Thanks!quote:Op zondag 28 maart 2021 14:35 schreef franklop het volgende:
Vettel mag achteraan starten na 5 plaatsen straf door gele vlaggen incident in Q1.
gefixtquote:Op zondag 28 maart 2021 14:22 schreef PzKpfw het volgende:
Een echte titelstrijd zal het wel niet worden. Denk dat Mercedes als team en de ervaring auto van Hamilton uiteindelijk toch de consistentie gaan geven voor een nieuw wereldkampioenschap. We zullen waarschijnlijk wel meer spannende races gaan krijgen.
Vooral de start. Hopelijk komt die Bull goed weg. Daarna heb ik wel vertrouwen in de capaciteiten van Verstappen.quote:
Beetje dubieuze straf aangezien er op dat moment nog geen vlag gezwaaid werd.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:35 schreef franklop het volgende:
Vettel mag achteraan starten na 5 plaatsen straf door gele vlaggen incident in Q1.
quote:Vettel did not abandon his lap. He explained to the Stewards that he saw the smoke ahead of him, but was unsure if it was a lock-up or a stopped car until he was quite close to the car and the smoke was lifting. The Stewards observed that he had
already passed the signal panel when it illuminated as he approached the scene, and
that the marshals in that turn had not yet reacted with a yellow flag. Nevertheless,
Vettel was approaching a car that was stopped sideways on the track and by the rule
this would necessitate a double yellow flag.
Als je de straffen in de F2 bekijkt dan past dit wel een beetje in de lijn van het weekendquote:Op zondag 28 maart 2021 14:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Beetje dubieuze straf aangezien er op dat moment nog geen vlag gezwaaid werd.
[..]
Heel dubieus, omdat in het verleden coureurs hier zonder straf mee weg kwamen. Ik noem geen namen.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Ah, thanks voor de info! Dat klinkt inderdaad wat dubieus: "Er had dubbel geel gezwaaid moeten worden. Werd niet gedaan, maar had wel gemoeten. En dat je niet kon zien of of er een wagen op de baan stond telt niet. Had je gewoon moeten weten. Dus gewoon straf"quote:Op zondag 28 maart 2021 14:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
[..]
Bottas die een pole zet onder rood, omdat dat nog niet in het systeem geregistreerd stond toen hij over de lijn kwam, bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heel dubieus, omdat in het verleden coureurs hier zonder straf mee weg kwamen. Ik noem geen namen.
Er is vast een regeltje in het regelement in de trant van van “gij zult geen gevaarlijke rijgedrag vertonen.” Schuif het dan daar op. Dit is gewoon raar.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de info! Dat klinkt inderdaad wat dubieus: "Er had dubbel geel gezwaaid moeten worden. Werd niet gedaan, maar had wel gemoeten. Dus gewoon straf"
Heb die post nog aangevuld. Was een een idioot stukje in de redenering vd stewards vergeten..quote:Op zondag 28 maart 2021 15:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er is vast een regeltje in het regelement in de trant van van “gij zult geen gevaarlijke rijgedrag vertonen.” Schuif het dan daar op. Dit is gewoon raar.
VHIG dat die drie coureurs "maar" 11 zeges op hun naam hebben staan.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:20 schreef franklop het volgende:
Z
[..]
Zou dan ook in een illuster rijtje komen met Massa, Barrichello en J. Villeneuve met 11 zeges!
Omm met een mooi vergelijk te komen. Hamilton won vorig jaar 11 van de 17 races, wat in de vroegere tijden wat meer de standaard wasquote:Op zondag 28 maart 2021 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
VHIG dat die drie coureurs "maar" 11 zeges op hun naam hebben staan.
Maar seizoenen waren in die tijd ook een stuk korter.
BLM.....quote:Op zondag 28 maart 2021 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heel dubieus, omdat in het verleden coureurs hier zonder straf mee weg kwamen. Ik noem geen namen.
Ik ben best goed in afkortingen raden, maar VHIG?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
VHIG dat die drie coureurs "maar" 11 zeges op hun naam hebben staan.
Maar seizoenen waren in die tijd ook een stuk korter.
Ik vroeg het me ook afquote:Op zondag 28 maart 2021 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben best goed in afkortingen raden, maar VHIG?
Hopelijk niet door ham want dan is het echt oorlog....quote:Op zondag 28 maart 2021 15:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als Max eraf wordt getikt in de eerste bocht krijgen we hier een meltdown van jewelste. Dat is ook wel grappig.
Divebomb van Leclerc of Bottas, Hanilton die er met 26 punten vandoor gaat. Best fans/crowd of the world en weltrusten.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:13 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Als Max eraf wordt getikt in de eerste bocht krijgen we hier een meltdown van jewelste. Dat is ook wel grappig.
en HAM op 2 wielen finishenquote:Op zondag 28 maart 2021 15:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Divebomb van Leclerc of Bottas, Hanilton die er met 26 punten vandoor gaat. Best fans/crowd of the world en weltrusten.
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:13 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ik ben best goed in afkortingen raden, maar VHIG?
Ik dacht er niet bij na, maar het is een ver-nederlandsde Reddit afkorting van TIL (Today I Learned); "Vandaag heb ik geleerd".quote:
Als Perez de finish haalt finisht hij echt wel een stuk hoger dan hij gestart is, of hij het podium haalt weet ik niet, maar top 5 moet toch zeker wel kunnen.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Maar dat is mijn hele punt toch? Want ik reageer op iemand die Perez nu al afschrijft. Terwijl ik zeg dat het niet 100% aan Perez zelf ligt .
Hij heeft weinig excuus. De RB is die seizoen prima stabiel en het is een ervaren coureur. Het is geen Albon die in misschien wel de moeilijkste auto van de grid moet presteren als rookie.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als Perez de finish haalt finisht hij echt wel een stuk hoger dan hij gestart is, of hij het podium haalt weet ik niet, maar top 5 moet toch zeker wel kunnen.
Ik weet niet of dat de racepace van de RBR wel zo goed is als voorgaande seizoenen?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Als Perez de finish haalt finisht hij echt wel een stuk hoger dan hij gestart is, of hij het podium haalt weet ik niet, maar top 5 moet toch zeker wel kunnen.
Alles voor z'n neus op Softs moeten te pakken zijn.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:24 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Volgens mij was die prima in de analyses van de long runs.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de racepace van de RBR wel zo goed is als voorgaande seizoenen?
Ah, thanksquote:Op zondag 28 maart 2021 15:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht er niet bij na, maar het is een ver-nederlandsde Reddit afkorting van TIL (Today I Learned); "Vandaag heb ik geleerd".
Wordt vaak op /r Netherlands gebruikt.
Kloptquote:Op zondag 28 maart 2021 15:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij was die prima in de analyses van de long runs.
Ik zie niet in waarom ze nu ineens sneller zouden zijn in de kwali en trainingen, maar relatief langzamer in de race. En zoals predator zegt, de long runs zagen er ook gewoon goed uit toch?quote:Op zondag 28 maart 2021 15:27 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de racepace van de RBR wel zo goed is als voorgaande seizoenen?
Je gaat serieus meer dan een uur Ziggo voorbeschouwing uitzitten?quote:
Ik ookquote:Op zondag 28 maart 2021 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je gaat serieus meer dan een uur Ziggo voorbeschouwing uitzitten?
Nee.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
@ChevyCaprice bedoel ikquote:Op zondag 28 maart 2021 15:51 schreef Bluedisplay het volgende:
@:Chevy_Caprice en ik hebben er veel zin in
Je hoeft toch niet actief te kijken, gewoon aan op de achtergrond en andere dingen doenquote:Op zondag 28 maart 2021 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deze man weet.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet actief te kijken, gewoon aan op de achtergrond en andere dingen doen
Ja, gewoon lekker Netflix of prime op de achtergrond en dan 2 minuten voor de start inschakelen.quote:Op zondag 28 maart 2021 15:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet actief te kijken, gewoon aan op de achtergrond en andere dingen doen
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)s-in-de-longrun.htmlquote:Op zondag 28 maart 2021 15:47 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom ze nu ineens sneller zouden zijn in de kwali en trainingen, maar relatief langzamer in de race. En zoals predator zegt, de long runs zagen er ook gewoon goed uit toch?
Dat komt redelijk overeen met de Q dus.quote:Op basis van de wintertest heeft Formula1.com namelijk twee grafieken kunnen maken. De eerste gaat over de ‘Short Pace’, oftewel de korte runs van de teams. Daar staat Red Bull Racing bovenaan, en is het gat naar Mercedes en McLaren met respectievelijk 0.56s en 0.59s aanzienlijk.
Het zegt natuurlijk niet alles, maar een verschil tussen short run pace en long run pace is dus niet ondenkbaar.quote:Als we echter kijken naar de ‘Long Pace’, dan zijn de rollen omgedraaid. Met een goede longrun op zondag staat Mercedes namelijk bovenaan deze tabel, met een voorsprong van 0.39s op Red Bull Racing. Aston Martin, McLaren en Alpine volgen binnen een seconde, Ferrari, AlphaTauri en Alfa Romeo staan binnen twee seconden en Williams en Haas verliezen meer dan twee seconden.
Verstappen was gisteren in de long runs 0,2s per ronde sneller dan Hamilton en 0,4s sneller dan Perezquote:Op zondag 28 maart 2021 15:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
https://www.google.nl/amp(...)s-in-de-longrun.html
[..]
Dat komt redelijk overeen met de Q dus.
[..]
Het zegt natuurlijk niet alles, maar een verschil tussen short run pace en long run pace is dus niet ondenkbaar.
https://the-race.com/form(...)p-really-looks-like/quote:LONG RUN AVERAGES
1. Verstappen 1m37.51s (8 laps)
2. Hamilton 1m37.72s (7 laps)
3. Perez 1m37.92s (9 laps)
4. Tsunoda 1m38.27s (8 laps)
5. Gasly 1m38.32s (7 laps)
6. Sainz 1m38.37s (12 laps)
7. Bottas 1m38.49s (9 laps)
8. Ricciardo 1m38.63s (8 laps)
9. Norris 1m38.70s (10 laps)
10. Stroll 1m39.04s (11 laps)
11. Leclerc 1m39.06s (8 laps)
12. Russell 1m39.22s (13 laps)
13. Alonso 1m39.24s (12 laps)
14. Giovinazzi 1m39.26s (12 laps)
15. Ocon 1m39.36s (12 laps)
16. Schumacher 1m40.54s (8 laps)
Zomertijd.quote:
7/8 Ronden, je weet hoeveel ronden ze vandaag moeten afwerken? Vandaar dat ik refereer aan long runs waarbij bandendegradatie een wat prominentere rol speelt.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:02 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Verstappen was gisteren in de long runs 0,2s per ronde sneller dan Hamilton en 0,4s sneller dan Perez
[..]
https://the-race.com/form(...)p-really-looks-like/
En deze tijden kwam ik ook op Reddit en het Autosport.com forum tegen.
Perezquote:
Oh, dat is blijkbaar het nadeel van iets op de achtergrond aan hebben staanquote:
Niks nieuws onder de zon dus.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2021 16:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Gekke wappiesquote:Op zondag 28 maart 2021 16:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Ziggy denken ze ook dat Max wereldkampioen wordt.
Nu al zin in die meltdown.
MB fan gespot.....quote:Op zondag 28 maart 2021 16:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Bij Ziggy denken ze ook dat Max wereldkampioen wordt.
Nu al zin in die meltdown.
Dominant word wel een dingetje dit jaar hoor....quote:Op zondag 28 maart 2021 16:23 schreef Caland het volgende:
Conclusie: Hamilton is nog even zoekende maar een kwestie van tijd voordat de mercs weer dominant zijn
quote:Op zondag 28 maart 2021 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Doornbosgod is sowieso de enige reden dat ik kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop het ook.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:25 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Dominant word wel een dingetje dit jaar hoor....
Als te wilt weten hoe goed de Mercedes is kun je beter op Bottas letten. Als die vandaag niet op de derde plek eindigt omdat hij door anderen voorbij gereden wordt, dan hebben ze een probleem.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:23 schreef Caland het volgende:
Conclusie: Hamilton is nog even zoekende maar een kwestie van tijd voordat de mercs weer dominant zijn
Alsof ze tijdens de testen veel lange long runs gedaan hebben. Maar ook toen was de RBR sneller dan de Mercedes.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:05 schreef tja77 het volgende:
[..]
7/8 Ronden, je weet hoeveel ronden ze vandaag moeten afwerken? Vandaar dat ik refereer aan long runs waarbij bandendegradatie een wat prominentere rol speelt.
Godverdomme, 1 quali gereden. Kan iedereen niet een beetje rustig afwachten?quote:Op zondag 28 maart 2021 16:26 schreef Adrie072 het volgende:
Jan neemt de woorden Max kampioen al in de mond, zojuist op radio1.
Genot.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:26 schreef Adrie072 het volgende:
Jan neemt de woorden Max kampioen al in de mond, zojuist op radio1.
Jan Lammers, die maakt misschien nog wel het meest aanspraak op de titel "voorzitter van de Max Verstappen fanclub".quote:Op zondag 28 maart 2021 16:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Godverdomme, 1 quali gereden. Kan iedereen niet een beetje rustig afwachten?
Blijdschap ok maar het gaat mij te ver.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Mij ook, ik schrijf Mercedes echt nog niet af. En gezien Perez al nieuwe motoronderdelen heeft, moeten we de betrouwbaarheid ook nog afwachten.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Blijdschap ok maar het gaat mij te ver.
Hij gleed anders van z'n stoel bij het Hamilton interview.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:33 schreef Vriezzer het volgende:
Kamphues komt nog een keer klaar, want Max staat op pole OH JONGENS WAT GOED TOCH.
Die zie ik nog wel iemand eraf tetsen die hem lapt.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Mazespin divebomb op Hamilton.
U las het hier eerst.
Eensquote:Op zondag 28 maart 2021 16:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die is wegquote:Op zondag 28 maart 2021 16:39 schreef Gehrman het volgende:
Hebben ze nog wat aan de vangrail veranderd na aanleiding van de Grosjean crash?
Ik zit te popelen!quote:
Dit zijn de wijzigingen (maar niet allemaal nav. de crash):quote:Op zondag 28 maart 2021 16:39 schreef Gehrman het volgende:
Hebben ze nog wat aan de vangrail veranderd na aanleiding van de Grosjean crash?
Het was echt een goed idee om hem de F1 binnen te halen.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:33 schreef Nattekat het volgende:
Mazespin divebomb op Hamilton.
U las het hier eerst.
Belangrijkquote:
Heerlijk zinnetje blijft dat!quote:
Vrijwel altijd start tijdens de schemering toch in Bahrein?quote:Op zondag 28 maart 2021 16:46 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht dat het daar al donkerder zou zijn bij de start
Neem aan dat Lewis daar nog wat extra doet behalve alleen knielen.quote:
Zomertijdquote:Op zondag 28 maart 2021 16:46 schreef vaarsuvius het volgende:
ik dacht dat het daar al donkerder zou zijn bij de start
is je kabel... via de app geen last van.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:50 schreef DeMolay het volgende:
ziggo bufferd als de nete , iemand nog een stream linkie naar sky ?
Varred.quote:Op zondag 28 maart 2021 16:52 schreef Starflyer het volgende:
De FIA gaat strenger optreden dan vorig jaar tijdens de eerste ronde van de race
https://www.autosport.com(...)lap-contact/5953376/
Ideaal voor Finse rijders met een Duitse motorquote:
Sportsurgequote:Op zondag 28 maart 2021 16:50 schreef DeMolay het volgende:
ziggo bufferd als de nete , iemand nog een stream linkie naar sky ?
Nee 1:10 want die vergeten ook de zomertijdquote:Op zondag 28 maart 2021 16:54 schreef byah het volgende:
[..]
Die komen allemaal over 10 min aankakken
Ik heb een schaaltje borrelnootjesquote:Op zondag 28 maart 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
Zo hamburgertjes gebakken, tripeltje erbij. Zit er helemaal klaar voor
#viesdik @:ggmm @:onlogisch
Blijven hopenquote:Op zondag 28 maart 2021 16:55 schreef Doevelaer het volgende:
Max op 1 volgens de studio, je verwacht het niet he
Idemquote:Op zondag 28 maart 2021 16:55 schreef Caland het volgende:
Zo hamburgertjes gebakken, tripeltje erbij. Zit er helemaal klaar voor
#viesdik @:ggmm @:onlogisch
Ha ha ha. Zit er ook klaar voor. Alleen bij Ziggo altijd met de verkeerde gasten. Nu gladjakker Ritsma, en normaliter de nog ergere Molenaar. De konthond.quote:
M&M's en een Punk IPA die ik nog overhadquote:Op zondag 28 maart 2021 16:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb een schaaltje borrelnootjesBiertje kan ik zo ook wel pakken ja!
quote:Op zondag 28 maart 2021 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Zit er ook klaar voor. Alleen bij Ziggo altijd met de verkeerde gasten. Nu gladjakker Ritsma, en normaliter de nog ergere Molenaar. De konthond.
Maar ik zit klaar.
kijk dan Sky , is 1000% beterquote:Op zondag 28 maart 2021 16:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha ha. Zit er ook klaar voor. Alleen bij Ziggo altijd met de verkeerde gasten. Nu gladjakker Ritsma, en normaliter de nog ergere Molenaar. De konthond.
Maar ik zit klaar.
smakelijk hoor, lekker smikkelenquote:Op zondag 28 maart 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:zipportal @:itsthebradgehere @:lange_lans @:drizzt_dourden
DAGJESMENSEN
quote:Op zondag 28 maart 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:zipportal @:itsthebradgehere @:lange_lans @:drizzt_dourden
DAGJESMENSEN
Ziet er goed uitquote:Op zondag 28 maart 2021 16:58 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
DAGJESMENSEN
Kaiserrol sowieso nietquote:Op zondag 28 maart 2021 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
smakelijk hoor, lekker smikkelen
zelf gemaakt ?
Uiteraardquote:Op zondag 28 maart 2021 16:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
smakelijk hoor, lekker smikkelen
zelf gemaakt ?
Hahaquote:Op zondag 28 maart 2021 17:00 schreef Keukendrol het volgende:
Pfoe gelukkig zonder schade door de eerste bocht.
Gezellig, welkom.quote:
Als je daar volledig aan gewend bent ja.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:01 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat is het zeker wel voor het gevoel in dat soort warme landen
Ik denk dat Perez nu heel hard vloekt met bepaalde woorden.quote:
Het gaat snel daar, 10 a 15 minuten later nu en nu 'klopt' het plaatje weerquote:Op zondag 28 maart 2021 16:47 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Vrijwel altijd start tijdens de schemering toch in Bahrein?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |