Prins Bernhard Jr. is een succesvolle maar veelbesproken zakenman, die vooral veel kritiek krijgt over zijn Amsterdamse vastgoedbezit. In het boek Zakenprins schrijft Parool-journalist Michiel Couzy samen met Maarten van Dun over de jacht naar succes van Bernhard Jr. Opiniemaker Sander Schimmelpenninck vindt dat de prins symbool staat voor het gedrag van zijn generatie ondernemers. Vanavond praten Couzy en Schimmelpenninck hierover bij Op1.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wie of wat zit er bij Op1 dat het stopzetten van mijn huidige activiteiten zou waarborgen?
Verpakovskisquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef Koffieplanter het volgende:
Nederland had tegen Letland de mazzel dat Verpakovskis niet meer meedoet, anders was kwalificeren nu al een wonder geweest.
Als je in de buurt komt moet je ineens keihard gaan schreeuwen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik kwam er deze week achter dat hij naar dezelfde supermarkt gaat als ik!
Schimmelgod.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prins Bernhard Jr. is een succesvolle maar veelbesproken zakenman, die vooral veel kritiek krijgt over zijn Amsterdamse vastgoedbezit. In het boek Zakenprins schrijft Parool-journalist Michiel Couzy samen met Maarten van Dun over de jacht naar succes van Bernhard Jr. Opiniemaker Sander Schimmelpenninck vindt dat de prins symbool staat voor het gedrag van zijn generatie ondernemers. Vanavond praten Couzy en Schimmelpenninck hierover bij Op1.
Sorry, maar met deze tafel weiger ik te kijken. Morgen weer een kans.quote:
Ga je morgen weer eens live wielrennen kijken?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sorry, maar met deze tafel weiger ik te kijken. Morgen weer een kans.
Jammer dat Lam niet voor Nederland heeft gekozenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zonder Blind begint het ineens te lopen. Dat kan geen toeval zijn.
Komt Wybren nog?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prins Bernhard Jr. is een succesvolle maar veelbesproken zakenman, die vooral veel kritiek krijgt over zijn Amsterdamse vastgoedbezit. In het boek Zakenprins schrijft Parool-journalist Michiel Couzy samen met Maarten van Dun over de jacht naar succes van Bernhard Jr. Opiniemaker Sander Schimmelpenninck vindt dat de prins symbool staat voor het gedrag van zijn generatie ondernemers. Vanavond praten Couzy en Schimmelpenninck hierover bij Op1.
Sympathiek dat je zo meeleeft met de keeper van Gibraltarquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bijna de interlandperiode overleefd en dan deze blessure, ellende.
Ontwikkelingssamenwerking.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:19 schreef AllesKaputt het volgende:
Waarom speelt Nederland een potje interland voetjebal tegen Gibraltar? Dat is toch geen land? Heeft het met centjes te maken?
Hij krijgt ook maar weinig minuten hé.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:36 schreef VoMy het volgende:
Zelfs tegen Gibraltar heeft Babel nog niks goed gedaan.
Ik had niet naar Marieke Derksen moeten tweeten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:58 schreef Slobeend het volgende:
Ik had niet in het OP1-topic moeten kijken.
🥳🥳🥳quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar er liggen dus geen 900.000 vaccins op de plank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |