Whaha nou hequote:
Ja, ik verwacht ook Tessa doorquote:
Nederlanders zijn elite racisten.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Pia gaat Valerie redden, wat mij betreft onterecht. Want ze heeft vaker in de sing-off gezeten, wat duidelijk wil zeggen dat Nederland haar niet als Maria ziet..
quote:Op zondag 28 maart 2021 21:52 schreef Vicky het volgende:
Vrouwenvleugel ❤
Wat was dat een geweldige serie
Ze zong verkeerdquote:
Nog 1x dan ?quote:
Haha ja preciesquote:Op zondag 28 maart 2021 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het wel kut vinden om dit moment te delen met iemand/ego
Na de aflevering volgende week zing ik het hier ook...quote:Op zondag 28 maart 2021 21:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha ja preciesJe wil toch je eigen afscheidslied denk ik dan
Tot dan!quote:Op zondag 28 maart 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na de aflevering volgende week zing ik het hier ook...
Tot dan!
Ik had ze ook liever los gehoord, maar dat was ook weer gek geweestquote:Op zondag 28 maart 2021 21:56 schreef Guanabana het volgende:
Ik zou het wel kut vinden om dit moment te delen met iemand/ego
Ga je daar een topic voor aanmaken??quote:
Jaaa ook echt zin inquote:
👍🏻quote:
Ja toen met Joseph, Mary Poppins en Zorro hadden ze ook dubbel-exits, maar toen viel halverwege de show iemand af en dan op het eind nog iemand, maar hadden ze allebei een eigen exitquote:Op zondag 28 maart 2021 21:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had ze ook liever los gehoord, maar dat was ook weer gek geweest
Ik denk inderdaad ook dat zij Maria gaat wordenquote:
Natascha heeft iets fris. Dat past wel bij Maria.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Terechte finalistes wel, al vond ik het erg close tussen Tessa en Valerie.
Natascha en Nandi waren fantastisch in beide liedjes, het wordt echt een dubbeltje op z'n kant tussen beiden. Beiden zouden een prima Maria zijn, maar misschien past Natascha vanwege haar iets minder ervaring wel het meest in dat profiel...
Yup, ik vond haar 1e optreden ook echt geweldig, dat lied uit Les Mis. Nandi ging daar later nog overheen met haar 2e optreden met handgebarenquote:Op zondag 28 maart 2021 22:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Natascha heeft iets fris. Dat past wel bij Maria.
Amenquote:Op zondag 28 maart 2021 23:42 schreef Mriekie het volgende:
Nandi wordt veel te veel voorgetrokken, waar was Natascha tijdens de sing-off? Je zag alleen Nandi maar.
Ik ben ook echt team Natascha, ik vind Nandi iets heel onechts en gemaakt hebben.
Zekerquote:
Hear hearquote:Op zondag 4 april 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Het zal me een worst wezen wie er wint, als Nandi maar gaat Maria gaat spelen...
Mee eensquote:Op zondag 4 april 2021 20:09 schreef MadMaster het volgende:
Het zal me een worst wezen wie er wint, als Nandi maar gaat Maria gaat spelen...
Ik ook...quote:Op zondag 4 april 2021 20:23 schreef Guanabana het volgende:
#teamNandi, maar kan ook zeker wel met Natascha leven.
Eens, en ook wel met Tessa eigenlijkquote:Op zondag 4 april 2021 20:23 schreef Guanabana het volgende:
RTquote:Op zondag 4 april 2021 20:23 schreef Guanabana het volgende:
Ja zo'n programma is toch zo snel voorbij eigenlijkquote:Op zondag 4 april 2021 20:26 schreef Meke het volgende:
Wel stom dat het nu al afgelopen is, ik ben er nog steeds aan het inkomen en m'n favoriet aan het kiezen![]()
Jaquote:Op zondag 4 april 2021 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja zo'n programma is toch zo snel voorbij eigenlijk"Vroeger" leken deze series veel langer te duren, maar toen waren we ook nog jonger
Ja inderdaadquote:Op zondag 4 april 2021 20:31 schreef Meke het volgende:
Nee mensen, familie en vrienden kan echt niet in de zaal!
Een 60-koppig koor? Geen probleem joh!
Na de eerste sing-off (als er dus al iemand afvalt) gaan de laatste twee wel Sound of Music zingen.quote:Op zondag 4 april 2021 20:31 schreef Guanabana het volgende:
Blijf het toch apart vinden dat we nog NUL Sound of Music hebben gehoord. Vanavond volgens mij ook niet zoveel, heb de nummers al gezien die ze gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |