Oh ja. Die werkt alleen door de maker of als een crewlid het berichtje aanpast. Dat was het ding waarom er niet eerder een poll in de OP was opgenomenquote:
Exactquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh ja. Die werkt alleen door de maker of als een crewlid het berichtje aanpast. Dat was het ding waarom er niet eerder een poll in de OP was opgenomen
Naomi en de moeder van Naomi...2 stemmen nuquote:
ik zat al te zoeken naar wie nu op Nick kon hebben gestemdquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben 1van de weinige overbleven Nick fans.hopelijk wint nick terug aan populariteit. Maar vrees er voor.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik ben 1van de weinige overbleven Nick fans.hopelijk wint nick terug aan populariteit. Maar vrees er voor.
Iedereen heeft medelijden met hem.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik doe ook meequote:
ach nee joh.. je blijft je hele leven lerenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Soort zinkend schip dud dat ik moet verlaten, ik heb dus een gebrek aan mensenkennis
Hij had 2 stemmenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zat al te zoeken naar wie nu op Nick kon hebben gestemd
maar
it was You
quote:
De reacties op facebook was niet bepaald in het voordeel van Nickquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Iedereen heeft medelijden met hem.
Ze hebben een fragment op Insta staan uit de DBK.
Ben benieuwd of ze ook het gesprek met Liese uitzenden.
nick is wel veel aan het lachen ookquote:
die is hard gevallenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier staat hij er iets beter voor:
[poll=2073]
Die heb ik straks zitten luisterenquote:
Onder de streamers inderdaad. Anderen vinden hem zielig.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De reacties op facebook was niet bepaald in het voordeel van Nick
Geen timetable ofzo he? Dj Thera komt nog toch?quote:
Kun je rekenen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
72 tegenover 20. Is er eigenlijk nog twijfel wie er straks bb wint?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hier staat hij er iets beter voor:
[poll=2073]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |