Dat zou leuk zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:51 schreef Isane het volgende:
Kunnen Holly en Kees Diederik vermoorden?
Maar normaal gesproken mag dat niet.quote:
Ja, je moet hem nu eigenlijk slachtofferen als verraders. Daarna vol op de Sinanstemmers gaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:13 schreef Steven184 het volgende:
Gewoon Diederik lekker voor de bus gooien
Als ze niet meegaan komen ze normaal gesproken zelf in het verdachtenrijtje. Wel lullig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, je moet hem nu eigenlijk slachtofferen als verraders. Daarna vol op de Sinanstemmers gaan.
maar geheid dat er wel meer omgegaan zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:27 schreef Nattekat het volgende:
De verraders kunnen nu vol op de 5 Sinan stemmers gaan om Diederik veilig te stellen. Dat spel is nog niet gespeeld.
Er zijn twee mogelijke situaties:quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar geheid dat er wel meer omgegaan zijn
lijkt me idd tof om mee te doenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou echt zo mee kunnen doen hieraan
Dit gaat 10 stappen verder dan Weerwolvenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
lijkt me idd tof om mee te doen
Al zou ik het al waarderen om weer eens een keer gewoon te weervolven
vraag me aan Frances altijd af wat er echt is en wat een actquote:Op zondag 28 maart 2021 00:10 schreef spleeh het volgende:
Diederik had ze moeten overtuigen om Francis vermoorden.
Die moet je uit haar lijden verlossen.
Dat kan je haar toch niet aan doen.
Yup heerlijk psychologisch spel, ik vond de FOK!-variant (Maffia) die we hier een aantal jaren hebben gespeeld ook altijd heerlijk... anderen onder de bus gooien als maffia, manipuleren, treintjes starten en jezelf harstochtelijk verdedigen als je nat gaatquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou echt zo mee kunnen doen hieraan
klinkt tofquote:Op zondag 28 maart 2021 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup heerlijk psychologisch spel, ik vond de FOK!-variant (Maffia) die we hier een aantal jaren hebben gespeeld ook altijd heerlijk... anderen onder de bus gooien als maffia, manipuleren, treintjes starten en jezelf harstochtelijk verdedigen als je nat gaat
Ben heel benieuwd of Diederik zich hier nog uit weet te werken, lijkt me vrij lastig nu...
Oja, prachtig spel was datquote:Op zondag 28 maart 2021 00:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup heerlijk psychologisch spel, ik vond de FOK!-variant (Maffia) die we hier een aantal jaren hebben gespeeld ook altijd heerlijk... anderen onder de bus gooien als maffia, manipuleren, treintjes starten en jezelf harstochtelijk verdedigen als je nat gaat
Ben heel benieuwd of Diederik zich hier nog uit weet te werken, lijkt me vrij lastig nu...
Abbey ja, die zou ik vermoorden. Kunnen Kees en Holly (die ook op Steven zaten) de groep daarheen proberen te sturen.quote:Op zondag 28 maart 2021 10:58 schreef Meke het volgende:
Er was toch nog een derde die op Steven ging? Ik zou die vermoorden, dan rek je in elk geval een dag waarin Steven doodgaat en Diederik z'n huid kan redden. Want je merkt wel dat ze echt snel dingen vergeten
Ze bedenkt het toch maar iedere keer weer.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vraag me aan Frances altijd af wat er echt is en wat een act
Dat werkt als er al vermoedens zijn. Nu zet je onnodig de spotlights aan.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Diederik kan nu het beste een medeverrader aan gaan vallen, onder het mom van 'of ik of hij/zij', dan is die medeverrader lang veilig als Diederik eruit gaat, en mocht die medeverrader er uit liggen dan verdenkt men Diederik plots niet meer.
Is het collegiaal? Waarschijnlijk niet, maar je speelt het spel om te winnen. Op de site waar ik lang speelde waar overleven = winnen gold, werd dit gezien als een verboden tactiek, dus het zou kunnen dat ze dat hier ook hebben gedaan. Of niet, want zo ontwikkel je nog een extra mindfuck.
Kees wordt op zich nog wel genoemd.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat werkt als er al vermoedens zijn. Nu zet je onnodig de spotlights aan.
Als hij dan toch wordt gekozen bij de volgende stemming dan is dat voor de andere twee verraders juist goed.quote:Op zondag 28 maart 2021 12:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Diederik kan nu het beste een medeverrader aan gaan vallen, onder het mom van 'of ik of hij/zij', dan is die medeverrader lang veilig als Diederik eruit gaat, en mocht die medeverrader er uit liggen dan verdenkt men Diederik plots niet meer.
Is het collegiaal? Waarschijnlijk niet, maar je speelt het spel om te winnen. Op de site waar ik lang speelde waar overleven = winnen gold, werd dit gezien als een verboden tactiek, dus het zou kunnen dat ze dat hier ook hebben gedaan. Of niet, want zo ontwikkel je nog een extra mindfuck.
Nu al zin inquote:Op zondag 28 maart 2021 16:58 schreef spleeh het volgende:
Voorspel bij een 2e seizoen Ellie Lust, Ryanne van Dorst en Stefano Keizers als deelnemers
Eens. Vind hem ook prettig in dit programma. Dat hij inspraak heeft in de muziek zou me niets verbazenquote:Op zondag 28 maart 2021 16:20 schreef Djeez het volgende:
Ik vind het een erg leuke serie. Kuddos ook aan Tijl, die dankzij zijn enorme kennis van klassieke muziek altijd stemmige muziek onder de scènes weet te monteren
Ja, ik heb het een aantal keren gespeeld. Leuk spel, des te meer spelers des te leuker. Maar ik was er niet goed in, ik speel het net zo'n beetje als Steven hier.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:51 schreef bianconeri het volgende:
Zijn er überhaupt mensen die weerwolven van wakkerdam kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |