quote:Oud-verkenner Kajsa Ollongren (D66) kan woensdag aanwezig zijn bij het debat in de Tweede Kamer over de mislukte eerste verkenning. Ze testte woensdag negatief op het coronavirus, meldt haar politiek assistent.
Net heerlijk geluncht in zonnetje. Prachtigquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
Ga naar buiten, mensen. Formidabel weer.
Correct en tevens juist. Ik heb mijn middagpauze op de fiets doorgebracht.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
Dit zijn de beste dagen. Niet krankzinnig heet, acceptabel warm.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:17 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Correct en tevens juist. Ik heb mijn middagpauze op de fiets doorgebracht.
Quarantainequote:Op woensdag 31 maart 2021 13:16 schreef El-Stinho het volgende:
"Journalisten die zichzelf op tv zetten is een trend die mij zorgen baart."quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Joep Schreuder blijkt een lul te zijn zonder zelfspot die zichzelf gigantisch serieus neemt, wie had dat gedacht. Check dat openingsfragment.
Eng, eng, eng.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Joep Schreuder blijkt een lul te zijn zonder zelfspot die zichzelf gigantisch serieus neemt, wie had dat gedacht. Check dat openingsfragment.
Wat doet Joep sowieso de hele week?quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:37 schreef Mani89 het volgende:
Joep heeft de pretenties van Mart Smeets, zonder het talent.
*kuch* Hier klopt iets niet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
Joep Schreuder met zijn flutitems over sport die ze niet eens live uitzenden.
?quote:Op woensdag 31 maart 2021 13:40 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
*kuch* Hier klopt iets niet.
Doet Joep S. nog steeds zijn kleuterjuffrouw-imitatie bij elk item? Ik zap altijd weg zodra hij in beeld dreigt te komen.
In een leeg PSV-stadion staanquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat doet Joep sowieso de hele week?
Hij spreekt zijn publiek toe alsof het een kleuterklasje is waarbij ook de kwijlende en/of niet-zindelijke leerlingen het moeten kunnen begrijpen.quote:
Lol dit is ergquote:Op woensdag 31 maart 2021 13:13 schreef Mani89 het volgende:
Hoeveel kilometer?quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:50 schreef Koffieplanter het volgende:
5 uur lang op de velo gezeten, jeetje.
127, om eens heel precies te zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hoeveel kilometer?
Ik heb er ook weer 70 op zitten.
Regeling van werkzaamheden vroeg niet alleen om een debat, maar ook om alle notulen en tijd om deze vooraf door te nemen. Diep in de nacht.quote:
Omtzigt oogt een tikje gespannen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
127, om eens heel precies te zijn.
Waarom in godsnaam wil Hoekstra de stukken niet zien?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Regeling van werkzaamheden vroeg niet alleen om een debat, maar ook om alle notulen en tijd om deze vooraf door te nemen. Diep in de nacht.
Omzichts gedroomde premierquote:Op woensdag 31 maart 2021 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam wil Hoekstra de stukken niet zien?
Dit is wel heel erg Telegraaf denken, waarde Stijn. Hij steunde het debat, hij zei niets over het wel of niet steunen van het openbaren van de stukken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam wil Hoekstra de stukken niet zien?
Voor de camera is Hoekstra altijd begripvol en meegaand, maar in de kamer en op het ministerie merkt niemand daar wat van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |