Ik had al een tijdje deze ode in mijn hoofd!quote:Op maandag 29 maart 2021 22:54 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ontvolgen mag, no hard feelings had ik als TT verwacht.
Paralympisch snowboarden is geen sport.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen 'nee dit kan niet' en 'dit is niet leuk'.
Waar zou ik haar van moeten kennen?quote:Op maandag 29 maart 2021 23:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen 'nee dit kan niet' en 'dit is niet leuk'.
Mediacourant.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waar zou ik haar van moeten kennen?
Goed interview.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Ik verwacht een bepaalde schuimende user in dit topic binnen 24 uur.
Ik begrijp niet zo goed wat je tegen haar zou moeten hebben. Dat Milli Gorus gedoe is enorm opgeblazen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je in haar ziet.
Haha opgeblazen snappen jullie 'mquote:Op maandag 29 maart 2021 23:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik begrijp niet zo goed wat je tegen haar zou moeten hebben. Dat Milli Gorus gedoe is enorm opgeblazen.
Jouw vader was/is een boer?quote:Op maandag 29 maart 2021 21:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Brinkhorst mis ik niet. Mijn vader was altijd piswoest op die vent
Ze hebben ook altijd een kort lontje.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Haha opgeblazen snappen jullie 'm![]()
![]()
Koning Keizer Admiraal Sint Pieter de Onmeunige (vzmh)quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Jezus staat op uit de dood.
Mooi voor Pasen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:18 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Jezus staat op uit de dood.
PvdA-ers gaan nooit van huis zonder messenset.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:09 schreef El-Stinho het volgende:
Zal Lodewijk zijn messenset niet vergeten vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vind dit zo’n leuke rubriek.Put these foolish ambitions to rest.
Er bleken toch meer stemmen te halen bij de tokkies.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat pseudo-intellectuele is wel af inmiddels hè
Huisjesmelkers zitten in risicogroepquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:57 schreef VoMy het volgende:
[ twitter ]
Inteelt zorgt voor een verhoogd risico dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:06 schreef hhh38 het volgende:
VVD en CDA zijn weer eens vrolijk ingegaan tegen een advies van de Raad van State (en een hoop andere instanties) om de onderbuik gerust te stellenJe hebt het over? Referendum?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je hebt het over? Referendum?
https://www.parool.nl/nie(...)hak-zetten~b28dd353/quote:Op dinsdag 30 maart 2021 15:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ twitter ]
Gevalletje met een kanon op een mug schieten.
Heftige tijdenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Heb vandaag fanta gedronken met een rietje in de zonnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |