Ik had niet naar Marieke Derksen moeten tweeten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik had niet in het OP1-topic moeten kijken.
🥳🥳🥳quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar er liggen dus geen 900.000 vaccins op de plank.
Als u enig lef heeft reageert u onder uw eigen naam.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had niet naar Marieke Derksen moeten tweeten.
Dat is niet wat ik bedoel. Als je een batch binnen krijgt zou je ze zo snel mogelijk in armen moeten krijgen. Stel dat je batches zondag binnen krijgt op locaties dan zou je idealiter ze maandag/dinsdag/woensdag zoveel mogelijk wegprikken. Daar moet dan prioriteit zitten. Je hebt dan men immers 5 dagen eerder geprikt dan als ze pas zondagmiddag komen aankakken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van maar 2 dagen per week vaccineren? En we vaccineren niet om besmettingen te voorkomen, als dat het doel is - besmettingen voorkomen - zouden we wel een strengere lockdown mogen verwachten aangezien iedereen overal corona oploopt momenteel.
Dat vind ik altijd zo'n dom argument, alsof Jan Van Dijk de discussie ook maar iets anders maakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:03 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als u enig lef heeft reageert u onder uw eigen naam.
Dat is geen doel opzich, zeker niet omdat het de logistiek erachter niet direct makkelijker maakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik bedoel. Als je een batch binnen krijgt zou je ze zo snel mogelijk in armen moeten krijgen. Stel dat je batches zondag binnen krijgt op locaties dan zou je idealiter ze maandag/dinsdag/woensdag zoveel mogelijk wegprikken. Daar moet dan prioriteit zitten. Je hebt dan men immers 5 dagen eerder geprikt dan als ze pas zondagmiddag komen aankakken.
Ja, mondjesmaat. En dat is niet het hoofddoel van vaccineren, dat is zsm iedereen die er toe doet gevaccineerd hebben.quote:Uiteindelijk maakt het niets uit qua tempo maar het maakt wel degelijk uit voor verspreiding van virus op lange termijn en ook aantal overlijden.
Het zou vooral vervelend zijn als die 120k uberhaupt wegblijven. Als ze zich uitsmeren over de komende paar weken, lig ik er niet wakker van.quote:We hadden afgelopen week kennelijk dus 120.000 meer kunnen prikken. Nou wil ik niet zeggen dat het een gigantische blunder is maar het is wel problematisch als je dat niet gevuld krijgt.
Maar dit is toch juist het moment daarvoor? Aangezien de straten nu niet op volle kracht draaien vanwege de vaccins, kun je nu nog processen optimaliseren. Dat is onderdeel van de OR. Dat is geen zwaktebod maar juist goed om nu te doen.quote:Ik las vandaag ook berichtje over fantastische vaccinatiestraat in Brabant waar ze met experts het sneller hebben kunnen regelen. Ja... Ik heb aantal blokken operations research gehad. Dit is echt een heel simpele optimalisatieprobleem. Dit had ook veel eerder berekend/getest kunnen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De overkill is weer terug van weggeweest.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:14 schreef El-Stinho het volgende:
Reeds gelezen, staat niet veel boeiends in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De overkill is weer terug van weggeweest.Put these foolish ambitions to rest.
Het gaat gewoon fantastisch hoor en het maakt allemaal niet uit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)-wat-uitbreiden.html
"De bereidheid voor de prik blijkt bij de doelgroep die nu een uitnodiging op de mat krijgt, veel hoger te liggen dan verwacht. Misschien moeten we de capaciteit daarom gaan opschalen", zegt woordvoerder Suzan Demirhan van koepelorganisatie GGD GHOR Nederland.
RIVM-coördinator Van Delden wees daarom ook naar mensen zelf: onvoldoende mensen uit de doelgroepen die een uitnodiging hebben ontvangen maakten een prikafspraak, zei hij.
[ afbeelding ]
Kunnen we zorgeloos toeleven naar het Wielrennen en HET DEBAT.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Reeds gelezen, staat niet veel boeiends in.
Ik baal morgen even niet dat ik ziek ben. Hoe laat begint het debat half 11?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kunnen we zorgeloos toeleven naar het Wielrennen en HET DEBAT.
Tja, hadden er maar meer vaccins moeten zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:21 schreef maxi-mus het volgende:
Het maakt allemaal niet uit als we uiteindelijk binnen 5 jaar maar allemaal een prik hebben gehad. En zelfs als dat niet lukt maakt het nog niet uit.
Gok 14:00 of zo als ik de agenda zo zie.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal morgen even niet dat ik ziek ben. Hoe laat begint het debat half 11?
Zal pas rond 14u zijn, eerst beëdiging nieuwe kamerleden etc.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik baal morgen even niet dat ik ziek ben. Hoe laat begint het debat half 11?
Jullie mogen alles over me zeggen maar dat pik ik niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zullen we @:maxi-mus vanaf nu allemaal darling noemen? Dat lijkt me echt enig.
Dan heeft U een groot probleem, darling.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jullie mogen alles over me zeggen maar dat pik ik niet.
Ik denk ondertussen ook wel in te kunnen schatten waarom Johan geheelonthouder is geworden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:49 schreef maxi-mus het volgende:
Wel goed om te weten dat Marieke net zo goed tegen kritiek zegt te kunnen als haar vader, en dat blijkt wel aardig te kloppen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk ondertussen ook wel in te kunnen schatten waarom Johan geheelonthouder is geworden.
Net zo irritant als lieverd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zullen we @:maxi-mus vanaf nu allemaal darling noemen? Dat lijkt me echt enig.
Darling is erger hoor, lieve schat.quote:
U reageert niet onder eigen naam!!!!quote:Op woensdag 31 maart 2021 00:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Darling is erger hoor, lieve schat.
quote:Oud-verkenner Kajsa Ollongren (D66) kan woensdag aanwezig zijn bij het debat in de Tweede Kamer over de mislukte eerste verkenning. Ze testte woensdag negatief op het coronavirus, meldt haar politiek assistent.
Net heerlijk geluncht in zonnetje. Prachtigquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ga naar buiten, mensen. Formidabel weer.
Correct en tevens juist. Ik heb mijn middagpauze op de fiets doorgebracht.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
Dit zijn de beste dagen. Niet krankzinnig heet, acceptabel warm.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Ik heb mijn middagpauze op de fiets doorgebracht.
Quarantainequote:Op woensdag 31 maart 2021 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
"Journalisten die zichzelf op tv zetten is een trend die mij zorgen baart."quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Joep Schreuder blijkt een lul te zijn zonder zelfspot die zichzelf gigantisch serieus neemt, wie had dat gedacht. Check dat openingsfragment.
Eng, eng, eng.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Joep Schreuder blijkt een lul te zijn zonder zelfspot die zichzelf gigantisch serieus neemt, wie had dat gedacht. Check dat openingsfragment.
Wat doet Joep sowieso de hele week?quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Joep heeft de pretenties van Mart Smeets, zonder het talent.
*kuch* Hier klopt iets niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Joep Schreuder met zijn flutitems over sport die ze niet eens live uitzenden.
?quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
*kuch* Hier klopt iets niet.
Doet Joep S. nog steeds zijn kleuterjuffrouw-imitatie bij elk item? Ik zap altijd weg zodra hij in beeld dreigt te komen.
In een leeg PSV-stadion staanquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doet Joep sowieso de hele week?
Hij spreekt zijn publiek toe alsof het een kleuterklasje is waarbij ook de kwijlende en/of niet-zindelijke leerlingen het moeten kunnen begrijpen.quote:
Lol dit is ergquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel kilometer?quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
5 uur lang op de velo gezeten, jeetje.
127, om eens heel precies te zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer?
Ik heb er ook weer 70 op zitten.
Regeling van werkzaamheden vroeg niet alleen om een debat, maar ook om alle notulen en tijd om deze vooraf door te nemen. Diep in de nacht.quote:
Omtzigt oogt een tikje gespannen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
127, om eens heel precies te zijn.
Waarom in godsnaam wil Hoekstra de stukken niet zien?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Regeling van werkzaamheden vroeg niet alleen om een debat, maar ook om alle notulen en tijd om deze vooraf door te nemen. Diep in de nacht.
Omzichts gedroomde premierquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam wil Hoekstra de stukken niet zien?
Dit is wel heel erg Telegraaf denken, waarde Stijn. Hij steunde het debat, hij zei niets over het wel of niet steunen van het openbaren van de stukken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam wil Hoekstra de stukken niet zien?
Voor de camera is Hoekstra altijd begripvol en meegaand, maar in de kamer en op het ministerie merkt niemand daar wat van.quote:
Puur genot dit, Rutte doctrinne vol gas vooruitquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:10 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Bekijk het allemaal maar, ik fiets zo met een hele ruime omweg naar huis.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:09 schreef VoMy het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw lid van de FvD-fractie oefent de Baudetgroet.
Het wordt morgen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Morgen heb ik geen tijd, niet doen.
Dat worden heftige FOMO-verschijnselen bij @Koffieplanter . Hopelijk maakt hij zichzelf niet van kant.quote:
Het is mij niet duidelijk wie er nu tegen openbaarheid is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:27 schreef Steven184 het volgende:
Wopke is niet in staat om de woorden "ja", "nee", "steun" of "geen steun" uit te spreken.
En Sylvanaquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Vier lange jaren met de bijdrages van Caroline en Lasbril.
Ruttequote:Op woensdag 31 maart 2021 19:30 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is mij niet duidelijk wie er nu tegen openbaarheid is.
Over een maand doet Arib gewoon de microfoon dicht hoorquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:33 schreef Slobeend het volgende:
Vier lange jaren met de bijdrages van Caroline en Lasbril.
Ja dat zal vast 4 jaar zo blijven.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee, die was bondig. Caroline en Lasbril niet.
Maar zijn stukken mochten sowieso openbaar worden, die van Kaag ook. Alleen CU leek het niet te willen.quote:
Ze prikten toch al tot de bodem van de koelkast?quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)wegprikken~b67297d8/
Hadden we deze rubriek vandaag al gehad?
Geen idee, dat moeten we nog zien.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat zal vast 4 jaar zo blijven.
Uhm, ja dat heb ik al genoeg gezien in Amsterdam.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee, dat moeten we nog zien.
Je kent ook al de uitslag van de nieuwe verkiezingen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geen idee, dat moeten we nog zien.
https://nos.nl/artikel/23(...)-nieuwe-groepen.htmlquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)wegprikken~b67297d8/
Hadden we deze rubriek vandaag al gehad?
Zolang het een goede bijdrage is mag het best lang zijn, dit debat leent zich daar niet voor.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uhm, ja dat heb ik al genoeg gezien in Amsterdam.
Dat was het zeer zelden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:40 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zolang het een goede bijdrage is mag het best lang zijn.
Dat André Rouvoet ook echt de baas is van de GGD. Die moet eerst alles overleggen met god voordat er een keer een besluit kan worden genomen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)-nieuwe-groepen.html
Dit ook gelezen? Het ligt weer aan de mensen!
Terwijl dat voor jou en de genoemde twee voorbeelden gelukkig helemaal niet geldt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan Sylvana, dus die neem ik met een korrel zout.
Hoe moeilijk kan het zijn om een oproep te doen om 65-70 jarigen ook te laten bellen? Maar nee kennelijk moet hij het in media gaan roepen zodat RIVM? hun strategie gaat aanpassen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat André Rouvoet ook echt de baas is van de GGD. Die moet eerst alles overleggen met god voordat er een keer een besluit kan worden genomen.
Het kan aan mij liggen, maar hoe zie je dat precies voor je? Rutte heeft nu hoogstens met Kaag even een vriendje, dat is het wel.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:41 schreef VoMy het volgende:
Rutte gaat morgen lachend het debat naar zijn hand zetten terwijl de oppositiepartijen vooral elkaar zullen wantrouwen na de volledige openbaarmaking van de gesprekken.
De gespreksverslagen zouden na de verkenning toch al geopenbaard worden, dus het is een wat vreemd voorstel. Alles openbaren, dan gooi je ook zwart op wit de notulen naar buiten. Allicht is dat hetgeen wat Rutte zou kunnen nekken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar zijn stukken mochten sowieso openbaar worden, die van Kaag ook. Alleen CU leek het niet te willen.
Ik ben inderdaad geen fan van Eerdmans en Caroline, en ze hebben vandaag al geillustreerd waarom ik dat vind. Caroline lult een hoop voor zich uit zonder een clou maar wie weet ontwikkelt ze zich nog stormachtig! Zelfde eigenlijk voor Eerdmans, behalve dat hij uitontwikkeld is. Ik heb ook een hekel aan Wilders maar dat is wel een uitstekend politicus. Sylvana heb ik sympathie voor maar misschien kom ik er inderdaad wel achter dat ze een slechte politica is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Terwijl dat voor jou en de genoemde twee voorbeelden gelukkig helemaal niet geldt.
Ik vind Caroline een groot talent.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fan van Eerdmans en Caroline, en ze hebben vandaag al geillustreerd waarom ik dat vind. Caroline lult een hoop voor zich uit zonder een clou maar wie weet ontwikkelt ze zich nog stormachtig! Zelfde eigenlijk voor Eerdmans, behalve dat hij uitontwikkeld is. Ik heb ook een hekel aan Wilders maar dat is wel een uitstekend politicus. Sylvana heb ik sympathie voor maar misschien kom ik er inderdaad wel achter dat ze een slechte politica is.
Volgens mij is er inhoudelijks niks gezegd dat de moeite waard is omtrent Omtzigt, iig niet door Rutte/Kaag. Aangezien de hele fophef daarvandaan komt, staat iedereen morgen voor niks bij de interruptiemic. Wel blijkt dat de oppositiepartijen al voorkeuren hebben aangegeven, breekpunten versoepelt, etc.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar hoe zie je dat precies voor je? Rutte heeft nu hoogstens met Kaag even een vriendje, dat is het wel.
Tevens zou het harteloos zijn om op basis van haar verschijning alle kiezers voor de BoerBurgerBeweging weg te zetten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind Caroline een groot talent.
Dat idee heb ik ook niet, lieverd. Maar de formatie is er toch niet makkelijker op geworden, of wel soms?quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:51 schreef VoMy het volgende:
[..]
Volgens mij is er inhoudelijks niks gezegd dat de moeite waard is omtrent Omtzigt, iig niet door Rutte/Kaag. Aangezien de hele fophef daarvandaan komt, staat iedereen morgen voor niks bij de interruptiemic. Wel blijkt dat de oppositiepartijen al voorkeuren hebben aangegeven, breekpunten versoepelt, etc.
Ik zie niet in hoe Rutte morgen in de problemen komt en achteraf hadden partijen gewild dat er toch minder openbaar zou zijn geworden.
Want wie zegt datquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Tevens zou het harteloos zijn om op basis van haar verschijning alle kiezers voor de BoerBurgerBeweging weg te zetten.
Gek dat je alleen sympathie hebt voor zwakke politiciquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad geen fan van Eerdmans en Caroline, en ze hebben vandaag al geillustreerd waarom ik dat vind. Caroline lult een hoop voor zich uit zonder een clou maar wie weet ontwikkelt ze zich nog stormachtig! Zelfde eigenlijk voor Eerdmans, behalve dat hij uitontwikkeld is. Ik heb ook een hekel aan Wilders maar dat is wel een uitstekend politicus. Sylvana heb ik sympathie voor maar misschien kom ik er inderdaad wel achter dat ze een slechte politica is.
Uh oke.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gek dat je alleen sympathie hebt voor zwakke politici
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |