Whaha nou hequote:
Ja, ik verwacht ook Tessa doorquote:
Nederlanders zijn elite racisten.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pia gaat Valerie redden, wat mij betreft onterecht. Want ze heeft vaker in de sing-off gezeten, wat duidelijk wil zeggen dat Nederland haar niet als Maria ziet..
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:52 schreef Vicky het volgende:
Vrouwenvleugel ❤
Wat was dat een geweldige serie
Ze zong verkeerdquote:
Nog 1x dan ?quote:
Haha ja preciesquote:Op zondag 28 maart 2021 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het wel kut vinden om dit moment te delen met iemand/ego
Na de aflevering volgende week zing ik het hier ook...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja preciesJe wil toch je eigen afscheidslied denk ik dan
Tot dan!quote:Op zondag 28 maart 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de aflevering volgende week zing ik het hier ook...
Tot dan!
Ik had ze ook liever los gehoord, maar dat was ook weer gek geweestquote:Op zondag 28 maart 2021 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het wel kut vinden om dit moment te delen met iemand/ego
Ga je daar een topic voor aanmaken??quote:
Jaaa ook echt zin inquote:
👍🏻quote:
Ja toen met Joseph, Mary Poppins en Zorro hadden ze ook dubbel-exits, maar toen viel halverwege de show iemand af en dan op het eind nog iemand, maar hadden ze allebei een eigen exitquote:Op zondag 28 maart 2021 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had ze ook liever los gehoord, maar dat was ook weer gek geweest
Ik denk inderdaad ook dat zij Maria gaat wordenquote:
Natascha heeft iets fris. Dat past wel bij Maria.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Terechte finalistes wel, al vond ik het erg close tussen Tessa en Valerie.
Natascha en Nandi waren fantastisch in beide liedjes, het wordt echt een dubbeltje op z'n kant tussen beiden. Beiden zouden een prima Maria zijn, maar misschien past Natascha vanwege haar iets minder ervaring wel het meest in dat profiel...
Yup, ik vond haar 1e optreden ook echt geweldig, dat lied uit Les Mis. Nandi ging daar later nog overheen met haar 2e optreden met handgebarenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Natascha heeft iets fris. Dat past wel bij Maria.
Amenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:42 schreef Mriekie het volgende:
Nandi wordt veel te veel voorgetrokken, waar was Natascha tijdens de sing-off? Je zag alleen Nandi maar.
Ik ben ook echt team Natascha, ik vind Nandi iets heel onechts en gemaakt hebben.
Zekerquote:
Hear hearquote:Op zondag 4 april 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Het zal me een worst wezen wie er wint, als Nandi maar gaat Maria gaat spelen...
Mee eensquote:Op zondag 4 april 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Het zal me een worst wezen wie er wint, als Nandi maar gaat Maria gaat spelen...
Ik ook...quote:Op zondag 4 april 2021 20:23 schreef Guanabana het volgende:
#teamNandi, maar kan ook zeker wel met Natascha leven.
Eens, en ook wel met Tessa eigenlijkquote:Op zondag 4 april 2021 20:23 schreef Guanabana het volgende:
RTquote:Op zondag 4 april 2021 20:23 schreef Guanabana het volgende:
Ja zo'n programma is toch zo snel voorbij eigenlijkquote:Op zondag 4 april 2021 20:26 schreef Meke het volgende:
Wel stom dat het nu al afgelopen is, ik ben er nog steeds aan het inkomen en m'n favoriet aan het kiezen![]()
Jaquote:Op zondag 4 april 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zo'n programma is toch zo snel voorbij eigenlijk"Vroeger" leken deze series veel langer te duren, maar toen waren we ook nog jonger
Ja inderdaadquote:Op zondag 4 april 2021 20:31 schreef Meke het volgende:
Nee mensen, familie en vrienden kan echt niet in de zaal!
Een 60-koppig koor? Geen probleem joh!
Na de eerste sing-off (als er dus al iemand afvalt) gaan de laatste twee wel Sound of Music zingen.quote:Op zondag 4 april 2021 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat we nog NUL Sound of Music hebben gehoord. Vanavond volgens mij ook niet zoveel, heb de nummers al gezien die ze gaan doen.
Je noemt het een Fieldlab experiment, douwt hier en daar wat wattenstaafjes door de strot en voila, alles is mogelijk!quote:Op zondag 4 april 2021 20:31 schreef Meke het volgende:
Nee mensen, familie en vrienden kan echt niet in de zaal!
Een 60-koppig koor? Geen probleem joh!
Ja dat zou ik ook stom vindenquote:Op zondag 4 april 2021 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat we nog NUL Sound of Music hebben gehoord. Vanavond volgens mij ook niet zoveel, heb de nummers al gezien die ze gaan doen.
In mijn herinnering waren er bij Op Zoek Naar Mary Poppins om de haverklap allerlei liedjes daaruit. Supercalifragilistic, etc.quote:Op zondag 4 april 2021 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Na de eerste sing-off (als er dus al iemand afvalt) gaan de laatste twee wel Sound of Music zingen.
Maar ik vind het ook apart hoe weinig we daar nog van hebben gezien. Eerder kregen we toch wel meer te zien over de musical zelf via tussenfilmpjes, missies, etc.
Ja precies, had dat hier dan ook gedaanquote:Op zondag 4 april 2021 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je noemt het een Fieldlab experiment, douwt hier en daar wat wattenstaafjes door de strot en voila, alles is mogelijk!
Jaaquote:Op zondag 4 april 2021 20:32 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat zou ik ook stom vinden![]()
Wel ergens in de sterren volgens mij vanavond, die vind ik ZO mooi![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja en ook bij Joseph wel een paar, ook tijdens de opening etcquote:Op zondag 4 april 2021 20:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren er bij Op Zoek Naar Mary Poppins om de haverklap allerlei liedjes daaruit. Supercalifragilistic, etc.
Jaquote:
Daar en bij Joseph wel het meest ja. Bij Evita duurde het ook wel een aantal liveshows voor we eindelijk het eerste nummer kregen.quote:Op zondag 4 april 2021 20:33 schreef Guanabana het volgende:
[..]
In mijn herinnering waren er bij Op Zoek Naar Mary Poppins om de haverklap allerlei liedjes daaruit. Supercalifragilistic, etc.
Via de site dan maar..quote:Op zondag 4 april 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom er nu achter dat ik helemaal geen SMS'jes kan verzenden...
Jaaaaaquote:
Toen het loskwam wel, maar in het eerste gedeelte vond ik het niet heel lekker gaan op de een of andere manier.quote:
Oh wauwquote:Op zondag 4 april 2021 20:39 schreef Guanabana het volgende:
Oh trouwens, vorige week maakte ik een opmerking over dat 'ze heeft zoveel meegemaakt', maar ze heeft dus leukemie gehad acht jaar geleden.
Blijkbaar, maar net in de intro zei Nandi dat ze een mooi nummer hadden uitgekozenquote:
Nou dat dacht ik ook. Verschrikkelijkquote:Op zondag 4 april 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
Waarom heeft Pia zich verkleed als zo'n plumeau uit Belle en het Beest? Da's de verkeerde show!
Volgens mij is ze begin dertig, dus dan moet het ergens halverwege de twintig zijn geweest. Nog steeds heftig natuurlijkquote:Op zondag 4 april 2021 20:40 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh wauwToen was ze echt nog een puber dan?
Denk niet lang meerquote:
Wiequote:Op zondag 4 april 2021 20:39 schreef Guanabana het volgende:
Oh trouwens, vorige week maakte ik een opmerking over dat 'ze heeft zoveel meegemaakt', maar ze heeft dus leukemie gehad acht jaar geleden.
Ze is van 1991quote:Op zondag 4 april 2021 20:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Volgens mij is ze begin dertig, dus dan moet het ergens halverwege de twintig zijn geweest. Nog steeds heftig natuurlijk
Zou het vrij matig doen als Mariaquote:
quote:
Jaquote:Op zondag 4 april 2021 20:46 schreef H_T het volgende:
Sanne net in beeld, haar afscheid vond ik toch het mooist
Timbrequote:
jaquote:
quote:
Ahhquote:Op zondag 4 april 2021 20:48 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar vond de uitspraak apart
Wat leuk!quote:Op zondag 4 april 2021 20:49 schreef nils7 het volgende:
Natascha heeft op onze verloving gezongen (als Ijsprinses tijdens oud&nieuw in de Efteling hahah).
Wat tofquote:Op zondag 4 april 2021 20:49 schreef nils7 het volgende:
Natascha heeft op onze verloving gezongen (als Ijsprinses tijdens oud&nieuw in de Efteling hahah).
Volgens mij gewoon een verkeerde schnitt in de jurkquote:
Denk het ook.quote:Op zondag 4 april 2021 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een verkeerde schnitt in de jurk
Ik zie nu wat je bedoelt.quote:Op zondag 4 april 2021 20:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon een verkeerde schnitt in de jurk
Hahaquote:Op zondag 4 april 2021 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
Toen je 17 was, al heel lang geleden
Oké Jamai
Zij kan de barones spelen.quote:Op zondag 4 april 2021 20:53 schreef Kinga het volgende:
Ik vond het prachtig, maar ze is geen Maria.
Barones Schröderquote:
Jaaaa, ik had laatst ook al die filmpjes van Joseph nog even bekekenquote:
Zeker, maar heb betere uitvoeringen gehoord.quote:
Zeker, kan echt heel veel verschillends!quote:Op zondag 4 april 2021 21:02 schreef Kinga het volgende:
En Natascha is zo veelzijdig.. echt niet normaal..
Ja, daarom verdient ze wat mij betreft de winstquote:Op zondag 4 april 2021 21:02 schreef Kinga het volgende:
En Natascha is zo veelzijdig.. echt niet normaal..
Ik vond dit niet haar beste optredenquote:Op zondag 4 april 2021 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Ja ben wel het meest onder de indruk van haar zang.
Haha ja vond ik ook wel suf dat dat in beeld wasquote:Op zondag 4 april 2021 21:04 schreef Kinga het volgende:
Ah.. er loopt dus een autocue met de tekst mee.. beetje jammer
Spammert🤣quote:Op zondag 4 april 2021 21:05 schreef potjecreme het volgende:
https://opzoeknaarmaria.avrotros.nl/kandidaat/natascha-molly
Oh niet opgemerkt..quote:Op zondag 4 april 2021 21:05 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja vond ik ook wel suf dat dat in beeld was
Truequote:Op zondag 4 april 2021 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, er is nog niet 1 song foutloos gezongen...
We worden beflikkerd.quote:Op zondag 4 april 2021 21:07 schreef AgnesGru het volgende:
Valt me op dat de jury bij Nandi meer richting de rol praten, qua aspecten, dan bij de andere dames.
Valt nu wel mee tochquote:Op zondag 4 april 2021 20:40 schreef H_T het volgende:
Waarom heeft Pia zich verkleed als zo'n plumeau uit Belle en het Beest? Da's de verkeerde show!
Jaquote:
Oh tof!quote:Op zondag 4 april 2021 21:10 schreef Cee het volgende:
Milan![]()
Die zag ik een aantal jaar geleden nog bij een vierdejaarsvoorstelling van Fontys, wat was die goed.Wat tof om hem hier te zien.
Tis ook aan haar om het te pakken.quote:Op zondag 4 april 2021 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Vind dat hij een beetje haar thunder stealt.
Ja he!quote:Op zondag 4 april 2021 21:10 schreef Guanabana het volgende:
Vind dat hij een beetje haar thunder stealt.
Ja die moest er wel heel erg bovenuit steken om een van de andere twee achter zich te laten, en dat doet ze nietquote:
Beetje Rutte die zegt dat hij niet liegt.quote:Op zondag 4 april 2021 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die Carline wel een beetje over de top doen.
Dit werd al in aflevering 1 verteld. Is geen verrassing of zo.quote:Op zondag 4 april 2021 21:13 schreef superniger het volgende:
Lol. Ze had dus al een hoofdrol in een grote musical.
Niet een beetje. Véél.quote:Op zondag 4 april 2021 21:13 schreef Pino112 het volgende:
Ik vind die Carline wel een beetje over de top doen.
Ik was er in ieder geval niet bij.quote:
Een mens mag hopenquote:Op zondag 4 april 2021 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Persoonlijk hoop ik Nandi als eerst eruit, benieuwd naar de finale singoff met Natascha en Tessa
Dacht dat het allemaal om bijrollen en achtergrondrollen ging.quote:Op zondag 4 april 2021 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit werd al in aflevering 1 verteld. Is geen verrassing of zo.
quote:
Nou ditquote:
Ja die was even oud als ik toen ze wonquote:Op zondag 4 april 2021 21:19 schreef Cee het volgende:
Ik dacht wat is Brigitte oud geworden, opgezocht, ze is al 41.
Yepquote:Op zondag 4 april 2021 21:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was gewoon te verwachten, kijkende naar de sing-off geschiedenis
Zo jij bent ook Al 41. Een vrouw van middelbare leeftijd.quote:Op zondag 4 april 2021 21:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die was even oud als ik toen ze won
Nou dat zou ik niet zeggen, 41 is nog hartstikke jongquote:Op zondag 4 april 2021 21:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zo jij bent ook Al 41. Een vrouw van middelbare leeftijd.
Ik miste je al!quote:Op zondag 4 april 2021 21:22 schreef just me het volgende:
Na een hele gezellige 1e paasdag op tijd voor het laatste stuk van de finale
Fijn dat je er bentquote:Op zondag 4 april 2021 21:22 schreef just me het volgende:
Je kunt hier nog net op tijd je ei kwijt...quote:Op zondag 4 april 2021 21:22 schreef just me het volgende:
quote:Op zondag 4 april 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kunt hier nog net op tijd je ei kwijt...
Geen idee. Ik zie t pas voor het eerst.quote:Op zondag 4 april 2021 21:22 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit, De meeste gaan voor de kleindochter van Andre van Duin.
quote:Op zondag 4 april 2021 21:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kunt hier nog net op tijd je ei kwijt...
Voordeel van de avondklokquote:Op zondag 4 april 2021 21:22 schreef just me het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |